Olen 22-v. miehesi seksisuhde - kysyttävää? Nyt oikeasti.
En paneskele ympäriinsä, nain miehiä, jotka osaavat ja joihin saan luotua luottamuksen. En halua levitellä tauteja vaan nauttia hyvästä ja osaavasta seksistä. En halua myöskään parisuhdetta. En rikkoa teidän perhettä tai parisuhdetta. Sinä et ajattele (vaikka oikeasti tiedät ja aavistat) mitä tapahtuu, koska miehesi ei anna yhtäkään viestiä tästä. Että silloin tällöin, kerran-pari kuussa, naimme kovaa päin seiniä missä vaan ja minut mustelmille, jonka jälkeen hän palaa luoksesi ja elämä jatkuu, molemmat tyydytettyjä.
Tiedän, ikuisuusaihe. Mutta sanokaas nyt mulle, mikä tossa niin pahaa ja tuomittavaa on? He ovat hyviä isiä ja aviomiehiä, minä en heitä käräytäkään. Sitä paitsi harrastan vain yhtä kerralla. Molempien voitto kun turvallisesti sovitaan asioista. Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!
Kommentit (139)
Kyllä ap. Miehet saattavat mennä sekaisin nuoresta vartalostasi. Tunnut nauttivan seksistä itsekin. Mutta miksi nautit siitä ( ilmeisesti) Eniten varattujen miesten kanssa? Miksi et hae ikäistäsi seuraa tai vapaita miehiä?
Psykologian maisteri
Kyllä ap. Miehet saattavat mennä sekaisin nuoresta vartalostasi. Tunnut nauttivan seksistä itsekin. Mutta miksi nautit siitä ( ilmeisesti) Eniten varattujen miesten kanssa? Miksi et hae ikäistäsi seuraa tai vapaita miehiä?
Psykologian maisteri
Mua ei edes miehenä kiinnosta tommonen pettäjämiesten lokasanko. Toi pettäminen muutenkin moraalitonta. Emmä halua omaa vaimoa selkään puukottaa!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:00"]
ap on mies, lassukkamies, joka provoaa täällä sitä, että pitäisi saada hyväksytyksi miehille pettää vaimojaan ja naida niin montaa kuin huvittaa. Se vaan on nimeltään aviorikos, siis R I K O S, vaikka NYKYlaki sitä ei enää rikoksena pidäkään. Homouskin oli vielä jokunen vuosikymmen sitten sairaus, ja sitä ennen synti, kuten Raamatun mukaan edelleenkin on, samoin on aviopuolison pettäminen ja naimisissa olevan kaikki avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet.
Ap:n kielenkäytöstä voi päätellä,hänen sivistystasonsa, ja näyttää siltä, ettwimtuollaisella käytöksellä kukaan nainen mitään vakiparisuhdetta voikaan saada aikaan, sillä tuollaista ei varmastikaan kukaan vaimokseen edes huoli. Niinpä jää miesten likasangoksi, tyhjennysämpäriksi, kunnes aikuistuu ja tajuaa lopulta kalleimman asian elämässään menettäneensä: aidon, tuntevan, luotettavan, terveellä itsetunnolla varustetun, ihmisenä kasvaneen oman itsensä. Jäljellä on vain rauniokasa, hyväksikäytetty, syrjään sysätty, ei minään pidetty, itsetunnoltaan poljettu, ketään ymmärtämätön, ystävätön hylkiö. Sellaisia esimerkkejä on ihan julkisuudessakin niissä naisissa, jotka antautuivat miesten seksileluiksi ja menettivät oman ihmisyytensä kuollen huumeiden yliannostukseen ja viinaan tai muuten epämääräisiin oloihin.
[/quote]
Ohhoh! Siellä tulikin Raamattua myöten mun elämäni tuomittua. Katsotaan miten käy. En tiedä mikä mun kielenkäytössä nyt on niin suunnattoman järkyttävämpää kuin taso täällä muutenkaan, mutta aika erikoista on noin hurjia tuomioita antaa ventovieraalle vain siksi, että nain nyt satunnaisesti ja niin vastuullisesti kuin voin miehiä, joilla ei ole parisuhteessaan tyydyttävä seksielämä? Että joo.
-ap
Mua ei edes miehenä kiinnosta tommonen pettäjämiesten lokasanko. Toi pettäminen muutenkin moraalitonta. Emmä halua omaa vaimoa selkään puukottaa!
Haluaako kukaan mies panopuun rouvakseen?
Yrität rationalisoida olevasi tilanteessa se joka päättää ja määrää tahdin mutta samalla tulisi ja mielesi vie enemmän kuin järkesi laittaa vastaan.
Maailmasi romahtaa jos tunnustat itsellesi todellisuuden.
Ja kai sulla on joku tuntitaksa, jos ei.... en ole tyhmempää kuullut.
Pitkä ketju saatu aikaan, vaikka aloitus on ilmiselvä provo.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:17"]
Psykologian maisteri
[/quote]
Miksi jotkut tykkäävät tulla alistetuiksi ja nöyryytetyiksi, toisilla on muita fetissejä, vaikka taloudellisia, toiset eivät halua seksiä missään muodossa? En osaa selittää järjellisesti muuten kuin sen kautta, että nautin kun näen sellaisen miehen saavan purkaa patoutunutta jotain seksuaalista jännitettään minuun. Mikä siinä on pahaa? Minä nautin. Asetan rajat siihen mihin tahdon. Ja taas toistan itseäni, mutta: turva ja luottamus ja kokemus. Ne myöskin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:19"]
Yrität rationalisoida olevasi tilanteessa se joka päättää ja määrää tahdin mutta samalla tulisi ja mielesi vie enemmän kuin järkesi laittaa vastaan.
[/quote]
Siis mitäs kummaa nyt taas? Juuri tätä tarkoitan! Seksielämänihän minut määritteleekin! Ai maailmani romahtaa kun olen parin vuoden aikana muutamaa varattua miestä nainut vapaasta tahdostani, vastuuni kantaen ja nauttinut siitä?
Hei nyt oikeasti, kuka täällä se laput silmillä elämältä kulkeva moraalihömppä on. En ole huora, tavallinen seksistä ja seksuaalisuudesta nauttiva nainen, en ota rahaa tuosta. Perustelin sen jo aiemmin.
-ap
Kokemusta sinulla voi olla seksistä. Rakkautta et ole tainnut kokea ikinä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:20"]
Pitkä ketju saatu aikaan, vaikka aloitus on ilmiselvä provo.
[/quote]
Joo, kumpi on säälittävämpää: että olisin keksinyt tämän provon vai ihan jopa oikeasti kirjoittamani olisi totta? Sama se, voidaan tämä juttu kyllä munkin puolesta jo lopettaa.
-ap
Toivoisin että arvostaisit itseäsi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:25"]
Kokemusta sinulla voi olla seksistä. Rakkautta et ole tainnut kokea ikinä?
[/quote]
Tää on tämä teidän vastaus kaikkeen. Väärin, olen saanut ja antanut rakkautta paljon. Miksi pitäisi olla totaalisen rikkinäinen ollakseen ja ajatellakseen kuin minä? Niin ei vaan ole, valitan. Tiedän kyllä, että sitä toivoisitte.
-ap
En minä toivo mitään. Tiedän vain, että minulla on elämän kokemusta tuplasti enemmän kuin sinulla. Ja toivon sinulle rakkautta ja mielen rauhaa. Aivan kuin olisit hiukan eksyksissä.
N-44
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:19"]
[/quote]
Siis mitäs kummaa nyt taas? Juuri tätä tarkoitan! Seksielämänihän minut määritteleekin! Ai maailmani romahtaa kun olen parin vuoden aikana muutamaa varattua miestä nainut vapaasta tahdostani, vastuuni kantaen ja nauttinut siitä?
Hei nyt oikeasti, kuka täällä se laput silmillä elämältä kulkeva moraalihömppä on. En ole huora, tavallinen seksistä ja seksuaalisuudesta nauttiva nainen, en ota rahaa tuosta. Perustelin sen jo aiemmin.
-ap
[/quote]
Kuule, minäkin olen nuori seksistä nauttiva nainen, mutta olen silti ollut tähän mennessä vain yhden miehen, oman rakkaani kanssa (joka myös arvostaa uskollisuutta ja sitoutumista suhteeseen). Joo, ja en ole uskovainen tai erityisen vanhanaikainen. Varatut vanhemmat miehet ei kuitenkaan voisi vähempää kiinnostaa. Kyllä seksistä saa nauttia, mutta nauttisit vapaiden miesten kanssa. Eikö se olisi kaikkien kannalta parempi?
N25
Minullakin oli nuorempana sinkkuna suhteita varattuihin miehiin. Perheitä en tietenkään halunnut särkeä ja olin vain turvallista seksiä vailla. Olin vähän kuin sinä nyt, ap.
Nyt minulla on lapsia. Elämä lapsiperheessä ei todellakaan ole mitään seksifestaria. Tällä hetkellä luotan mieheeni, mutta en sokeasti. ymmärrän, että tätä kuivahkoa seksielämää ei voi loputtomiin jatkua. Minä tiedän ettei mies halua elää vähäisessä seksissä, enkä minäkään halua. Ehkä meille tulee joskus avoin suhde.
Minä sanon ettei vika ole ap:ssa. Kyllä pettävät, seksiä janoavat miehet hakevat sen aina jostain. Mutta ei vika ole näiden miesten vaimoissakaan. Se on miesten valinta. Ne nussivat vaikka sian kanssa, kunhan jostain saavat. Ja eipä naisetkaan sen kummoisempia ole. Pettävät nykyään siinä missä miehetkin.
Ap:lla on virkistävän erilainen maailmankatsomus näissä asioissa ja mielestäni monia hyviä pointtejakin. Miksi suurimmalle osalle ihmisiä seksi ja rakkaus on niin kytköksissä toisiinsa ettei ole mahdollista rakastaa omaa puolisoa ja harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa jos on tyytymätön omaan seksielämään kotona? Tai sallia sitä toiselle? Jos mies tai nainen hoitaa asiat kotona lapsia ja puolisoa kohtaan ja arkielämä sujuu kotona hyvin vaikka käy panemassa jotain toistakin, niin kauan kun asia pysyy puolisolta salassa, ei ole mitään ongelmaa. Mutta silti suurimmalle osalle ihmisiä avoin suhde on ylitsepääsemätön tai jopa vastemielinen ajatus, vaikka samanlaisessa tilanteessa ei ollut mitään ongelmaa ennenkuin tieto avioliiton ulkopuolisesta seksistä tuli julki.
Sitten alkaa tuomitseminen, on sika tai huora tai mikä vaan. Sanotaan että se luottamuksen pettäminen on se pahin asia. Luottamusta ei tarvitsisi pettää jos avoin suhde olisi se yleisesti hyväksytty asia ja normaali vaihtoehto tässä yhteiskunnassa.
On jokaisen oma asia miten tärkeänä osana elämää ja parisuhdetta seksiä pitää. Voi olla että löytää kumppanin jota rakastaa, jonka kanssa haluaisi olla ja kaikki muut asiat on hyvin mutta seksiä on liian harvoin tai seksuaaliset mieltymykset eivät kohtaa. Toinen vaihtoehto on ottaa kumppani jonka kanssa seksi on täydellistä mutta parisuhde ei muilta osin olisi toimiva. Kumpi on parempi vaihtoehto, elää suhteessa jossa seksi on huonoa mutta on rakkautta, läheisyyttä, luottamusta, onnellisuutta. Vai lähes ainoastaan seksisuhteessa jossa mikään muu ei toimi? Vai yrittääkö löytää ihmisen jonka kanssa kaikki olisi lähes täydellisesti? Jos miettii kuinka moni elää joiltain osin tyydyttämättömässä suhteessa, kuinka moni avioliitto päättyy nykypäivänö eroon ja kuinka moni pettää, todennäköisyys sellaisen kumppanin löytymiseen on varmaan jotain lotossa 7 oikein voittamisen luokkaa tai vielä pienempi.
Jos sellaisen kumppanin löytää niin sitten on vielä se intohimon katoamisen mahdollisuus ja seksin tylsäksi muuttuminen ajan myötä. Vaikkei seksi olekkaan ihmiselle välttämättömyys on se silti lähes jokaiselle enemmän tai vähemmän tärkeää. Jos seksin harrastamisesta muiden kanssa ei tehtäisi niin isoa numeroa ja avoimet suhteet olisivat enemmän sääntö kuin poikkeus, ei olisi pettämisestä aiheutuvia ongelmia ja eroja eikä tarvitsisi tyytyä vähemmän tyydyttävään seksielämään.
Saattoi mennä vähän aiheen vierestä mutta näitä ajatuksia ap:n kirjoitukset sai minut miettimään.
-M28-
Pettämistä on turha yrittää kaunistella millään tekosyillä. Se on tosi paska juttu, kun kohdalle sattuu ja harva pystyy sitä anteeksi ikinä antamaan. Jos suhde ei toimi, niin kamat kassiin ja reilusti uutta hakemaan.
mikäs siinä,, nuorema ei ymmärrä paremmasta, vanhana sitte
viisastellaan mutta jos keski-ikäsen miehen spermakulhona oleminen
riittää sinulle niin eipä siinä kummempia.
yleensä itseään arvostava nainen vaatii muuta.