Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät yleisesti lähesty komeita miehiä?

Vierailija
14.12.2020 |

Itse olen komea mies ja siltikään naiset eivät lähesty. Se harmittaa vähän koska luulin että hyvällä ulkonäöllä naiset kiinnostuisi mutta näköjään ei?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeuteni on niin häikäisevää ja kaikkivoipaa ettei kerta kaikkiaan vaan uskallusta riitä pyrkiä puheilleni.

Vierailija
102/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on komea, ei välttämättä tarkoita, että hän olisi kiinnostava tai sellaisella tavalla hyvännäköinen, minkä minä koen seksikkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku on komea, ei välttämättä tarkoita, että hän olisi kiinnostava tai sellaisella tavalla hyvännäköinen, minkä minä koen seksikkäänä.

Tuo on ihan totta. Miesten käsitys komeudesta ja naisten käsitys voi poiketa paljonkin toisistaan ja lisäksi vielä yksilölliset erot. 

Vierailija
104/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina lähestynyt ja mulla onkin ollut paljon miehiä! Tosin tuo komeuden käsite on ongelmallinen sillä mulle se komeus on oikeastaan enemmän kauneutta, tykkään siis näteistä pojista joskin myös komistuksista. Uskallan lähestyä koska olen itse nätti, muuten en.

Nykyään tosin vähemmän koska täälllä Treella ei ole komistuksia eikä nättejä.

Vierailija
105/105 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nään paljon enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä joiden takia päää kääntyy. Ja olen nainen.

Johtuisko se siitä että naiset laittaa kilon meikkiä naamaan ja oikeasti ovat rumia ilman meikkiä. Jos miehet alkaisi meikkaamaan niin kaduilla kävelisi vain komeita miehiä.

Aivan - jos mkiehet laittautuisivat enemmän, he olisivat paremman näköisiä. Tämähän on ihan totta. Itse viehätyn kyllä enemmän ihmisestä, joka laittautuu hyvännäköiseksi kuin sellaisesta, joka kulkee tylsännäköisenä.