Voiko kinkkumittarilla mitata kuumetta?
Mulla on hävinnyt johonkin digitaalinen kuumemittari. Ei ole nyt muuta mittaria kuin tuo kinkkumittari. Mittaako se suht tarkasti lämpötiloja?
Kommentit (12)
Toki. Tunge pyllyyn mutta varo ettei peräsuoli puhkea. Joudutaan laittamaan avanne jos niin käy.
Pystyy. Pistä se kainaloon törröttää niin syvälle, kun saat.
Minä ainakin hain kaupasta uuden kuumemittarin, kun entinen hajosi. Paistolämpömittarini kun ei näytä tarkasti asteen kymmenyksiä. Sen terävällä kärjellä tulee myös helposti vahinkoja, kun sen työntää kinkkuunsa!
Tilaa marketista kuumemittari kotiinkuljetuksena ruokarobotilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin hain kaupasta uuden kuumemittarin, kun entinen hajosi. Paistolämpömittarini kun ei näytä tarkasti asteen kymmenyksiä. Sen terävällä kärjellä tulee myös helposti vahinkoja, kun sen työntää kinkkuunsa!
Ei kai sen niin kymmenysten päälle ole. Näkee vähän suuntaa riittänee. Paljon vähän tai ei ollenkaan tarkkuus on kotioloissa riittävä.
Pystyy, mutta muista ettet tökkää liian syvälle lähelle luuta. Antaa väärän lämpötilan.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Tunge pyllyyn mutta varo ettei peräsuoli puhkea. Joudutaan laittamaan avanne jos niin käy.
Asiantuntija täällä kanssa. Työnsin kerran leikkitraktorin pyllyyni ja ei tullut ulos. Oli kiva istua päivystyksessä traktori p*rseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija täällä kanssa. Työnsin kerran leikkitraktorin pyllyyni ja ei tullut ulos. Oli kiva istua päivystyksessä traktori p*rseessä.
Mulla osui työn puolesta kohdalle muistisairas joka oli yrittänyt hoitaa ummetustaan vessaharjalla ja sen seurauksena puhjennut suoli.
Tiesitkö muuten että kalkkunat haistavat kuumeen🦃🥰🦃
Kokeile.