Olen 22-v. miehesi seksisuhde - kysyttävää? Nyt oikeasti.
En paneskele ympäriinsä, nain miehiä, jotka osaavat ja joihin saan luotua luottamuksen. En halua levitellä tauteja vaan nauttia hyvästä ja osaavasta seksistä. En halua myöskään parisuhdetta. En rikkoa teidän perhettä tai parisuhdetta. Sinä et ajattele (vaikka oikeasti tiedät ja aavistat) mitä tapahtuu, koska miehesi ei anna yhtäkään viestiä tästä. Että silloin tällöin, kerran-pari kuussa, naimme kovaa päin seiniä missä vaan ja minut mustelmille, jonka jälkeen hän palaa luoksesi ja elämä jatkuu, molemmat tyydytettyjä.
Tiedän, ikuisuusaihe. Mutta sanokaas nyt mulle, mikä tossa niin pahaa ja tuomittavaa on? He ovat hyviä isiä ja aviomiehiä, minä en heitä käräytäkään. Sitä paitsi harrastan vain yhtä kerralla. Molempien voitto kun turvallisesti sovitaan asioista. Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!
Kommentit (139)
" Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!"
Pakotettu selibaatti lienee miehen oma kertoma versio kodin tapahtumista? "nyyh, vaimo ei anna" vaikka todellisuudessa seksiä kotonakin on, mutta saahan helpommin säälipillua tarinoimalla.
Ei mua kiinnosta. Jos näin olisi, niin siinähän olisi. Mies tuo rahaa kotiin ja meillä on perheenä mukavaa. Jos nai muualla niin ihan yks ja sama.
Mieheni on vanhempi kuin 22-vuotias.
Sanonpahan vaan, että näitä tulee jokapäivä ja pari sivua tuomitsemista perään. Hyvin tuntuu toimivan.
Mun mies ei ole enää vuosikausiin ollut 22v.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:52"]
" Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!"
Pakotettu selibaatti lienee miehen oma kertoma versio kodin tapahtumista? "nyyh, vaimo ei anna" vaikka todellisuudessa seksiä kotonakin on, mutta saahan helpommin säälipillua tarinoimalla.
[/quote]
Aika turhaa, kun antaisin muutenkin. Ymmärrän säälipillutarinat jos halutaan vedota johonkin tunteisiin näissä teinipilluissa. Mutta mä haluan myös vain seksiä. Ihan turhan iso juttu tehty koko seksistä, ihmiset pysyisivät paremmin avioliitoissaan kun välillä sallittaisiin vähän vaihtelu tossa. -ap
Minunkaan mieheni ei ole 22v., joten...
22-v. = 22-vuotias. Ihan tavallinen lyhenne. Senkus viisastelette kun noin lahjakkaita olette. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:52"]
[/quote]
Aika turhaa, kun antaisin muutenkin. Ymmärrän säälipillutarinat jos halutaan vedota johonkin tunteisiin näissä teinipilluissa. Mutta mä haluan myös vain seksiä. Ihan turhan iso juttu tehty koko seksistä, ihmiset pysyisivät paremmin avioliitoissaan kun välillä sallittaisiin vähän vaihtelu tossa. -ap
[/quote]
Niinpä, liian iso asia tehty seksistä. Ihminen pärjää vaikkei sitä saa jatkuvasti ja eri paikoista.
Sallitko rinnakkaisseksisuhteet myös tulevalle rakastetullesi, elämäsi miehelle?
Se mieshän siinä nai. Vai onko se mieskin mustelmilla ja seinillä?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:57"]
22-v. = 22-vuotias. Ihan tavallinen lyhenne. Senkus viisastelette kun noin lahjakkaita olette. -ap
[/quote]
Niin, siis minun mieheni ei ole 22-vuotias, ei ole ollut 20 vuoteen. Joten en vieläkään tajunnut pointtia. Sinulla on jonkin naisen 22-vuotiaan miehen kanssa seksisuhde, joten suurimmalla osalla ei liene mitään kysyttävää.
Comprende?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:59"]
Se mieshän siinä nai. Vai onko se mieskin mustelmilla ja seinillä?
-Mies 29v-
[/quote]
No mitä se nainen tekee? Virkkaa?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:58"]
Sallitko rinnakkaisseksisuhteet myös tulevalle rakastetullesi, elämäsi miehelle?
[/quote]
Ei ole mahdoton ajatus. Olen melkein kateellinen joskus kun näen, miten onnellisia miehet ovat parisuhteissaan kun saavat naimiset minulta/muualta. Minusta olisi ihanaa kun mies ei pakottaisi minua johonkin panemiseen, mutta osaisi olla lapsilleni rakastava ja hyvä isä, samoin minulle aviomies (seksin ulkopuolisissa asioissa). Mikä ihme siinä on, että ei saa naida muita, mutta etpä saa minultakaan? SANOKAA NYT VAIMOT IHAN TOSI. -ap
Ap jääny vailla isän huomioo ja turvallista syliä lapsena
"Minusta olisi ihanaa kun mies ei pakottaisi minua johonkin panemiseen, mutta osaisi olla lapsilleni rakastava ja hyvä isä, samoin minulle aviomies (seksin ulkopuolisissa asioissa). Mikä ihme siinä on, että ei saa naida muita, mutta etpä saa minultakaan? "
Itsensä pussiin puhuminen yhdessä virkkeessä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:58"]
[/quote]
Ei ole mahdoton ajatus. Olen melkein kateellinen joskus kun näen, miten onnellisia miehet ovat parisuhteissaan kun saavat naimiset minulta/muualta. Minusta olisi ihanaa kun mies ei pakottaisi minua johonkin panemiseen, mutta osaisi olla lapsilleni rakastava ja hyvä isä, samoin minulle aviomies (seksin ulkopuolisissa asioissa). Mikä ihme siinä on, että ei saa naida muita, mutta etpä saa minultakaan? SANOKAA NYT VAIMOT IHAN TOSI. -ap
[/quote]
Menehän muksu nyt salkkareita katsomaan
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:57"]
[/quote]
Niin, siis minun mieheni ei ole 22-vuotias, ei ole ollut 20 vuoteen. Joten en vieläkään tajunnut pointtia. Sinulla on jonkin naisen 22-vuotiaan miehen kanssa seksisuhde, joten suurimmalla osalla ei liene mitään kysyttävää.
Comprende?
[/quote]
No voihan vittu. Voit lukea tuon toki, että "OLEN KAKSKYTKAKSVUOTIAAN MIEHESI -" tai vaihtoehtoisesti "OLEN KAKSYKAKSVUOTIAS MIEHESI -"
Capiche?
-ap
No plaah väsynyt provo, hanki lapsia ja mieti sitten miten usein seksiä on.
Eihän siinä mitään,jatkakaa ihmeessä naimista!Seksi on hieno asia!