Olen 22-v. miehesi seksisuhde - kysyttävää? Nyt oikeasti.
En paneskele ympäriinsä, nain miehiä, jotka osaavat ja joihin saan luotua luottamuksen. En halua levitellä tauteja vaan nauttia hyvästä ja osaavasta seksistä. En halua myöskään parisuhdetta. En rikkoa teidän perhettä tai parisuhdetta. Sinä et ajattele (vaikka oikeasti tiedät ja aavistat) mitä tapahtuu, koska miehesi ei anna yhtäkään viestiä tästä. Että silloin tällöin, kerran-pari kuussa, naimme kovaa päin seiniä missä vaan ja minut mustelmille, jonka jälkeen hän palaa luoksesi ja elämä jatkuu, molemmat tyydytettyjä.
Tiedän, ikuisuusaihe. Mutta sanokaas nyt mulle, mikä tossa niin pahaa ja tuomittavaa on? He ovat hyviä isiä ja aviomiehiä, minä en heitä käräytäkään. Sitä paitsi harrastan vain yhtä kerralla. Molempien voitto kun turvallisesti sovitaan asioista. Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!
Kommentit (139)
Hienostihan se kiihkottomuus ap meni, heti tuli vittua ja isoja kirjaimia.. onnea.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:07"]
Ihmeellinen ja naiivi oletus että kaikki pettäjät muka pettäisivät seksin puutteen takia. Suurin osa pettäjistä pettää vaikka saisi vaimolta päivittäin. Tietenkin pettäjä perustelee pettämistään puutteella sille toiselle naiselle, koska ei viitsi sanoa pettävänsä ihan muuten vaan.
[/quote]
Sanovat näistä jotkut, että saavathan he. Se on vain tylsää. Ja se on mulle ihan ok, koska minulla ei näiden miesten kanssa ole todellakaan tylsää. He erottelevat tuon kotona olevan seksin ja seksin ihmisen kanssa, johon ei ole muita velvotteita. Tietenkin.
-ap
Miksi sä itse toimit säälittävänä panopuuna? Mikset seurustele ja ole intohimoisessa suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:52"]
" Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!"
Pakotettu selibaatti lienee miehen oma kertoma versio kodin tapahtumista? "nyyh, vaimo ei anna" vaikka todellisuudessa seksiä kotonakin on, mutta saahan helpommin säälipillua tarinoimalla.
[/quote]
Aika turhaa, kun antaisin muutenkin. Ymmärrän säälipillutarinat jos halutaan vedota johonkin tunteisiin näissä teinipilluissa. Mutta mä haluan myös vain seksiä. Ihan turhan iso juttu tehty koko seksistä, ihmiset pysyisivät paremmin avioliitoissaan kun välillä sallittaisiin vähän vaihtelu tossa. -ap
[/quote]
Noo, katsotaanpa kunhan itse olet avioliitossa ja miehesi kulkee vieraissa. Oletkohan vielä yhtä varma mielipiteessäsi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:08"]
"Kyllä elämässä saa haaveilla ja toivoa saavansa mitä haluaa. Mistä hitosta sitten pitäisi, jos ei tuosta? Kituuttaa hautaan asti ja olla tyytyväinen, että ai vitsi kun tuli elettyä oikein. Kaikkien normien mukaan, kyllä vittu kannatti elää!"
Sä oot niin nuori...
Kukaan aikuinen järkevä ihminen ei KÄRSI tilapäisestä seksinpuutteesta, se kun ei ole mitään elinehto.
Ketä varten minä elän? Lapsiani, tällä hetkellä.
[/quote]
Niin, sinä elät heitä varten ja varmasti ensisijaisesti jokainen isäkin, totta kai. Mutta miksi vitussa pitäisi elää vain niiden ykköselinehtojen takia? Miksi niin isossa ja tärkeässä asiassa kuin seksi täytyy tehdä niin isoja kompromisseja? Edelleen, perhe ja rakkaus ja moni moni muu asia on tärkeämpää kuin seksi, MUTTA ihmettelen, miksi nuo ovat niin toisensa poissulkevia tilanteissa, joissa vaimoa ei seksi kiinnosta vittuakaan, ehei, PAITSI sitten kun mies sitä harrastaa jonkun toisen kanssa? Silloin se on elämääkin suurempi juttu, vaimot valmiita hajottamaan perheensä ja tuhoamaan miehensä elämän kaikin keinoin TAI toisinpäin (=mies eroon pettäjänaisesta).
-ap
Koska on sovittu, että olemme vain toistemme kanssa. Siksi se on eron paikka.
Jos oltaisiin keskusteltu asia toisin ja puhuttu aiheesta, asia olisi eri. On raukkamaista mennä uittamaan muualle mulkkuaan ilman että asiasta edes keskustelee. Ei vaimo voi tietää toisen olevan onneton seksuaalisesti, ellei siitä puhu. Vaimo ei saa edes yrittää korjata tilannetta. Siksi tilanne on epäreilu.
Ja miksi elää ykköselinehtojen takia? Tällä hetkellä elämä on sellaista, tulet sen itsekin tietämään jos lapsia saat.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:12"]
Miksi sä itse toimit säälittävänä panopuuna? Mikset seurustele ja ole intohimoisessa suhteessa?
[/quote]
Olen ollut pitkässä suhteessa, jossa ekat vuodet enemmän kuin intohimoisia. En lopulta voinut olla miehen kanssa, jota en enää seksuaalisesti halunnut. Eikö sinustakin ole kuitenkin moraalisesti parempi, että edes minä olen sinkku naidessani näitten miesten kanssa kuin, että minäkin olisin parisuhteessa? Ja miksikö en ole, enkös jo sanonut, en halua? Haluan seksiä ja sinkkuelämää.
-ap
Ap vastaus kysymykseen on se, että aikusilla on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin pelkkä seksi. Arki voi olla raskasta ja vaativaa, eikä joskus vaan huvita.
Vanhemmat miehet eivät kunnioita sinua ja tulet ymmärtämään tämän toivottavasti jo 10 vuoden päästä.
Eli joo, sinä olet niitä jotka intohimon lakatessa vaihdatte aina uuteen. Toisinsanottuna: ei koskaan onnellinen ihmistyyppi joka kuvittelee olevansa onnellinen vain kun harrastaa satunnaista seksiä useiden ihmisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:16"]
Mikset ota heiltä rahaa?
[/quote]
En kiinnostu kenestäkään, joka haluaa antaa rahaa. Haluan tehdä tätä täysin omaehtoisesti, olen itsekäskin oman nautintoni suhteen. En huoraamalla vain myydä mun ruumistani. He käyttävät minua hyväkseen, mutta minä myös saan siitä sen mitä haluan. Käsken tekemään ja antamaan mulle kokemuksia, joita en nuorena ihmisenä vielä ole kokenut. Ja niinku sanoin, voin luottaa, koska ovat perheellisiä, eivätkä vain jotain satunnaiskaduntallaajia.
-ap
Mikä tän keskustelun pointti on?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:17"]
Koska on sovittu, että olemme vain toistemme kanssa. Siksi se on eron paikka.
Jos oltaisiin keskusteltu asia toisin ja puhuttu aiheesta, asia olisi eri. On raukkamaista mennä uittamaan muualle mulkkuaan ilman että asiasta edes keskustelee. Ei vaimo voi tietää toisen olevan onneton seksuaalisesti, ellei siitä puhu. Vaimo ei saa edes yrittää korjata tilannetta. Siksi tilanne on epäreilu.
Ja miksi elää ykköselinehtojen takia? Tällä hetkellä elämä on sellaista, tulet sen itsekin tietämään jos lapsia saat.
[/quote]
Entäs jos vaimolle on ehdottanut mitä vaan, eikä mitkään vaihtoehdot (paitsi seksittömyys) sovi tälle rouvaihmiselle? Mitäs sitten? Totta kai pitää voida korjata tilanne, aivan todella usein puhunkin, että ehkä hoidat sen suhteesi kuntoon ja kai tajuat, että jotainhan tässä vaan kumpikin paikkaa ontosta sielustaan ja tää ei kauaa tule kestämään.
Ykkösprioriteetit, eli lapset, ovat mullekin kai ainoa suuri moraalinen hidaste tälle. Koitan vannottaa aivan viimeiseen asti, että ole kiltti varovainen, tästä ei saa jäädä kiinni LASTESI takia. Joku mulkun uittaminen nuoren naisen pillussa ei tietenkään ole edes vertailukelpoinen sen suhteen, miten tärkeitä lapset ovat. Siksi miesten pitäisikin vain osata olla tarkkoja, onneksi ovat olleetkin, en todellakaan halua yhdenkään lapsen kärsivän minun tai isänsä seksihaluista. Sairas ajatuksenakin..
-ap
"Entäs jos vaimolle on ehdottanut mitä vaan, eikä mitkään vaihtoehdot (paitsi seksittömyys) sovi tälle rouvaihmiselle? Mitäs sitten?"
Näin ne pettäjät varmasti usein sanovat, mutta totuus on toisaalta hyvin kaukana.
Ei se vika siinä rouvassa ole edes puolissa tapauksissa. En silti kannata pettämistä, vaan jos seksihimot on liian kovat ja onpakko pettää niin ero.
Johtuuko omituinen otsikko siitä, että yritetään soveltaa englannin kielioppisääntöjä suomen kieleen?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:25"]
Mikä tän keskustelun pointti on?
[/quote]
Että seksi ei minun, aloittajan, mielestä ole tärkeydessään oikeissa mittasuhteissa. Ja se liitetään mun mielestäni asioihin toisinaan tavalla, joka satuttaa turhaan ihmisiä. Seksi on eläimellinen vietti, mutta myös rakkauden ja hellyydenosoituksen muoto. Tuona ensimmäisenä sen ei kuitenkaan pitäisi olla syy kiristää ja tukahduttaa kumppania. Ei kaikilla ole seksin kanssa ongelmia, kyse on nyt vain niistä joistain, jotka näihin parikymppisiin haksahtavat. Ajattelin vaan, että ei tarvitse aina olla niin loputtoman tuomitsevat näkökulmat.
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:29"]
"Entäs jos vaimolle on ehdottanut mitä vaan, eikä mitkään vaihtoehdot (paitsi seksittömyys) sovi tälle rouvaihmiselle? Mitäs sitten?"
Näin ne pettäjät varmasti usein sanovat, mutta totuus on toisaalta hyvin kaukana.
Ei se vika siinä rouvassa ole edes puolissa tapauksissa. En silti kannata pettämistä, vaan jos seksihimot on liian kovat ja onpakko pettää niin ero.
[/quote]
Joka ikinen kerta kun tämän olen kirjoittanut, vastaus on tuo. Edelleen, aivan sama saavatko kotona, vastasin vaan tuohon hiton "jos ei saa vaihtoehtoja!!?"-kysymykseen. Tämä on yhtä vaikeaa näin kun väittely siitä, kumpi oli eka - muna vai kana.
Eihän se rouvissa ole koskaan. Kyllä minä sen tiedän. Oppinut sen täällä av-mammojen opissa kyllä, me ei mokailla. En minäkään sitten tulevana rouvana.
-ap
En jaksa ratakiskosta enää vääntää. Hyvää yötä.:)
Minkä taakseen ap jättää, sen edestään löytää, vaikka sitten sen 22-vuotiaan miehesi seksisuhteen... Sinäkin ap vanhenet ja luultavasti tämä ikuisuusaihe ei ole sinunkaan elämäsi ikuisuusvaihe. Eipä tuohon voi muuta sanoa.
Ai mutta unohdin sanoa, että ehkä sen mahtavan 22-vuotiaan miehesi puolisokin käy jossain muualla pantavana, kun ei oma todella laadukas mies kiinnosta "sillä lailla", jos tiedät mitä se tarkoittaa.. Ja ehkä myöskään sinä et ole ainoa ulkopuolinen taho, jota tämä 22-vuotias miehesi käy painamassa kun huvittaa. Muistathan, että se on vain seksiä, vähän kuin selkää raapisi, ei sen syvällisempää.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:04"]
Sain aloituksestasi käsityksen, että sinulla on vain yksi mies. Mutta sinulla onkin useampia vakkareita? Missä olet heidät tavannut? Pyydätkö rahaa heiltä/tarjoavatko vapaaehtoisesti?
[/quote]
Minulla on ollut muutama, mutta vain yksi kerrallaan. En ota miehiä, jotka tarjoavat rahaa. En ylipäätään etsi aktiivisesti, vaan otan jos tulee hyvä vastaan. Muuten panen ikäisiäni jos panettaa, harrastan yllättävän vähän seksiä. Mielummin hyvää ja vähän kuin paljon jotain keskinkertaista.
-ap