Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunitori.fi on nykyään täynnä työpaikkoja joista ei makseta palkkaa

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan myös kevytyrittäjiä ihan perus varastotyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on jännä juttu että myös nuo palkattomat paikat lasketaan avoimiin työpaikkoihin 

Vierailija
4/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetaan myös kevytyrittäjiä ihan perus varastotyöhön.

Jep, ja myyntityössä tuo on jo enemmän sääntö kuin poikkeus 

Vierailija
5/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta mutta on kyllä Te keskuksen sivutkin täynnä alipalkkaisia provisiopalkattuja ja laskuttavia työtehtäviä

Vierailija
6/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa piti maksaa aluksi lähes 300 € "koulutuskansiosta" 🥲

Ja provisiopalkka tietysti. 

Vierailija
7/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutava pula palkanmaksajista Suomessa.

Vierailija
8/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku brändilähettiläs homma merkataan kokopäivätyöksi, että saadaan parempaa näkyvyyttä.. Nuo ei mielestäni kuulu ollenkaan duunitoriin.

Vierailija
9/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai joku brändilähettiläs homma merkataan kokopäivätyöksi, että saadaan parempaa näkyvyyttä.. Nuo ei mielestäni kuulu ollenkaan duunitoriin.

Duunitori saa ihan itse päättää minkälaisia ilmoituksia sallii alustallaan

Vierailija
10/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikki "työnhakija" palvelut ovat täynnä vuokrafirmojen ilmoituksia, jotka ovat avoinna kuukaudesta toiseen. Tai onko vieläkin. En ole enää ihan niin tarkkaan katsellut. Vuosi sitten osui silmiini kylmälaiteasentajan paikkoja useampi, ja edelleen heinäkuussa ne samat paikat olivat auki. Minä en hakemusta lähettänyt, olen ihan eri alan osaaja, mutta tunnen yhden työttömän kylmälaiteasentajan. Talvi 2024-2025 ei auttanut häntä saamaan edes lumityöntekijän hommia. 😁 Voihan sviddu ironian määrää.

Vierailija
11/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myös ilmoituksia joihin kun hakee se ilmoitus katoaa, ja sit tulee uudestaan 1kk päästä

Vierailija
12/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näistä opiskelijoille suunnatuista työharjoittelupaikoista pitäisi sitten ilmoittaa?

Vierailija
13/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotmail-osoite. Jepjep.

Vierailija
14/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näistä opiskelijoille suunnatuista työharjoittelupaikoista pitäisi sitten ilmoittaa?

Esimerkiksi hyvin rasvattuina omaan tiedät varmasti mihin.

Vierailija
15/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palkaton opiskelijaharjoittelu, työkokeilu tai vapaaehtoistyö" luki ensimmäisessä. Siis VAPAAEHTOISTYÖ? Kuka tollaseen lähtee?

Vierailija
16/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nuo poistaa sieltä? Minimi vaatimus palkkahaitari, ammattikoulu harjoittelijoille omat sivut.

Vierailija
17/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko uskoa että olen elänyt aikaa -95-98 jolloin vastavalmistuneita haettiin minun koulusta AMK limusiinilla :D. Opiskelujen aikana koulun ilmoitustaululla oli lappuilmoituksia töistä joista sain soittamalla työn hotelliketjun keskusvaraamossa, ulkomailta hotellista kesäksi ja matkanjärjestäjältä toimistotyöstä sekä ravintolasta. Kaikkia ei edes kiinnostanut työnteko opintojen aikana ja minä ahkerana tein töitä.

Vierailija
18/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olisi hyvä, jos niille olisi ihan oma portaali.

Vierailija
19/19 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko uskoa että olen elänyt aikaa -95-98 jolloin vastavalmistuneita haettiin minun koulusta AMK limusiinilla :D. Opiskelujen aikana koulun ilmoitustaululla oli lappuilmoituksia töistä joista sain soittamalla työn hotelliketjun keskusvaraamossa, ulkomailta hotellista kesäksi ja matkanjärjestäjältä toimistotyöstä sekä ravintolasta. Kaikkia ei edes kiinnostanut työnteko opintojen aikana ja minä ahkerana tein töitä.

Sitten tuli ulkomaalaiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan