Olen ajautumassa salasuhteeseen. ..
En uskonut että tää käy mulle. Mutta vuosia kuolleissa ollut intohimo on löytynyt..vieraan miehen käsittelyssä.
Olen kuitenkin niin raukka että en aio erota miesystävästä jonka kanssa ei ole mitään yhteistä kuin lapset.
Ei suudelmua, ei läheisyyttä.seksiä 5vv sitten.
Nyt riitti.
Olkoon tää mun seikkailun kesä...tulkoon kylmää rättiä naamalle, sattukoon sydämeen.
Ainakin olen elänyt.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:20"]Aika surkea on parisuhteesi tila.
[/quote]
On, todella. Ei tässä ehkämmitään psrisuhdetta ole ollut vuosiin. Ap
[/quote]
onko miehesi tietoinen tästä? Mikä on hänelle upside kun sinä saat "kokea eläneesi"? Halveksun sua.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:20"]Aika surkea on parisuhteesi tila.
[/quote]
On, todella. Ei tässä ehkämmitään psrisuhdetta ole ollut vuosiin. Ap
[/quote]
onko miehesi tietoinen tästä? Mikä on hänelle upside kun sinä saat "kokea eläneesi"? Halveksun sua.
[/quote]
Halveksu sinä minua minä näen sen saman miehen kstseesta joja voi hyvinki sanoa mulle "sä olet niin vitun tyhmä". Taas se lähti johonkin..tulee puolenyön aikaan, sanoo olevansa kaverilla.
Lapsesta (teini) puhuu "sun tytöllä in ongelmia, mä vihaan hänen siivottomuuttaan"...ööö mun lapsi?
Sinunkin?
Se on vuosia sitten pettänyt. Ja mulle oli viiminen tikki kun näin sen facebookista etyä sillä oli noin kolmen naisen kans jotain...säpinää. kortsuja paidan taskussa myös löytynyt.miksi?Jos meillä ei tarvetta?
Ap
Ap on tylsämielinen kanttura joka vaan haluaahaluaahaluaa. Minäminäminäminäminä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:09"]Ap on tylsämielinen kanttura joka vaan haluaahaluaahaluaa. Minäminäminäminäminä.[/quote]
Kiitos. En olekaan halunnut vuosiin. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:19"]
Btdt?
[/quote]
Been there, done that.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:47"]
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Ei jeesusjuttuja kiitos. Ap
[/quote]
Moni ei tiedä, että yllättäen "jeesusjutuilla" on usein todella konkreettisesti tekemistä "tässä ja nyt" tämän elämän asioiden ja valintojen kanssa. Kuten tässäkin pettämiskysymyksessä: mitä uskot tai et usko, sen mukaan toimit! Eivät ne uskonkysymykset todellakaan ole ainoastaan henkisiä/hengellisiä tai tuonpuoleisia asioita.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:38"]
Tein aikoinaan virheen, ratkaisevan virheen --
[/quote]
Asiat voivat kääntyä valoisaampaan päin vaikka olisitkin tehnyt isonkin virheen :) http://www.healingrooms.fi/?sid=118