Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Ha ha ha.. kyllä Valtimo on kaikista luuserein..
Nurmes, en ole asunut siellä, mutta äitini muutti sinne, joten käyn melko usein. Ulkopuolinen saa melko takuuvarmasti turpaansa, jos menee paikallisiin baareihin. Siellä on muutamat piirit, jotka pyörittävät kaikkea esim. harrastustoimintaa yms. Nämä piirit katsovat sitten karseasti näitä passiivisia, jotka eivät osallistu mihinkään. Kaikki kokoontuvat iltatorille kerran viikossa, työttömät ja nuoriso notkuvat ABC:llä.
Löytyy noita helsingistäkin, jos rajataan "kyläksi" joku ns. vanha taloyhtiö. Ihan sama sinänsä onko tuo vuokra- vai omistusyhtiö. Talkkarista ja isännöitsijästä tietty on kiinni, saako edes peruspalvelua (valitukset häiritsevistä asukkaista yms.) mutta osa noistakin on joko vaan töissä täällä tai niin pitkään olleet talossa, että luulevat omistavansa sen ja käyttävät omaa mielivaltaansa asioita hoitaessaan.
Järvelä
Ei tervehditä edes ystäviä
Kaikista ajatellaan ja puhutaan pahaa vaikkei edes tunneittaisi kohdetta ollenkaan.
Haapajärvi on maailman persläpi ja siellä asuu inhottavia ihmisiä!
Eira, mikä tahansa paikka voittaa, täältä on päästävä pois!
Kuin vastauksena näille ilkeyksille Iisalmen sanomat kertoo, että Kiuruvedellä asuu onnellisia naisia: Uskonto ja seurakuntatyö on todella tärkeitä ja ainoa harminpaikka on autot ja tyhjät parkkipaikat :-)
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/kulttuuri/onnellisten-naisten-kiuruvesi/812143
Tosin onhan kauppojen seiniin tehty rollaattoreille oma parkkipaikkaa, jossa kyseisen vehkeen saa seinään kiinni lukolla. Ettei muut mummot pölli ;-)
Eihän tämä mikään nukkukylä ole. Kunhan saisi vielä jotenkin ne muutamat lapsiperheet ja ennen kaikkea nuoret pois.
Rollaattorien kokoontumisajoja odotellen.
Samantekevää. Parkanolaisesta nyt ei saa pirkanmaalaista paistamallakaan, nurkkakuntainen tuppukylä. Siellä ei ole yhtään mitään. Ei kelpaa edes mökin paikaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 01:51"]Parkano. Satakuntalainen "huumori" ei oikein iske. Sitä ei nimittäin ole. Parasta kylän läpi menevä kolmostie.
Kirkkonummi. Hajallaan pitkin poikin, ruotsinkieli ykkösasia. Niin lähellä Helsinkiä, muttei sitten kuitenkaan.
[/quote]
Ei varmaan iske kun parkano on pirkanmaata, ei satakuntaa.
[/quote]
Odotin jo Lahtea. Hyi, vieläkin puistattaa! Asuttiin pari vuotta ja se riitti.
Uusikaupunki. Onneksi pääsin pois.Taantuva tuppukylä, jossa jostain syystä moni luulee olevansa jotain kovin erityistä. Varmaan sama muuallakin.
Muutin Tampereelle. Täällä on mukavasti muualta muuttaneita, ympäri Suomea, joka avartaa paikallistenkin näkemyksiä hyvin, ja muualta muuttaneiden näkemyksiä myös.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:11"]
Latokartano...
[/quote]latokartano????syystä että...?
Uskomatonta. Kukaan ei ole maininnut HARTOLAA. Ihan uskomaton perähikiä. Paikkakuntalaiset tyyliin sylkee ulkopaikkakuntalaisia naamaan. Ihan hirveetä se kyräily ja pahantahtoisuus! Jos ei ole esittää sukutaulua jossa on hartolalaiset juuret, niin olet paska eikä ketään paljonkaan heilauta, jos joku vaikka hakkaa sut. Kävin vuoden koulua siinä paskapaikassa, kunnes vanhemmatkin sai tarpeekseen ja palattiin kaupunkiin. Vuoden aikana ei perhe saanut ainoatakaan kaveria paikkakunnalta! Ei kukaan meistä! Ja ollaan sosiaalisia ja ihan normaaleja ihmisiä, kaupungissa ei ole ikinä ollut tollasta ongelmaa.
Joku tuolla aikaisemmin oli maininnut Laitilan, ihan mielenkiinnosta kuulisin perusteluita? Itse olen siellä vain pari kertaa käynyt, ja on vaikuttanut ihan mukavalta.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:27"]
Lieksa! Kamalan rasistinen kaupunki, joka on täynnä sisäsiittoista porukkaa, jotka halveksuu kaikkea. Katkeroitunut pikkukylä jo ammoisista ajoista asti. Perussuomalaisten tyyssija, jossa kotiseudulla matkaileva helsinkiläinenkin saattaa joutua pahoinpidellyksi.
[/quote]
No jaa, minusta Kuopio on vielä rasistisempi ja sisäsiittoisempi, muualta tulevia karsastetaan. Itse kun kävin Lieksassa niin yllätyin miten mukavia ihmisiä siellä oli. Mutta tietty asuessaan huomaa asioita eri tavoin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:11"]
Latokartano...
[/quote]latokartano????syystä että...?
[/quote]
Nimikin sen kertoo ladugården=navetta. Mutta itse en sanoisi pikkukyläksi, keskikokoinen lähiö ehkä osuvampi luonnehdinta.
Mä olen järkyttynyt. 348 vastausta ja kukaan ei ole maininnut KAJAANIA?!
Ainakaan en huomannut. Mutta kuitenkin, mitä helvettiä?
up