Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-v. miehesi seksisuhde - kysyttävää? Nyt oikeasti.

Vierailija
13.05.2014 |

En paneskele ympäriinsä, nain miehiä, jotka osaavat ja joihin saan luotua luottamuksen. En halua levitellä tauteja vaan nauttia hyvästä ja osaavasta seksistä. En halua myöskään parisuhdetta. En rikkoa teidän perhettä tai parisuhdetta. Sinä et ajattele (vaikka oikeasti tiedät ja aavistat) mitä tapahtuu, koska miehesi ei anna yhtäkään viestiä tästä. Että silloin tällöin, kerran-pari kuussa, naimme kovaa päin seiniä missä vaan ja minut mustelmille, jonka jälkeen hän palaa luoksesi ja elämä jatkuu, molemmat tyydytettyjä.

Tiedän, ikuisuusaihe. Mutta sanokaas nyt mulle, mikä tossa niin pahaa ja tuomittavaa on? He ovat hyviä isiä ja aviomiehiä, minä en heitä käräytäkään. Sitä paitsi harrastan vain yhtä kerralla. Molempien voitto kun turvallisesti sovitaan asioista. Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:31"]

Sun tekstissä ap ei ole päätä eikä häntää.. ensin sanot, että vain miehet saavat nauttia elämästä panemalla muita ja sitten muutakin, että kaikki saavat nauttia elämästään panemalla muita. Päätä jo ja otsikkosi kusee.

[/quote]

Öö, tässä ei mun mielestä ollut järkeä? Olenko sanonut, että VAIN miehet saavat nauttia elämästään?

EN! Kaikki saavat. Ei avio-onni ja seksionni sulje toisiaan pois, on vaan niin helvetin periaatekysymys tämä lapsellinen uskollisuuden toitottaminen. Tajuatteko te itekään, että elätte vain kerran? Mikä silloin merkitsee? Rakkaus? Totta helvetissä! Mutta pitääkö siihen sitoa seksi niin tiukasti, että perheet hajoavat uskottomuudesta? Minusta ei! Tunteet ja seksi pitäisi osata vähän erottaa tietyissä tilanteissa. Typerää elää kenenkään - naisen tai miehen - niin puolittain ainiaan.

-ap

Näytä panokaverisi niin minä näytän sulle, miten jäät ilman seksiä ja huomiota kunhan mies minut näkee. Ja sitähän sinä raukka pelkäät.

[/quote]

:D Hei nyt haloo. Vaikka te täällä kaikki mun ajatuksiani vihaattekin, niin tämä kommentti ei kyllä teidänkään mielestä voi kauheasti mun naiiveja löpinöitäni ylittää?

Selvä. Sinä olet haluttavampi. Siitähän tässä olikin kyse, vie vaan ne miehet.

-ap

Vierailija
62/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:50"]En paneskele ympäriinsä, nain miehiä, jotka osaavat ja joihin saan luotua luottamuksen. En halua levitellä tauteja vaan nauttia hyvästä ja osaavasta seksistä. En halua myöskään parisuhdetta. En rikkoa teidän perhettä tai parisuhdetta. Sinä et ajattele (vaikka oikeasti tiedät ja aavistat) mitä tapahtuu, koska miehesi ei anna yhtäkään viestiä tästä. Että silloin tällöin, kerran-pari kuussa, naimme kovaa päin seiniä missä vaan ja minut mustelmille, jonka jälkeen hän palaa luoksesi ja elämä jatkuu, molemmat tyydytettyjä.

Tiedän, ikuisuusaihe. Mutta sanokaas nyt mulle, mikä tossa niin pahaa ja tuomittavaa on? He ovat hyviä isiä ja aviomiehiä, minä en heitä käräytäkään. Sitä paitsi harrastan vain yhtä kerralla. Molempien voitto kun turvallisesti sovitaan asioista. Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!

[/quote]

Tuossa ei ole mitään väärää jos se on vaimollekin ok. Mutta minun moraalini sanoo, että tällaisia asioita ei päätetä yksipuoleisesti jos ollaan parisuhteessa. Miehessä on oltava tarpeeksi miestä siihen, että hän kertoo missä mennään. Sitten on vaimoa asia päättää onko juttu ok vai ei. Simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:34"]

Minä ainakin tajusin otsikosta, että mies on 22-vuotias. Jos siis mies ei olekaan 22 vaan sinä olet, niin kuinka vanha on mies?

[/quote]

Mun kysymykseen ei vastattu.

Vierailija
64/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältäkö minäkin kuulostin fanaattisena ja radikaalina 22-vuotiaana? :)

Vierailija
65/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:34"]

Minä ainakin tajusin otsikosta, että mies on 22-vuotias. Jos siis mies ei olekaan 22 vaan sinä olet, niin kuinka vanha on mies?

[/quote]

Mun kysymykseen ei vastattu.

[/quote]

Anteeksi! Miehet 35-42.

-ap

Vierailija
66/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:58"]

Sallitko rinnakkaisseksisuhteet myös tulevalle rakastetullesi, elämäsi miehelle?

[/quote]

Ei ole mahdoton ajatus. Olen melkein kateellinen joskus kun näen, miten onnellisia miehet ovat parisuhteissaan kun saavat naimiset minulta/muualta. Minusta olisi ihanaa kun mies ei pakottaisi minua johonkin panemiseen, mutta osaisi olla lapsilleni rakastava ja hyvä isä, samoin minulle aviomies (seksin ulkopuolisissa asioissa). Mikä ihme siinä on, että ei saa naida muita, mutta etpä saa minultakaan? SANOKAA NYT VAIMOT IHAN TOSI. -ap

[/quote]

ai ajatteletko, että sitten, kun on lapsia, ei vaimot enää anna? itse ainakin elän avioliitossa, on kaksi lasta ja on seksiä.Itse en ole ajatellut käydä vieraissa, enkä sitä salli miehellenikään. 

[/quote]

Se on hyvä ja olen iloinen, jos teillä tarpeet tällä tavoin kohtaa. Kuten useimmilla. Mutta monet naiset eivät vaan jaksa/halua seksiä (MIKÄ ON IHAN OK, en ole sitä tuominnut) niin paljoa kun on lapsia, kiirettä ja pidempi suhde takana. Intohimo vaan saattaa olla nolla. Toiset saavat oikeasti suhteestaan täyden seksuaalisen tyydytyksen, mutta toiset elävät jossain kummassa "tyydytään nyt siihen mitä saan, silloin harvoin kun saan"-olotilaan. Näiden kanssa mä nain. Saavat he kotonaankin, eivät vain sitä kaikkea mitä kaipaavat.

Kysyisinkin, että onko miehillä oikeus nauttia elämästään vai pitääkö sitä vaan hautaan asti kituuttaa itseään puolityydyttävässä seksielämässä, ihan vaan koska se on OIKEIN TEHTY? Haluatteko mielummin eron vai hyvän miehen, joka hakee jonkun säälittävän seksityydytyksensä muualta?

-ap

[/quote]

Mies ei ole hyvä jos pettää. Joten mieluumin ero kuin pettäjä.

Vierailija
67/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap vastaa osaan kysymyksiin,, liian vaikeita. :)

Vierailija
68/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä fanaattista tai radikaalia tässä on? Ehkä kirjotan nyt vähän ilman suurempaa suodatinta, mutta miten radikaali on ajatus moniavioisuutesta pelkän seksin osalta? Radikaalin miljoona vuotta vanha juttu.

-ap

Vierailija
69/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:50"]

Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!

[/quote]

Oon samoilla linjoilla. Naitko ap ainoastaan miehiä, vain voisitkohan naida esim. mua, kun meidän taloudessa mieheni on se, jolla on turhan usein "päänsärkyä". Oon hyväkroppainen kolmikymppinen rouva, ja mulle kelpaisi seksi kumppanin sukupuolesta riippumatta

Vierailija
70/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:52"]

Ei ap vastaa osaan kysymyksiin,, liian vaikeita. :)

[/quote]

Saa kysyä uudestaan, on saattanut mennä ohi. Mielelläni vastaan. Ja koitan tehdä sen myös rauhallisesti ja kiihkoilematta nyt.

-ap

Vierailija
71/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:26"]

Mitäs sitten meinasit, kun mie vien miehesi? :)

t. 16-vuotias, ei enää sakkolihaa, mutta vielä niin ihanan nuori

[/quote]

Kuten sanoin, ihan ok. Ihastu mielellään vähän siihen mun mieheen, niin haluat vain ja lähinnä häntä, etkä pane itsellesi tauteja ympäriinsä. Haluan intohimoisen suhteen, mutta ymmärrän, ettei se ikuisesti kestä. Tulee perhe-elämä ja se on sitten toisenlaista. Lapsellinen olisin jos kuvittelisin mieheni tosissaan hautaan asti vain minua naivan. Ja niin olette tekin.

-ap

[/quote]

Häh? Etkö osaa pitää suhdetta intohimoisena vai miksi ajattelet ettei avioseksi olisi kiihkeää? Sehän nimenomaan on :D

Vierailija
72/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:50"]

Minusta pakotettu selibaatti kotona on kidutusta ja törkeää henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Totta kai siihen lopulta hakee helpotusta muualta!

[/quote]

Oon samoilla linjoilla. Naitko ap ainoastaan miehiä, vain voisitkohan naida esim. mua, kun meidän taloudessa mieheni on se, jolla on turhan usein "päänsärkyä". Oon hyväkroppainen kolmikymppinen rouva, ja mulle kelpaisi seksi kumppanin sukupuolesta riippumatta

[/quote]

Toki, miksipä ei. Oon ihan kokeilunhaluinen ja ollut myös naisten kanssa.

-ap

Vierailija
73/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan monesti kysyttyyn eikö se ole lapsellista kuvitella että voi elämässään saada mitä haluaa-kysymykseen et ole vastannut.

Vierailija
74/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:31"]

Sun tekstissä ap ei ole päätä eikä häntää.. ensin sanot, että vain miehet saavat nauttia elämästä panemalla muita ja sitten muutakin, että kaikki saavat nauttia elämästään panemalla muita. Päätä jo ja otsikkosi kusee.

[/quote]

Öö, tässä ei mun mielestä ollut järkeä? Olenko sanonut, että VAIN miehet saavat nauttia elämästään?

EN! Kaikki saavat. Ei avio-onni ja seksionni sulje toisiaan pois, on vaan niin helvetin periaatekysymys tämä lapsellinen uskollisuuden toitottaminen. Tajuatteko te itekään, että elätte vain kerran? Mikä silloin merkitsee? Rakkaus? Totta helvetissä! Mutta pitääkö siihen sitoa seksi niin tiukasti, että perheet hajoavat uskottomuudesta? Minusta ei! Tunteet ja seksi pitäisi osata vähän erottaa tietyissä tilanteissa. Typerää elää kenenkään - naisen tai miehen - niin puolittain ainiaan.

-ap

[/quote]

Niin minä elän kerran ja osaan jopa hyväksyä sen. 

Vierailija
75/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hyvä ap uskoa sen, että joillekkin ihmisille seksi EI ole yhdentekevää vaan todella intiimiä ja suuri hellydenosoitus? Minäkin hyväksyn sen, että jotkut pitävät seksiä yhdentekevänä asiana, joten miksi sinä et voi hyväksyä muiden ajattelutapaa? Se, että sinä et pidä seksiä ihmeellisenä asiana, ei tarkoita että se on fakta, joka koskee jokaisen ihmisen seksiä.

TÄMÄN takia suuri osa ihmisistä EI hyväksy pettämistä. Sinä voit sen hyväksyä, mutta älä yritä saada muita hyväksymään.

Vierailija
76/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aloituksestasi käsityksen, että sinulla on vain yksi mies. Mutta sinulla onkin useampia vakkareita? Missä olet heidät tavannut? Pyydätkö rahaa heiltä/tarjoavatko vapaaehtoisesti?

Vierailija
77/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:54"]

[/quote]

Mitä fanaattista tai radikaalia tässä on? Ehkä kirjotan nyt vähän ilman suurempaa suodatinta, mutta miten radikaali on ajatus moniavioisuutesta pelkän seksin osalta? Radikaalin miljoona vuotta vanha juttu.

-ap

[/quote]

Hehheh ota ketju talteen ja lue myöhemmin niin ymmärrät :) Tarkoitan reaktioitasi ja yleistä habitusta. Turha ottaa lämpöä, on ok olla nuori.

-63

Vierailija
78/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:59"]

Ainakaan monesti kysyttyyn eikö se ole lapsellista kuvitella että voi elämässään saada mitä haluaa-kysymykseen et ole vastannut.

[/quote]

Voi olla lapsellista, voi olla mitä vaan haihattelua ja typeryyttä. Mutta ketä varten sinä oikeasti elät? Itseäs ja rakkaitas? Jos sun rakkaas kärsii (JOS SE KÄRSII, en väitä kaikkien kärsivän) siitä, ettet sinä halua harrastaa seksiä sen kanssa, mutta muuten hän rakastaa sinua ja haluaisi sen loppuelämän kanssasi viettää, niin miksi kiellät jonkun satunnaisen vieraan pillun? Sehän on mitätöntä tuon muun rinnalla, luultavasti menee hohto koko vieraasta naisesta jos sen jopa sallisit?

Kyllä elämässä saa haaveilla ja toivoa saavansa mitä haluaa. Mistä hitosta sitten pitäisi, jos ei tuosta? Kituuttaa hautaan asti ja olla tyytyväinen, että ai vitsi kun tuli elettyä oikein. Kaikkien normien mukaan, kyllä vittu kannatti elää!

-ap

Vierailija
79/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ja naiivi oletus että kaikki pettäjät muka pettäisivät seksin puutteen takia. Suurin osa pettäjistä pettää vaikka saisi vaimolta päivittäin. Tietenkin pettäjä perustelee pettämistään puutteella sille toiselle naiselle, koska ei viitsi sanoa pettävänsä ihan muuten vaan.

Vierailija
80/139 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä elämässä saa haaveilla ja toivoa saavansa mitä haluaa. Mistä hitosta sitten pitäisi, jos ei tuosta? Kituuttaa hautaan asti ja olla tyytyväinen, että ai vitsi kun tuli elettyä oikein. Kaikkien normien mukaan, kyllä vittu kannatti elää!"

Sä oot niin nuori... 

Kukaan aikuinen järkevä ihminen ei KÄRSI tilapäisestä seksinpuutteesta, se kun ei ole mitään elinehto.

Ketä varten minä elän? Lapsiani, tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan