Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.

Vierailija
14.12.2020 |

Niitä ei halua kukaan.

Kommentit (216)

Vierailija
181/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos et tykkää. Heitä roskiin ja ongelma on ratkaisu.

Vierailija
182/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun olet ilkeä.

Itse olisin hyvin tyytyväinen villasukista joulupaketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin, jos en itse osaisi kutoa. Ja otan kyllä vastaan,  vaikka osaankin.

Vierailija
184/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, otan villasukat, pidä kortti itelläs

Vierailija
185/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ihana lahja ja ihana saada villasukat. Mutta neulon niitä myös itse. Just lähetin lapsenlapselleni polviin asti ulottuvat villasukat.

Vierailija
186/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nykyään neulovat villasukkia! Miten joku on voinut välttyä saamasta niitä?

Vierailija
187/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Nyt on helppo hommata ap:lle lahja. Villasukat JA kortti, jossa lukee "Haista paska" :D

Vierailija
188/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan nykyään neulovat villasukkia! Miten joku on voinut välttyä saamasta niitä?

En ole koskaan yhtään sukkaa neulonut. Enkä neulo. Äiti neuloi sen, mikä koulussa oli pakko tehdä :D

Vierailija
189/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kohta postiin paketin, jossa on villasukkia (monta paria ettei lopu kesken) ja vihreitä kuulia kymmenen pakettia. Saatteeksi korttia "Haista paska". 

Hyvää joulua ap!

Vierailija
190/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt, miksi aloittaja vihaa villasukkia?

Vierailija
191/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko selvinnyt, miksi aloittaja vihaa villasukkia?

Luulen, että hänellä on ollut ilkeä äitipuoli, joka on pakottanut ap:n (poika) käyttämään esim. pinkki-valkoraidallisia polvimittaisia villasukkia, joihin on kirjailtu söpöjä pupun kuvia. Ap:ta on kiusattu niistä ja siksi ap niin kovin vihaa villasukkia. 

Vierailija
192/216 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka - paras mahdollinen lahja. Kiitos rakas sisko, kun joka joulu jaksat uudet neuloa ♡

Vierailija
193/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lahjatoive, joka minulle on tähän mennessä esitetty, on villasukat.

Pyytäjä saa sellaiset.

Vierailija
194/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tekemässä uudelle miniälle villasukkia, mallina Novitan vuoden 2017 joulukalenterisukka joulun punaisena. Syynä ovat omat rajalliset lahjoihin käytettävät varat ja neulominen harrastuksena. Jos sukat eivät tule käyttöön, ostan seuraavina vuosina konvehteja. Hyvän sukan tekeminen on taitolaji (olen neulonut satoja pareja), langan ja puikkojen suhde omaan käsialaan, ja sukan mallin sovittaminen saajan jalan malliin. Myynnissä näkee sukkia laidasta laitaan, todellisia taidonnäytteitä ja sitten niitäkin, mistä miettii, että lanka on mennyt hukkaan.

Kyllä pikku paikkakuntamme kummassakin marketissa on harmaita lankoja, mutta harmaan perussukan tekeminen on tylsää - teen niitä yleensä vain itselleni, omissa sukissani käytän niitä malleja, jotka ovat suvussamme perinteisiä. Nyt aloin sitten pohtimaan, pitäisikö lapsenlapselle sittenkään tehdä jalkapallokuvioisia sukkia vai suvun.....

Vierailija
195/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"odotin iphonea, sain villasukat"

Vierailija
196/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on lähes parasta maailmassa !! Mä nukunkin sukat jalassa. Ja mökkireissuilla ja retkillä ihan ehdottomat. Sekä vanhassa talossa talvella, kun lattiat on viileät.

Vierailija
197/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi villasukat. Ihan kuin pakottaisi aikakoneella ankealle 70-luvulle 😖

Sulla on aina ankeeta, olipa vuosikymmen mikä tahansa. Ja lopeta toi hyi-sanan käyttö tai kudon sulle sukan päähän.

t. kutojamummo

Vierailija
198/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi jos et tykkää. Heitä roskiin ja ongelma on ratkaisu.

Mielummin lahjoittaa asunnottomille! Villasukkia ja muuta lämmintä vaatetta otetaan ilomielin vastaan.

Vierailija
199/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"odotin iphonea, sain villasukat"

🤣🤣🤣

Vierailija
200/216 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tekemässä uudelle miniälle villasukkia, mallina Novitan vuoden 2017 joulukalenterisukka joulun punaisena. Syynä ovat omat rajalliset lahjoihin käytettävät varat ja neulominen harrastuksena. Jos sukat eivät tule käyttöön, ostan seuraavina vuosina konvehteja. Hyvän sukan tekeminen on taitolaji (olen neulonut satoja pareja), langan ja puikkojen suhde omaan käsialaan, ja sukan mallin sovittaminen saajan jalan malliin. Myynnissä näkee sukkia laidasta laitaan, todellisia taidonnäytteitä ja sitten niitäkin, mistä miettii, että lanka on mennyt hukkaan.

Kyllä pikku paikkakuntamme kummassakin marketissa on harmaita lankoja, mutta harmaan perussukan tekeminen on tylsää - teen niitä yleensä vain itselleni, omissa sukissani käytän niitä malleja, jotka ovat suvussamme perinteisiä. Nyt aloin sitten pohtimaan, pitäisikö lapsenlapselle sittenkään tehdä jalkapallokuvioisia sukkia vai suvun.....

Toivottavasti miniä osaa arvostaa. Itse ottaisin mielellään tuollaisen lahjan vastaan! :)