Miksi naiset eivät yleisesti lähesty komeita miehiä?
Itse olen komea mies ja siltikään naiset eivät lähesty. Se harmittaa vähän koska luulin että hyvällä ulkonäöllä naiset kiinnostuisi mutta näköjään ei?
Kommentit (105)
Lähestyin kerran komeaa miesti joka alkoi nauramaan räkäisesti kaverinsa kanssa ja ilkkumaan ulkonäköäni.
Meillä naapurustossa asuu komea mies. On siis naimisissa ja niin olen minäkin eli mielessä ei mitään sen kummempaa. Olen vaan huomannut että en ole osannut tutustua häneen samalla lailla kuin muihin naapuruston ihmisiin ja tämä nolottaa minua. Mielestäni se liittyy jollain lailla tähän että pidän häntä niin komeana. Tervehdin kyllä mutta muuta kontaktia en ota. Hassu tämä ihmisluonne...
Jos olisin vapaa, en varmaan tekisi aloitetta itse komean miehen suuntaan. Odottaisin mieheltä flirttiä tms. elettä joka osoittaisi miehen kiinnostuneen. Ulkonäköä enemmän kyllä muutenkin kiinnostaisi elämänasenne, harrastukset, älykkyys ( ei liika), urheilullisuus.
Usein komea mies tietää olevansa komea. Se käyttää sitä hyväkseen. Pyörittää naisia liukuhihnalla. Tapailee montaa samaan aikaan. Kierrän kaukaa, koska arvomailmamme eivät kohtaa. Ja mulla on mistä valita. Osaan myös elää erittäin hyvin ilman miestä.
Ap:lla liian suuret luulot itsestään. Harvemmin itseään komeana pitävät miehet ovat komeita. Tai sitte ne oikeesti tykkääkin miehistä.
En tiedä jättävätkö naiset yleisesti lähestymästä komeaa miestä, mutta jotkut varmasti jättävät. Kiinnostavuuteen vaikuttaa moni muukin seikka kuin ulkonäkö. Paljon vaikuttaa se mitä itse signaloi ympäristöönsä, onko lähestyttävä ja lämmin jne. Oletko itse huomannut, että miehet esimerkiksi lähestyvät helpommin ystävällistä ja lämmintä nättiä naista kuin sitä joukon kauneinta, joka vaikuttaa etäiseltä? Ihan samalla tavalla naisetkin reagoivat miehiin. Tietysti useasti komeista saatetaan ajatella, että "no se on varmasti varattu, en viitsi hukata aikaani". Näin monet miehet myös ajattelevat kauniista naisista. Lähestymisiä saattaa alkaa tulla kun itse viestittää sanattomasti, että saa lähestyä. Tämä pitää toki tehdä maulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen huonon itsetunnon omaava rumilus ja jokseenkin traumatisoitunut komeiden miesten haukuttua ulkonäköäni turhan innokkaasti? 🤔
Itse tykkään komeana miehenä kaverieni kanssa ruotia tavis ja rumahkojen naisten ulkonäkövirheitä, ja keksiä niistä hyvää läppää. En ihan päin naamaa näitä viitsi kertoa, mutta kännissä baarissa saatan sanoa ihan suoraan lähestyvälle naiselle, mitä olen hänen sikanenästä tai kaksarista mieltä :)
Onneksi olkoon, kaltaisesi miehen takia en enää uskalla lähestyä miehiä ollenkaan tutustumismielessä
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa olet odottanut naisten lähestyvän sinua? Ainoa paikka missä voisin kuvitella lähestyväni tuntematonta miestä olisi joku baari tai bileet. Kadulla, kaupassa, bussissa, kirjastossa, ei tule tapahtumaan. Enhän minä tiedä yhtään mitään jostain satunnaisesta miehestä, en edes sitä onko hän jo mahdollisesti parisuhteessa tai kajahtanut kirvesmurhaaja joka vihaa naisia. Työpaikalla en periaatteesta halua tehdä mitään aloitteita, koska se voisi johtaa kiusalliseen tilanteeseen kummallekin. Ja pelkkä komeus ei saa naista kiinnostumaan tosimielessä, miehessä pitää olla muutakin.
Eli tästä voidaan päätellä että kadulla, kaupassa, bussissa ja kirjastossa liikkuu vain pettäjiä, kirvesmurhaajia ja naistenvihaajia. Kun taas ainoastaan bileissä ja baareissa on varteenotettavia sulhasehdokkaita. Ymmärsinkö oikein?
Mitä muita ominaisuuksia miehessä pitää olla komeuden lisäksi että nainen kiinnostuu, lähestyy tai tekee aloitteen? Kuinka nämä ominaisuudet näkyvät ulospäin, jotta ensimmäinen kontakti tapahtuu?
Ei ne naiset komeita miehiä lähesty kadulla tai normaaliarjessa.
Mutta esim ravintolassa / yökerhossa lähestyy kyllä. Mulla on nimittäin kaveripiirissä miesmalli -tason jamppa, ja kun ollaan kapakassa niin lähestulkoon aina yksi tai useampi nainen lähestyy häntä illan aikana. Naisten pokaamiseen hänen tapauksessaan kirjaimellisesti siis riittää että on paikalla ja hengittää, mimmit itse hoitaa sitten lopun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisille muut asiat kuin ulkonäkö ratkaisevat. Minä ainakin kiinnostun vain mukavista älykkäistä miehistä, ulkonäkö saa olla millainen vaan kunhan ei erityisesti ällötä.
Kuinka olet selvittänyt miehen älykkyyden ennen kuin lähestyt häntä?
Ei kai kukaan täysipäinen lähesty randomia vierasta miestä, josta ei tiedä yhtään mitään?
Kuinka randomista vieraasta miehestä tulee ei-random, tuttu mies jos häntä ei koskaan lähesty? Oletetaan tässä että mies ei itse tee aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Usein komea mies tietää olevansa komea. Se käyttää sitä hyväkseen. Pyörittää naisia liukuhihnalla. Tapailee montaa samaan aikaan. Kierrän kaukaa, koska arvomailmamme eivät kohtaa. Ja mulla on mistä valita. Osaan myös elää erittäin hyvin ilman miestä.
Eli kaikki komeat miehet ovat pelaajia ja petollisia naistennaurattajia?
Mielestäni oli myös tärkeää että korostit tuota kuinka hyvin osaat elää ilman miestä ketjussa jossa kysyttiin mikseivät naiset lähesty miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa olet odottanut naisten lähestyvän sinua? Ainoa paikka missä voisin kuvitella lähestyväni tuntematonta miestä olisi joku baari tai bileet. Kadulla, kaupassa, bussissa, kirjastossa, ei tule tapahtumaan. Enhän minä tiedä yhtään mitään jostain satunnaisesta miehestä, en edes sitä onko hän jo mahdollisesti parisuhteessa tai kajahtanut kirvesmurhaaja joka vihaa naisia. Työpaikalla en periaatteesta halua tehdä mitään aloitteita, koska se voisi johtaa kiusalliseen tilanteeseen kummallekin. Ja pelkkä komeus ei saa naista kiinnostumaan tosimielessä, miehessä pitää olla muutakin.
Eli tästä voidaan päätellä että kadulla, kaupassa, bussissa ja kirjastossa liikkuu vain pettäjiä, kirvesmurhaajia ja naistenvihaajia. Kun taas ainoastaan bileissä ja baareissa on varteenotettavia sulhasehdokkaita. Ymmärsinkö oikein?
Mitä muita ominaisuuksia miehessä pitää olla komeuden lisäksi että nainen kiinnostuu, lähestyy tai tekee aloitteen? Kuinka nämä ominaisuudet näkyvät ulospäin, jotta ensimmäinen kontakti tapahtuu?
Enpä usko monenkaan naisen tekevän aloitteita täysin randomeille tuntemattomalle miehelle. Olipa minkä näköinen tahansa. Kyllähän se mies pitää tuntea tai edes tietää töistä, harrastuksista, opiskelusta tai kavereiden kautta.
Yleensäkään kenenkään miehen eikä naisen ei kannata lähteä aloitteitaan tekemään ilman, että se toinen on ilmaissut kiinnostustaan juuri sinuun ja osoittaa sen flirttailemalla, katseiin ja hymyin. Jos joku ei ole sinua huomaavinaan et saa katsekontaktia ja toinen kääntyy poispäin niin ei kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisille muut asiat kuin ulkonäkö ratkaisevat. Minä ainakin kiinnostun vain mukavista älykkäistä miehistä, ulkonäkö saa olla millainen vaan kunhan ei erityisesti ällötä.
Kuinka olet selvittänyt miehen älykkyyden ennen kuin lähestyt häntä?
Ei kai kukaan täysipäinen lähesty randomia vierasta miestä, josta ei tiedä yhtään mitään?
Kuinka randomista vieraasta miehestä tulee ei-random, tuttu mies jos häntä ei koskaan lähesty? Oletetaan tässä että mies ei itse tee aloitetta.
Ei mitenkään. Miksi pitäisi randomeihin miehiin, jotka ei edes ole sinusta kiinnostuneita, mitenkään yrittää tutustua? Kiinnostuneitakin miehiä kyllä piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen huonon itsetunnon omaava rumilus ja jokseenkin traumatisoitunut komeiden miesten haukuttua ulkonäköäni turhan innokkaasti? 🤔
Itse tykkään komeana miehenä kaverieni kanssa ruotia tavis ja rumahkojen naisten ulkonäkövirheitä, ja keksiä niistä hyvää läppää. En ihan päin naamaa näitä viitsi kertoa, mutta kännissä baarissa saatan sanoa ihan suoraan lähestyvälle naiselle, mitä olen hänen sikanenästä tai kaksarista mieltä :)
Onneksi olkoon, kaltaisesi miehen takia en enää uskalla lähestyä miehiä ollenkaan tutustumismielessä
Kyllähän se ihan kokeilemattakin tietää ettei naisen kannata mennä aloitteita tekemään. Kyllähän ukoille pillu kelpaa jos sitä menee tyrkyttämään, mutta ei niistä parisuhteita tule. Toki jotkut hakevatkin pelkkää seksiä.
En kehtaa. En halua tulla nöyryytetyksi, tuskin kelpaisin
Simona kirjoitti:
En kehtaa. En halua tulla nöyryytetyksi, tuskin kelpaisin
Sama meillä komeilla miehillä.
Mä en yksinkertaisesti uskalla. Olen itse niin mitään sanomattoman näköinen, että varmasti hyvännäköiset nauraisivat vain, tai vielä pahempaa, sanoisivat jotain ikävää. Katselen ihan vain etäältä komeita miehiä ja jätän heidät suosiolla kauniille naisille. Näin se menee.
Mulla on ollut kaksi komeata poikakaveria. Heidän jälkeen päätin keskittyä vähemmän komeisiin. 😉 Helpommalla pääsee. Komeus on katoavaista, luonne pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ihan kokeilemattakin tietää ettei naisen kannata mennä aloitteita tekemään. Kyllähän ukoille pillu kelpaa jos sitä menee tyrkyttämään, mutta ei niistä parisuhteita tule. Toki jotkut hakevatkin pelkkää seksiä.
Vai niin, mutta mulla on asiasta ihan eri kokemus. Myös aviomieheni kanssa tein aloitteen ja ollaan oltu pitkään naimisissa. Myös ensirakkauteni kanssa menin itse ensin juttelemaan ja suhde alkoi siitä, yhden illan jutusta. Pitää toki tietää mitä tekee eli osata tulkita onko mies oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kaksi komeata poikakaveria. Heidän jälkeen päätin keskittyä vähemmän komeisiin. 😉 Helpommalla pääsee. Komeus on katoavaista, luonne pysyy.
Mulla on ollut tosi komeita poikaystäviä ja suosittuja. Ja ainakin aviomieheni on vain komistunut iän myötä. Itsestäni ei voi samaa sanoa :)
Monet miehetkin kokevat tuon "kerjäämisen" arvoaan alentavana, eivätkä ryhdy siihen. :D