Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(

Vierailija
13.12.2020 |

Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.

Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.

En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai en usko! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sua 7 cm pidempi ja painan kilon vähemmän, eikä mulle tuota ongelmia myöntää että pudotettavaa olisi noin 5 kg ellei vähän enemmänkin.

On tärkeää että pidät omasta vartalostasi, mutta onhan siinä ylimääräistä. Siitä ei pääse mihinkään.

P.S. Miehet eivät tutkitusti pidä langanlaihoista naisista. Miestenlehden kansikuvamimmit ovat paljon painavampia kuin naistenlehden vastaavat. Liika laihuus haittaa lisääntymistä, siitä tämä preferenssi.

Millä lailla ap:lla on mitään ylimääräistä kropassaan? Ei se että on rasvaa vartalossa ole automaattisesti ylimääräistä. Mistä tällainen luulo? Itse olen 172/70 ja erinomaisen painoinen. Tämä on minun vartalolleni se oma paino jossa minä voin hyvin. Vyötärönympärys on reilusti alle 60cm. Persusta ja rintoja löytyy ja mieskin on.

Miehillä on erilaisia mieltymyksiä, omalla miehelläni oli valinnanvaraa naisissa ja tykkää juuri runsaammista muodoista.

Ylimääräistä painoa rupeaa olemaan jos ei taivu kenkiään sitomaan tai jos sokereissa, maksassa yms on häikkää. Nämä tapahtuvat yleensä BMI:n ollessa yli 30.

Jaa, että noilla mitoilla vyötärö alle 60cm. Miss Suomi finalisteilla on tuollainen vyötärönympärys. Toki se on mahdollista joillakin päärynävartaloisilla, mutta nyt taisi av-mamma laittaa vyötärön sentit alakanttiin.

Ei ole päärynävartalo, vaan x:n mallinen. Tykkään omasta vartalostani, etenkin pienestä vyötäröstäni, mutta kärsin koko kouluajan kiusaamista siitä että olen muka lihava ison takapuolen ja paksujen reisien vuoksi. Sentit eivät ole alakanttiin, vaan vartaloita on erimallisia.

Vierailija
142/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sua 7 cm pidempi ja painan kilon vähemmän, eikä mulle tuota ongelmia myöntää että pudotettavaa olisi noin 5 kg ellei vähän enemmänkin.

On tärkeää että pidät omasta vartalostasi, mutta onhan siinä ylimääräistä. Siitä ei pääse mihinkään.

P.S. Miehet eivät tutkitusti pidä langanlaihoista naisista. Miestenlehden kansikuvamimmit ovat paljon painavampia kuin naistenlehden vastaavat. Liika laihuus haittaa lisääntymistä, siitä tämä preferenssi.

Millä lailla ap:lla on mitään ylimääräistä kropassaan? Ei se että on rasvaa vartalossa ole automaattisesti ylimääräistä. Mistä tällainen luulo? Itse olen 172/70 ja erinomaisen painoinen. Tämä on minun vartalolleni se oma paino jossa minä voin hyvin. Vyötärönympärys on reilusti alle 60cm. Persusta ja rintoja löytyy ja mieskin on.

Miehillä on erilaisia mieltymyksiä, omalla miehelläni oli valinnanvaraa naisissa ja tykkää juuri runsaammista muodoista.

Ylimääräistä painoa rupeaa olemaan jos ei taivu kenkiään sitomaan tai jos sokereissa, maksassa yms on häikkää. Nämä tapahtuvat yleensä BMI:n ollessa yli 30.

Jaa, että noilla mitoilla vyötärö alle 60cm. Miss Suomi finalisteilla on tuollainen vyötärönympärys. Toki se on mahdollista joillakin päärynävartaloisilla, mutta nyt taisi av-mamma laittaa vyötärön sentit alakanttiin.

Miss Suomi -finalisteilla on kyllä järjestään n. 65 cm:n vyötärö. Tosi harvoin alle 60 cm.

Nykymissit ovatkin enemmän mallia sporttinen pötkylä kuin tiimalasi. Hoikkia kyllä, mutta tasapaksun mallisia.

Mutta en mitenkään usko, että +170cm, 70kg henkilöllä olisi reilusti alle 60cm vyötärö. On taidettu kiristää mittanauhaa oikein olan takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras BMI naisella on normaalipainon sisällä mutta lähempänä ali- kuin ylipainoa.

M32

Samaa mieltä. Normaali BMI on 18-25. Mutta tuohonkin mahtuu jo aika paljon ylimääräisiä kiloja, hieman kehonrakenteesta riippuen. Siksi paras BMI naisella on yli 18 mutta alle 21,5.

M29

Parhaat mitat on miehellä 195/100 ja koostumus tottakai pääasiassa lihasta.

Ehdottomasti sellainen Jason Momoa -kroppa.

Ja naama! Ja tukka tietysti, eihän sitä mitään kaljua tai polkkatukkaa oteta.

Ehdottomasti- miehen pitää olla pitkä, ja raamikas ja lihaksikas ja hiukset (paksut, ) päässä

Vierailija
144/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa laihuuden sheimaamista taas. Milloin tähän todella puututaan että on törkeää haukkua laihoja luurangoiksi?

Sanavalintaa hyväksymättä ymmärrän sen paremmin kuin lihavien sheimaamisen. Laihuus on kuitenkin se mitä 90% ihmisistä ja mediasta ihannoi ja tuuttaa joka rakoon. Lihavia lytätään koko ajan, niin kai se on ikävän helppoa alkaa samaan kuran heittelyyn kuin mitä lihavia vastaan tulee. Tämä siis ap:n sanavalintaa hyväksymättä, olen itse sitä mieltä että jokainen keho on aidosti kaunis.

Vierailija
145/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne on vielä mahdottomampi: on oltava laiha, mutta isot tissit ja iso perä, eivätkä kylkiluut saa näkyä, mutta lantioluiden taas pitää näkyä.

Vierailija
146/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss Suomi -finalisteilla on kyllä järjestään n. 65 cm:n vyötärö. Tosi harvoin alle 60 cm.

Nykymissit ovatkin enemmän mallia sporttinen pötkylä kuin tiimalasi. Hoikkia kyllä, mutta tasapaksun mallisia.

Mutta en mitenkään usko, että +170cm, 70kg henkilöllä olisi reilusti alle 60cm vyötärö. On taidettu kiristää mittanauhaa oikein olan takaa.

Johtunee varmaan totaalisesta lihaksettomuudestani ja siitä että rasvat ovat muualla kuin sisäelimissä? Mutta ole uskomatta, kummempiakin juttuja tapahtuu uskot sinä tai et.

Vierailija
147/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pullea tyttöystävä ja iloinen luonne tekee neitokaisesta vieläkin enemmän haluttavamman.Tykkään muodoista ja en haluaisikaan mitään kuivan kesän oravaa kitisemään joka asiasta.Herkutellaan mitä halutaan ja ei pidetä kalori päiväkirjoja ,henkiset lukot on syvältä ja rajoittaa elämää.Itseasiassa pulleat näyttää seksikkäältä kun on tarpeeksi pepaa ja runkoa..Ja ei..en ole itse pullea,en edes pulleahko..voin syödä aika paljon roska ruokaa ja makeaa ennenkuin edes alkaa näkymään.

Vierailija
148/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Et oo norsu. Iha sopiva. :) Ite oon siuu 2 senttii pitempi, mut 8 kiloo kevyempi. Jos juoksisin treffeillä, nii saattasin jättää siut rauhaan, ku tuski kokisit itteesi naiselliseks tällase luikun kaa. En tiiä muista miehist, mut luulen et muut laihat ajattelee melko samalla tavalla.

Nainen kokee itsensä naiselliseksi, kun mies kohtelee häntä kuin naista. Se tunne ei riipu miehen eikä naisen painosta tai pituudesta. 

Tämä selvä. Anteeksi jos loukkasin.

Vierailija
149/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to reality darling! :(

Vierailija
150/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. On ihan huuhaata että miehet ( fiksut, normaali) pitäisivät luisevista naisista. Jouduin korkean kolesterolin takia ottamaan tiukemman otteen ruokailuun ja aloin juoksemaan. No kilot karisivat kuuteenkymppiin, mutta mies kaipaa pehmeyttä.

Haha! Päivän naurut xD

Vierailija
151/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veli erosi n vuosi sitten. Naisia on jatkuvasti jonossa.

Veli on ihan ok näköinen, hyvä työ, liksa jne

On 37 v. Ehdoton vaatimus on naiselle alle 30 v, mielummin ulkomailla asumista, ei lapsia. Hän ei täytä yhtään vaalimusta tällä listalla.

Ja tietty ulkonäkö on tosi tärkeä.

Kun kertoi listaa, mä naurahdin ja sanoi on se hyvä, että rakastuin sun veljeesi. Minä, kun en sinulle kelpaisi. Veli kuittasi asian tyynesti et kelpaisikaan.

Vierailija
152/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan fitness-tyylisesti salia ja voisin varmasti kilpailla siinä, jos haluaisin (ei vain ole minua varten, en näe siinä järkeä). Harrastukseni vuoksi seuraan paljon erilaisia sometilejä, joissa naiset ovat enemmän tai vähemmän lihaksikkaita, hoikkia ja urheilullisia. Mitä enemmän heitä katson, sitä varmemmin olen tullut siihen tulokseen, että naisen luonnollinen vartalotyyppi merkitsee enemmän kuin muutama kilo sinne tai tänne. Näillä sometileillä naisilla pitäisi periaatteessa olla hyvä vartalo, mutta siellä on kaikenlaisia naisia. Osalla vartalomalli on hyvin suora ja lantio on kapea, osa kerää selvästi helpommin rasvaa, osalla on luonnostaan jo paksummat reidet, joillakin on leveät hartiat, osa on tiimalaseja, mutta heillä taas rasva kerääntyy helposti takareisiin ja on selluliittia. Minusta on vain niin ihanaa, että on olemassa monen muotoisia ja kokoisia naisia. 

En millään usko, että miesten mielenkiinto on kiinni muutamasta kilosta. Jos noin ajattelee, lähtökohtaisesti jo karsii omalla asenteellaan osan miehistä pois, koska olettaa miesten olevan pinnallisia, muutamasta kilosta niuhottavia luontokappaleita. 

Nyt kun täällä on nostettu esiin taas Kate Middleton, niin en itse ainakaan näe hänen vartaloa mitenkään erityisen poikkeuksellisena. Ihan tavallinen, hyvin hoikka Y-vartalo, jonka hän peittää käyttämällä _aina_ helmaan leveneviä takkeja ja hameita. Ajatelkaa, jos hänen miehensä rakkaus olisi kiinni muutamasta kilosta? Siinä olisi varsin onneton nainen. 

Vierailija
153/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi miehille toi paino on niin tärkeä asia jos muuten vain näyttää hyvältä!!

Eks ne vois mieluummin kuin numeroa katsoa ulkonäköä??

No, ihan irl miehiä ei kyllä kiinnosta naisen paino, vaan katsovat kokonaiskuvaa. Naiset tällaisista painoasioista vouhkaavat.

Se on mukavempaa päätellä kelpaamattomuuden johtuvan jostain pinnallisesta (sika-miesten häpeä) kuin esimerkiksi luonteesta.

Vierailija
154/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi miehille toi paino on niin tärkeä asia jos muuten vain näyttää hyvältä!!

No, ihan irl miehiä ei kyllä kiinnosta naisen paino, vaan katsovat kokonaiskuvaa. Naiset tällaisista painoasioista vouhkaavat.

Se on mukavempaa päätellä kelpaamattomuuden johtuvan jostain pinnallisesta (sika-miesten häpeä) kuin esimerkiksi luonteesta.

No kyllähän se vaan fakta on, että mies pysyy aika pitkään hieman hankalankin naisen kanssa yhdessä, jos vaan hyvät tissit ja perse löytyy :D

Vierailija
155/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan fitness-tyylisesti salia ja voisin varmasti kilpailla siinä, jos haluaisin (ei vain ole minua varten, en näe siinä järkeä). Harrastukseni vuoksi seuraan paljon erilaisia sometilejä, joissa naiset ovat enemmän tai vähemmän lihaksikkaita, hoikkia ja urheilullisia. Mitä enemmän heitä katson, sitä varmemmin olen tullut siihen tulokseen, että naisen luonnollinen vartalotyyppi merkitsee enemmän kuin muutama kilo sinne tai tänne. Näillä sometileillä naisilla pitäisi periaatteessa olla hyvä vartalo, mutta siellä on kaikenlaisia naisia. Osalla vartalomalli on hyvin suora ja lantio on kapea, osa kerää selvästi helpommin rasvaa, osalla on luonnostaan jo paksummat reidet, joillakin on leveät hartiat, osa on tiimalaseja, mutta heillä taas rasva kerääntyy helposti takareisiin ja on selluliittia. Minusta on vain niin ihanaa, että on olemassa monen muotoisia ja kokoisia naisia. 

En millään usko, että miesten mielenkiinto on kiinni muutamasta kilosta. Jos noin ajattelee, lähtökohtaisesti jo karsii omalla asenteellaan osan miehistä pois, koska olettaa miesten olevan pinnallisia, muutamasta kilosta niuhottavia luontokappaleita. 

Nyt kun täällä on nostettu esiin taas Kate Middleton, niin en itse ainakaan näe hänen vartaloa mitenkään erityisen poikkeuksellisena. Ihan tavallinen, hyvin hoikka Y-vartalo, jonka hän peittää käyttämällä _aina_ helmaan leveneviä takkeja ja hameita. Ajatelkaa, jos hänen miehensä rakkaus olisi kiinni muutamasta kilosta? Siinä olisi varsin onneton nainen. 

Juuri näin!

Vierailija
156/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Koskaan en ole nähnyt miehiä muiden kuin luurankojen kanssa. Kaupoissakin luut vaan kolisee perheenäideillä ja siis ihan kaikilla seurustelevilla naisilla.

Totuus kyllä on se että ihan KAIKENKOKEISET JA NÄKÖISET seurustelevat.

Vierailija
157/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä makuasioita olla? Jos mies tykkää langanlaihasta niin sitten tykkää. Itsekkin pidän Hoikista ja pitkistä, laihakasvoisista miehistä eniten. Siis ulkonäöllisesti.

Oma mies ei ole lainkaan tuollainen, mutta ei me yhdessä ollakaan ulkonäön takia.

Vierailija
158/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se vaan fakta on, että mies pysyy aika pitkään hieman hankalankin naisen kanssa yhdessä, jos vaan hyvät tissit ja perse löytyy :D

Tää on kyllä totta mutta eipä se pidemmän päälle auta yhtään, kertoo myös enemmän miehen tyhmyydestä haha

Vierailija
159/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanne on vielä mahdottomampi: on oltava laiha, mutta isot tissit ja iso perä, eivätkä kylkiluut saa näkyä, mutta lantioluiden taas pitää näkyä.

Ja vielä se, että vaikka pitääkin olla iso perä, niin reidet ei saa olla isot. Pitää olla thigh gap ja yhtään selluliittiä/raskausarpia ei saa näkyä. Plus, niiden isojen tissien pitää olla luomut ja yhtä terhakat, kuin 13-vuotiaan tytön A-kupin tissit!

Vierailija
160/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se ulkonäkö on kautta historian ollut miehelle pariutumisessa se ykkösprioriteetti. Ei se naisen luonne loppupeleissä hirveästi merkkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä