Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajautumassa salasuhteeseen. ..

Vierailija
06.05.2014 |

En uskonut että tää käy mulle. Mutta vuosia kuolleissa ollut intohimo on löytynyt..vieraan miehen käsittelyssä.

Olen kuitenkin niin raukka että en aio erota miesystävästä jonka kanssa ei ole mitään yhteistä kuin lapset.

Ei suudelmua, ei läheisyyttä.seksiä 5vv sitten.

Nyt riitti.

Olkoon tää mun seikkailun kesä...tulkoon kylmää rättiä naamalle, sattukoon sydämeen.

Ainakin olen elänyt.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on oikeus kostoon. Petä ja eroa.

Teidän lapset kärsii jo nyt.

Vierailija
2/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tästä tule sitä ketjua "käräytän pettäjän" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:00"]Ap sulla on oikeus kostoon. Petä ja eroa.

Teidän lapset kärsii jo nyt.

[/quote]

On tässä kärsitty itse kukin. Heikkohan mö olen kun tämmöstä teen eikä oo pokkaa erota.

Ap

Vierailija
4/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:14"]Miksei tästä tule sitä ketjua "käräytän pettäjän" ?

[/quote]

Mitä tarkoitat?

Vierailija
5/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Siitä alkaa elämäsi alamäki. Olen ollut samassa tilanteessa ja tein elämäni virheen.

Vierailija
6/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:24"]Onneksi olkoon. Siitä alkaa elämäsi alamäki. Olen ollut samassa tilanteessa ja tein elämäni virheen.[/quote]

Miksi se tuntui virheeltä?

Ap

Vierailija
7/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:29"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:24"]Onneksi olkoon. Siitä alkaa elämäsi alamäki. Olen ollut samassa tilanteessa ja tein elämäni virheen.[/quote]Miksi se tuntui virheeltä?Ap[/quote]

Siinä vaiheessa, kun on menettänyt kaiken ja olet yksin tekojesi seurauksena, kuulostaako sinun korvaasi virheeltä?

Vierailija
8/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTDT.

Lykkyä matkaan ja nauti.

Vierailija
9/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btdt?

Vierailija
10/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea on parisuhteesi tila. 

Vierailija
11/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko nyt kuitenkin hoitaa se oma parisuhde kuntoon, niin ois seksiä ja intohimoa loppuelämäksi, eikä vaan valittaa ja mennä naimaan toista miestä?

Vierailija
12/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hyvä ihminen. Mulla ollut panosuhde kohta 2v, ei siis muuta kuin pelkkää seksiä. Harmi vaan että liian harvoin :( mutta kyllä se vaan piristää mieltä :)

Vierailija
13/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:20"]Aika surkea on parisuhteesi tila. 

[/quote]

On, todella. Ei tässä ehkämmitään psrisuhdetta ole ollut vuosiin. Ap

Vierailija
14/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa? Niin mä tein ja nyt olen onnellinen! Eikä tarvitse salailla mitään keneltäkään.

Vierailija
15/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:23"]Nauti hyvä ihminen. Mulla ollut panosuhde kohta 2v, ei siis muuta kuin pelkkää seksiä. Harmi vaan että liian harvoin :( mutta kyllä se vaan piristää mieltä :)

[/quote]

Näin aion. Kyllä mä tykkäämn paljon jutella myös hänen kanssaan. Ap

Vierailija
16/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:25"]Miksi et eroa? Niin mä tein ja nyt olen onnellinen! Eikä tarvitse salailla mitään keneltäkään.

[/quote]

En tiedä...."äiti mä vihaan sua jos eroatte" sanoi lapsi...ehkä siksi. Ap

Vierailija
17/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ajautumassa mihinkään. Olet aikuinen ihminen ja teet tietoisen valinnan. Tiedät kyllä, mitä olet tekemässä.

Eniten ihmettelen, että valitset salaamisen ja pettämisen ja valehtelun, vaikka et selvästi välitä parisuhteestasi ja vaikka siinä ei selvästi ole oikeastaan mitään parisuhteen aineksia. Miksi salailu? Ehkä jos oikeasti viitsisit omalta osaltasi kunnioittaa puolisoasi sen verran, että kertoisit tuntemuksistasi ja haluistasi suorin sanoin ja olisit valmis myös kantamaan valintasi seuraukset, voisi se parisuhdekin nousta yllättäen kukoistukseen. Sitten olisi oikeasti kahdesta hyvästä vaihtoehdosta valittavana.

On kuitenkin raukkamaista leikkiä uhria ja sysätä vastuuta tietoisesta päätöksestä valehdella ja pettää muiden niskoille. Minusta pettämistä ei voi selitellä huonolla parisuhteella, kun ei ole halua asiasta puhua eikä yrittää sitä muuttaa eikä ole halua kunnioittaa itseä eikä puolisoa sen vertaa, että oltaisiin rehellisiä tilanteesta. Kylläpä siinä annetaan loistavaa parisuhteen mallia niille lapsillekin, joiden takia ilmeisesti kituutetaan täysin kuolleessa suhteessa mutta hässitään, salaillaan, valehdellaan, huijataan selän takana, jotta vain ei voitaisi hoitaa asioita muita kunnioittaien, suoraselkäisesti ja rehellisesti.

Teet valinnan ja valinnoillasi kerrot, minkälainen ihminen olet.

Vierailija
18/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et tee sen oman parisuhteen eteen mitään? Lasta ei paljon lämmitä, jos ero tulee sun panoreissujen takia.

Vierailija
19/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:15"]

Olen ajautumassa salasuhteeseen. ..

[/quote]

Olet ihminen, joka voi vielä valita oikein ja olla pettämättä! Kirjoitat, että ainkin olet sitten elänyt. Mutta entä suhteesi omaan kumppaniisi? Maista tästä sallittua rakkautta, joka voi täyttää sinut paremmin kuin salarakkaus: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
20/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:31"]Miksi ap et tee sen oman parisuhteen eteen mitään? Lasta ei paljon lämmitä, jos ero tulee sun panoreissujen takia.

[/quote]

En halua miestä...ja tähän on monta syytä. Suurin on se että hän ei osoita munkäänsortin mielenkiintoa minuun naisena. Seksi on sitä että ei esilrikkiä ja pari vetoa takaapöin.

Tein aikoinaan virheen, ratkaisevan virheen ja sen päätlksen myötä elän psskaa elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi