Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Turun Ylioppilaskylä 90-luvulla
Miksi joku mainitsi Valtimon?!?!?! Perusteluja, kiitos! terv. valtimolainen ja ylpeä siitä.
Helsinki. Muutin ulkomailta Helsinkiin ja on se kyllä juntein kylä missä olen koskaan asunut. 9 vuotta kuitenkin "viihdyin", koska työ.
Jalasjärvi.
Isä asuu sielä edelleen, ja hänen takiaan sielä tulee käytyä joskus. Mutta ei sielä voi käydä edes kaupassa, koska ahdistaa. Sielä on uskomattoman ilkeitä ja inhottavia ihmisiä!
Tuli asuttua 6 vuotta ruotsissa norrköpingissä ja siellä sellaisessa taajamassa kun skärblacka, se oli aivan peräsuolesta.
Helsinki. Ihan kamala käpykylä näin Singaporesta käsin katsottuna.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:22"]
Turun Ylioppilaskylä 90-luvulla
[/quote]
Sehän on ihan loistava yhteisö :) Minäkin olen asunut tässä kylässä aikoinani ja viihdyin todella :D
Kauhava... Se haiseva, mustavetinen joki (=oja) ja se yksi ainoa katu sen rinnalla. Ne harmaat betonikuutiot, tyhjät liiketilat ja ränsistyneet autiotalot kahdensadan metrin säteellä torista. Neuvostoliiton pienoismalli keskellä pohjanmaata. Ympärillä pelkkää peltoa ja metsää satoja neliökilometrejä. Traktoreilla ajelevia teinejä, kotipolttoista viinaa, puukkomuseo, sen yhden ainoan kahvilan vahakankaiset pöytäliinat, sukupuut, jotka ei haaraudu. En ikinä enää mene sinne.
Joutsa....... Sisäsiittosta juoru meininkiä, pieni persreikä missä koko kyläpahasen läskit istuu terassilla tirisemässä auringossa... pask*n puhujien paratiisi...
Joutseno!!
Jotain niin kamalaa. Samat amispojat ajelevat edelleen amisautoillaan pitkin kyliä ja ikää alkaa olla jo reippaasti parinkympin toisella puolella. Huhheijaa!
Riihimäki oli aika paha. Hyvinkää toinen yhtä kamala.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:14"]
Tässä ketjussa on lueteltu melkein jokainen suomalainen kaupunki ja kyläpahanen.... olisiko aihetta kiinnittää huomiota omaan asenteeseen?
[/quote]
Hahahahahahahaaaaa :D
Luepa koko ketju ihan ajatuksella.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 01:55"]
Orimattila!
Ai että mä vihaan sitä paikkaa, pienenä ahisti käydä mummolassa siellä. Jokainen ihminen tuijottaa jos olet uusi siellä, seuraavana päivänä puheiden mukaan oletkin jo vienyt ainakin puolet kylän miehistä.
[/quote]
Meinasin itse tulla kirjoittamaan tämän samaisen pitäjän nimen, mutta ehdit ensin. Jännä, että kukaan Orimattilassa asunut ei muka vihaa entistä/nykyistä kotikuntaansa (paitsi minä). Onneksi olet säilynyt pienillä traumoilla, kun kävit Orimattilassa vain mummolassa. Sääli meitä siellä asuneita! Orimattilaan eksyneet vieraspaikkakuntalaiset miehet saavat kai vieläkin turpaansa. :D
[/quote]
Hahs mua alko naurattaa tää :D ite oon orimattilan vierestä toisesta pikku kunnasta ja kuullu niitä juttuja ku 80- ja 90-luvuilla oli hirveet meiningit päällä jos tänne kylille tuli orimattilan poikia ja toisinpäin :D ei pesäpallomailat riittäneet.. Mutta juuh, päijät-häme on muutenkin ah-niin-ihanaa-seutua..
[/quote]
Ahahahahah.... Älä vaan sano että jostain Myrskylästä :D Kuuntelen vedet silmissä kaverin juttuja kuinka Orimattilalaiset menee Myrskylään varastamaan naiset ja toisinpäin. Turpaa tulee jos uskaltaudut puhumaan jollekkin baarissa, paitsi jos olet saatanan hyvännäkönen mimmi. Kunnon east-side, west-side taistelut jostain paikallisen räkälän kauhtuneista seinäruusuista :D :D :D
Kiiminki.
Kuullaan joku juoru ja aletaan levittään sitä totena eteenpäin. Juttu muuttuu tietysti matkalla niinku Putouksen sketsissä
Oulunsalo oli paskin, ehdottomasti.
Oijoi, en jaksa kahlata koko ketjua, mutta onhan Pieksämäki mainittu?
Ois muuten tosi kiva lukea perusteluja myös näihin, miksi joku paikkakunta on niin hirveä. Itse olen asunut melkein aina samassa kaupungissa, että en osaa tähän vastata. Tuskin monikaan aikuinen on muuttanut yhtä harvoin kuin minä.