Miksi naiset eivät yleisesti lähesty komeita miehiä?
Itse olen komea mies ja siltikään naiset eivät lähesty. Se harmittaa vähän koska luulin että hyvällä ulkonäöllä naiset kiinnostuisi mutta näköjään ei?
Kommentit (105)
Harvassa on komeat miehet, joten kuvittelet vain olevasi.
Varmaan toi ym- asenne paistaa niin selkeästi läpi, ettei vetoa naisiin. Mä en ainakaan kiinnitä huomiota miehen komeuteen, jos asenne on sellainen limainen.
Aika harvoin näkee niin komeaa miestä, että pään kääntäisi.
Mä nään paljon enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä joiden takia päää kääntyy. Ja olen nainen.
Komeus ja itseensätyytyväisyys ei ole houkutteleva yhdistelmä. Komeus ja vaatimattomuus sen sijaan on.
En lähesty miehiä, koska ne lähestyy minua.
Älä sure Ap. Eivät he (naiset) lähesty juuri missään muualla kuin Suomessa meitä vähemmän komeita miehiäkään. Täällä (Suomessa) sentään sekä miehet että naiset voivat olla aloitteen tekijöinä ja vastaanottajina. - Kumpi tahansa voi myös kieltäytyä aloitteessta, eikä kieltäyyminen merkitse myöskään sitä, että kumpikaan menettäisi niin sanotusti kasvonsa.
Koska ei tarvitse.
Moni nainen kokee arvoaan alentavana jos joutuu "kerjäämään". Eikä heidän kyllä tarvitsekaan, koska miehet kuitenkin lähestyvät heitä.
Onnenonkijat ja nymfomaanit lähestyvät. Jälkimmäiset ovat harvinaisia, eli useimmiten aktiivisesti miehiä kärttävä nainen on tyyliä Martina Aitolehti. Sehän on jopa nyrkkitapellut miehistä :D
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin näkee niin komeaa miestä, että pään kääntäisi.
No ei ole minuakaan kohtaan kauheasti päät kääntuneet mutta tuijottelua koen bussissa ja monissa muissa julkisissa paikoissa
En lähesty ketään. Joten on ihan sama kuka olet. Vieras mies on vieras mies. Pysyn kaukana.
Kyllä ne oikeasti komeat saavat yhteydenottoja naisilta. Me muut saadaan ulkomaalaisilta, mutta ei kantasuomalaisilta.
Onnekai minut on parikertaa elämässä lähestytty/isketty ja saanut nauttia todella pitkistä parisuhteista heidän kanssa. Nyt kun olen vanhempi ja sinkkuna, hiljaista on.
Olen 49v, keskimittainen enkä mitenkään erityisen komea mies, mutta kyllä ne naiset silti aika usein lähestyvät. Myös ne nuoret ja kauniit. Baarissa suoremmin, arkisissa tilanteissa peitellymin.
Mulla katoaa heti fiilis, jos mies on itsetietoinen, ja itserakas; pitää itseään komeana ja taivaanlahjana naiskunnalle.
Mikään määrä komeutta ei pysty sitä miehen egoistisuuden sammuttamaa kipinää syttymään.
Pidän miehestä joka on aidosti mukava, ja jolla on jalat maassa. Maailmassa on niin paljon kauneutta, ei ole vain yhtä tapaa olla miellyttävän näköinen.
Mulle on tärkeintä miehen persoona ja luonne, ei pinta, kunhan ei näytä hullulta tai suohirvöltä, mulle kelpaa ihan perusjantteri kunhan on fiksu ja mukava ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei tarvitse.
Moni nainen kokee arvoaan alentavana jos joutuu "kerjäämään". Eikä heidän kyllä tarvitsekaan, koska miehet kuitenkin lähestyvät heitä.
Tämä on yksi tasa-arvon parhaita puolia. - Kummankaan ei tarvise tai ei tulisi tarvia odottaa, vaan voi olla aloitteen tekijänä itse. Mutta kuitenkin edelleen niin, että huomattava joukko miehistä saisi odottaa loppuikänsä, jolleivat itse rohkene tehdä aloitetta. - Miehen on myös turha kokea isompaa morkkista torjutuksi tulemisesta, koska sen melkein koeaan kuuluvan asiaan, että lähes jokaisen miehen tulee saada eläessään ainakin jonkun kerran pakit, ettei vain luulisi itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä nään paljon enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä joiden takia päää kääntyy. Ja olen nainen.
Johtuisko se siitä että naiset laittaa kilon meikkiä naamaan ja oikeasti ovat rumia ilman meikkiä. Jos miehet alkaisi meikkaamaan niin kaduilla kävelisi vain komeita miehiä.
Liian komea mies ei myöskään yleensä houkuta. Salilla näkee paljon komeita ja hyväkuntoisia nuoria miehiä, mutta itsetietoisuus paistaa läpi niin vahvasti ja iskuyrityksetkin ovat sellaisia että huomaa että samaa käytetään jokaiseen. Vastikään yksi mies sanoi iskiessään salilla, että "camoon, hei ei kukaan nainen kieltäydy musta". Joo voitte arvata sytyttikö.
En uskalla. Koen olevani liian ruma komealle miehelle.
Missä tilanteessa olet odottanut naisten lähestyvän sinua? Ainoa paikka missä voisin kuvitella lähestyväni tuntematonta miestä olisi joku baari tai bileet. Kadulla, kaupassa, bussissa, kirjastossa, ei tule tapahtumaan. Enhän minä tiedä yhtään mitään jostain satunnaisesta miehestä, en edes sitä onko hän jo mahdollisesti parisuhteessa tai kajahtanut kirvesmurhaaja joka vihaa naisia. Työpaikalla en periaatteesta halua tehdä mitään aloitteita, koska se voisi johtaa kiusalliseen tilanteeseen kummallekin. Ja pelkkä komeus ei saa naista kiinnostumaan tosimielessä, miehessä pitää olla muutakin.
Olen kylläkin mukava, hymyilevä komia mies