Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.

Vierailija
14.12.2020 |

Niitä ei halua kukaan.

Kommentit (216)

Vierailija
141/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tämähän on täysin teoreettinen ongelma. Ei noille ap:n kaltaisille hapannaamoille kukaan ole antamassa minkäänlaista lahjaa, joten ei heillä myöskään ole mitään pelkoa saada ei-toivomiaan villasukkia.

Vierailija
142/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli olisitte eläneet 70-luvun ankeaa aikaa, vihaisitte villasukkia. Haista paska kortti on sentään rehellinen,

Mitä sinä sitten laitat jalkaan, kun lähdet metsään tai talvella hiihtämään, luistelemaan, lumikenkäilemään tai pilkille? Tai kun teet saappaat jalassa puutarhatöitä? Ei kyllä ole villan voittanutta. Sitä suoraan iholle sukkina, pitkinä kalsareina, aluspaitana, kaulurina ja pipona. Vielä paksut villavanttuut käsiin ja kyllä on hyvä olla!

T. 70-luvulla syntynyt, joka on kääritty villaan koko ikänsä, eikä ymmärrä, miten villaviha liittyy juuri tuohon aikakauteen. 😄

Villaviha johtunee siitä että on saatu lahjaksi villasukkia , lapasia, pipoja, vaikka itse olisi halunnut jotain karkkeja tai leluja. Muuta syytä en näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen samaa mieltä. Ankeaa ja köyhää. Ellet pysty muuta antamaan, älä anna mitään. Villasukat ankeuden ja kurjuuden symboli. 70-luvun lapsena vihaan villasukkia.

Kun tarkkaan funtsit, niin olisitko tuolloin itse halunnut karkkeja tai leluja, mutta saitkin villaa, siitäkö vihasi johtuu edelleenkin, vaikka olet kasvanut tuon iän yli. Henkisesti olet jumittunut tuohon villakauhuun.

Vierailija
144/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan villasukkia ja käytän niitä joka päivä kotona. Jos saisin lahjaksi, olisin tosi iloinen.

Eikö ne kulu äkkiä puhki, jos niitä käyttää sisäjalkineina?

Sisäsukkiin kannattaa ommella nahka(tms)pohjat. Muita villasukkia voi sitten käyttää saapassukkina.

Niitä on sellaisia valmiita pohjia, joissa reijät valmiina joko ompelua tai reijistä suoraan neulottavaksi/virkattavaksi.Prismassa oli syksyllä ainakin.

Vierailija
145/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni toivoo villasukkia. Neljäs yhteinen joulu ja neljännet villasukat olen neulonut. Käyttää villasukkia jatkuvasti kotona, kun asuu vanhassa talossa., jossa kylmä lattia. Itsekin toivoisin villasukkia, jos en osaisi itse neuloa. Tälle talvelle olen neulonut itselleni kahdet sukat.

Vierailija
146/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattakaa käsityön pienyrittäjiä, itse tilasin netin kautta liki kymmenen paria villasukkia joululahjoiksi. Itse en osaa tehdä ja suvun villasukkien kutojat ovat jo edesmenneitä.

Joka joulu ostan villasukkia lahjoiksi, sukkien saajat erittäin tyytyväisiä lahjaan. Tänä vuonna ei voi joulumyyjäisissä kierrellä, mutta onneksi löytyy netistä kutojia.

Villasukat on parhaat

Vierailija
147/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, ihan parasta.

Osaan pukeutua kauniisti ja käytän kauniita kenkiä päivittäin, enkä siis ole mikään maatuska jne., mutta näin talviaikaan mikään ei ole niin ihanaa kuin kotona laittaa

villasukat jalkaan. Vanha, hiukan vetoinen, mutta niin rakas ja paras on kotitalomme.

Lapsena en osannut niin villasukkia arvostaa lahjana, mutta nykyisin ne on ainoa toive. Kaikki muut lahjat on ihanaa yllärinä, mut ois kyllä pettymys jos en villasukkia saisi.

Vierailija
148/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli olisitte eläneet 70-luvun ankeaa aikaa, vihaisitte villasukkia. Haista paska kortti on sentään rehellinen,

Olin silloin just lapsi joka ei pehmeistä paketeista välittänyt. Nyt ainoa mitä toivon on villasukat, ei ole parempaa lahjaa.

Vierailija
149/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kyllä nuo villasukat innosta. Kaapit pursuilee jo nyt anopin lahjottamia liian pieniä tai muuten väärän kokosia tai väärän värisiä tms. villasukkia. Meillä noita villasukkia käyteään kyllä äärimmäisen harvoin ja ne yhdet tai kahdet hyvät kyllä riittää. Sisällä käytän mielummin aamutossuja, jos on kylmä. Mutta mitäpä tuosta, tehköön, jos siitä hänelle iloa on. Viskaan edellisen kasan roskiin.

Vierailija
150/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä villasukat on hyvä lahja. Ainut vaan että itsellä on niitä kertynyt niin paljon, että en enää enempää tarvitsisi moniin vuosiin. Nykyään ne on kuitenkin ahkerammalla käytöllä, joten kyllä varmaan taas joidenkin vuosien päästä otan uusia ilolla vastaan.

Samoin suklaat, viinit, kukat on mahtavia lahjoja. Mitään turhaa rojua en halua.

Vierailija
151/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos saisikin kokoa 39 villasukat joululahjaksi, värillä ei niin väliä, mutta yhtään lahjaa en saa.

Missäspäin asustelet ?

Sincc

Vierailija
152/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on lahjana vähän sama kuin antaisi naiselle syntymäpäivälahjaksi imurin.

Sincc

Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei villasukat ole siivousväline , vaan henkilökohtainen lahja . Ja yleensä vieläpä lahjan antajan itse tekemä. Jos minun mies kutoisi minulle syntymäpäivälahjaksi villasukat olisin kyllä todella otettu. Minkä vaivan olisi vuokseni nähnyt! Olishan se ihan toista, kun kaupasta ostettu mikä tahansa.

Olet ymmärtänyt _täysin_ väärin. Henkilökohtaisella imurillasi voit imuroida ihanasti heti aamulla, päiwällä ja vielä illallakin !

Sincc

Vierailija
153/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi on ihana harrastus !

Sincc

Vierailija
154/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen samaa mieltä. Ankeaa ja köyhää. Ellet pysty muuta antamaan, älä anna mitään. Villasukat ankeuden ja kurjuuden symboli. 70-luvun lapsena vihaan villasukkia.

Siihen päälle tietenkin jotain B laatua. Harmaat ja kutisevat.

Sincc

Vierailija
155/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna 70. Ei ollut lapsena mieluinen lahja, mutta onneksi olen kypsynyt. Vielä on jäljellä parit mummon kutomat sukat,mummoa muistelen lämmöllä kun vedän jalkaan. Äitini ottanut nyt kutojan roolin. Kyllä noissa itsekudotuissa on tunnearvoa. Ajatelkaa että niitten kutomiseen menee monta tuntia. Lanka ei myöskään ole ilmasta. Lupaan Sinccikselle että jos itse kudot rakkaallesi niin ei ole verrattavissa imuriin.

Minäkin olen aivan kypsä villasukkiin lahjana.

Sincc

Vierailija
156/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saan tänäkin vuonna villasukat ❤️ Sisko tekee niin upeita villasukkia, että huolisin parin vaikka joka päivä 🤩💗

Vierailija
157/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kiwaa täältä paljastuu. Aaa ... (rghhhh) harmaat, kutisevat villasukat, joita en aio _koskaan_ käyttää. Edellisetkin kaikki 8 paria on kaapin pohjalla odottamassa, että jäävät perinnöksi jollekin MUULLE.

Sincc

Vierailija
158/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

234234234dasf

Vierailija
159/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kiwaa täältä paljastuu. Aaa ... (rghhhh) harmaat, kutisevat villasukat, joita en aio _koskaan_ käyttää. Edellisetkin kaikki 8 paria on kaapin pohjalla odottamassa, että jäävät perinnöksi jollekin MUULLE.

Sincc

Sama! lol

Vierailija
160/216 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan kyllä nuo villasukat innosta. Kaapit pursuilee jo nyt anopin lahjottamia liian pieniä tai muuten väärän kokosia tai väärän värisiä tms. villasukkia. Meillä noita villasukkia käyteään kyllä äärimmäisen harvoin ja ne yhdet tai kahdet hyvät kyllä riittää. Sisällä käytän mielummin aamutossuja, jos on kylmä. Mutta mitäpä tuosta, tehköön, jos siitä hänelle iloa on. Viskaan edellisen kasan roskiin.

Et voi sitten lahjoittaa eteenpäin sellaisille jotka villasukista pitävät. Tuhlausta heittää roskiin.