Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät yleisesti lähesty komeita miehiä?

Vierailija
14.12.2020 |

Itse olen komea mies ja siltikään naiset eivät lähesty. Se harmittaa vähän koska luulin että hyvällä ulkonäöllä naiset kiinnostuisi mutta näköjään ei?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille muut asiat kuin ulkonäkö ratkaisevat. Minä ainakin kiinnostun vain mukavista älykkäistä miehistä, ulkonäkö saa olla millainen vaan kunhan ei erityisesti ällötä.

Vierailija
62/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lähestyä, itse valitsen tai hylkään.

En alistu lähentymään vaikka olis miten komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lähestyy, mutta ainoastaan alkoholin rohkaisemana.

Monet tulee baarissa lähettyville sopivasti "hengaamaan,"  jotkut tulevat jopa suoraan juttelemaan.

Selvinpäin tälläistä ei tapahdu ollenkaan.

Vierailija
64/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, eilen vastasin tähän ketjuun ja eikös tänä aamuna taas tule miehelle työkaverilta viestiä! Mies tuli heti näyttämään sitä mulle. Eli kyllä ne naiset pitkiä ja komeita, mukavia miehiä lähestyy riesaksi asti!

Vierailija
65/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä miettii millainen nainen näitä tarinoita tänne kirjoittelee.

Joku katkera vanhapiika varmaan

Vierailija
66/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille muut asiat kuin ulkonäkö ratkaisevat. Minä ainakin kiinnostun vain mukavista älykkäistä miehistä, ulkonäkö saa olla millainen vaan kunhan ei erityisesti ällötä.

Kuinka olet selvittänyt miehen älykkyyden ennen kuin lähestyt häntä?

Vierailija
67/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian ruma ja ylipainoakin löytyy. En uskalla.

Vierailija
68/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei peruskomeus ole naisille sinällään mitään, pitää olla tosi komea, että niitä sillä lailla kiinnostaisi sen jotenkin myös osoittaa. Jotta naiset kiinnostuisivat niin pitää olla itsevarmuutta, itserakkautta, omanarvontuntoa, jonkinlaista statusta ja pitää osata olla teinihenkevä ja puhua ns. taikakieltä. Olen itse vierestä todistanut miten vanha(yli 60v) gubbe vie jopa nuoria naisia näillä.

Itserakkaus on kyllä pahin turn off miehessä. Sellainen mies on koominen pelle, joka itseään kehuu ja rehvastelee.

No niinhän sitä luulisi! Mutta käytäntö todistaa vallan päinvastaista!

Vierailija
69/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen huonon itsetunnon omaava rumilus ja jokseenkin traumatisoitunut komeiden miesten haukuttua ulkonäköäni turhan innokkaasti? 🤔

Vierailija
70/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen komeita miehiä joka päivä mutta kukaan ei minusta kiinnostu:(

Vierailija
71/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

honppeli kirjoitti:

minä näen komeita miehiä joka päivä mutta kukaan ei minusta kiinnostu:(

Harmi :(

Vierailija
72/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, en luottaisi miehen arvioon itsestään tai ulkonäöstään. Miehillä on aivan uskomattomia vaikeuksia kuunnella muita senkään vertaa että olisivat edes hajulla siitä mikä on naisten mieleen. Nainen voi vaikka sanoa että "minusta sellainen mies on komea jolla on kauniit silmät ja pitkät hiukset" - mihin mies huutaa päälle että KAIKKI NAISET TYKKÄÄ LIHAKSISTA JA LAATIKKOLEUASTA MIKÄ ON KUN EI KELPAA HÄ!

Eli en ensinkään usko että olet oikeasti komea tai edes hyvännäköinen.

Siksi toisekseen, vaikka vahingossa olisit oikeassakin, sinusta varmaan näkyy kilometrien päähän mätä luonteesi. Luultavasti myös rasittavuus suorastaan loistaa olemuksestasi. Nämä avauksetkin ovat rasittavia.

Hohoijaa mitä olkiukkoista paskanlänkytystä. Onneksi sebtään tusina alapeukkuja todistaa, ettei kaikki toivo ole menetetty. Mies tietää olevansa komea, jos hän katsoo, miten muut miehet häneen suhtautuvat. Komea on aina huomioitu ja lähtökohtaisesti -haloefektin vuoksi - pidetty. Naiset ovat usein varautubeita tällaisten miesten seurassa ja ehkä välttävät lähestymistä, koska olettavat tällaisella miehellä olevan paljon naisseuraa. Joten komean täytyy tehdä itse aloitteet ja mennä jutulle; muuten komeudesta ei välttämättä hyödy naisten kanssa, jos jää tapettiin odottamaan.

Enpäs ole ennen noin erikoiseen mielipiteeseen törmännyt. Vai oletko homoseksuaali?

Vierailija
73/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähesty naisia? Miltä näytät? Pituus jne.

Komee 176cm atleettiben mies

-ap

Monet naiset pitävät pitkistä miehistä. Alle kolmekymppisten miesten keskipituus on 180,7, joten tuossa nuorten ikäluokassa olet aika lyhyt.

Vierailija
74/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen huonon itsetunnon omaava rumilus ja jokseenkin traumatisoitunut komeiden miesten haukuttua ulkonäköäni turhan innokkaasti? 🤔

Itse tykkään komeana miehenä kaverieni kanssa ruotia tavis ja rumahkojen naisten ulkonäkövirheitä, ja keksiä niistä hyvää läppää. En ihan päin naamaa näitä viitsi kertoa, mutta kännissä baarissa saatan sanoa ihan suoraan lähestyvälle naiselle, mitä olen hänen sikanenästä tai kaksarista mieltä :)

Vierailija
75/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit jokaikiseltä komealta mieheltä, jota olen lähestynyt. Jos ei kelpaa niin olkaa ilman. 

Vierailija
76/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, en luottaisi miehen arvioon itsestään tai ulkonäöstään. Miehillä on aivan uskomattomia vaikeuksia kuunnella muita senkään vertaa että olisivat edes hajulla siitä mikä on naisten mieleen. Nainen voi vaikka sanoa että "minusta sellainen mies on komea jolla on kauniit silmät ja pitkät hiukset" - mihin mies huutaa päälle että KAIKKI NAISET TYKKÄÄ LIHAKSISTA JA LAATIKKOLEUASTA MIKÄ ON KUN EI KELPAA HÄ!

Eli en ensinkään usko että olet oikeasti komea tai edes hyvännäköinen.

Siksi toisekseen, vaikka vahingossa olisit oikeassakin, sinusta varmaan näkyy kilometrien päähän mätä luonteesi. Luultavasti myös rasittavuus suorastaan loistaa olemuksestasi. Nämä avauksetkin ovat rasittavia.

Hohoijaa mitä olkiukkoista paskanlänkytystä. Onneksi sebtään tusina alapeukkuja todistaa, ettei kaikki toivo ole menetetty. Mies tietää olevansa komea, jos hän katsoo, miten muut miehet häneen suhtautuvat. Komea on aina huomioitu ja lähtökohtaisesti -haloefektin vuoksi - pidetty. Naiset ovat usein varautubeita tällaisten miesten seurassa ja ehkä välttävät lähestymistä, koska olettavat tällaisella miehellä olevan paljon naisseuraa. Joten komean täytyy tehdä itse aloitteet ja mennä jutulle; muuten komeudesta ei välttämättä hyödy naisten kanssa, jos jää tapettiin odottamaan.

Enpäs ole ennen noin erikoiseen mielipiteeseen törmännyt. Vai oletko homoseksuaali?

Tuskin olet muutenkaan mikään älyn jättiläinen, jos et ole lainkaan tietoinen ihmisapinan alitajuisesta käytöksestä. Tuossa ylemmässä ei tosin ole kyse pelkästä ulkonäöstä vaan alfakarismasta, mikä siloittaa tien yhteisöissä omalla paikalleen. Alfat toki yleensä ovat komeamman puoleisia eikä rumiluksia, koska geenit.

Vierailija
77/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan komea, mutta samalla sellainen, jolla ei ole mitään karismaa. En lähesty miehiä pelkästään siksi, että joku on komea.

No oletkos ite sitten hyvännäköinen?

No eikös se ole katsojan silmissä? Olen kyllä omasta mielestäni ja saanut kehuja muiltakin, eli oletan olevani ihan hyvännäköinen. Mutta miten se liittyy siihen, millaisia miehiä lähestyn? Kai ei niin hyvännäköinenkin saa lähestyä ihan ketä vaan?

Oikeastaan mielellään ei koska mies haluaa kauniin naisen.

Tämä ei pidä paikkaansa. Minunkin mieheni jätti tyttöystävänsä heti kun tavattiin. Eks on herttainen huoliteltu missityypoi. Isorintainen ja pitkäjalkainen. Ehkä hieman tyhmä kylläkin. Itse olen ruma, persjalkainen, pienirintainen ja kirsikkana kakussa vmäinen luonne ja terävä kieli . Ulkonäöllisesti mies ja ex oli ns. Komea pari.

Vierailija
78/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa herättäisi kiinnostukseni?

Ai se komeus, vai? Mihin? Miksi? Jos hakisin seksikumppania, seksikkyys, pilke silmäkulmassa, hauskuus, flirttailutaito yms olisivat paljon tärkeämpiä kuin komeus (ja passiivisuus). Jos hakisin parisuhdekumppania eipä se yleisluonteinen komeus kertoisi kiinnostavuudestasi yhtään mitään. Olennaisempaa olisi, että olisit minun silmääni hyvännäköinen eli sinussa olisi jotain, mihin ihastun (pilke silmissä, nauravaisuus, vetovoimainen kroppa,  sellainen tyyli joka miellyttää minua, ulospäinsuuntautuneisuus, aktiivisuus jne).

Vierailija
79/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään komeana miehenä kaverieni kanssa ruotia tavis ja rumahkojen naisten ulkonäkövirheitä, ja keksiä niistä hyvää läppää. En ihan päin naamaa näitä viitsi kertoa, mutta kännissä baarissa saatan sanoa ihan suoraan lähestyvälle naiselle, mitä olen hänen sikanenästä tai kaksarista mieltä :)

"Komeana miehenä" :D :D Äitiskö kerran päästi moisen valheen suustaan ja sinä raukka uskoit? :D 

Vierailija
80/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka olet selvittänyt miehen älykkyyden ennen kuin lähestyt häntä?

Ei kai kukaan täysipäinen lähesty randomia vierasta miestä, josta ei tiedä yhtään mitään?