Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?
Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?
Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!
Kommentit (211)
AMK-opettajaan. Vaikka en ole ihastunut, himoitsen vain. Pan0 riittäisi.
Minäkin olen ollut todella, todella ihastunut yhteen eläinlääkäriin. En kertonut, koska olemme molemmat naisia. Etenkin silloin teki tiukkaa kun kävin hoidattamassa usein lemmikkini perussairautta. Mutta hän oli niin hyvä työssään, etten voinut vaihtaakaan kehenkään toiseen lääkäriin, vaikka tuntuikin kamalalta olla niin lähellä, mutta niin kaukana....
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusmieheeni, se vain kävisi koppavaksi jos kertoisin, joten en kerro.
Tuo on kyllä niin totta, olen huomannut mielikuvitustyttöystävälläni olevan paljon syitä olla kertomatta asioita. Se yhdistää meitä kivasti.
Virolaiseen rakennusmieheen joka asuu samassa talossa. Tiedän, ei mahiksia ei. Mutta kiva kerrankin kun ollaan kohteliaita ja hymyillään ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiseen rakennusmieheen joka asuu samassa talossa. Tiedän, ei mahiksia ei. Mutta kiva kerrankin kun ollaan kohteliaita ja hymyillään ystävällisesti.
Voi pikkuista, toisinaan miehet on vain ihan kohteleliaita ja hymyilee ystävällisesti, sellaisia juttuja kutsutaan käytöstavoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pikkuista, toisinaan miehet on vain ihan kohteleliaita ja hymyilee ystävällisesti, sellaisia juttuja kutsutaan käytöstavoiksi.
Niinhän hän kirjoittikin ymmärtäneensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän hän kirjoittikin ymmärtäneensä?
No jaa-a. Saattaa olla tai saattaapi olla ettei
Vierailija kirjoitti:
hmm...
Mäki sua.
Kari Ketoseen. Se vaan on niin seksy ja hauska mies. En vois koskaan kelleen ääneen sanoa, kun ystävät järkyttyisi. Hän on täys vastakohta omalle ukolle, joka on isokokoinen, pitkä karju, jolla ei ole juuri yhtään huumorintajua.
Erääseen ystävääni olin salaa ihastunut. Lopulta rohkaistuin ja kerroin tunteistani, vastauksena oli epäuskoinen nauru, ja vakuuttelu että hänen puoleltaan ei todellakaan mitään sellaisia tunteita ole. Sen jälkeen olen ymmärtänyt pitää ihastumiset omana tietonani.
Minäkin miespuoliseen ystävääni.
En uskalla kertoa. Pelkään että ystävyys menee, on varattu. Ei takuulla nauraisi vaan ottaisi hyvin mutta ei meistä mitään nyt voi tulla enkä halua mennä kenenkään suhteita sössimään, joten pidän omana tietonani ja olen ihan normaalisti. Vaikka vaikeaa se on.
Olen nainen, ja ihastunut erääseen naispuoliseen työkaveriini, joka on myös kosketellut ja halaillut minua, jopa antoi suukonkin kerran. Tekisi mieli kertoa että olen ns. bi-curious, mutta tuntuu liian varhaiselta, enkä halua sekoittaa välejämme. Olen vähän jähmeä näissä asioissa.
Harmikseni en nyt keneenkään. Tuntuu jopa "tylsältä", kun en ole ihastunut keneenkään enkä tunne ketään, johon voisin edes ihastua.
Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen en ole ihastunut keneenkään.
Erosin tänä vuonna avopuolisostani ja en tunne ketään kohtaan yhtään mitään. Tuntuu jopa siltä, että voinko enää ihastua keneenkään, kun mikään ei tunnu miltään.
Yleensä aina olen ollut johonkin ihastunut. En ole sarjaihastuja, vaan pitkään ollut ihastunut samaan ihmiseen.
Tiedän, että on piinaavaa olla ihastunut ihmiseen, josta tietää ettei saa koskaan vastakaikua. Mutta on tylsää myös se, ettei ole ketään ihastusta ,ei näy mailla eikä halmeillakaan, ja tuskin tulee pitkään aikaan olemaankaan ketään, kun en missään käy ikinä.
Mitäpä tuota turhaan kertomaan, kun tiedän hänen haluavan vain seksiä.