Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaajien ahdinko näkyy :D

Vierailija
06.05.2014 |

Tällä palstalla meinaan! On paljon viestejä, joissa ihmetellään, miksei se kiusattu ole jo unohtanut kouluaikaisia haukkumisia ja hakkaamisia? Miksi jaksaa vielä aikuisenakin kantaa traumojaan? Yhdessä ketjussa joku jokpa itki, että kiusaajiensa vihaaminenkin on yhtälailla kiusaamista (ehkä hauskinta mitä olen kuullut LOL). 

Kyllä minullakin omatunto kolkuttaisi, jos olisin jonkun elämästä tuhonnut vuosia lapsuudesta ja nuoruudesta. Mutta koittakaa nyt vaan elää sen asian kanssa ilkeät sadistiset kiusaajat. 

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja sanonpa vielä, että itse en ole ollut kiusaaja, enkä kiusattu. Olen silti aina vihannut koulukiusaamista ja -kiusaajia.

ap.

Vierailija
2/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En tiedä miten mun koulukiusaajani ovat elämässään pärjänneet mutta sen tiedän, että muutamat kiusaajat ovat ainakin saaneet maistaa vastoinkäymisiä. Minusta on hyvin lohdullista, jos saa tietää, ettei se kiusaajakaan niin hyvin ole pärjännyt. Sellainen tieto auttaa jaksamaan ja auttaa uskomaan siihen, että oikeutta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koulukiusaaja, nyttemmin opiskelen psykiatriksi, ja ei en ajattele edes kiusattuja saati tunne mitään omatunnontuskia, lähinnä säälittää/surettaa se miten joku voi elää niin menneessä että jaksaa jauhaa jotain noin vanhoja asioita.

palstalla anonyymisti voin sanoa vertaavani heitä johanna tukiaiseen joka elää menneessä ja ratsastaa sillä mitä on tapahtunut, ei sillä mitä tulee tapahtumaan.

Vierailija
4/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:11"]

kun koulukiusaaja, nyttemmin opiskelen psykiatriksi, ja ei en ajattele edes kiusattuja saati tunne mitään omatunnontuskia, lähinnä säälittää/surettaa se miten joku voi elää niin menneessä että jaksaa jauhaa jotain noin vanhoja asioita.

palstalla anonyymisti voin sanoa vertaavani heitä johanna tukiaiseen joka elää menneessä ja ratsastaa sillä mitä on tapahtunut, ei sillä mitä tulee tapahtumaan.

[/quote]

Minua taas surettaa tulevat potilaasi. 

(ei, en sentään tosissani usko sinua psykiatriksi)

5/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi että mikä reppana sä olet. Noin vajavaisilla perusempatiataidoilla susta ei olis edes liikennemerkiksi, saati joksikin psykiatriksi sitten. No, todistaapa vain, että pahasti heittää kiusaajilla päässä ja jos kiusatuilla vielä on elämässä toivoa mennä eteenpäin, niin kaikilla kiusaajilla ei sitä näköjään ole.

Vierailija
6/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missä koulussa opiskelet?

Vierailija
7/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tiedätkö, minä olen kiusattu jolla on vaikeuksia rakentaa mitään ihmissuhteita, saada töitä, jne. Ja voin täysin rehellisesti sanoa että minä säälin sinua. Olisi kauheaa olla noin kykenemätön empatiaan, olisi kauheaa jossei kykenisi myöntämään tehneensä väärin ja pyytämään anteeksi.

Vierailija
8/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa. Tottakai tiedän tehneeni väärin ja eräältä tytöltä pyysin anteeksi yläkoulussa. Mutta että niitä jankataan ja jankataan, ihan oman mielenterveyden puolesta kannattaisi vaan päästä yli ja jatkaa elämää koska tolla katkeruudella vaan sahaa omaa oksaa.

uskon että anteeksiantamukseen uskovat koulukiusatut elävät tuon puolesta parempaa elämää jo. Ja muuten lääkäreissä ja lääkäreiksi kouluttautuvissa tuntuu ylipäätään olevan paljon entisiä koulukiusaajia. Mistä lie johtuu mutta tästä muistan joskus lehdestäkin lukeneeni.

Tampereella.

Vierailija
9/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL ja hymiöt. Olisin niin typistänyt itseni kiusaajan tasolle, jos olisin tuntenut sinut kouluaikoina. Mikä on vituksen hymiööööööööööööööööö

Vierailija
10/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:50"]

LOL ja hymiöt. Olisin niin typistänyt itseni kiusaajan tasolle, jos olisin tuntenut sinut kouluaikoina. Mikä on vituksen hymiööööööööööööööööö

[/quote]

tais kalahtaa? :) :D :O LOLLIS LOLLIS LOO :DDDDDD

Vierailija
11/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän uusi taso on saavutettu kun kiusaaja teeskentelee psykiatriksi opiskelevaa, voi härregud nyt. Oikeasti, hanki elämä! Ai niin, olet sairaseläkkeellä ja roikut täällä päivät pitkät ja se on sulle just oikein.

Vierailija
12/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Aloitus on saanut vasta 2 alapeukkua! Missä kiusaajat viipyvät? Nukkuvatko vielä?

Vierailija
13/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:51"]

[/quote]

[/quote]

Joo ja isosti. Palsta on hyvin vakava asia minulle ja nyt itsetuntoni on raiskattu ja olen harmissani, että kiusannut koulussa. Osaisin käyttäytyä täälläkin palstan vaatimalla tavalla ja osaisin vastata kiusaamiseen kiusaamisella. Iltalukemiseksi otan hymiökäsikirjan ja teinit saavat opastaa minua LOL yms kiehtovaan maailmaan.

Vierailija
14/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriaa opiskelemaan on äärimmäinen karsinta, tällä Tukiais-idiootilla ei olisi mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
15/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:55"]

[/quote]

[/quote]

Joo ja isosti. Palsta on hyvin vakava asia minulle ja nyt itsetuntoni on raiskattu ja olen harmissani, että kiusannut koulussa. Osaisin käyttäytyä täälläkin palstan vaatimalla tavalla ja osaisin vastata kiusaamiseen kiusaamisella. Iltalukemiseksi otan hymiökäsikirjan ja teinit saavat opastaa minua LOL yms kiehtovaan maailmaan.

[/quote]

ohis, mutta LOL ei todellakaan ole teinisana, vaan vanha nörttien käyttämä lyhennelmä, jonka teinit ovat ottaneet käyttöön nyt lähiaikoina.

Vierailija
16/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Osoitit juuri aloituksen LOL lauseen todeksi. Naurat päin naamaa ja leimaat kiusaajaksi.

Vierailija
17/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ohis, mutta LOL ei todellakaan ole teinisana, vaan vanha nörttien käyttämä lyhennelmä, jonka teinit ovat ottaneet käyttöön nyt lähiaikoina.

[/quote]

Ok. Kiitos tiedosta. Oppia ikä kaikki. Vielä kun joku kertoisi mitä hitto se tarkoittaa.

Vierailija
18/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen kiusaaja, joka ahdistui ketjusta kun hänelle "naurettiin päin naamaa".

Vierailija
19/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kertoo, lue sieltä.

Vierailija
20/86 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:04"]

Google kertoo, lue sieltä.

[/quote]

Onko ap aiheesta tehty jokin tutkimus?! Laitatko linkin, jos löysit sen googlella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän