Miksi naiset eivät yleisesti lähesty komeita miehiä?
Itse olen komea mies ja siltikään naiset eivät lähesty. Se harmittaa vähän koska luulin että hyvällä ulkonäöllä naiset kiinnostuisi mutta näköjään ei?
Kommentit (105)
Itseriittoisuus näkyy kauas. Ei komeus auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nään paljon enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä joiden takia päää kääntyy. Ja olen nainen.
Johtuisko se siitä että naiset laittaa kilon meikkiä naamaan ja oikeasti ovat rumia ilman meikkiä. Jos miehet alkaisi meikkaamaan niin kaduilla kävelisi vain komeita miehiä.
Juuri näin! Leffoissa/sarjoissa kun joku "superkaunis" on meikittömänä ja laittautumattonana, niin ei se ole mitenkään erikoisen näköinen. Eli turha naisten on miesten rumuutta alkaa yleistämään, kun meikeillä saa ihmeitä aikaan omassa ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty miehiä, koska ne lähestyy minua.
Suomessa on ehkä muutaman tusina verran sinkkumiehiä, jotka saattanevat ajatella samoin. - Vahinko, mutta heistäkin taitanee olla huomattava joukko homo ai bi-seksuaaleja...
Se mikä on ollut erikoista, niin havainto siitä, että turhauttavan usei edelleen pideään mielikuvaa jossa mies kasvattaa ja nostaa asemaansa pariutumalla kun taas vastaavasi annetaan ymmärtää naisille käyvän päinvastoin....
Vierailija kirjoitti:
Liian komea mies ei myöskään yleensä houkuta. Salilla näkee paljon komeita ja hyväkuntoisia nuoria miehiä, mutta itsetietoisuus paistaa läpi niin vahvasti ja iskuyrityksetkin ovat sellaisia että huomaa että samaa käytetään jokaiseen. Vastikään yksi mies sanoi iskiessään salilla, että "camoon, hei ei kukaan nainen kieltäydy musta". Joo voitte arvata sytyttikö.
Olisit antamut miesparalle mahdollisuuden.
Ihan samaa mietin. Lähestyn miehiä vain baarissa. En ala ketään kirjastossa tai kaupassa lähestyä.
Minua ainakin naiset tuijottelee kaupoissa ja ulkona. Mulla on leveät hartiat, komeat kasvot ja tumma hiukset.
Joissain gallupeissa oli kysytty naisilta että mikä osa miehen kehossa on näyttävin ja seksikkäin, leveät hartiat sai eniten ääniä.
Mä oon ruma tallero ja kyllä mua on naiset lähestyny. Ihanaa, tykkään naisista!
Jos oikeasti hyvännäköinen on ihana kaikille niin hän kerää hyötyjiä ympärilleen. Tarttuu kiinni kuin kärpäset paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin. Lähestyn miehiä vain baarissa. En ala ketään kirjastossa tai kaupassa lähestyä.
Törkeetä. Kirjasto ja kauppa sopisi oikeen hyviksi kutupaikoiksi kun käyttää mielikuvitusta. Sun tarvii hommata sitä ehdottomasti.
Komeus ei valitettavasti vielä riitä, ja sekin on katsojan silmissä. Kaiken lisäksi en lähesty vaan komeat lähestyy mua.
Hyötyjät tottuvat siihen että pääsevät itseään parempaan seuraan. Sieltä sitten vaaditaan nöyrää käyttäytymistä että pääsevät takaisin hyötymään. Heille pitäisi olla ihana.
Koska kauniilla on jo kumppani ja rumat ei usko itseensä.
Tämä on helppo. Pitää osata viestiä (sanallisesti/eleillä yhtä lailla) positiivisesti ympärilleen, ulkomailla pitkään asuneena totean että tämä kyky puuttuu lähes kaikilta suomalaisilta miehiltä. AP, väreileekö ympärilläsi karisma?
Kyllä naiset lähestyvät komeaa miestä, mutta livenä vain baarissa eli humalassa. Tai sitten lähettävät viestiä, duunikaverit jne. Pitkä, kiva ja oikeasti komea mies saa lähestymisiä kyllä, mutta ei välttämättä sitten kuitenkaan niiltä, joista itse on kiinnostunut.
Vaimon näkökulmasta tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo. Pitää osata viestiä (sanallisesti/eleillä yhtä lailla) positiivisesti ympärilleen, ulkomailla pitkään asuneena totean että tämä kyky puuttuu lähes kaikilta suomalaisilta miehiltä. AP, väreileekö ympärilläsi karisma?
Karismani on ok. On paljon miehiä jotka obat karismaattisempia mutta en ihan pohjallakaan ole
Harvemmin lähestyn, useimmat eivät kiinnosta. Lasteni superkomeaa isää kylläkin lähestyin:) Mutta hän ei ollutkaan treenaava pullistelija, vaan omasi/omaa luontaisesti harteikkaan ja sporttisen vartalon. On kylläkin urheillut nuorempana.
Koska ei ihmiset lähesty toisiaan kuin baarissa. Mulla on pari tosi kaunista kaveria eikä heitä lähestytä muualla kuin baarissa. Ei heitä kukaan iske kaupassa. Tai missään muualla.
Miksi et itse lähesty naisia? Miltä näytät? Pituus jne.
Ei peruskomeus ole naisille sinällään mitään, pitää olla tosi komea, että niitä sillä lailla kiinnostaisi sen jotenkin myös osoittaa. Jotta naiset kiinnostuisivat niin pitää olla itsevarmuutta, itserakkautta, omanarvontuntoa, jonkinlaista statusta ja pitää osata olla teinihenkevä ja puhua ns. taikakieltä. Olen itse vierestä todistanut miten vanha(yli 60v) gubbe vie jopa nuoria naisia näillä.
Koska ihminen, joka tietää/ajattelee olevansa komea/kaunis, vaikuttaa usein ylimieliseltä. Ylimielistä ei kukaan halua lähestyä, vaikka olisi miten hyvännäköinen. Harvassa on ne tapaukset, jotka ovat oikeasti todella komeita, mutteivat "tajua" sitä itse, eli ovat nöyriä ja ihania kaikille.
Törmäsin tällaiseen poikkeusyksilöön tänään, itseasiassa. Todella komea nuori mies, joka käyttäytyi kaikkia kohtaamiaan ihmisiä kohtaan kuin heistä jokainen olisi maailman kaunein ja arvokkain. Tunsin jopa itsekin itseni kauniiksi siinä maski naamalla, meikkaamattomana ja tukka sojottaen, vaikka olin kaikkea muuta. Ylipainoakin on reilu 10 kiloa ja silti tuli kaunis olo hänen ansiostaan.
Siinä aloittajalle mietittävää. Jos itse näet kauneuden muissa, hekin näkevät sen sinussa ja uskaltavat lähestyäkin.