Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.
Kommentit (216)
Saisipa joululahjaksi villasukat ja vihreitä kuulia 🙏🎅
Mulla ei muita sukkia olekaan kun villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
eikä mulla. Inhoan kangassukkia, ne puristaa ja hikoaa. Pelkät villasukat lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
No tuota ei nyt usko erkkikään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota ei nyt usko erkkikään :D
Ei mullakaan. Kaikki mun sukat ei ole käsin kudottuja villasukkia, vaan joukossa on myös ihan kaupasta ostettuja ohuita villaisia sukkia.
Mun mies muuten toivoi, että saisi oikeat villasukat joululahjaksi.
Säästä sukat, vanhempana et enää pärjää ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mulla on ehkä 2 paria mustia perussukkia , joita käytän kerran vuodessa. Avojaloin tai villasukat ovat vaihtoehdot. Villasukkia n. 50 paria.
Villasukat on ihana lahja. Niitä tarvitsee aina, muutamat vuodessa menee puhki kuitenkin. Ne viestivät että ”haluan että pysyt lämpimänä”. Mikä sen parempaa?
Muistin tämän ketjun ja ajattelin kertoa, että tämän ansiosta aloitin villasukat joulupakettiin. Sain saajalle juuri valmiiksi sini-valko-oranssit sukat, jotka saa heti käyttöönsä, mutta nyt aloitetut annan vihreiden kuulien kanssa joululahjaksi.
Pyysin oikein äitiäni tekemään nätit matalavartiset sukat, että voin käyttää niitä "työkenkinä" toimistossa :D olen syyskuusta alkaen kaiket päivät villasukissa, joten niitä kuluu.
Nykyisin on paljon kauniita malleja - minä aloitin koon 46 saapassukat - niitä voi tehdä telkkaria katsoessa.
Mun ainut joululahjatoive on villasukat! Rakastan villasukkia. Pidän niitä joka päivä. Myös kesällä. Nukun aina villasukat jalassa.
Neulon parhaillani kauniskuvioisia villasukkia lahjaksi.
Jatkuva kiukku ja valitus=luonnehäiriö. Mene lääkäriin.