Vihaan maaliskuuta
Maaliskuu on vuoden paskin kuukausi.
Kallista pörssisähköä ja kokoajan vtun kylmä.
Kommentit (14)
Minä inhoan tammikuuta kun se on yleensä kylmintä talvea.
Maaliskuu on jo tosi hyvää aikaa.
Tammikuu ja helmikuu on paskimmat kuukaudet.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu on pahin.
Viime marraskuu oli kyllä hyvä. Ei ollut lunta eikä kylmä.
Maaliskuu ja syyskuu lokakuu on parhaat
Marraskuusta maaliskuun on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu on melkein paras kuukausi, koska kevät alkaa yleensä näillä korkeuksilla. Päästään talvesta lopultakin eroon ja vielä on koko muu kevät ja kesä edessä!
Samaa mieltä! Oikein huomaa miten on enemmän energiaa ja pitkästä aikaa on kiva käydä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu on pahin.
Tammikuu on pahin. Marraskuun alkupuoli on keskimäärin ihan ok. Ikävä aika alkaa ensilumesta.
Kallistä pörssisähköä? Sähköenergian hinta tähän mennessä maaliskuuta alle 6 snt ja halpenee loppukuuta kohden.
Olen pari päivää ihmetellyt, miten täällä ei ole yhtään kevätsäätä hehkuttavaa aloitusta, kun nyt vihdoinkin tuli sitä lämpöä ja valoa, ja lumet sulaa kohisten, ja linnut laulaa. Ja nyt sitten ensimmäinen noteeraus onkin pelkkää marinaa. Ei teille kyllä mikään kelpaa. Itse nautin, ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu on pahin.
Joulukuu on pahin.
Tänä vuonna maaliskuu saattaa olla parempi kuin huhtikuu. Vähäinen lumimäärä mahdollisti aikaisen keväistymisen Etelä-Suomessa, mutta huhtikuussa voi silti perinteiseen tapaan yllättää takatalvi tai useampikin sellainen.
Joo mutta minä rakastan sitä varsinkin kun kohtaan sinut.
Maaliskuu on melkein paras kuukausi, koska kevät alkaa yleensä näillä korkeuksilla. Päästään talvesta lopultakin eroon ja vielä on koko muu kevät ja kesä edessä!