Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?

Vierailija
19.12.2020 |

Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?

Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuota turhaan kertomaan, kun tiedän hänen haluavan vain seksiä.

Vierailija
142/211 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-opettajaan. Vaikka en ole ihastunut, himoitsen vain. Pan0 riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut todella, todella ihastunut yhteen eläinlääkäriin. En kertonut, koska olemme molemmat naisia. Etenkin silloin teki tiukkaa kun kävin hoidattamassa usein lemmikkini perussairautta. Mutta hän oli niin hyvä työssään, etten voinut vaihtaakaan kehenkään toiseen lääkäriin, vaikka tuntuikin kamalalta olla niin lähellä, mutta niin kaukana....

Vierailija
144/211 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusmieheeni, se vain kävisi koppavaksi jos kertoisin, joten en kerro.

Tuo on kyllä niin totta, olen huomannut mielikuvitustyttöystävälläni olevan paljon syitä olla kertomatta asioita. Se yhdistää meitä kivasti.

Vierailija
145/211 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiseen rakennusmieheen joka asuu samassa talossa. Tiedän, ei mahiksia ei. Mutta kiva kerrankin kun ollaan kohteliaita ja hymyillään ystävällisesti.

Vierailija
146/211 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiseen rakennusmieheen joka asuu samassa talossa. Tiedän, ei mahiksia ei. Mutta kiva kerrankin kun ollaan kohteliaita ja hymyillään ystävällisesti.

Voi pikkuista, toisinaan miehet on vain ihan kohteleliaita ja hymyilee ystävällisesti, sellaisia juttuja kutsutaan käytöstavoiksi.

Vierailija
147/211 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pikkuista, toisinaan miehet on vain ihan kohteleliaita ja hymyilee ystävällisesti, sellaisia juttuja kutsutaan käytöstavoiksi.

Niinhän hän kirjoittikin ymmärtäneensä?

Vierailija
148/211 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän hän kirjoittikin ymmärtäneensä?

No jaa-a. Saattaa olla tai saattaapi olla ettei

Vierailija
149/211 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...

Vierailija
150/211 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm...

Mäki sua.

Vierailija
151/211 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
152/211 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen mieheen.

Vierailija
153/211 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Ketoseen. Se vaan on niin seksy ja hauska mies. En vois koskaan kelleen ääneen sanoa, kun ystävät järkyttyisi. Hän on täys vastakohta omalle ukolle, joka on isokokoinen, pitkä karju, jolla ei ole juuri yhtään huumorintajua. 

Vierailija
154/211 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
155/211 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/211 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen ystävääni olin salaa ihastunut. Lopulta rohkaistuin ja kerroin tunteistani, vastauksena oli epäuskoinen nauru, ja vakuuttelu että hänen puoleltaan ei todellakaan mitään sellaisia tunteita ole. Sen jälkeen olen ymmärtänyt pitää ihastumiset omana tietonani.

Vierailija
157/211 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miespuoliseen ystävääni.

En uskalla kertoa. Pelkään että ystävyys menee, on varattu. Ei takuulla nauraisi vaan ottaisi hyvin mutta ei meistä mitään nyt voi tulla enkä halua mennä kenenkään suhteita sössimään, joten pidän omana tietonani ja olen ihan normaalisti. Vaikka vaikeaa se on.

Vierailija
158/211 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja ihastunut erääseen naispuoliseen työkaveriini, joka on myös kosketellut ja halaillut minua, jopa antoi suukonkin kerran. Tekisi mieli kertoa että olen ns. bi-curious, mutta tuntuu liian varhaiselta, enkä halua sekoittaa välejämme. Olen vähän jähmeä näissä asioissa. 

Vierailija
159/211 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmikseni en nyt keneenkään. Tuntuu jopa "tylsältä", kun en ole ihastunut keneenkään enkä tunne ketään, johon voisin edes ihastua.

Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen en ole ihastunut keneenkään.

Erosin tänä vuonna avopuolisostani ja en tunne ketään kohtaan yhtään mitään. Tuntuu jopa siltä, että voinko enää ihastua keneenkään, kun mikään ei tunnu miltään.

Yleensä aina olen ollut johonkin ihastunut. En ole sarjaihastuja, vaan pitkään ollut ihastunut samaan ihmiseen.

Tiedän, että on piinaavaa olla ihastunut ihmiseen, josta tietää ettei saa koskaan vastakaikua. Mutta on tylsää myös se, ettei ole ketään ihastusta ,ei näy mailla eikä halmeillakaan, ja tuskin tulee pitkään aikaan olemaankaan ketään, kun en missään käy ikinä.

Vierailija
160/211 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän