Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.
Kommentit (216)
Arvostan suuresti käsitöiden tekijöitä.
Mutta en tarvitse villasukkia mihinkään.
Tässä ketjussa huomaa että villasukkien rakastajat ja suurkuluttajat ovat kovia jankuttamaan eivätkä millään suostu ymmärtämään että läheskään kaikille villasukat eivät ole unelmien täyttymys.
Sovitaan että te ette tiedä mitään ihanampaa kuin villasukat, ja sitten me muut tiedämme paljonkin. Ja silti eletään sovussa samassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat on lahjana vähän sama kuin antaisi naiselle syntymäpäivälahjaksi imurin.
Sincc
Mitäs vikaa imurissa on.... tai paistinpannussa.... käyttöesineitä ja tarpeellisia joka taloudessa.
Ihan sama onko lahjaksi saatu vai muuten ostettu.
Olen ostanut puolisolleni lahjaksi sekä kaasu -että sähkö- kuin myös mig/tig hitsausvälineet...onko sekin väärin lahjottu kun tuli yhteiseen talouteen, vaikka puoliso niitä käyttää lähes yksin.
Myös sorvin, ihan oikean, ei mitään halpiskaupoissa myytävää rimpulaa, olen hankkinut puolisolleni.
Miksi lahja pitäisi olla joku timanttikoru , kultakoru tms, joita en edes käyttäisi ikinä missään.Enkä arvosta. Toki rahallinen arvo niillä on, ja piankin ne myisin ja hankkisin jotain millä on oikeaa arvoa, vaikka käyttötavarana.
Rakas matrix-botti.
Mä ajattelin imuri tai paistinpannu, mutta kirjoitin wain toisen !!
Sincc
Ajattelu tapahtuukin ihan muualla, mutta me voimme kyllä kontrolloida mitä me tuotamme tänne palstalle..
Haluaako itse uskoa niitä ajatuksia.
Ette te ole ajatuksenne !
Sincc
Villasukissa todella tiivistyy se miksi suomalaiset naiset ovat tyyliltään itäisen Euroopan torpparien muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olisitte eläneet 70-luvun ankeaa aikaa, vihaisitte villasukkia. Haista paska kortti on sentään rehellinen,
Mitä sinä sitten laitat jalkaan, kun lähdet metsään tai talvella hiihtämään, luistelemaan, lumikenkäilemään tai pilkille? Tai kun teet saappaat jalassa puutarhatöitä? Ei kyllä ole villan voittanutta. Sitä suoraan iholle sukkina, pitkinä kalsareina, aluspaitana, kaulurina ja pipona. Vielä paksut villavanttuut käsiin ja kyllä on hyvä olla!
T. 70-luvulla syntynyt, joka on kääritty villaan koko ikänsä, eikä ymmärrä, miten villaviha liittyy juuri tuohon aikakauteen. 😄
Kyllä huomaa että av-palsta on Lapin noitien foorumi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan kyllä nuo villasukat innosta. Kaapit pursuilee jo nyt anopin lahjottamia liian pieniä tai muuten väärän kokosia tai väärän värisiä tms. villasukkia. Meillä noita villasukkia käyteään kyllä äärimmäisen harvoin ja ne yhdet tai kahdet hyvät kyllä riittää. Sisällä käytän mielummin aamutossuja, jos on kylmä. Mutta mitäpä tuosta, tehköön, jos siitä hänelle iloa on. Viskaan edellisen kasan roskiin.
Et voi sitten lahjoittaa eteenpäin sellaisille jotka villasukista pitävät. Tuhlausta heittää roskiin.
Älkää heittäkö roskiin niitä ylimääräisiä villasukkia. Lahjoittakaa vanhankodeille, vanhukset palelevat usein ja ilahtuvat kun heitä muistaa edes villasukilla.
Mä käytän villasukkia joka päivä! Kesälläkin :D
Ptäisikö tediän villasukkavihaajien laittaa Tinderiin ehto: ei villasukankuluttajille.
Itse tykkään pehmeistä pörrösukista, villasukat kutittavat. Harmaa villasukka ankeuttajan valinta. Kuka kehtaa antaa villasukkia lahjaksi. Pitäisi sekin varaton ne rahat itsellään, joita menee lankoihin.
AP lienee joku villasukkakauppias, jota ärsyttää kun jotkut valmistavat niitä edullisesti itse.
Näinkin ilmiselvä provo on näköjään mennyt mammoille ihan täydestä.
5/5 otsikko, nauroin.
Miksi pitäisi antaa mitään kun kaupasta voi jokainen hakea mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinkin ilmiselvä provo on näköjään mennyt mammoille ihan täydestä.
5/5 otsikko, nauroin.
Ja wielä aika wanha !
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoisin konvehtirasioista ja joulukukista.
Samaa mieltä konvehdeista, jos ne on niitä Tokmannin perus-moskaa eli Pandan juhlapöydän konvehteja tai niitä per*eleen Aladdineja.
Jos kyseessä on taas laadukas ja hyvä suklaa, niin sitten asia on eri.
Villasukat on paras joululahja.
Ja sitten, kun laittaa nättiin pakettiin sen kortin, jossa lukee " Haista 💩 " niin sitten nillitetään, että oliko ihan pakko, ennemmin vaikka sitten ne villasukat. 😁
Vierailija kirjoitti:
Villasukissa todella tiivistyy se miksi suomalaiset naiset ovat tyyliltään itäisen Euroopan torpparien muijia.
Kaikista naisista tulee aikaa myöten persjalkaisia keskeltä paksuja itäeuroopan tyylisiä muijia, usko pois. Jopa missit ja mannekiinit muuttu tuollaisiksi valtaosin.
Katso vaikka sukusi naisia vanhoista valokuvista....sitten saman ikäluokan naisia kaupoissa, kaduilla kulkemassa.
Kannattaa katsoa kaikkia ihmisiä silläsilmällä että onpa rumia, oli mies tai nainen. Kuvittele ne alasti sinne kauppaan....montako pystyt kauniiksi merkkaamaan....
Yhtään rumaa eläintä en tiedä, mutta ihmiset on kaikki, luen itseni joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä kulkee puhkikulutetuissa villasukissa ja harmitteli kun suvussa ei ole enää villasukkien tekijää. Uskon että on ihan tyytyväinen ehjiin sukkiin vaikka en niitä ole itse tehnytkään.
Olin joskus nuorena ihan samaa mieltä, vanhempana osaa arvostaa. Ne tehdään ja annetaan sillä ajatuksella, että rakas ihminen pysyy talvella lämpöisenä 🙂
Harmi ettei nyt ole myyjäisiä, mutta sitten kun on taas, mene katselemaan hyväntekeväisyysmyyjäisistä, niissä on usein sukkia ja osta poikaystävälle lahjaksi. Suurin osa tykkää, sitten on joku ap, jonka mielestä hänen mielipide on kaikkien mielipide.
Saisimpa villasukkii,kummutäti 80anto yhet,ostin toiset 25€.Niin kauniita..Mieluummin sukat kuin joku suklaa.Lahjahevosen suuhun katsomista ja kiittämättömyys maailman palkka.Älä ole ihmisten kaa jos haluut jtn hienompaa.Mietin tänää miks ees ostaa lahjoja.Kukka suklaa riittäs.Yks romu tenavil per,lärvi.Tai pehmee paketti.
Järkyttävän kiittämätöntä pässinpää porukkaa täällä!!
Te fiksut ihmiset jotka järkytyitte myös näistä, villasukat roskiin-aloituksista ja karkkien heittämisestä roskiin....
ÄLKÄÄ KUKAAN ENÄÄ OSTAKO KENELLEKÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN!!
Miksi ylipäänsä pitää ostaa ja antaa jotain lahjoja aikuisille ihmisille.
Joulu on lastenjuhla ja lahjat sopii heille.
Osan lapsista tosin on kasvattanu nämä kiittämättömät aikuiset ja kranttuja lahjansaajia heissäkin on ...
Ja jos joku taloushörhö vastaa tähän,et taloudenpyörät ei pyöri enää...syö pääs!
Mitäs vikaa imurissa on.... tai paistinpannussa.... käyttöesineitä ja tarpeellisia joka taloudessa.
Ihan sama onko lahjaksi saatu vai muuten ostettu.
Olen ostanut puolisolleni lahjaksi sekä kaasu -että sähkö- kuin myös mig/tig hitsausvälineet...onko sekin väärin lahjottu kun tuli yhteiseen talouteen, vaikka puoliso niitä käyttää lähes yksin.
Myös sorvin, ihan oikean, ei mitään halpiskaupoissa myytävää rimpulaa, olen hankkinut puolisolleni.
Miksi lahja pitäisi olla joku timanttikoru , kultakoru tms, joita en edes käyttäisi ikinä missään.Enkä arvosta. Toki rahallinen arvo niillä on, ja piankin ne myisin ja hankkisin jotain millä on oikeaa arvoa, vaikka käyttötavarana.