Menen Lidliin. Minulla on vanha muovikassi mukana
Miten todistan, että se on aikoinaan maksettu, kun en enää muista, milloin se on ostettu. Saako sieltä jonkun leiman ennen myymälään menoa? En halua vartijoita, enkä poliiseja niskaani. Olen pelokas mummo.
Kommentit (42)
Mene suoraan kassalle, ei kaupan puolelle, ja kerro kassatyöntekijälle, että sinulla on oma muovikassi mukana. Voit pyytää kirjallisena todistuksen siitä, että olet näin toiminut ja myyjä on nähnyt sinun vanhan muovikassisi jo ennen kaupassa asiointia.
Minulla on aina repussa kaiken varalta Siwan kassi.
Mulla on aina S-kaupan muovikassi mukana. Ei ole koskaan kukaan kysellyt mitään.
Hohhoijaa, kyllä sen huomaa onko muovipussi kertaalleen käytetty vai ei..
Eikö sulla ole kuittia mukana? Sitten on turha haaveilla ehjästä poispääsystä.
ison egon omaava vartija retuuttaa sinut taka huoneeseen poliisit tulevat tutkimaan rikosta. ÄLÄ MENE LIDIIN. meidän perhe lopetti asioinnin vaikka on n,400m päässä.
Siinä itsepalvelukassalla päivystävä vartija näkee kyllä, kun availet käsilaukkua ja otat sieltä tuhanteen kertaan taitetun käytetyn muovikassin! Case closed.
Piirrä siihen tussilla iso hämähäkki väärinpäin
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ MENE! 🙏
Lähin kauppa ja seuraavaan on kolme kilometriä. En ollut varautunut boikotoimaan, mutta vastaisuudessa asioin muualla. En jaksa kävellä niin pitkälle ja bussi maksaa.
Mahtaako edes olla laillista käyttää omaa muovikassia kaupassa...
Vierailija kirjoitti:
Piirrä siihen tussilla iso hämähäkki väärinpäin
Kirjoitin siihen, että vanha kassi, mutta en uskalla ottaa riskiä. Luulevat vielä, että olen hyllystä varastanut tai avannut tussin ja jättänyt sitten jonnekin piiloon. Löysin vanhan rantakassin ja otan sen varmuuden vuoksi.
Minulla on aina kestokasseissani mukana varuiksi muovikassi tai pari, koska käyn kaupoissa harvoin ja ostan paljon kerralla. Varmaankin olen konflikteja välttelevä tällaisissa asioissa jonkun mielestä, mutta yleensä pyrin ihan automaattisesti katsomaan, että johonkin kauppaan mukaani ottamasssa kestokassissa ei ole juuri kyseisen kaupan muovikassia mukana. Eipähän tule hankalia tilanteita.
Ei sitä ryppyistä ja kulahtanutta muovikassia kukaan luule uudeksi. Kun kaivat sen taskusta/ repusta, ei se ole enää uuden näköinen. Ei pidä huolestua tyhjästä.
vartija kyttää jo ovella jos et ole äppiä ladannut sinua ei päästetä sisään. kierrä koko pulju hyvin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako edes olla laillista käyttää omaa muovikassia kaupassa...
Niinpä. Vähän sama, kun söis ravintolassa omat eväät 🌮
Kävin Prismassa ja mulla oli mukana vanha Tokmannin kassi. Jos tästä joutuu vartijan viemänä koppiin, sitten ei mahda mitään!
Vierailija kirjoitti:
Kävin Prismassa ja mulla oli mukana vanha Tokmannin kassi. Jos tästä joutuu vartijan viemänä koppiin, sitten ei mahda mitään!
Ei Prismassa joudu 👍
Pitäskö sun käydä jättämässä se kassalle?