Miten saan naiseni antamaan
Kommentit (20)
Miten voisin vähä lämmitellä.Ei ne koskaan suoraan suostu?
Kuuntelet ja kyselet kuulumisia. Pussailet, halailet, kehu kauniiksi..
AUTAT KOTITÖISSÄ JA KANNAT VASTUUTA YHTÄ PALJON, järjestät naiselle aikaa rentoutua (mieluusti esim hemmotteluhoitoja tai kampaamokäynti, shoppailureissu) ja/ tai annat hänen olla tekemättä mitään. Kyllä sen jälkeen irtoo. Väsyneenä ei kukaan jaksa.
Ole ystävällinen, välitä naisesta, huomioi, tarjoa hyvää seksiä, ole hellä muulloinkin kuin seksiä saadaksesi tai sen aikana. Kerro, miten haluat häntä ja miten hän kiihottaa sinua.
Naiset ovat erilaisia. Tutustu häneen.
Vastakysymys sinulle: miten mieheni suostuisi antamaan minulle? Hän pihtaa sukukalleuksiaan :(
Vastakysymys sinulle: miten mieheni suostuisi antamaan minulle? Hän pihtaa sukukalleuksiaan :(
6 jatkaa vielä. Näytä että oikeasti HALUAT naista. Intohimo!
Ainoa keino on lämmitellä naista siihen malliin, että hän alkaa haluta. Näin toimii tosimies, ei hän mitään kysele vaan ryhtyy toimeen :-)
Eiköhän sulle ole se oma käsi paras.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:53"]
Lempiasento: Väkisin
[/quote]
Niin minunkin!
T: Suuri karvainen Homomies
Tee hänelle jalkahoito tai hartiahieronta. Sen jälkeen mä ainakin lähtisin jo kiljuen makkariin.
Ei naiset saa antaa kun sit ne on heti halpoja. Ota sekin huomioon että nainen ottaa huomattavasti isomman fyysisen riskin seksissä. Itse en todellakaan "antaisi" ellen pidä miestä haluttavana, ei ole hyöty ja menetys samassa suhteessa muuten.
Miten miehesi suostuisi antamaan: Käyt suihkussa peseydyt hyväntuoksuisella saippualla,ehkä jotain hajuvettä.Käyt sohvalle viettelevästi paita päällä ilman pikkareita... luulisi miehesi lämpenevän.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:36"]
Ei suostu helpolla seksiin,miten liehittelen.
[/quote]onko suhde tuore? Ei auta liehittelyt. Kunnioita naista ja odota että antaa merkin. Käyttekö esim teatterissa, leffassa, ulkona syömässä, kävelyllä, lenkillä yms.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:38"]
Et mitenkään. Otat sen mikä sulle kuuluu, niin se toimii.
[/quote]sehän on raiskaus
Et mitenkään. Otat sen mikä sulle kuuluu, niin se toimii.