Mies veti AIKA ISON herneen nenään kun vaihdoin ehkäisyä
Keskusteltiin aiemmin siitä minkä ehkäisymuodon otan. En siis voi aurallisen migreenin takia käyttää yhdistelmäehkäisyä, ja unohdan melkein joka kerran kuussa ottaa pillerin vaikka minulla on kännykässä muistutus lääkkeiden ottamisesta.
Siispä päätin vaihtaa ehkäisyimplanttiin, mutta mies toisteli vain ''hyi hyi se on ällö'', ja ei keksinyt muita syitä kuin että ''se on ällö'' miksi en ottaisi implanttia. Sanoin sitten että minun keho, minä päätän missä muodossa hormonit siihen tungen. Mies hoki vain kuinka ällöttävä implantti on ihon alla ja sanoin että et edes huomaa sitä sitten kun se on siellä, koska se ei näy ja sanoin että otan sen enkä kerro sinulle milloin ja täräytän kuukauden päästä sitten että tadaa, siellä se on etkä ole huomannut.
Kävin pari päivää sitten laitatuttamassa sen, ja mies ei huomannut mitään kunnes paitani löysä hiha valui ja paljasti haavan päällä olleen laastarin. Tästä mies veti aivan hirveät pultit, ei ole puhunut mitään minulle kahteen päivään yrityksistäni huolimatta.
Yritän olla ymmärtäväinen ja kysellä miksi hän on suuttunut, mutta suusta ei kuulu mitään muuta kuin että SE ON NIIN ÄLLÖTTÄVÄ! ÄLLÖTTÄÄ AJATUSKIN SEMMOISESTA! Sanoin miehelle että olen pitänyt häntä ihmisenä joka katsoo naista kokonaisuuten eikä kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, esim. vaikka rupeen naamassa, ja ihmettelin että implantti, jonka olemassaoloa ei edes huomaa, on hänelle niin suuri ällötys. Tähän hän vastasi että ei millään ruvilla naamassa ole mitään väliä, mutta HYYYI SEMMONEN JOKU IMPLANTTI KÄSIVARRESSA YÖÖÖK!
Sanoin että päätän itse mitä kehooni laitan, ja että hänen on vain hyväksyttävä päätökseni. Tähän mies sanoi, että minun on vain hyväksyttävä se ettei hän puhu minulle ja ettei pidä implantista.
Mies ei tule enää vapaaehtoisesti pussaamaan, halaamaan eikä halua harrastaa seksiäkään, välillä kävi koskemassa sormella kohtaa jossa implantti on säestän tätä tapahtumaa huudolla HYYYYYIII ja puistatellen päätään ällötyksen ilme kasvoillaan. Kyselin, onko minusta tullut hänen silmissään nyt ällöttävä, vastaus oli että ei, vaan implantti on tosi ällöttävä.
Miten saan miehen puhumaan? En kestä tällaista mykkäkoulua. Kun meillä oli kaikista pahin riitamme, silloinkaan mykkäkoulu ei ole kestänyt näin kauaa.
Aivan ilmeisesti miehesi on kehitysvammainen.
Mieti tarkkaan kannattaako suhdetta jatkaa lainkaan, myös miehesi omalta kannalta. Kehitysvammaisten on helpompi selviytyä arjesta tuetussa asumismuodossa koska heidän on sangen vaikea sopeutua ihmissuhteisiin tai vaikkapa isyyteen tulevaisuudessa. Myös monet arkiset ilmiöt ja asiat ovat kehitysvammaiselle pelottavia ja käsittämättömiä. Kuten esimerkiksi implantti.