Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.
Kommentit (216)
Hyi kun olet ilkeä.
Itse olisin hyvin tyytyväinen villasukista joulupaketissa.
Kyllä minä haluaisin, jos en itse osaisi kutoa. Ja otan kyllä vastaan, vaikka osaankin.
no, otan villasukat, pidä kortti itelläs
Villasukat ihana lahja ja ihana saada villasukat. Mutta neulon niitä myös itse. Just lähetin lapsenlapselleni polviin asti ulottuvat villasukat.
Kaikkihan nykyään neulovat villasukkia! Miten joku on voinut välttyä saamasta niitä?
Mahtavaa! Nyt on helppo hommata ap:lle lahja. Villasukat JA kortti, jossa lukee "Haista paska" :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan nykyään neulovat villasukkia! Miten joku on voinut välttyä saamasta niitä?
En ole koskaan yhtään sukkaa neulonut. Enkä neulo. Äiti neuloi sen, mikä koulussa oli pakko tehdä :D
Laitan kohta postiin paketin, jossa on villasukkia (monta paria ettei lopu kesken) ja vihreitä kuulia kymmenen pakettia. Saatteeksi korttia "Haista paska".
Hyvää joulua ap!
Onko selvinnyt, miksi aloittaja vihaa villasukkia?
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinnyt, miksi aloittaja vihaa villasukkia?
Luulen, että hänellä on ollut ilkeä äitipuoli, joka on pakottanut ap:n (poika) käyttämään esim. pinkki-valkoraidallisia polvimittaisia villasukkia, joihin on kirjailtu söpöjä pupun kuvia. Ap:ta on kiusattu niistä ja siksi ap niin kovin vihaa villasukkia.
Villasukka - paras mahdollinen lahja. Kiitos rakas sisko, kun joka joulu jaksat uudet neuloa ♡
Ainoa lahjatoive, joka minulle on tähän mennessä esitetty, on villasukat.
Pyytäjä saa sellaiset.
Olen tekemässä uudelle miniälle villasukkia, mallina Novitan vuoden 2017 joulukalenterisukka joulun punaisena. Syynä ovat omat rajalliset lahjoihin käytettävät varat ja neulominen harrastuksena. Jos sukat eivät tule käyttöön, ostan seuraavina vuosina konvehteja. Hyvän sukan tekeminen on taitolaji (olen neulonut satoja pareja), langan ja puikkojen suhde omaan käsialaan, ja sukan mallin sovittaminen saajan jalan malliin. Myynnissä näkee sukkia laidasta laitaan, todellisia taidonnäytteitä ja sitten niitäkin, mistä miettii, että lanka on mennyt hukkaan.
Kyllä pikku paikkakuntamme kummassakin marketissa on harmaita lankoja, mutta harmaan perussukan tekeminen on tylsää - teen niitä yleensä vain itselleni, omissa sukissani käytän niitä malleja, jotka ovat suvussamme perinteisiä. Nyt aloin sitten pohtimaan, pitäisikö lapsenlapselle sittenkään tehdä jalkapallokuvioisia sukkia vai suvun.....
"odotin iphonea, sain villasukat"
Villasukat on lähes parasta maailmassa !! Mä nukunkin sukat jalassa. Ja mökkireissuilla ja retkillä ihan ehdottomat. Sekä vanhassa talossa talvella, kun lattiat on viileät.
Vierailija kirjoitti:
Hyi villasukat. Ihan kuin pakottaisi aikakoneella ankealle 70-luvulle 😖
Sulla on aina ankeeta, olipa vuosikymmen mikä tahansa. Ja lopeta toi hyi-sanan käyttö tai kudon sulle sukan päähän.
t. kutojamummo
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos et tykkää. Heitä roskiin ja ongelma on ratkaisu.
Mielummin lahjoittaa asunnottomille! Villasukkia ja muuta lämmintä vaatetta otetaan ilomielin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
"odotin iphonea, sain villasukat"
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen tekemässä uudelle miniälle villasukkia, mallina Novitan vuoden 2017 joulukalenterisukka joulun punaisena. Syynä ovat omat rajalliset lahjoihin käytettävät varat ja neulominen harrastuksena. Jos sukat eivät tule käyttöön, ostan seuraavina vuosina konvehteja. Hyvän sukan tekeminen on taitolaji (olen neulonut satoja pareja), langan ja puikkojen suhde omaan käsialaan, ja sukan mallin sovittaminen saajan jalan malliin. Myynnissä näkee sukkia laidasta laitaan, todellisia taidonnäytteitä ja sitten niitäkin, mistä miettii, että lanka on mennyt hukkaan.
Kyllä pikku paikkakuntamme kummassakin marketissa on harmaita lankoja, mutta harmaan perussukan tekeminen on tylsää - teen niitä yleensä vain itselleni, omissa sukissani käytän niitä malleja, jotka ovat suvussamme perinteisiä. Nyt aloin sitten pohtimaan, pitäisikö lapsenlapselle sittenkään tehdä jalkapallokuvioisia sukkia vai suvun.....
Toivottavasti miniä osaa arvostaa. Itse ottaisin mielellään tuollaisen lahjan vastaan! :)
Harmi jos et tykkää. Heitä roskiin ja ongelma on ratkaisu.