Lue keskustelun säännöt.
Milloin se työvoimapula tulee?
05.05.2014 |
Ei ole vielä näkynyt, vaikka aina sen on sanottu tulevan ihan just kohta.
Kommentit (82)
Ei ole, eikä tule mitään aitoa työvoimapulaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistan aina kun yliopistossa proffa sanoi ihan ensimmäisellä luennolla -98, että te olette ikäluokka, joka kävelee akateemisiin virkoihin (hallintotieteet). Juu, ei kävelty =). Aika monen mutkan, pitkien työttömyysjaksojen ja koulutusta vastaamattomien työpaikkojen kautta olen nyt koulutustani vastaavassa paikassa.