Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies veti AIKA ISON herneen nenään kun vaihdoin ehkäisyä

Vierailija
14.05.2014 |

Keskusteltiin aiemmin siitä minkä ehkäisymuodon otan. En siis voi aurallisen migreenin takia käyttää yhdistelmäehkäisyä, ja unohdan melkein joka kerran kuussa ottaa pillerin vaikka minulla on kännykässä muistutus lääkkeiden ottamisesta.

Siispä päätin vaihtaa ehkäisyimplanttiin, mutta mies toisteli vain ''hyi hyi se on ällö'', ja ei keksinyt muita syitä kuin että ''se on ällö'' miksi en ottaisi implanttia. Sanoin sitten että minun keho, minä päätän missä muodossa hormonit siihen tungen. Mies hoki vain kuinka ällöttävä implantti on ihon alla ja sanoin että et edes huomaa sitä sitten kun se on siellä, koska se ei näy ja sanoin että otan sen enkä kerro sinulle milloin ja täräytän kuukauden päästä sitten että tadaa, siellä se on etkä ole huomannut.

Kävin pari päivää sitten laitatuttamassa sen, ja mies ei huomannut mitään kunnes paitani löysä hiha valui ja paljasti haavan päällä olleen laastarin. Tästä mies veti aivan hirveät pultit, ei ole puhunut mitään minulle kahteen päivään yrityksistäni huolimatta. 

Yritän olla ymmärtäväinen ja kysellä miksi hän on suuttunut, mutta suusta ei kuulu mitään muuta kuin että SE ON NIIN ÄLLÖTTÄVÄ! ÄLLÖTTÄÄ AJATUSKIN SEMMOISESTA! Sanoin miehelle että olen pitänyt häntä ihmisenä joka katsoo naista kokonaisuuten eikä kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, esim. vaikka rupeen naamassa, ja ihmettelin että implantti, jonka olemassaoloa ei edes huomaa, on hänelle niin suuri ällötys. Tähän hän vastasi että ei millään ruvilla naamassa ole mitään väliä, mutta HYYYI SEMMONEN JOKU IMPLANTTI KÄSIVARRESSA YÖÖÖK!

Sanoin että päätän itse mitä kehooni laitan, ja että hänen on vain hyväksyttävä päätökseni. Tähän mies sanoi, että minun on vain hyväksyttävä se ettei hän puhu minulle ja ettei pidä implantista.

Mies ei tule enää vapaaehtoisesti pussaamaan, halaamaan eikä halua harrastaa seksiäkään, välillä kävi koskemassa sormella kohtaa jossa implantti on säestän tätä tapahtumaa huudolla HYYYYYIII ja puistatellen päätään ällötyksen ilme kasvoillaan. Kyselin, onko minusta tullut hänen silmissään nyt ällöttävä, vastaus oli että ei, vaan implantti on tosi ällöttävä.

Miten saan miehen puhumaan? En kestä tällaista mykkäkoulua. Kun meillä oli kaikista pahin riitamme, silloinkaan mykkäkoulu ei ole kestänyt näin kauaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi reaktio on kieltämättä aika outo. Fakta on kuitenkin se, että se on miehesi mielipide asiaan, vaikkakin aika tunne eikä järkipohjainen. Sinä päätät toki omasta kehostasi, mutta päätit samalla teidän ehkäisymenetelmästä. Tiesit miehesi mielipiteen/reaktion etukäteen, mutta hankit implantin siitä huolimatta. Miksi olet yllättynyt, että häen reaktionsa on edelleen sama (ja vielä vahvempi)? Jos miehesi sinun vastustuksesta huolimatta kävisi vasektomiassa, niin olisit leikkauksen jälkeen töysin sinut asian kanssa, vaikka olisitkin halunnut tulevaisuudessa lapsia miehesi kanssa? Todennäköisesti miehesi mielestä puhuminen on täysin turhaa, koska kokee, ettet ole kuunnellut häntä aiemminkaan.

Toki tapa millä hän mielipiteensä ilmaisee on melko lapsellinen. Kuulostaa ihan taaperolta, joka ei saanut tahtoaan läpi. Kypsä aikuinen yrittäisi hoitaa asian hieman toisin. Ehkä taustalla on joku fobia tai vastaava, kun reaktio on niin jyrkkä. Varsinkin jos sanot, että miehesi aiemmin on käyttäytynyt fiksusti.

Vierailija
22/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:08"]

Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi on 15-vuotias. Kyllä se siitä, kun vähän kasvaa, mutta en jaksaisi ehkä itse seurustella teinin kanssa.

[/quote]

Olen kyllä itse ihan teini-ikäinen ja mies jaksaa seurustella mun kanssa...jospa olen sitten saanut omaa ikäluokkaani vastaavaan miehen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:06"]

Mielenterveysongelma tässä tulee ensimmäisenä mieleen. Erilaiset implantit ovat tärkeä teema monessa X-files - tyyppisessä telkkarisarjassa. Niillä usein kontrolloidaan ajatuksia tai muuten valvotaan henkilöä ja hänen ympäristöään. Skitsofreniassa henkilöllä on usein pelkoja siitä, että hänen mieltään hallitaan ulkoapäin.

Kun miehesi aikanaan suostuu keskustelemaan asiasta niin tämä "Miksi?" kysymys on erittäin tärkeä selvittää. Mikään ällötys ei riitä vastaukseksi vaan pitää löytyä myös syy sille ällötykselle. Jos ihminen reagoi noin epärationaalisesti yhteen asiaan niin sama alkuperäinen syy voi aiheuttaa samanlaisia reaktioita myöhemminkin.

Kierukkahan on myös implantti, samoin esimerkiksi luunmurtuman korjauksessa käytettävä ruuvi, tekonivel ja moni muukin normaali lääketieteeseen liittyvä asia.

Yritä keskustella hänen kanssaan paperille kirjoittaen. Kuvitteellinen valvontaimplantti voi kuunnella mutta se ei yleensä näe paperiin kirjoitettua ihon läpi.

[/quote]

Joo ei miehellä kuitenkaan ole vaikeuksia erottaa todellisuutta ja kuvitelmia...

Vierailija
24/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naiset suostuvat vapaaehtoisesti elämään mielisairaiden miesten kanssa? Ap:n miehellä on selvästi mt-ongelmia. Itse en katselisi sekuntiakaan tuollaista tyyppiä! :O

Vierailija
25/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:04"]Jos miehesi sinun vastustuksesta huolimatta kävisi vasektomiassa, niin olisit leikkauksen jälkeen töysin sinut asian kanssa, vaikka olisitkin halunnut tulevaisuudessa lapsia miehesi kanssa?

[/quote] No nämä asiat nyt eivät ole millään tavalla verrattavissa, vasektomia on pysyvä ratkaisu ja vaikuttaa siihen, millainen tulevaisuus miehen kanssa tulee olemaan. Ihan eri asia kuin "yök, mua ällöttääää hyi". Kapseli Ym. implantti vaikuttaa noin 5 vuotta ja sen voi poistaa milloin vain.

Vierailija
26/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:31"]

Parempihan tuo implantti on kuin herne nenässä.Nenäherneellä ei raskaus ehkäisty.

[/quote]

Tekeekö jonkun muka mieli seksiä jopa oikein vittuuntuneena (= herne nenässä)? Enpä usko...

Vierailija
27/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, onko miehen suhtautuminen muuttunut yhtään?

Vierailija
28/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi ikä oli......? -.-

Vierailija
29/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuohon nyt sanoa?

Ehkäisymenetelmä siis toimii.

Vierailija
30/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kortsua, sit alkaa implantti kelpaamaan ;).

Vierailija
31/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää mies.

Vierailija
32/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, anteeksi nyt, mutta onko miehesi 12-vuotias???

Koska ihan naurettavan lapsellista tuollainen käytöshän on.

Eikö teillä ole muita ehkäisyvaihtoehtoja kuin hormonaalinen? Miten olisi kondomit? Vai ovatko nekin ällöjä...

En nyt oikein osaa mitään kovin järkevää neuvoa antaa, koska miehen käytös on yksinkertaisesti niin järjetöntä. Ehkä joku, jolla on 12-vuotias lapsi, osaisi auttaa paremmin...

Vierailija
33/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että miehelläsi on mielenterveysongelmia. Jos kuitenkin haluat edelleen olla hänen kanssaan niin odota pari päivää, vaihda erilainen laastari ja sano että poistatit implantin.

Vierailija
34/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tuohan on ihan sairasta käytöstä.

Miksi haluat seksiä tuollaisen kanssa ylipäätään?

Vierailija
35/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 23-vuotias, ja en tiedä miten se voi oikeesti vetää tästä asiasta näin isot herneet nenään! Muuten se on ihan aikuinen käytökseltään mutta en tiedä mikä sille on nyt tullut.

Vierailija
36/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tuollaiselle "miehelle" antaisi edes..

Onko teillä lapsia? Jos ei, niin etsi aito synnytysvideo ja kerro mitä kaikkea "ällöä" sen aikana tapahtuu. 

Vierailija
37/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tuosta itsekseen lepy ja unohda asiaa, niin vaihda miestä.

M27

Vierailija
38/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään sairas mies.

Vierailija
39/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nyt mieheltä jokin selkärangasta tuleva ällötysreaktio, johon voi olla vaikea itsekään vaikuttaa, saati sitten toisen järkeä puhua. Vrt jos jollakulla olisi elävä hämähäkki käsivarressaan, niin ei siinä minulle mitkään perustelut auttaisi, ja jostain syystä miehellesi implantti aiheuttaa jonkin tuollaisen reaktion.

Vierailija
40/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...sinuna ehkä eläisin kuten ennenkin enkä millään tavalla huomioisi miehen sekoilua. Iloisesti menisin omissa menoissani ja olisin miehelle ystävällinen, paitsi jos tuo YÄÄÄK-juttu (seriously?) alkaisi, silloin jättäisin vain huomiotta. Jos ihminen käyttäytyy kuin 3-vuotias, kohtele häntä kuin 3-vuotiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme