Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli, 43v, kertoo yksinäisyydestä:” Odotan yhä ensisuudelmaani”.

Vierailija
17.12.2020 |

Surullista, minkälaisia kohtaloita koulukiusaaminen saa aikaan.

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…

”Yksinäisyyteen ei totu koskaan. Se on taakka, jonka kantaminen sattuu hiukan joka päivä. Mutta sen kanssa oppii elämään. Voi elää kohtuullisen hyvääkin elämää.

En ole koskaan seurustellut. En ole ikinä pitänyt tyttöä kädestä. Olen 43-vuotias.

20 vuotta olen odottanut ensisuudelmaani. Odotan sitä yhä.

En ole kertaakaan elämässäni rakastunut tai edes ihastunut. Ei ole ollut hilkullakaan. Olen niin ujo, hiljainen ja arka.

En ole uskaltanut mennä ketään ihmistä niin lähelle, että pystyisin ihastumaan. Kun ei lähesty ketään, ei pääse riittävän lähelle ketään. Silloin ei synny edes mahdollisuutta ihastua.”

Kommentit (241)

Vierailija
1/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lähesty ketään, ei pidä valittavan yksinäisyyttä.

Vierailija
2/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi ihastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu ei ole mitään hyväntekeväisyyttä ja se vaatii sitä, että lähestyy ja saa pakkeja. Myös naisilta. Eihän tämä Sauli niin pahan näköinen ole etteikö samanlaisesta naisesta saisi seuraa. Ketään ei tulla kotoa hakemaan.

Vierailija
4/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lähesty ketään, ei pidä valittavan yksinäisyyttä.

”Yksi syy arkuuteeni on koulukiusaaminen. Sen vuoksi minun on vaikea luottaa uusiin ihmisiin. Olen treffeillä kuin kilpikonna, joka kurkkii toista varovasti suojakuorensa alta”, Sauli sanoo.

”Yksi syy arkuuteeni on koulukiusaaminen. Sen vuoksi minun on vaikea luottaa uusiin ihmisiin. Olen treffeillä kuin kilpikonna, joka kurkkii toista varovasti suojakuorensa alta”, Sauli sanoo.”

Vierailija
5/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminen jättää kyllä arvet. Itselläkin meni koko peruskoulu pelätessä ja ihmisiä välttäessä. Myös kotona piti pelätä alkoholisti-isää. Kyllä silti olen kumppanin löytänyt ja joitain ystäviä, mutta ei se helppoa ole ollut, kun on niin huono itsetunto ja pelkää tekevänsä/sanovansa jotain väärin mistä muut huomauttaa :(

Vierailija
6/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen mies. Harmi, ettei hae ammattiapua ongelmiinsa.

Vierailija
7/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vain miten  naiset taas pääsevät haukkumaan miehiä ihan kaikesta.

Vierailija
8/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tarinasta tuli tosi surullinen olo. Erilaisten ongelmien vuoksi työtön ja arka vuorovaikutuksessa. Kauniisti kuitenkin kerrottu hänen elämästään. Kannattaa lukea ajatuksella

Vierailija
9/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen mies. Harmi, ettei hae ammattiapua ongelmiinsa.

On kyllä oikeasti varsin miellyttävän näköinen mies :)

Vierailija
10/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ODOTTAA :D 

Vierailija
11/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminen on vakava asia. Mies näyttää Pulkkiselta ja on sitä kautta komeahko. Ehkä kuitenkin häslää, kuten Pulkkisen Sauli? Sauli on myös hänen nimensä.

Helposti asioista muodostuu toisiaan ruokkiva negatiivisuuden kierre. Kun on kiusattu ja masentunut niin ei ole helppoa saada töitä. Ja kun ei saa töitä ja käyttää terveydenhuollon palveluita niin ei ole välttämättä se turvallinen elättäjä monen naisen aviomieslistalla. Siinä helposti vuodet kuluvat ja huomaa, että iän kertyessä ei ehdokkaita tule. Kun parikymmentä vuotta on jatkunut niin tilanne vain pahenee ja kuilu muihin kasvaa suureksi. 

Nykyisin on onneksi erilaisia digitaalisia treffipalveluita. Ehkä niissä voisi tutustua johonkin naiseen ihan vain kävelyn tai muun harrastuksen kautta. Katsoo sitten, että tuleeko kipinöitä vai ei. Sitä ei voi pakottaa, mutta sille voi luoda erilaisia mahdollisuuksia. Humalassa tulee harvoin mitään hyvää, joten se kannattaa unohtaa.

Toisaalta tämä juttu oli sen verran symppis, että uskoisin Saulin saavan naisseuraa pilvin pimein. Ainakin kokemuksia, joiden jälkeen onkin parempi edetä jo kasvaneella itsetunnolla kohti oikeaa parisuhdetta. 

Vierailija
12/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"40 vuotta olen odottanut elämän muuttuvan paremmaksi, mutta turhaa. 20 vuotta olen etsinyt sitä oikeaa, mutta turhaa. 20 vuotta olen odottanut ensi suudelmaa, turhaa!"

(Saulin blogista)

Ihan kuin olisin nuo samat jutut lukenut täältäkin monta kertaa aiemminkin: odotin ja odotin. Mistään ei käy ilmi, että olisi oikeasti etsitty jotain so. tehty jotain asian eteen.

Hyvää joulua, Sauli, ja hyvää uutta vuotta. Tekemällä aina samaa saat kuitenkin jälleen tulokseksi vain sitä samaa. Jos haluat muutosta, pitää alkaa toimia toisin.

Vierailija
13/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka ole mitään harrastuspiiriä, sinkkuryhmää tms. missä olisi tilaisuus joku tavata? Kuulostaa kyllä täysin itseaiheutetulta ongelmalta.

Vierailija
14/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan vain miten  naiset taas pääsevät haukkumaan miehiä ihan kaikesta.

Et joudu odottamaan kauaa. 😄

Vierailija
15/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ODOTTAA :D 

No kyllä monet naisetkin tekee aloitteita, varsinkin sellaiset jotka on kiinnostunut ujoista ja hiljaisista miehistä. Ei siinä mitään ihmeellistä oo.

Vierailija
16/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyttää tollaset nyhverö miehet suunnattomasti...

Laitapa itsesi peliin yhtä avoimesti, oikealla nimellä ja FB-profiililla.

t. Nainen, joka arvostaa Saulin rohkeutta

Vierailija
17/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"40 vuotta olen odottanut elämän muuttuvan paremmaksi, mutta turhaa. 20 vuotta olen etsinyt sitä oikeaa, mutta turhaa. 20 vuotta olen odottanut ensi suudelmaa, turhaa!"

(Saulin blogista)

Ihan kuin olisin nuo samat jutut lukenut täältäkin monta kertaa aiemminkin: odotin ja odotin. Mistään ei käy ilmi, että olisi oikeasti etsitty jotain so. tehty jotain asian eteen.

Hyvää joulua, Sauli, ja hyvää uutta vuotta. Tekemällä aina samaa saat kuitenkin jälleen tulokseksi vain sitä samaa. Jos haluat muutosta, pitää alkaa toimia toisin.

Olisit lukenut kunnolla. Olihan se treffeilläkin, joten on sitä jotain tehty.

Vierailija
18/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ärsyttää tollaset nyhverö miehet suunnattomasti...

Laitapa itsesi peliin yhtä avoimesti, oikealla nimellä ja FB-profiililla.

t. Nainen, joka arvostaa Saulin rohkeutta

jos on ongelma, teen sen eteen jotain enkä pyydä haastattelemaan itseäni lehteen

Vierailija
19/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koomista laittaa tuollaisia aloituksia tälle palstalle.

Vierailija
20/241 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutun perusteella symppiksen oloinen kaveri. Treffeilläkin käynyt, ja suostunut lehtijuttuun, vaikka on ujo ja huonoja kokemuksia kanssaihmisistä. Ei voi väittää, että olisi vain istunut ja odottanut kotona. Nykyinen, nopeatahtinen massadeittailu ei vaan valitettavasti helpota parisuhteen etsimistä ja löytämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän