Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli, 43v, kertoo yksinäisyydestä:” Odotan yhä ensisuudelmaani”.

Vierailija
17.12.2020 |

Surullista, minkälaisia kohtaloita koulukiusaaminen saa aikaan.

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…

”Yksinäisyyteen ei totu koskaan. Se on taakka, jonka kantaminen sattuu hiukan joka päivä. Mutta sen kanssa oppii elämään. Voi elää kohtuullisen hyvääkin elämää.

En ole koskaan seurustellut. En ole ikinä pitänyt tyttöä kädestä. Olen 43-vuotias.

20 vuotta olen odottanut ensisuudelmaani. Odotan sitä yhä.

En ole kertaakaan elämässäni rakastunut tai edes ihastunut. Ei ole ollut hilkullakaan. Olen niin ujo, hiljainen ja arka.

En ole uskaltanut mennä ketään ihmistä niin lähelle, että pystyisin ihastumaan. Kun ei lähesty ketään, ei pääse riittävän lähelle ketään. Silloin ei synny edes mahdollisuutta ihastua.”

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin koulussa, pojilla oli tapana kiusata toisiaan niin, että väittivät jonkun olevan ihastunut minuun. Minä olin siis heidän mielestään niin kamala ja inhottava, että se oli hyvä tapa kiusata toisia poikia. Olen nyt 45-vuotias nainen enkä minäkään ole koskaan seurustellut tai edes käynyt treffeillä. Olin ja olen edelleen ujo ja hiljainen, ja kyllä vieläkin muistan kuin eilisen tuon kiusaamisen. Muistan sen miten ihastuneiksi väitetyt raivostuivat ja häpesivät. Se oli tehokasta koulukiusaamista, jolla oli kaksi uhria.

Vierailija
62/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti näitä, kukaan muu ei voi elää toisen elämää, itse pitää saada itsensä liikkeelle. Jos ei saa, se on voi voi näille ulisijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän ei vastaa ainakaan omaa kuvaani "peräkammaripojasta".

Tämä voi yllättää sut, mutta voin kertoa, että me "peräkammaripojat" tai ehkä paremminkin kokemattomat aikuiset miehet olemme yleensä pintapuolisesti ihan normaaleja miehiä. Pukeudumme normaalisti, harrastamme normaalisti, ylläpidämme kaverisuhteita normaalisti ja yleensä käymme myös töissä normaalisti. Sisältä me voimme olla hieman rikki ja sosiaalisilta taidoiltamme joltakin osin hieman normaalia aikuista jäljessä, koska emme näitä taitoja koskaan oppineet. Emme me silti ole mitään friikkejä, jotka tuolla ulkona huomataan tai joita sormella osoitellaan. Emme kuitenkaan kokemattomuuttamme mainosta, koska yleensä siitä ei ole mitään hyötyä ja se johtaa vain epämukaviin tilanteisiin. Yleensä me olemme myös hyväksyneet sen, että emme tule koskaan seurustelemaan, harrastamaan seksiä tai perustamaan perhettä. Nämä ovat meille kipeitä ja vaikeita asioita, mutta vuosien myötä olemme ne ainakin melko hyvin oppineet itseksemme käsittelemään.

t. eräs kokematon keski-ikäinen mies

Vierailija
64/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa kuin Sauli mut 5v nuorempi vielä. Ujous on paska juttu menen lukkoon jos yritän edes lähestyä.

Vierailija
65/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli. Sama nimi kun pressalla. Nyt itsetuntoa siitä rakentamaan.

Vierailija
66/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmasti kiusataan vielä enemmän ja naureskellaan neitsyydestä.

Vierailija
67/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaminen jättää kyllä arvet. Itselläkin meni koko peruskoulu pelätessä ja ihmisiä välttäessä. Myös kotona piti pelätä alkoholisti-isää. Kyllä silti olen kumppanin löytänyt ja joitain ystäviä, mutta ei se helppoa ole ollut, kun on niin huono itsetunto ja pelkää tekevänsä/sanovansa jotain väärin mistä muut huomauttaa :(

Sama. Saulille tsemppiä!

Vierailija
68/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen nainen hänelle sopisi. Ei kai ainakaan toinen samanlainen.

Vierailija
69/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin koulussa, pojilla oli tapana kiusata toisiaan niin, että väittivät jonkun olevan ihastunut minuun. Minä olin siis heidän mielestään niin kamala ja inhottava, että se oli hyvä tapa kiusata toisia poikia. Olen nyt 45-vuotias nainen enkä minäkään ole koskaan seurustellut tai edes käynyt treffeillä. Olin ja olen edelleen ujo ja hiljainen, ja kyllä vieläkin muistan kuin eilisen tuon kiusaamisen. Muistan sen miten ihastuneiksi väitetyt raivostuivat ja häpesivät. Se oli tehokasta koulukiusaamista, jolla oli kaksi uhria.

Lähetä Saulille kirje.....Siitä se lähtee,ihastukaa toisiinne.Kerkeätte vielä saada perheenkin....Tsemppiä!!!!!!!

Vierailija
70/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta huolestuttavinta oli Saulin pitkittynyt työttömyys. Siis 43v ja koko ajan työtön. Anteeksi mutta kuulostaa siltä, että mies on valinnut työttömyyden. Kyllä hän pääsisi esim henkilökohtaiseksi avustajaksi, pk-seudulla on jatkuva pula. Tai kouluttautuisi vaikka oppisopimuksella lähihoitajaksi. Työpaikka varma ja siinä töiden/opintojen kautta tutustuisi naisiin ja rohkaistuisi pikku hiljaa. Mutta voi olla, että haluaa vain näperrellä tietokoneiden ja scifi juttujen kanssa eikä uskalla mennä epämukavuusalueelle. Harmi, koska tuolla menolla tulevaisuus jatkuu ihan niinkuin ennenkin.

Vierailija
71/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanotaan ettei osaa keskustella kenenkään kanssa niitä näitä kun ei ole koskaan harjoitellut.

Vierailija
72/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö mies. Ja siisti.Kyllä mulle kelpais ainakin. T: Erosin just, n.44v.

Vierailija
73/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä mahtaa olla epärealistiset odotukset parisuhteesta. Yhtä onnea ja autuutta. Kuvitelmissa kun kaikki on täydellistä.

Vierailija
74/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset halua rikkaan, hyvää työtä tekevän miehen, se on fakta. Edes fitnessmiehet ei seuraa deittipalstoilla saa.

Ja työkin pitää olla vaan tietynlaista. Varastomies tai postinkantaja eivät ole vahvoilla ja ovat verrattavissa työttömiin naisten silmissä.

Vierailija
75/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata suudella jos ei rakasta.

Vierailija
76/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mene töihin? Kyllä tossa ajassa olis joku duuni löytynyt.

Vierailija
77/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä nyt mättää.

Sauli on ihan asiallisen ja siistin oloinen mies. Ulkonäköä en miehenä osaa oikein arvioida mutta ei tuo nyt sysirumaltakaan näytä. Koti näyttää siivotulta, nykertää jopa kynttilöiden kanssa.

Käynyt treffeilläkin, tietysti ne ujoilla sujuu kömpelösti, tiedän omasta kokemuksesta.

Luulisi että menekkiä olisi jos vain jakaa yrittää.

Tietysti jos pakeista lannistuu kymmeneksi vuodeksi ennenkuin yrittää uudestaan niin ehkä voi käydä noin.

Nykyajan nettideittailu helpottaa ujojen seuran löytämistä valtavasti. On paljon helpompi jutella alkuun vaikka ihan vaan chattaillen kuin mennä neilikkä kaulassa jonnekin puistoon jäykistelemään.

Vierailija
78/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdekokemattomia yli nelikymppisiä miehiä löytyy Suomesta vaikka kuinka paljon, mutta parikymmentä vuotta kestänyt työttömyys kuulostaa oudolta.

Harva nainen edes kiinnostuu työttömästä miehestä, koska vapaita, töissä käyviä (varakkaita) miehiä löytyy helposti.

Vierailija
79/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset halua rikkaan, hyvää työtä tekevän miehen, se on fakta. Edes fitnessmiehet ei seuraa deittipalstoilla saa.

Ja työkin pitää olla vaan tietynlaista. Varastomies tai postinkantaja eivät ole vahvoilla ja ovat verrattavissa työttömiin naisten silmissä.

Meinaat siis, että esim. kokki, lähihoitaja tai postityöntekijä ei kelpuuttaisi puolisoksi varastomiestä tai postinkantajaa?

Vai onko kyse taas siitä että olet lukenut jonkun Miss Helsinki-finalistin somepäivityksestä miten miehen pitää tienata vähintään  90 000 euroa ja vedit tästä tuollaisen johtopäätöksen?

Vierailija
80/241 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tässä nyt mättää.

Sauli on ihan asiallisen ja siistin oloinen mies. Ulkonäköä en miehenä osaa oikein arvioida mutta ei tuo nyt sysirumaltakaan näytä. Koti näyttää siivotulta, nykertää jopa kynttilöiden kanssa.

Käynyt treffeilläkin, tietysti ne ujoilla sujuu kömpelösti, tiedän omasta kokemuksesta.

Luulisi että menekkiä olisi jos vain jakaa yrittää.

Tietysti jos pakeista lannistuu kymmeneksi vuodeksi ennenkuin yrittää uudestaan niin ehkä voi käydä noin.

Nykyajan nettideittailu helpottaa ujojen seuran löytämistä valtavasti. On paljon helpompi jutella alkuun vaikka ihan vaan chattaillen kuin mennä neilikkä kaulassa jonnekin puistoon jäykistelemään.

Edelleenkään keski-ikäiselle kokemattomalle ja ikityöttömälle miehelle ei ole menekkiä vaikka olisi normaalin näköinen ja siisti asunto. Varmasti Sauli osaa kirjoitella mukavasti, mutta eihän tuo kokemattomuus ja yksinäisyys voi olla näkymättä live-tilanteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä