Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 22-v. miehesi seksisuhde - kysyttävää? Nyt oikeasti.

Vierailija
13.05.2014 |

En paneskele ympäriinsä, nain miehiä, jotka osaavat ja joihin saan luotua luottamuksen. En halua levitellä tauteja vaan nauttia hyvästä ja osaavasta seksistä. En halua myöskään parisuhdetta. En rikkoa teidän perhettä tai parisuhdetta. Sinä et ajattele (vaikka oikeasti tiedät ja aavistat) mitä tapahtuu, koska miehesi ei anna yhtäkään viestiä tästä. Että silloin tällöin, kerran-pari kuussa, naimme kovaa päin seiniä missä vaan ja minut mustelmille, jonka jälkeen hän palaa luoksesi ja elämä jatkuu, molemmat tyydytettyjä.

Tiedän, ikuisuusaihe. Mutta sanokaas nyt mulle, mikä tossa niin pahaa ja tuomittavaa on? He ovat hyviä isiä ja aviomiehiä, minä en heitä käräytäkään. Sitä paitsi harrastan vain yhtä kerralla. Molempien voitto kun turvallisesti sovitaan asioista. Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:30"]

Johtuuko omituinen otsikko siitä, että yritetään soveltaa englannin kielioppisääntöjä suomen kieleen?

[/quote]

Ei. Olen kyllä kaksikielinen, mutta eiköhän ton otsikon nyt jokainen ymmärrä. Ainakin tuollaisia asioita täällä kyllä tykätään nussia. :)

-ap

Vierailija
102/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:12"]

Miksi sä itse toimit säälittävänä panopuuna? Mikset seurustele ja ole intohimoisessa suhteessa?

[/quote]

Olen ollut pitkässä suhteessa, jossa ekat vuodet enemmän kuin intohimoisia. En lopulta voinut olla miehen kanssa, jota en enää seksuaalisesti halunnut. Eikö sinustakin ole kuitenkin moraalisesti parempi, että edes minä olen sinkku naidessani näitten miesten kanssa kuin, että minäkin olisin parisuhteessa? Ja miksikö en ole, enkös jo sanonut, en halua? Haluan seksiä ja sinkkuelämää.

-ap

[/quote] "eikö sinustakin ole moraalisesti parempi että ainakin minä olen sinkku?"

Sinulla on siis moraali, joka sanoo, että tässä on jotain väärää. Väärin et tee välttämättä sinä, joka sekaannut varattuun mieheen. Uskoton on vastuussa omista teoistaan.

Väärin on srn sijaan ajatusmaailmasi siitä, että miehen PITÄÄÄ saada seksiä joka elämän tilanteessa, riippumatta suhdanteista.

Avioliitto on kuin pieni valtio; joskus on noususuhdanne, joskus lama. Hyvä aviomies ymmärtää ja tietää sen. Sinun asiakkaasi eivät kuulu näihin.

T. N-44 ja uskollisen miehen kanssa 20 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:13"]

Kysyisinkin, että onko miehillä oikeus nauttia elämästään vai pitääkö sitä vaan hautaan asti kituuttaa itseään puolityydyttävässä seksielämässä, ihan vaan koska se on OIKEIN TEHTY? Haluatteko mielummin eron vai hyvän miehen, joka hakee jonkun säälittävän seksityydytyksensä muualta?

-ap

[/quote]

Mikset kysy noita niiltä miehiltä? Haluavatko he mieluummin eron vai säälittävän seksityydytyksensä muualta? Jos he ottavat mieluummin riskin erosta ja lasten perheen hajoamisesta kuin luopuvat säälittävästä seksityydytyksestään, niin mikä tekee heistä hyviä miehiä? Ja miksi miehillä pitäisi olla oikeus tyydyttää kaikki tarpeensa (=hakea seksiä sieltä mistä sitä saa), mutta naisilla (=elää uskollisen miehen kanssa) ei?

Vierailija
104/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:17"]

Koska on sovittu, että olemme vain toistemme kanssa. Siksi se on eron paikka. 

Jos oltaisiin keskusteltu asia toisin ja puhuttu aiheesta, asia olisi eri. On raukkamaista mennä uittamaan muualle mulkkuaan ilman että asiasta edes keskustelee. Ei vaimo voi tietää toisen olevan onneton seksuaalisesti, ellei siitä puhu. Vaimo ei saa edes yrittää korjata tilannetta. Siksi tilanne on epäreilu.

Ja miksi elää ykköselinehtojen takia? Tällä hetkellä elämä on sellaista, tulet sen itsekin tietämään jos lapsia saat.

[/quote]

Entäs jos vaimolle on ehdottanut mitä vaan, eikä mitkään vaihtoehdot (paitsi seksittömyys) sovi tälle rouvaihmiselle? Mitäs sitten? Totta kai pitää voida korjata tilanne, aivan todella usein puhunkin, että ehkä hoidat sen suhteesi kuntoon ja kai tajuat, että jotainhan tässä vaan kumpikin paikkaa ontosta sielustaan ja tää ei kauaa tule kestämään.

Ykkösprioriteetit, eli lapset, ovat mullekin kai ainoa suuri moraalinen hidaste tälle. Koitan vannottaa aivan viimeiseen asti, että ole kiltti varovainen, tästä ei saa jäädä kiinni LASTESI takia. Joku mulkun uittaminen nuoren naisen pillussa ei tietenkään ole edes vertailukelpoinen sen suhteen, miten tärkeitä lapset ovat. Siksi miesten pitäisikin vain osata olla tarkkoja, onneksi ovat olleetkin, en todellakaan halua yhdenkään lapsen kärsivän minun tai isänsä seksihaluista. Sairas ajatuksenakin..

-ap

[/quote]

Lopeta touhusi niin kukaan ei kärsi. Totuus tulee kuitenkin ilmi ja avioero. Lapset joutuvat elämään kahden kodin välillä isänsä moraalittoman käytöksen vuoksi.

Vierailija
105/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisessa viestissä ap:n mielestä seksi ei ole yhtään tärkeää, vaan vaan "loskien heittämistä" välillä jonkun toisen pilluun ja joka toisessa se sitten onkin tosi tärkeä juttu. Yritä jo päättää.

Vähän kuulostaa rivien välistä siltä että sulla on nyt tosi huono omatunto kun oot ollut jonkun perheellisen miehen kanssa. Ehkä sun kannattaisi jutella jollekin ammattilaiselle eikä paasata av:n palstalla?

Vierailija
106/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissaan toista rakastaa, ei tahdo kuvitellakaan että toinen harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa. Jos ajatus tuntuu normaalilta, kannattaa käydä psykologin puheilla.

Vierailija
107/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, hupaisaa seurattavaa kun Pirkko-Ritvat hyppivät seinille nuoren tytön takia. Nämä pikkurouvat elävät suuruusharhoissaan ja kuvittelevat pillunsa olevan se, joka tätä maailmaa pyörittää. Kun joku nuori ja tiukempi heiluttaa tätä illuusiota, alkaa pikkurouvien säälimätön säksytys. Olen itse läski, ruma ja löysä perheenäiti, mutten kuvittele että löysä toosani olisi maailman ainoa reikä. Täällä kirjoittelee nyt liuta niiiin korkeamoraalisia perheenäitejä, jotka pelkäävät kusi sukassa, että oma mies naikin jotain parempaa. Hei äitikollegat, me olemme vain ihmisiä ja teidän pikku fantasianne ovat vain teidän omissa pikku kananpersepäissänne. Koittakaa pärjätä itsenne kanssa <3

Vierailija
108/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:49"]

Hehee, hupaisaa seurattavaa kun Pirkko-Ritvat hyppivät seinille nuoren tytön takia. Nämä pikkurouvat elävät suuruusharhoissaan ja kuvittelevat pillunsa olevan se, joka tätä maailmaa pyörittää. Kun joku nuori ja tiukempi heiluttaa tätä illuusiota, alkaa pikkurouvien säälimätön säksytys. Olen itse läski, ruma ja löysä perheenäiti, mutten kuvittele että löysä toosani olisi maailman ainoa reikä. Täällä kirjoittelee nyt liuta niiiin korkeamoraalisia perheenäitejä, jotka pelkäävät kusi sukassa, että oma mies naikin jotain parempaa. Hei äitikollegat, me olemme vain ihmisiä ja teidän pikku fantasianne ovat vain teidän omissa pikku kananpersepäissänne. Koittakaa pärjätä itsenne kanssa <3

[/quote]

Ei mua ainakaan pelota. Mutta jokainen normaali ihminen ymmärtää, että parisuhteessa tulee aikoja jolloin ei aina saa heti seksiä kun haluaa. Se ei tarkoita sitä että olisi oikein käydä panemassa jotain toista. Aika harva oikeasti kiusallaan pihtaa. Itse haluan seksiä joka, koska seksi mitä mulla on miehen kanssa on todella tyydyttävää ja ihanaa. Mutta ei meistä kumpikaan petä jos toisella sattuiskin olemaan hiljasempi kausi, esim synnytyksen, sairauden yms takia.

Vierailija
109/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoinasi olet ehdottanut eroa tai sitä, että mies saa " uittaa mulkkukuaan" (vastenmielinen sanontakin) vieraassa. Asia nyt sattuu olemaan niin, että vaimolle ei yleensä anneta niitä vaihtoehtoja, sillä tämä toiminta on salaista. Lyönpä vetoa, että suurin osa naisista ottaisi ennemmin sen eron.

Lisäksi lyön vetoa siitä, että suurin osa miehistä ei hyväksy naistensa syrjähyppyjä. Joten missä se tasa-arvo toteutuu tästä näkökulmasta katsottuna?

Vierailija
110/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoinasi olet ehdottanut eroa tai sitä, että mies saa " uittaa mulkkukuaan" (vastenmielinen sanontakin) vieraassa. Asia nyt sattuu olemaan niin, että vaimolle ei yleensä anneta niitä vaihtoehtoja, sillä tämä toiminta on salaista. Lyönpä vetoa, että suurin osa naisista ottaisi ennemmin sen eron.

Lisäksi lyön vetoa siitä, että suurin osa miehistä ei hyväksy naistensa syrjähyppyjä. Joten missä se tasa-arvo toteutuu tästä näkökulmasta katsottuna?

Vierailija
111/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on mies, lassukkamies, joka provoaa täällä sitä, että pitäisi saada hyväksytyksi miehille pettää vaimojaan ja naida niin montaa kuin huvittaa. Se vaan on nimeltään aviorikos, siis R I K O S, vaikka NYKYlaki sitä ei enää rikoksena pidäkään. Homouskin oli vielä jokunen vuosikymmen sitten sairaus, ja sitä ennen synti, kuten Raamatun mukaan edelleenkin on, samoin on aviopuolison pettäminen ja naimisissa olevan kaikki avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet.

Ap:n kielenkäytöstä voi päätellä,hänen sivistystasonsa, ja näyttää siltä, ettwimtuollaisella käytöksellä kukaan nainen mitään vakiparisuhdetta voikaan saada aikaan, sillä tuollaista ei varmastikaan kukaan vaimokseen edes huoli. Niinpä jää miesten likasangoksi, tyhjennysämpäriksi, kunnes aikuistuu ja tajuaa lopulta kalleimman asian elämässään menettäneensä: aidon, tuntevan, luotettavan, terveellä itsetunnolla varustetun, ihmisenä kasvaneen oman itsensä. Jäljellä on vain rauniokasa, hyväksikäytetty, syrjään sysätty, ei minään pidetty, itsetunnoltaan poljettu, ketään ymmärtämätön, ystävätön hylkiö. Sellaisia esimerkkejä on ihan julkisuudessakin niissä naisissa, jotka antautuivat miesten seksileluiksi ja menettivät oman ihmisyytensä kuollen huumeiden yliannostukseen ja viinaan tai muuten epämääräisiin oloihin.

Vierailija
112/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti siinä seksissä niin tärkeätä on? Mulle on tärkeämpää olla hyvä mies ja isä. Mulle on tärkeää toimia niin, että voin olla ylpeä omista teoistani. Ja on meillä kotona seksiä! Enkä mä enää haluiskaan mitään 22v pirpanaa, jonka mielestä tärkeintä on miltä perse näyttää eikä se, että millä elättää perheen ja lapset. Jos kotona ei tule ja tekee mieli, niin sitten hakkaan hanskaan ja big deal. Selkärankaa miehet. Sit tommosen huomiohakuisen huoran ku ap yli voisin ajaa mulkvistibemarillani!

-Mies27v-

Vierailija
113/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:42"]

Joka toisessa viestissä ap:n mielestä seksi ei ole yhtään tärkeää, vaan vaan "loskien heittämistä" välillä jonkun toisen pilluun ja joka toisessa se sitten onkin tosi tärkeä juttu. Yritä jo päättää.

Vähän kuulostaa rivien välistä siltä että sulla on nyt tosi huono omatunto kun oot ollut jonkun perheellisen miehen kanssa. Ehkä sun kannattaisi jutella jollekin ammattilaiselle eikä paasata av:n palstalla?

[/quote]

On mulla varmaan, olen ihminen ja olen varsin vajaa todellakin kun en kerran osaa elää niinku pitäisi! Ja nuorikin vielä. En tajua näitä "kyllä olet eri mieltä kun tuosta vähän kasvat, et tiedä elämästä hevon helvettiä vielä"-kommentteja. Jaa, ihanko tosi, saattaako mieleni tosiaan muuttua? Mitä muita kommentteja kuin ikäiseni kommentteja täällä pitäisi esittää, tai ajatuksia? Itsekin olen monesti jo todennut, että naiivi varmasti olen. Minun moraalini ulottuu lapsiin, muttei miehiin. Olen miehille panopuu ja nautin siitä miten sekaisin ne menevät minusta, miten hyvää seksiä saan ja omilla ehdoillani. Lapsia en haluaisi satuttaa koskaan ja se tulee olemaan varmasti syy miksi lopetan. En varmasti olisi tätä mieltä jos minulla olisi omia lapsia, mutta kun ei ole! Tämä on elämän kiertokulkua, enpähän ole yhtä höntsä teidän ikäisenänne kun tuohon ikään tulen omine lapsineni. Miksi minulla ei saa olla tällaista suhdetta seksiin ja ajatuksia siitä kuin minulla nyt on? Aina TE olette oikeassa. Suuret viisaat.

-ap

Vierailija
114/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:00"]ap on mies, lassukkamies, joka provoaa täällä sitä, että pitäisi saada hyväksytyksi miehille pettää vaimojaan ja naida niin montaa kuin huvittaa. Se vaan on nimeltään aviorikos, siis R I K O S, vaikka NYKYlaki sitä ei enää rikoksena pidäkään. Homouskin oli vielä jokunen vuosikymmen sitten sairaus, ja sitä ennen synti, kuten Raamatun mukaan edelleenkin on, samoin on aviopuolison pettäminen ja naimisissa olevan kaikki avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet.

Ap:n kielenkäytöstä voi päätellä,hänen sivistystasonsa, ja näyttää siltä, ettwimtuollaisella käytöksellä kukaan nainen mitään vakiparisuhdetta voikaan saada aikaan, sillä tuollaista ei varmastikaan kukaan vaimokseen edes huoli. Niinpä jää miesten likasangoksi, tyhjennysämpäriksi, kunnes aikuistuu ja tajuaa lopulta kalleimman asian elämässään menettäneensä: aidon, tuntevan, luotettavan, terveellä itsetunnolla varustetun, ihmisenä kasvaneen oman itsensä. Jäljellä on vain rauniokasa, hyväksikäytetty, syrjään sysätty, ei minään pidetty, itsetunnoltaan poljettu, ketään ymmärtämätön, ystävätön hylkiö. Sellaisia esimerkkejä on ihan julkisuudessakin niissä naisissa, jotka antautuivat miesten seksileluiksi ja menettivät oman ihmisyytensä kuollen huumeiden yliannostukseen ja viinaan tai muuten epämääräisiin oloihin.

[/quote]

Missä kohtaa raamattua ja siis uutta testamenttia homous sanotaan rikokseksi? VT:ssä sanotaan rikokseksi yhtä sun toista ja rangaistukseks kaikenlaista. Mit Jeesushan kumos VT ja UT on uusi laki.

Rakkauden laki!

Mut koko kirja on nuotiotarinoista ja tornareista kasattu

Vierailija
115/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo kun mies on 23v

Vierailija
116/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:42"]

[/quote]

On mulla varmaan, olen ihminen ja olen varsin vajaa todellakin kun en kerran osaa elää niinku pitäisi! Ja nuorikin vielä. En tajua näitä "kyllä olet eri mieltä kun tuosta vähän kasvat, et tiedä elämästä hevon helvettiä vielä"-kommentteja. Jaa, ihanko tosi, saattaako mieleni tosiaan muuttua? Mitä muita kommentteja kuin ikäiseni kommentteja täällä pitäisi esittää, tai ajatuksia? Itsekin olen monesti jo todennut, että naiivi varmasti olen. Minun moraalini ulottuu lapsiin, muttei miehiin. Olen miehille panopuu ja nautin siitä miten sekaisin ne menevät minusta, miten hyvää seksiä saan ja omilla ehdoillani. Lapsia en haluaisi satuttaa koskaan ja se tulee olemaan varmasti syy miksi lopetan. En varmasti olisi tätä mieltä jos minulla olisi omia lapsia, mutta kun ei ole! Tämä on elämän kiertokulkua, enpähän ole yhtä höntsä teidän ikäisenänne kun tuohon ikään tulen omine lapsineni. Miksi minulla ei saa olla tällaista suhdetta seksiin ja ajatuksia siitä kuin minulla nyt on? Aina TE olette oikeassa. Suuret viisaat.

-ap

[/quote]

Miksi sä rupeat kyselemään moisesta aiheesta täällä ja et kestä jyrkkää tuomitsemista? Meinasitsä et sua pidettäis jotenki mielenkiintoisena?

Vierailija
117/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:13"]

Kysyisinkin, että onko miehillä oikeus nauttia elämästään vai pitääkö sitä vaan hautaan asti kituuttaa itseään puolityydyttävässä seksielämässä, ihan vaan koska se on OIKEIN TEHTY? Haluatteko mielummin eron vai hyvän miehen, joka hakee jonkun säälittävän seksityydytyksensä muualta?

-ap

[/quote]

Se mies, jolle minä lapsen suostun tekemään, ei mieti siinä tilanteessa ensisijaisesti omia oikeuksiaan, vaan osallistuu vanhempana olemiseen yhtä täysipainoisesti kuin minäkin. Sellainen elämä, jossa minä olen jonkun vapaudestaan kiinni pitävän kolmijalkaisen lapsentekorobotti, siis ainoa perheen kahdesta aikuisesta, joka uhraa oman elämänsä ja omat toiveensa syntyneen lapsen vuoksi, ei ole oikein. Minulla on oikeus nauttia omasta elämästäni tasan yhtä paljon kuin miehelläkin omastaan. Tarkoittaa useimmiten sitä, että jos lapsia halutaan hankkia, molemmat ymmärtävät että omista nautinnoista joudutaan joksikin aikaa luopumaan. Näihin kuuluu esim. seksielämä ja oma aika. Jos noista ei ole kiinnostusta tinkiä, jätetään ne siemenet sitten kylvämättä. Yksinkertaista.

Ihmettelen, miten joku nainen vielä nykyaikanakin suostuu miesten esineellistämäksi hautomakoneeksi ja pillutelineeksi. Mietihän ap asia omalla kohdallasi läpikotaisin kuntoon, jos nyt ylipäänsä nainen olet.

Vierailija
118/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:57"]

22-v. = 22-vuotias. Ihan tavallinen lyhenne. Senkus viisastelette kun noin lahjakkaita olette. -ap

[/quote]

Niin, siis minun mieheni ei ole 22-vuotias, ei ole ollut 20 vuoteen. Joten en vieläkään tajunnut pointtia. Sinulla on jonkin naisen 22-vuotiaan miehen kanssa seksisuhde, joten suurimmalla osalla ei liene mitään kysyttävää.

Comprende?

[/quote]

No voihan vittu. Voit lukea tuon toki, että "OLEN KAKSKYTKAKSVUOTIAAN MIEHESI -" tai vaihtoehtoisesti "OLEN KAKSYKAKSVUOTIAS MIEHESI -"

Capiche?

-ap

[/quote]

Sori oot ainoo tyhmä.

Vierailija
119/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:42"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Miksi sä rupeat kyselemään moisesta aiheesta täällä ja et kestä jyrkkää tuomitsemista? Meinasitsä et sua pidettäis jotenki mielenkiintoisena?

[/quote]

Miten mä en ole kestänyt tuomitsemista? Ei, en aatellut olevani mielenkiintoinen. Etkö osaa lukea, jo aloitusviestissä kirjoitin, että "ikuisuusaihe" blaa blaa, todellakin vanha juttu. Mutta jokaisella oma mielipide tästä.

-ap

Vierailija
120/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marrttyyri ap :D