Milloin yleistuki maksetaan? Kelan sivuilla lukee että asia on ratkaistu, mutta ei näy maksupäivää missään.
Kommentit (17)
Pari päivää päätöksestä on nää maksuajat normaalisti. Siis arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ratkaisu tuli?
Ei ole tullut mitään päätöstä, lukee vain että asia on ratkaistu
Ap
Jos sait aiemmin työmarkkinatukea, niin siinä suhteessa yleistuki maksetaan aivan samalla tavalla ilman sen suurempia viiveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ratkaisu tuli?
Ei ole tullut mitään päätöstä, lukee vain että asia on ratkaistu
Ap
Jos on ratkaistu niin, ettet saa rahaa.
pöötökset menee suomi fi katso sieltä
Kelan sivulla pitää lukee milloin ilmoitus tehtävä.Maksetaan kaksi päivää siitä kun ilmoitus mennyt.Ei ollut katkoja mutta miinustettu on...en saa muita sos.tukii.
Kyllä siellä päiväkin on. Avaa se asiakirja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä päiväkin on. Avaa se asiakirja.
mistä klikataan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kelan sivulla pitää lukee milloin ilmoitus tehtävä.Maksetaan kaksi päivää siitä kun ilmoitus mennyt.Ei ollut katkoja mutta miinustettu on...en saa muita sos.tukii.
Tein ilmoituksen tiistaina, eli saanko huomenna rahat?
Ap
mistä konttorista voin nostaa rahat.
ap
Samanlailla ja samoina päivinä maksetaan kuin työttömyyspäiväraha. Eli jos olet ti laittanut ilmoituksen niin to tulee maksu tilille. Tosin tämä uudistus on kyllä ihan p€rs€€stä. Saa tosiaan jännittää, että tuleeko ne rahat vai ei. Kyllä työssäkäynti olisi helpompaa jos vain SAISI NIITÄ TÖITÄ!!!!!!!
Ei välttämättä tule noin nopeaa. Kannattaa katsoa siitä maksut kohdasta. Itse tein su hakemuksen ja ma päivitty et ratkaistu, mutta vasta eilen näkyi maksupäivä mikä oli tänään.
Vierailija kirjoitti:
pöötökset menee suomi fi katso sieltä
Ohjaa vain Kelan sivulle katsomaan.
Aika turha tuo suomi.fi toistaiseksi. Nähtäväksi jää tuleeko siitä mitään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Ajallaan on maksettu, ajallaan olen hakenut. Vitsi vanheni jo toukokuun puolessa välissä.
Ei makseta ajallaan, laitoin ilmoituksen työttömyyspäivistä 12.5, eikä ole vieläkään rahoja näkynyt vaikka kaikki liitteet on lähetetty.
Ajallaan on maksettu, ajallaan olen hakenut. Vitsi vanheni jo toukokuun puolessa välissä.