Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä suututti tuo dokumentti tyttövauvojen haluajista!

Vierailija
07.05.2014 |

katsoiko kukaan muu subilta dokumenttia perheistä, joissa toiveena oli tyttövauva? kaikissa perheissä oli yli neljä lasta (poikia) mutta silti äidit halusivat rankkoja, kalliita hoitoja jotta saisivat tytön. mielestäni tämä osoittaa epäkiitollisuutta niistä lapsista joita on saanut.

itse olen tahtomattani lapseton (tällä hetkellä hoidot kesken), ja hartain toiveeni olisi saada lapsi, sukupuolella ei olisi väliä, kumpikin olisi maailman ihanin lahja ja olisin kiitollinen. siksi tuo tuntui niin älyttömältä...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toiveet tässä elämässä eivät ole ns. poliittisesti korrekteja  eivätkä järjellä perusteltavissa. Käsi sydämellä: jos nämä perheet olisivat olleet muita kuin länsimaisia perheitä, ja halunneet pojan, niin olisitko yhtä tuomitseva? 

Vierailija
2/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hölmöä. On ymmärrettävää että toivoo tyttöä jos on pelkkiä poikia, tai päinvastoin. Mutta jos on monta poikaa, saa ehkä monta miniää ja päinvastoin jos on tyttöjä, saa vävypoikia. Ja uusi vauva-aika koittaa taas kun nämä saavat lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut, mutta täällä oli siitä juttua yhdessä toisessa ketjussa. Ymmärrän sen että toivoo tyttöä tai toivoo poikaa, mutta en sellaista äitiä

joka sanoo neljän poikansa kuullen, että ilomielin vaihtaisi nämä poikalapsensa tyttöön. Sellainen ihminen on päästään vialla.

Vierailija
4/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut dokumenttia mutta oletan että äidit (perheet) maksoivat hoidot itse. Joten mikä on ongelma? Jos on valmis menemään rankkoihin kalliisiin hoitoihin saadakseen haluamansa niin siitä vaan. Ei heille mahdollisesti syntyvä lapsi ole keneltäkään lapsettomalta pois.

Vierailija
5/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:11"]

En katsonut, mutta täällä oli siitä juttua yhdessä toisessa ketjussa. Ymmärrän sen että toivoo tyttöä tai toivoo poikaa, mutta en sellaista äitiä

joka sanoo neljän poikansa kuullen, että ilomielin vaihtaisi nämä poikalapsensa tyttöön. Sellainen ihminen on päästään vialla.

[/quote]

täysin samaa mieltä!

Vierailija
6/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmetytti, kovin ovat helpolla elämässä päässeet, jos eivät osaa olla kiitollisia. Jollain tasolla kyllä ymmärrän toiveen, olin itsekin hurjan onnellinen kun sain tietää odottavani tyttöä, mutta voi hyvänen aika, kun ei elämässä voi kaikkea saada.

Vierailija
7/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toisissa maissa ne tyttösikiöt abortoidaan suoraan pois, jotta saadaan vain poikia..

Vierailija
8/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no meillä on käynyt niin onnellisesti että meillä on tyttö ja poika.

Tosin luulin että olen parempi tytön kuin pojan äiti mutta eihän se sitten ihan niin mennytkään kun tyttö on ihan liikaa niinkuin minä jopa ihan saman näköinen ja kyllä vaan äiti ja tytär tässä perheessä taistelee ;)

Vierailija
9/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä voi saada sekä poikia että tyttöjä ihan oman halunsa mukaan, jos on varaa maksaa hoidoista. Minusta silloin on paljon parempi, että silloin mennään hakemaan se tyttö hoidoilla, kuin käydään läpi yhä uudelleen pettymys lapsen sukupuolesta. Jos nuokin perheet olisivat menneet niihin hoitoihin heti, niin koko perhe olisi säästynyt paljolta.

Vierailija
10/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ymmärrän minäkin että kumpaakin sukupuolta olevia lapsia olisi ihana saada. mutta sitä en oman tilanteeni takia ymmärrä, että kuitenkin jos on viisi lasta saanut niin sitten ei osaa olla onnellinen ja kiitollinen heistä, vaan sitten lastenkin edessä puhutaan siitä että ovat väärää sukupuolta ja mennään äärimmäisyyksiin että saadaan "oikeaa" sukupuolta oleva vauva...

Vierailija
11/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ymmärrän minäkin että kumpaakin sukupuolta olevia lapsia olisi ihana saada. mutta sitä en oman tilanteeni takia ymmärrä, että kuitenkin jos on viisi lasta saanut niin sitten ei osaa olla onnellinen ja kiitollinen heistä, vaan sitten lastenkin edessä puhutaan siitä että ovat väärää sukupuolta ja mennään äärimmäisyyksiin että saadaan "oikeaa" sukupuolta oleva vauva...

ap

Vierailija
12/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt älytöntä, että parutaan olevansa niin onneton ja epätäydellinen keskellä ihanaa, tervettä lapsilaumaa.

Vierailija
13/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt älytöntä, että parutaan olevansa niin onneton ja epätäydellinen keskellä ihanaa, tervettä lapsilaumaa.

Vierailija
14/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:26"]

[/quote]

kiteytit mun pointin täydellisesti!

ap

Vierailija
16/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen halunnut tytön, silti en ole ikinä ollut hetkeäkään kiittämätön pojastani...

Vierailija
17/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:12"]

En ole katsonut dokumenttia mutta oletan että äidit (perheet) maksoivat hoidot itse. Joten mikä on ongelma? Jos on valmis menemään rankkoihin kalliisiin hoitoihin saadakseen haluamansa niin siitä vaan. Ei heille mahdollisesti syntyvä lapsi ole keneltäkään lapsettomalta pois.

[/quote]

Nimenomaa. Eikä ollut halvimmasta päästä..

Vierailija
18/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:28"]

Minä olen halunnut tytön, silti en ole ikinä ollut hetkeäkään kiittämätön pojastani...

[/quote]

mutta itketkö onnettomuuttasi pojillesi? tunnetko olosi "epätäydelliseksi? oletko käynyt hoidoissa, joissa luodaan ja erotellaan tyttöalkioita, jotta saat tytön?

Vierailija
19/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap sinun halusi saada lapsi siis oikeutetumpi kuin jonkun muun halu saada tyttölapsi?

Vierailija
20/40 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä yhtä perhettä joka ohjelmassa onnistui saamaan kaksostytöt, mahtoikohan pojat sen jälkeen saada enää yhtään äitinsä huomiota? Heille voi tulla rankka lapsuus kun ymmärtävät olleensa niitä ei-toivottuja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi