Mies veti AIKA ISON herneen nenään kun vaihdoin ehkäisyä
Keskusteltiin aiemmin siitä minkä ehkäisymuodon otan. En siis voi aurallisen migreenin takia käyttää yhdistelmäehkäisyä, ja unohdan melkein joka kerran kuussa ottaa pillerin vaikka minulla on kännykässä muistutus lääkkeiden ottamisesta.
Siispä päätin vaihtaa ehkäisyimplanttiin, mutta mies toisteli vain ''hyi hyi se on ällö'', ja ei keksinyt muita syitä kuin että ''se on ällö'' miksi en ottaisi implanttia. Sanoin sitten että minun keho, minä päätän missä muodossa hormonit siihen tungen. Mies hoki vain kuinka ällöttävä implantti on ihon alla ja sanoin että et edes huomaa sitä sitten kun se on siellä, koska se ei näy ja sanoin että otan sen enkä kerro sinulle milloin ja täräytän kuukauden päästä sitten että tadaa, siellä se on etkä ole huomannut.
Kävin pari päivää sitten laitatuttamassa sen, ja mies ei huomannut mitään kunnes paitani löysä hiha valui ja paljasti haavan päällä olleen laastarin. Tästä mies veti aivan hirveät pultit, ei ole puhunut mitään minulle kahteen päivään yrityksistäni huolimatta.
Yritän olla ymmärtäväinen ja kysellä miksi hän on suuttunut, mutta suusta ei kuulu mitään muuta kuin että SE ON NIIN ÄLLÖTTÄVÄ! ÄLLÖTTÄÄ AJATUSKIN SEMMOISESTA! Sanoin miehelle että olen pitänyt häntä ihmisenä joka katsoo naista kokonaisuuten eikä kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, esim. vaikka rupeen naamassa, ja ihmettelin että implantti, jonka olemassaoloa ei edes huomaa, on hänelle niin suuri ällötys. Tähän hän vastasi että ei millään ruvilla naamassa ole mitään väliä, mutta HYYYI SEMMONEN JOKU IMPLANTTI KÄSIVARRESSA YÖÖÖK!
Sanoin että päätän itse mitä kehooni laitan, ja että hänen on vain hyväksyttävä päätökseni. Tähän mies sanoi, että minun on vain hyväksyttävä se ettei hän puhu minulle ja ettei pidä implantista.
Mies ei tule enää vapaaehtoisesti pussaamaan, halaamaan eikä halua harrastaa seksiäkään, välillä kävi koskemassa sormella kohtaa jossa implantti on säestän tätä tapahtumaa huudolla HYYYYYIII ja puistatellen päätään ällötyksen ilme kasvoillaan. Kyselin, onko minusta tullut hänen silmissään nyt ällöttävä, vastaus oli että ei, vaan implantti on tosi ällöttävä.
Miten saan miehen puhumaan? En kestä tällaista mykkäkoulua. Kun meillä oli kaikista pahin riitamme, silloinkaan mykkäkoulu ei ole kestänyt näin kauaa.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:27"]
Siis, tuohan on ihan sairasta käytöstä.
Miksi haluat seksiä tuollaisen kanssa ylipäätään?
[/quote]
Hei, suhteessamme on myös hyviä puolia mistä en kirjoittele tänne, mutta nyt tällainen odottamaton ongelma on tullut vastaan. Muuten rakastan miestäni ja hän on oikein kunnon hyväkäytöksinen ja kunnollinen herrasmies.
Ei kuulosta aivan terveeltä tuo mies. Lähinnä joltain 7-vuotiaan tasoiselta henkisesti.
No en kyllä minäkään tuollaiselle puhuisi mitään ennenkuin oppisi olemaan. Voi pyhä elämä millainen mies.
Käsittääkö mies sanan "implantti" merkityksen? Sekoittaako se onneton sen tekorintoihin tai antabuskapseliin? Joku paha takauma sille nyt tuli. Mutta kuten tossa ehdotettiin, niin kondomi käyttöön vaan. Kyllä se sun valitsema ehkäisy taas pian kelpaa. Voit aina sanoa, että sua ei huvita horjuttaa sun muutenkin herkkää hormonitasapainoa.
Ei kannata ikinä hankkia koiraa, mikrosirutus voisi myös olla liian ällöä :D
Enpä minäkään osaa tuohon mitään sanoa. Se tavallinen: palkitse hyvästä käytöksestä ja jätä huomiotta huonosta. Miehen retoriikka on kyllä kuin suoraan leikki-ikäisen suusta...
Sinuna sanoisin miehelle, että kasvaisi henkisesti ja vähän äkkiä, sillä kukaan terve aikuinen ei käyttäydy noin lapsellisesti. Vielä parempaa, näytä tämä keskustelu hänelle, ehkä se auttaisi kaveria ymmärtämään miltä hän kuulostaa muista ihmisistä. Ja tärkeintä, pidä puolesi. Jos annat periksi tälle asialle, niin miehesi tajuaa tämän taktiikan tepsivän sinuun ja käyttää sitä tulevaisuudessakin.
Kysypä mieheltä olisiko mukavaa käyttää kumia tai jos hän yhdynnässä kanssasi ollessaan tuntisi peniksensä päähän kierukan langat tai ehkäisyrenkaan?
"Mies ei tule enää vapaaehtoisesti pussaamaan, halaamaan eikä halua harrastaa seksiäkään, välillä kävi koskemassa sormella kohtaa jossa implantti on säestän tätä tapahtumaa huudolla HYYYYYIII ja puistatellen päätään ällötyksen ilme kasvoillaan. Kyselin, onko minusta tullut hänen silmissään nyt ällöttävä, vastaus oli että ei, vaan implantti on tosi ällöttävä."
Kuulostaa aivan kun kolmevuotiaalta..
Mä hankin ehkäisykapselin tammikuussa, lapsi käyttäytyi vastaavalla tavalla, eli kävi sen parannuttua koskemassa kapselin kohtaa ja huusi hyiiiii.
Mielenterveysongelma tässä tulee ensimmäisenä mieleen. Erilaiset implantit ovat tärkeä teema monessa X-files - tyyppisessä telkkarisarjassa. Niillä usein kontrolloidaan ajatuksia tai muuten valvotaan henkilöä ja hänen ympäristöään. Skitsofreniassa henkilöllä on usein pelkoja siitä, että hänen mieltään hallitaan ulkoapäin.
Kun miehesi aikanaan suostuu keskustelemaan asiasta niin tämä "Miksi?" kysymys on erittäin tärkeä selvittää. Mikään ällötys ei riitä vastaukseksi vaan pitää löytyä myös syy sille ällötykselle. Jos ihminen reagoi noin epärationaalisesti yhteen asiaan niin sama alkuperäinen syy voi aiheuttaa samanlaisia reaktioita myöhemminkin.
Kierukkahan on myös implantti, samoin esimerkiksi luunmurtuman korjauksessa käytettävä ruuvi, tekonivel ja moni muukin normaali lääketieteeseen liittyvä asia.
Yritä keskustella hänen kanssaan paperille kirjoittaen. Kuvitteellinen valvontaimplantti voi kuunnella mutta se ei yleensä näe paperiin kirjoitettua ihon läpi.
Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi on 15-vuotias. Kyllä se siitä, kun vähän kasvaa, mutta en jaksaisi ehkä itse seurustella teinin kanssa.
No onpa taas vedätys. Ikään kuin miehelle olisi mitään väliä miten nainen ehkäisee, kunhan nainen hoitaa sen ettei miehen tarvii, ja se toimii ja mies voi nauttia seksistä entiseen malliin.
Kaverin eksää ällötti kun kuuli, että kaverilta oli gynekäynnillä löytynyt kysta. Ei halunnut enää seksiä, koska "jos osun siihen pattiin, ällöä" :D Erohan siinä tuli, eikä vähiten siksi että kaveri oli kystan löytymisestä aika huolissaan ja toinen vain yökötteli
Ilmeisesti jokin outo fobia kyseessä?
Fobialta tai aidolta inhoreaktiolta kuulostaa. Et voioikeasti tehdä mitään. Voi siedättyä tai sitten ei. Mies voi lähteä myös implantin takia. Ehkä olisi helpompi niin. Miksi et jutellut inhotuksesta etukäteen? Ottanut selvää kuinka vakava asia. Itseäni oksettaa myös. Jos mieheni ottaisi ihon alta tuntuvan implantin, en koskisi siihen kohtaan enää ikinä, ainakaan ilman terapiaa. En tiedä mikä siinä on niin oksettavaa, mutta joku selvästi. Synnytys, veri ja paska eivät aiheuta mitään samanlaista inhoa. Mieluummin syön paskaa kuin hiplaisin ihonalaisia implantteja.
Implantti on liian kosketeltavissa oleva ehkäisytapa. Ehkäisyn pitäisi hoitua niin, että miehelle se on kaikkein mukavinta, vaivattominta ja näkymättömintä. Kierukkakin olisi kaiken järjen mukaan enemmän hyi, mutta miespä ei näe sitä eikä hänen tarvitse ajatella sitä. Implantti vaikuttaa ulkonäköösi, koska saat siitä arven ja hän myös muistaa aina, että siinä käsivarressasi on möykky, joka on sinne lisätty. Et ole enää täydellinen objekti.
Onko miehen mielestä silikonirinnat hyi? Mutta pieni kapseli kädessä on hyi?
Älä poista implanttia vaan pelle poikaystäväsi. Toi mielestäni kielii siitä että paljon ikävämpiä pulmia on tulossa vielä...
Jos tää ei ole provo niin oivoi. Sun miehes on aika vitunmoinen apina.
Kapseli ei näy missään tilanteissa ja jos se laitetaan oikein, niin arpikin on ihan huomaamaton, vaikka siitä vaihtaisi kapselin.
Mulla on v4s kapseli menossa. Paras ratkaisu ikinä!! Menkat jäi pois, ei raskauden pelkoa, ei pillereiden unohtamista, mielialat tasottui...
Mikset ottanut ehkäisyrengas Nuvaringiä? Se pitää muistaa ekana päivänä, sit kolme viikkoa sisässä ja sen jälkeen ulos. Muistutus aina kännykkään. Voi olla sisällä tai voi ottaa ulos seksin ajaksi.
Miehesi haluaa, että poistat implantin. Poista sitten.
Poiston jälkeen sanot miehellesi, että nyt kun sinä olet noudattanut hänen ehdotonta toivomustaan ehkäisystä niin on miehen vuoro toteuttaa sinun toivomuksesi ehkäisystä: vasektomia.
Ja näin saadaan ehkäisy kuntoon ja mies tyytyväiseksi.