Jos neljänsillä treffeillä ollaan ravintolassa ja mies pyytää sen jälkeen kotiinsa
Niin kuuluuko jo siinä vaiheessa, kun mies kysyy, sanoa suoraan, että ei aio harrastaa seksiä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä..
Miksi?
Riippuu varmaan hieman siitä, minkä ikäisiä olette. Itse täytin 50, ja nykyään onnistuneet ravintolatreffit ovat sellaiset, joista pääsen lähtemään yksin omaan kotiini, ilman että joutuu naisen kanssa käymään keskustelua mistään "jatkosta". Ei kiinnosta lähteä enää drinkeille istumaan, vaan haluan kotiini. Nukkumaan. Yksin. Yleensä menee ensimmäiset muutamat treffit hyvin, mutta just siinä n viidensillä alkaa tulla jo ihmettelyä ja joutuu vastailemaan uteluihin.
Jos mies ei neljänsillä treffeillä anna niin on kaappihomo
Kyllä kannattaa tehdä asia selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei neljänsillä treffeillä anna niin on kaappihomo
Ei tässä iässä enää.
Sano nyt vielä että olet maksattanut miehellä kaikki treffit ja et edes aio antaa persettä?
Vierailija kirjoitti: Riippuu varmaan hieman siitä, minkä ikäisiä olette. Itse täytin 50, ja nykyään onnistuneet ravintolatreffit ovat sellaiset, joista pääsen lähtemään yksin omaan kotiini, ilman että joutuu naisen kanssa käymään keskustelua mistään "jatkosta". Ei kiinnosta lähteä enää drinkeille istumaan, vaan haluan kotiini. Nukkumaan. Yksin. Yleensä menee ensimmäiset muutamat treffit hyvin, mutta just siinä n viidensillä alkaa tulla jo ihmettelyä ja joutuu vastailemaan uteluihin.
Parikymppisiä
Kotona voi keskustella rauhassa. Jos alkaa käyttäytyä asiattomasti, voit lähteä.
Jos ei kolmansilla treffeillä peitto heilu niin ei tule neljänsiä. Joko nainen ei ole tarpeeksi viehättynyt minusta fyysisesti tai sitten hän on estoinen. Kumpikaan edellisistä ei kannusta sopimaan uusia tapaamisia. Mieluummin yritän etsiä seuraavaa. Ihan vakisuhdetta olen hakemassa että siitä ei ole kyse.
m46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Riippuu varmaan hieman siitä, minkä ikäisiä olette. Itse täytin 50, ja nykyään onnistuneet ravintolatreffit ovat sellaiset, joista pääsen lähtemään yksin omaan kotiini, ilman että joutuu naisen kanssa käymään keskustelua mistään "jatkosta". Ei kiinnosta lähteä enää drinkeille istumaan, vaan haluan kotiini. Nukkumaan. Yksin. Yleensä menee ensimmäiset muutamat treffit hyvin, mutta just siinä n viidensillä alkaa tulla jo ihmettelyä ja joutuu vastailemaan uteluihin.
Parikymppisiä
No sit kyllä varmaan kannattaa kertoa jo etukäteen ettei ole vielä valmis. Tuon ikäisenä on toisaalta halut paljon kovemmat, ja toisaalta rahaa vähemmän, eli toive että homma jo johtaisi johonkin intiimiin on korkea.
Minulla taas draivi ja kiinnostus on aika matalaa (pitää olla melkoisen erikoinen, vetävä ja aloitteellinen daami että innostuisin), ja rahaa on jo niin paljon että käyn mielelläni ulkona syömässä vaikka useasti viikossa. Näin ollen ei ole ollenkaan vielä 4 treffien jälkeen aika ajatella muuta kun omaan kotiin menemistä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kolmansilla treffeillä peitto heilu niin ei tule neljänsiä. Joko nainen ei ole tarpeeksi viehättynyt minusta fyysisesti tai sitten hän on estoinen. Kumpikaan edellisistä ei kannusta sopimaan uusia tapaamisia. Mieluummin yritän etsiä seuraavaa. Ihan vakisuhdetta olen hakemassa että siitä ei ole kyse.
m46
Niin lisään vielä että tähän ikään mennessä olen oppinut mitä haluan. Olin pitkään naimisissa naisen kanssa jolla oli estoja, ei ollut kivaa. Ja jos nainen ei viehäty minusta fyysisesti kolmansiin treffeihin mennessä niin on aika epätodennäköistä että niin tapahtuu myöhemminkään. Toki toiset ovat ns hitaasti syttyviä, mutta heidät laitan samaan kategoriaan estoisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä..
Miksi?
Plluahan se heti vinkuu.
Sinuna sanoisin suoraan, että voin tulla kotiisi, mutta en halua seksiä. Ja tehdä tämän kirjallisena.
Itse menin kolmansilla treffeillä miehen kotiin, eikä tätä keskustelua käyty. Ei lähennellyt ollenkaan, eikä tässä vaiheessa oltu edes halattu. Kemiaa ei sitten ikinä ollut, eikä tullut. Kahden kuukauden tapailun aikana ei edes suukkoa.
Toisen miehen kanssa olin käynyt yhden kerran treffeillä, jonka jälkeen tapasimme myöhään yöllä kaupungilla oltuamme molemmat erikseen viihteellä. Hän kysyi voiko tulla kotiini ja koska en ollut ikinä ollut tilanteessa, möllötin ensin järkyttyneenä hiljaa ja sitten sanoin ihan suoraan, että sori, en harrasta yhden yön juttuja, että jos haluat tulla kotiini, niin saat tulla mutta seksiä en harrasta. Kävi hänelle. Suudeltiin sohvalla, mutta seksiä ei ollut. Useita treffejä myöhemmin, kun tilanne meinasi siihen suuntaan edetä, sanoin etten ole vielä valmis. Joitain viikkoja myöhemmin sitten olin.
Kolmas tyyppi ilmoitti minulle heti alussa, että haluaa yleensä mahdollisimman pian seksiä, jotta tietää toimiiko kemia. Sanoin, että en harrasta seksiä ensitreffeillä, enkä toisilla, ja tein selväksi (kirjallisesti ennen tapaamista) että suostumusta ei ole. Hän sanoi kunnioittavansa päätöstäni ja ettei kenenkään pidä suostua vain toisen vuoksi. Ennen kolmansia treffejä puhuimme että voisi olla seksiä, ja sitä sitten oli. Ennen sitä mies kuitenkin vielä varmisti, että varmasti haluan enkä suostu vain hänen vuokseen. Mutta se että olimme puhuneet asiasta ja ovatko molemmat valmiita, helpotti tämän kynnyksen ottamista. Jos joku sanoo, että olin helppo, niin edelleen tapaillaan eikä vain seksin takia, että ei käynyt sitä klassista, että kun saa, mies ottaa hatkat. Meillä oli kuitenkin treffien välissä paljon avointa kommunikaatiota, eikä pelkästään seksin vonkausta.
Ehdottaisin ap:ta olemaan rehellinen ja sanomaan ihan suoraan, ettet ole vielä valmis, ja jos mies ei kunnioita päätöstäsi, niin sitten se itsessään on jo red flag eikä tapailua kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä että olet maksattanut miehellä kaikki treffit ja et edes aio antaa persettä?
Tuota varten on maksulliset
Mulla kun mies kysyi tulenko hänen luokseen teelle muutamien treffien päätteeksi niin kieltäydyin, menin sitten toisella kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota varten on maksulliset
Kaikki ovat maksullisia, hinta vain vaihtelee.
Voin mennä kotiin, jos se ei tarkoita sitä, että olettaa meidän harrastavan seksiä.