Duunitori.fi on nykyään täynnä työpaikkoja joista ei makseta palkkaa
Kommentit (19)
Haetaan myös kevytyrittäjiä ihan perus varastotyöhön.
Ja se on jännä juttu että myös nuo palkattomat paikat lasketaan avoimiin työpaikkoihin
Vierailija kirjoitti:
Haetaan myös kevytyrittäjiä ihan perus varastotyöhön.
Jep, ja myyntityössä tuo on jo enemmän sääntö kuin poikkeus
Tämä on niin totta mutta on kyllä Te keskuksen sivutkin täynnä alipalkkaisia provisiopalkattuja ja laskuttavia työtehtäviä
Eräässä työpaikassa piti maksaa aluksi lähes 300 € "koulutuskansiosta" 🥲
Ja provisiopalkka tietysti.
Huutava pula palkanmaksajista Suomessa.
Tai joku brändilähettiläs homma merkataan kokopäivätyöksi, että saadaan parempaa näkyvyyttä.. Nuo ei mielestäni kuulu ollenkaan duunitoriin.
Vierailija kirjoitti:
Tai joku brändilähettiläs homma merkataan kokopäivätyöksi, että saadaan parempaa näkyvyyttä.. Nuo ei mielestäni kuulu ollenkaan duunitoriin.
Duunitori saa ihan itse päättää minkälaisia ilmoituksia sallii alustallaan
Kuten kaikki "työnhakija" palvelut ovat täynnä vuokrafirmojen ilmoituksia, jotka ovat avoinna kuukaudesta toiseen. Tai onko vieläkin. En ole enää ihan niin tarkkaan katsellut. Vuosi sitten osui silmiini kylmälaiteasentajan paikkoja useampi, ja edelleen heinäkuussa ne samat paikat olivat auki. Minä en hakemusta lähettänyt, olen ihan eri alan osaaja, mutta tunnen yhden työttömän kylmälaiteasentajan. Talvi 2024-2025 ei auttanut häntä saamaan edes lumityöntekijän hommia. 😁 Voihan sviddu ironian määrää.
Siellä on myös ilmoituksia joihin kun hakee se ilmoitus katoaa, ja sit tulee uudestaan 1kk päästä
Missä näistä opiskelijoille suunnatuista työharjoittelupaikoista pitäisi sitten ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Missä näistä opiskelijoille suunnatuista työharjoittelupaikoista pitäisi sitten ilmoittaa?
Esimerkiksi hyvin rasvattuina omaan tiedät varmasti mihin.
"Palkaton opiskelijaharjoittelu, työkokeilu tai vapaaehtoistyö" luki ensimmäisessä. Siis VAPAAEHTOISTYÖ? Kuka tollaseen lähtee?
Voisko nuo poistaa sieltä? Minimi vaatimus palkkahaitari, ammattikoulu harjoittelijoille omat sivut.
Voitteko uskoa että olen elänyt aikaa -95-98 jolloin vastavalmistuneita haettiin minun koulusta AMK limusiinilla :D. Opiskelujen aikana koulun ilmoitustaululla oli lappuilmoituksia töistä joista sain soittamalla työn hotelliketjun keskusvaraamossa, ulkomailta hotellista kesäksi ja matkanjärjestäjältä toimistotyöstä sekä ravintolasta. Kaikkia ei edes kiinnostanut työnteko opintojen aikana ja minä ahkerana tein töitä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi hyvä, jos niille olisi ihan oma portaali.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko uskoa että olen elänyt aikaa -95-98 jolloin vastavalmistuneita haettiin minun koulusta AMK limusiinilla :D. Opiskelujen aikana koulun ilmoitustaululla oli lappuilmoituksia töistä joista sain soittamalla työn hotelliketjun keskusvaraamossa, ulkomailta hotellista kesäksi ja matkanjärjestäjältä toimistotyöstä sekä ravintolasta. Kaikkia ei edes kiinnostanut työnteko opintojen aikana ja minä ahkerana tein töitä.
Sitten tuli ulkomaalaiset
https://duunitori.fi/tyopaikat/yritys/psyches-royale-gaming