Erityisherkkä kaveri
En uskalla sanoa enää mitään, ettei hänen energiansa kulu.
Hän syö vain kotimaista luomua kotiruokaa tietyn ruokavalion mukaan. Hän meditoi ja joogaa niille pyhitetyssä huoneessaan. Hän kuuntelee henkisten opettajien videoita ja enkelien kanavointeja. Hän käyttää tarot- ja enkelikortteja. Hän jätti yhden kaverinsa vasta, koska kaveri oli "energiavaras". Hän ei voi tehdä töitä koska uupuu. Hän analysoi itsetuntoaan.
Olenko liian jyrkkä kun tuntuu, ettei ole enää mitään yhteistä?
Kommentit (140)
Puhutteko minusta? 😄
En jää kaipaamaan tuollaista ystävää, heihei!
Aloitus kuulostaisi provolta ellen tuntisi omakohtaisesti juuri tuollaisen henkilön joka mainostaa erityisherkkyyttään.
Monesti nämä ovat itse melko energiasyöppöjä juuri sen takia, kun muut eivät oikein tiedä, mitä uskaltaa sanoa ja mitä ei, jos toinen reagoi voimakkaasti itselle mitättömiin asioihin.
Kannustan jättämään yhteydenpidon vähemmälle. Luultavasti viihtyy ihan hyvin enkelikorttiensa parissa.
Toivottavasti se kaverisi jätti hänet ennemmin. Tuollaiset astraali ja muuhun energiahömppään uskovat ovat itse niitä pahimpia energiavarkaita. Rasittavia ja hieman yksinkertaisiakin.
Jos haluat pitää kaveruuden, sano suoraan että olet alkanut vähän pelätä että sinuakin pitää energiavarkaana ja sinusta on tullut varovainen mikä estää aidon yhteyden. Varmasti tajuaa ongelman. Jos ei kiinnosta enää kaveruus, kun pilkkaat hänen harrastuksiaankin, niin anna olla.
"Hän ei voi tehdä töitä koska uupuu."
Tuttua.
Miksi edes vietät aikaa hänen kanssaan?
Mun kaverilla alkoi homma mennä tuohon suuntaan vähän ennen maanisen psykoosin puhkeamista. Tuli yllättäen uskoon, tunsi enkelien läsnäoloa, ruokavalio muuttui, koska ei enää pystynyt syömään suunnilleen muuta kuin luomua raakaruokaa. Ymmärrän, jos tarvitsee ottaa etäisyyttä, mutta tarkkaile ystäväsi vointia, kysy vaikka kuulumisia välillä. Voi olla kyse myös alkavasta sairaudesta, jota ihminen ei itse ymmärrä.
Erityisherkkä on kaunis sana hulluudelle.Kuten hajuherkkyyskin:)Luulotauteja molemmat!
En mäkään jaksa pitää noita energiavarkaita kavereina enää. Monesti ne ovat sellaisia, että niiden kanssa pitää pitää jotain naamiota yllä, eikä voi oikein täysin olla oma itsensä. Mutta ehkä se oli oma vika, kun ei tuntenut itseään ja yritti miellyttää ihmisiä liikaa että kuuluisi jonnekin.
Radikaali rehellisyys puuttuu listalta
Minun kaveri käyttää lisäksi maadoittavaa jooga mattoa ja painopeittoa.
Ei käytä kuin luomutuotteita, myös siivouksessa ja arvostelee jos käytän deodoranttia. Hän on konmarittanut kotinsa ja puhdistelee sen energioita polttamalla saviaa.
Äärimmäinen Konmaritus on ennakkomerkki mt-ongelmista.
Tee huoli-ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäinen Konmaritus on ennakkomerkki mt-ongelmista.
Tee huoli-ilmoitus.
Perustele lisää?
Vierailija kirjoitti:
Radikaali rehellisyys puuttuu listalta
Kerro esimerkkejä?
Laittaako myös kaiken horoskooppien, tähtitaivaan ja kuun kierron piikkiin?
Miksi koette herkkyytensä tunnustajien ja vesimiehen ajan elämäntyyliä elävien varastavan TEIDÄN energiaanne?
Ettehän te edes tunnusta näitä energioita. Onko se vaan hankalaa kun vanha ystävä on muuttunut?
:D