Suostuisitko lähtemään töihin 1875 e / kk, Helsinki
Eihän tuosta jää mitään käteen verojen yms maksujen jälkeen.
Kommentit (30)
Jos työpaikka sijaitsee Helsingissä niin en. Otin lopputilin ja muutin sieltä pois vaikka kahden viikon palkka oli aika lailla tuon verran.
M52
No en, tienaan melkein tuplasti tuon
niin, saako lokkeilemalla elannon helpommin? Voihan ton duunin ottaa vastaan ja jatkaa uuden hakemista.
Olen yrittäjä ja on usein kuukausia jolloin tuloni on tota luokkaa, ja asun helsingissä. Toiselle työntekijälle "joudun" maksamaan enemmän. Parempaa huomista ootellessa, tai pitää irtisanoa toi yks tai ehkä suoraan lopettaa.
Asutko Helsingissä? Jos tuohon tulee vielä isot matkakulut niin en ottaisi työtä.
Tottakai tuo kelpaisi, ilomielin. Tähän asti olen saanut n. 1350 e.
Tuohan on huonoin logistiikka - alan palkka mitä on tarjolla. Mikä firma ?
Jos vaikka Vantaalta löytää jonkun 500 euron vuokra-asunnon, niin entä sitten? Ehkä vuoden voisi asua myös hyvässä alivuokra-asunnossa tms.
Varasto hommissa tienaa hyvin. En ole ikinä kuullut tollasta palkkaa.
Ei kenelläkään kuuluisi olla tänäpäivänä noin huonoa palkkaa poislukien ehkä jotkut opiskelijat tai nuoret, jotka asuu vielä kotona. Oli sitten mikä tahansa ammatiltaan, vaikka koirankusettaja.
Itse siivoojana tienaan vajaa 2400€/kk, ja tämä on ehdoton minimi millä menen vielä töihin.
On kusetuksen makua. Joku autokuskikin saa 3000 bruttoa/kk että heilahtaa.
Ahdingossa olevien ihmisten hyväksikäyttöähän tuo on.
Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus on työnantaja.
Nyt saan 595€ kk cash, kyllä tosta varmasti tuplat jäis käteen, eli kyllä menisin töihin
En menisi tuollaisella palkalla töihin. Nyt saan bruttona melkein 3000€ Etelä-Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
En menisi tuollaisella palkalla töihin. Nyt saan bruttona melkein 3000€ Etelä-Pohjanmaalla.
Minä myös lähelle 3000 bruttoa kainuussa. Koulutus on kuorma-auton ajokortti.
Vierailija kirjoitti:
Raskas, fyysinen varastotyö
Mää vanha nainen en siihen kykenisi mutta jos olisi kevyttä hommaa niin tottakai suostuisin. Työtön tienaa nykysin 595 euroa.
Kokopäivätyö 12 kk