Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:

Vierailija
13.05.2014 |

Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta sua enää, olen sun takia rahasta.

Vierailija
22/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko joskus olla neuvomatta ja olematta kaikessa niin vitun asiantunteva, rasittaa olla tollasen päällepäsmärin kaveri. Pompotat muita oman mielesi mukaan häikäilemättä ja suutut ku mikäkin 6-vuotias jos et saa tahtuas läpi. Nolottaa katella vierestä kun et tajuu rajottaa käytöstäs, ei sun tarvi aina olla kaikessa paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko joskus olla neuvomatta ja olematta kaikessa niin vitun asiantunteva, rasittaa olla tollasen päällepäsmärin kaveri. Pompotat muita oman mielesi mukaan häikäilemättä ja suutut ku mikäkin 6-vuotias jos et saa tahtuas läpi. Nolottaa katella vierestä kun et tajuu rajottaa käytöstäs, ei sun tarvi aina olla kaikessa paras.

Vierailija
24/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha oikeastaan soitella mulle. Se on vaan vaivaannuttavaa. Ei meillä taida olla enää paljonkaan sanottavaa toisillemme. Ainakaan mitään kovin tärkeää. Yritän hirveästi ja niin sinäkin, mutta tyhjästä on vaikea nyhjäistä. Pahinta tässä on se, että merkit olivat nähtävissä jo silloin 20 vuotta sitten. Miksi mulla on niin huijattu olo.

Vierailija
29/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle: en voi koskaan antaa anteeksi sitä, että oman lapsesi yhden yön yöunet oli tärkeämpää kuin minun pienen lapsen terveys!!!

Vierailija
30/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mussa on vikana kun en kelpaakaan?

Vierailija
31/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anopille:

Minusta on vieläkin ikävää, ettet kyennyt näkemään, miten ikävästi ja epäreilusti poikasi kohteli minua. Minusta tuntuu, että tein oikeasti kaikkeni hänen ja miedän suhteemme eteen, mutta hän ja sinä näitte vikaa vain minussa. Poikasi sai ihmeellisiä mustasukkaisuuskohtauksia aivan tyhjästä ja asetti minulle aivan mahdottomia vaatimuksia.

Toivoisin, että olisit kasvattanut poikasi kunnioittamaan muita ihmisiä. Erotessamme hän ei vieläkään osannut ottaa itse vastuuta omasta elämstään, vaan vaati aina joustoa ja venymistä muilta, erityisesti minulta, mutta myös sinulta ja isältään. Oletko muuten huomannut, miten rumasti hän edelleen passauttaa sinua teillä käydessään ja käyttäytyy kuten teini? Mielestäni sinun olisi hänen äitinään pitänyt pakottaa hänet itsenäistymään ja kantamaan vastuu omista asioistaan jo kauan sitten. Et varmaan koskaan ole tosissasi kieltänyt häneltä mitään. Näin edelleen mahdollistat hänen lapsellisen käytöksensä.

Ps. Lähes 60-vuotiaalle naiselle ei sovi pitkä tukka. Se tekee sinusta epäsiistin ja homsuisen näköisen. Olit paljon tyylikkäämpi lyhyissä hiuksissa. Usko jo, ettet pysty ulkonäöllä mitenkään kilpailemaan 30 vuotta nuorempien kanssa. Et varsinkaan noilla pitkillä hiuksilla.

Vierailija
32/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluun vaan sut. Mä oon valmis jättään kaiken täällä. Mä voin keskeyttää yliopiston ja muuttaa sinne, että voitais olla yhdessä jos sä vaan vielä haluat. Mä rakastan sua ihan hulluna."

Erosin kaksi viikkoa sitten, koska poikaystäväni Turussa ei jaksanut enää etäsuhdetta ja mulla on täällä Oulussa opinnot ja kaikki pahasti kesken ja sanoin, että en mä voi lähteä täältä vielä.

Vierailija
33/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:01"]

Nyxä, suurin unelmani llisi erota. En uskalla sanoa sitä sinulle ääneen, mutta tämä on tilanne. Saat pitää kaiken. KAIKEN.

[/quote]älä nyt niin tyhmä ole että lähdet tyhjin käsin, varsinkin jos ei ole avioehtoa ja miehesi varakas

Vierailija
34/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:19"]Siskolle: en voi koskaan antaa anteeksi sitä, että oman lapsesi yhden yön yöunet oli tärkeämpää kuin minun pienen lapsen terveys!!!

[/quote]mikäs tässä oli alapeukun arvoista? Ettet vain oo siskoni??

Vierailija
35/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:23"]

"Haluun vaan sut. Mä oon valmis jättään kaiken täällä. Mä voin keskeyttää yliopiston ja muuttaa sinne, että voitais olla yhdessä jos sä vaan vielä haluat. Mä rakastan sua ihan hulluna."

Erosin kaksi viikkoa sitten, koska poikaystäväni Turussa ei jaksanut enää etäsuhdetta ja mulla on täällä Oulussa opinnot ja kaikki pahasti kesken ja sanoin, että en mä voi lähteä täältä vielä.

[/quote]hulluhan olisi jos keskeyttäisit joten jätä suosiolla poikaystävä, Oulu yliopistokaupunki, kyllä sieltä löytyy fiksuja poikaystävä kanditaatteja

Vierailija
36/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vieläkin rakastan sua, kaikesta huolimatta. Ajattelen sua usein ja koen usein katkeruutta, ettemme saaneet yhteistä elämää. Joskus yksinäisinä hetkinä saatan vuodattaa kyyneleitäkin. Olen silti onnellinen puolestasi. Näyttää sivusta seuraamalla siltä, että elämäsi on hyvä ja toteutat unelmiasi. En voi sua koskaan unohtaa. Olet kipeä, salattu pisteeni.

Vierailija
37/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:31"]mä vieläkin rakastan sua, kaikesta huolimatta. Ajattelen sua usein ja koen usein katkeruutta, ettemme saaneet yhteistä elämää. Joskus yksinäisinä hetkinä saatan vuodattaa kyyneleitäkin. Olen silti onnellinen puolestasi. Näyttää sivusta seuraamalla siltä, että elämäsi on hyvä ja toteutat unelmiasi. En voi sua koskaan unohtaa. Olet kipeä, salattu pisteeni.

[/quote]

Tämä voisi olla kirjoittamani. Exän hääpäivänä ihan vähän nyyhkin kotona: joku toinen toteuttaa sun kanssa nyt ne asiat, joista me haaveiltiin. Nyt esitän taas, etten välitä.

Vierailija
38/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta mua

Vierailija
39/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalleni:

Luojan kiitos satuin tulemaan raskaaksi juuri ennen kuin aloit vihjailla aikovasi pyytää minua luovuttamaan sinulle munasolujani! En voisi kuvitellakaan ottavani sitä riskiä, että lapsesta tulisi minun kaltaiseni, ja joutuisin sivusta seuraamaan kuinka sinä kohtelet häntä kaltoin vauvasta asti, kun et ymmärrä etkä suostu ymmärtämään minun persoonallisuustyyppiäni. Toivottavasti löydät jonkun toisen luovuttajan ennen kuin vauvani syntyy, en nimittäin aio sen jälkeenkään sinulle solujani antaa.

Vierailija
40/189 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:09"]

Lopetetaan tää pelleily. Muutetaan takas saman katon alle, mennään naimisiin ja eletään loppuelämä onnellisesti yhdessä.

[/quote]mikä estää sanomasta? Rohkeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi