Mies 29v miettii; miehet hyödyllinen vastavoima palstalla
Itsenäisesti ajattelevien miesten tekemä tiedotus- ja valistustyö ärsyttää monia naisia mutta se on myös hyväksi useille heistä. Miesten tekemä valistustyö naisvaltaisessa ympäristössä auttaa kohtuullistamaan naisten asenteita ja laittamaan niitä perspektiiviin. Vaikka ajattelua ei voisikaan aina suoranaisesti muuttaa, miesten tekemä tiedotus auttaa naisia pitämään epäedullisimmat mölyt mahassa tai teot tekemättä ja tällä tavalla voi edistää heidän olemassaolevaa parisuhdettaan tai olla hyödyksi uuteen mieheen tutustuaessa joko kaverillisessa tai romanttisessa mielessä.
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:01"]
Niin ja sitä en ymmärrä myöskään miksi naisille on sanojesi mukaan peniksen koko niin tärkeä (muistaakseni mies 29, mainitsit jossain ketjussa, että naisille miehissä tärkeää vain naama ja peniksen koko) jos he eivät halua harrastaa seksistä tai välitä peniksestä ylipäätään?
[/quote]Jos olen sanonut noin, se on varmaan perustunut siihen käsitykseeni, että peniksen koko on yksi harvoista asioista, joiden suhteen vallitsee melko voimakas yksimielisyys naisten keskuudessa. Huomattavasti useampi nainen suhtautuu löysemmin vartalon pituuteen tai esim.lihasten erottuvuuteen. Naaman suhteenkin on vähän erilaisia mieltymyksiä mutta toki naaman merkitys on sinänsä hyvin suuri.
Koska suurin osa peniksistä ei tee naisiin vaikutusta, niin yleensä ottaen naiset eivät myöskään halua harrastaa seksiä elleivät harvinaiset reunaehdot täyty. Voidaan siis kärjistäen sanoa etteivät naiset halua harrastaa seksiä, ellei painottamaani tunnesidettä ole. Naiset tarkastelevat miehen kehoa ja sukuelimiä enemmän utilitaristiselta pohjalta kuin miehet naisen kehoa, vähän samaan tapaan kuin miehet miettivät työkalun tai auton tehoja ja hyödyllisyyttä. Naiset eivät pidä miehen vartalosta eivätkä varsinkaan intiimialueista samanlaisessa universaalisessa ja itsearvoa korostavassa mielessä kuin miehet naisesta vaan enemmänkin hyödyn kautta. Eivät naiset ihan kokonaan niin ajattele, tai muuten naiset eivät pitäisi yhdenkään miehen kasvoista mutta naisilla on voimakkaampi tai suorastaan aivan selvä taipumus ajatella niin suhteessa miehiin.
-Mies 29v-
[/quote]
Taas hyvin erikoista ajattelua. Kyllä naisia kiinnostaa miesten ulkonäkö ja penikset, mutta todellakin, jos pidemmästä parisuhteesta on kyse, niin tottakai se luonne on ulkonäköä tärkeämpi. Vai onko sinun mielestäsi niin, että miehille taas naisen luonne ym. on samantekevää, kunhan naisella on tissit ja jalkovälissä oikeanlainen värkki, niin kaikki käy? Miehet siis haluavat vain ja ainoastaan seksiä naisilta, ja tekevät temppuja sitä saadakseen mahdollisimman monelta naiselta?
Ja naiset eivät halua seksiä keltään mieheltä? Mutta antavat jossain mielenhäiriössä joskus, esim. parisuhteessa?
Johanna
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:42"]
Viitaten viestiin numero 24; minkä sosiologin ja yhteiskuntatieteilijän Suomi ja koko maailma onkaan menettänyt kun hääräilet vaan täällä vauvalla.
[/quote]
Ymmärrän kyllä, että sinua harmittaa kun et ole perillä metodologiasta etkä ymmärrä mikä tuossa "Mies 29":n jutussa mättää. Av:lla roikkumisen sijaan olisit voinut sinäkin opiskella, mikä esti?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:23"]
Nämä tulokset ovat suuntaa-antavia ja voivat kertoa jotakin suomalaisten perusnaisten ajattelusta, koska foorumi on erittäin naisvaltainen.
-Mies 29v-
[/quote]
Kannattaisi perehtyä metodologiaan, otoksen valintaan ja tulosten yleistämiseen näin alkuunsa.
[/quote]Islamistin mielestä kannattaisi perehtyä Koraaniin; johan rupeaisi ymmärtämään terroristi-iskuja ja muita vaatimuksia. Toki kristitty voi myös vain pyytää lukemaan Raamattua tarkemmin. Se on samanlainen pakovastaus kuin sinun vastauksesi.
Sitä paitsi varsinainen virallinen tiede on vastuussa vain osasta ihmiskunnan saamasta tiedosta.
-Mies 29v-
[/quote]
Jos haluaa ymmärtää islamisteja, Koraaniin perehtymisestä voi hyvinkin olla hyötyä. Jos taas haluaa tehdä tutkimusta jossa on jonkinlaista päätä ja häntää ja uskottavuutta, kannattaa tosiaan tutustua vaikka juuri metodologiaan.
Ihan huippuhauskaa että kuvittelet olevasi joku tiedon lähettiläs naisten keskellä. Tiedoksesi että tänne postailee montakin miestä, he eivät vain kaikki lesoile miehuudellaan laittamalla oikein nimimerkikseen "Mies", juttelevat ihan tavan asioita täällä, aikalailla tuoden oman näkökulmansa esiin samalla tavoin kuin naisetkin täällä. Käsittääkseni ajattelevat ihan itsenäisesti, kuten useimmat miehet lähipiirissäni.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:05"]
Miehet nauravat ihan ITSE niille munillepotkimisille, jopa videoivat niitä ja lataavat Youtubeen, jossa sitten muut yhtä vajaat naureskelevat niille. En tiedä yhtään naista, joka olisi kiinnostunut miesten genitaalien potkimisesta. Kannattaisi muistaa sekin, että tuollainen harrastus voi johtaa hedelmättömyyteen ja harva nainen haluaa tuhkamunaa
[/quote]Tässä käsitellään naisten ja miesten välisiä suhteita; ei miesten ja miesten välisiä suhteita. Minulla on jonkinlaisia suuntaa-antavia todisteita naisten suhtautumisesta, sikäli kun tällä palstalla käy normaaleja naisia. Se, että jossain on video jostain, ei ole samalla tavalla todiste, vaan se miten siihen suhtaudutaan useimpien näkijöiden toimesta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3977163/ketju/normaalit_asiat_jotka_allottavat/sivu/3
Nainen, joka vertasi kivespussia koirien jätöspussiin (ilmeisesti käytettyyn sanavalinnoista päätellen) sai 42 yläpeukkua ketjussa, jossa puhuttiin inhottavista asioista. Ainoastaan muutama muu asia sai enemmän yläpeukkuja yli sata vastausta käsittävässä megaketjussa ja ainakin toinen näistä asioista (varpaat) sijaitsi ensimmäisellä sivulla, joten ihmisillä on ollut aikaa peukuttaa sitä selvästi kauemmin. Minä sain 37 alapeukkua kun vastasin siihen.
Nainen, joka suhtautui hymyilevästi vakaviin kiveskipuihin sai 17 yläpeukkua ja 2 alapeukkua. Minä sain vastauksessani 28 alapeukkua ja 15 yläpeukkua.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3969838/ketju/miehet_milta_tuntuu_isku_muniin
-Mies 29v-
[/quote]
Sinä sait alapeukkuja, koska olet sinä. Jos jotakin ällöttää kivespussit, niin mitä sitten. Monet miehet ovat tällä palstalla haukkuneet naisten sukuelimiä.
Mitä itsenäistä on siinä että toistelee jotainnaisvihasivustojen kuluneita teesejä? Joo, olet tooooosi itsenäinen ajattelija. Miten monella pääasiassa miesten kansoittamalla sivustolla naiset valistaa miehiä esim. kertomalla ettei heille kuulu äänioikeus koska puhuvat typeriä, tai että nuorilta pojilta pitäisi ottaa lainmukainen seksuaalisen koskemattomuuden turva kokonaan pois? Minusta sinä et ole kertonut täällä mitään muuta avaavaa kuin että sinulla on ruma naama, pieni penis ja et ole rikas (koska toistat että näitä kaikkia asioita typerät naiset haluavat: hyvä naama, iso penis ja rahapussi). Olet avuton.
Niin, ja minä ainakin tapaan jutella kaikenlaisista asioista ihan oman aviomieheni kanssa, samoin veljeni, isäni ja siskoni aviomiehen kanssa, jopa vävypojan kanssa on keskusteltu ihan parisuhteisiinkin liittyvistä asioista vakavasti. Minä juttelen mielelläni miestenkin kanssa, ihan samalla tavalla kuin naistenkin.
Johanna
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:05"]
Miehet nauravat ihan ITSE niille munillepotkimisille, jopa videoivat niitä ja lataavat Youtubeen, jossa sitten muut yhtä vajaat naureskelevat niille. En tiedä yhtään naista, joka olisi kiinnostunut miesten genitaalien potkimisesta. Kannattaisi muistaa sekin, että tuollainen harrastus voi johtaa hedelmättömyyteen ja harva nainen haluaa tuhkamunaa
[/quote]Tässä käsitellään naisten ja miesten välisiä suhteita; ei miesten ja miesten välisiä suhteita. Minulla on jonkinlaisia suuntaa-antavia todisteita naisten suhtautumisesta, sikäli kun tällä palstalla käy normaaleja naisia. Se, että jossain on video jostain, ei ole samalla tavalla todiste, vaan se miten siihen suhtaudutaan useimpien näkijöiden toimesta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3977163/ketju/normaalit_asiat_jotka_allottavat/sivu/3
Nainen, joka vertasi kivespussia koirien jätöspussiin (ilmeisesti käytettyyn sanavalinnoista päätellen) sai 42 yläpeukkua ketjussa, jossa puhuttiin inhottavista asioista. Ainoastaan muutama muu asia sai enemmän yläpeukkuja yli sata vastausta käsittävässä megaketjussa ja ainakin toinen näistä asioista (varpaat) sijaitsi ensimmäisellä sivulla, joten ihmisillä on ollut aikaa peukuttaa sitä selvästi kauemmin. Minä sain 37 alapeukkua kun vastasin siihen.
Nainen, joka suhtautui hymyilevästi vakaviin kiveskipuihin sai 17 yläpeukkua ja 2 alapeukkua. Minä sain vastauksessani 28 alapeukkua ja 15 yläpeukkua.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3969838/ketju/miehet_milta_tuntuu_isku_muniin
-Mies 29v-
[/quote]
Sinä sait alapeukkuja, koska olet sinä. Jos jotakin ällöttää kivespussit, niin mitä sitten. Monet miehet ovat tällä palstalla haukkuneet naisten sukuelimiä.
[/quote]Tuskin se selittää ne alapeukut mutta en aio vaatia sinua perustelemaan sitä. Minun minuuteni ei kuitenkaan selitä niitä yläpeukkuja sille toiselle kirjoittajalle, joka on paljon tärkeämpi asia.
Sinun pitää antaa jokin verrannollinen näyte miesten ajatteluun liittyen, niin sitten voidaan vertailla. Palstan todisteiden mukaan suurin osa naisista suhtautuu miesten sukuelimiin negatiivisesti kokonaisuutena tai osittain. Mitään todisteita siitä, että miehet ajattelevat samalla tavalla naisista, ei ole esitetty ja sitä ei mikään haukkuminen tai huhupuhe muuta. Toki tuossakin minun aineistossani voi olla vääristymistä mutta se on silti todiste.
Minä vastasin tuohon sinun kysymysmerkkiä vaille jääneeseen kysymykseesi tavallaan jo viestissä 16; Miesten kyky optimismiin on valovuosia naisten edellä; ajattele kaikkia myönnytyksiä mitä mies joutuu tekemään saadakseen mitään huomiota naisilta ja kuinka moni nainen olisi valmis samaan?
Minä en uskoisi naisten pystyvän seksiin, jos suurin osa miehistä pitäisi vaikka naisen häpyhuulia tai klitorista oksettavana ja vertaisi niitä paskaan. Ainakin se aiheuttaisi huomattavaa epävarmuutta. Tuntevathan naiset epävarmuutta ja valittavat silloinkin kun kertovat poikaystävänsä vain kehuvan.
-Mies 29v-
M29:n mielipide on hauska lukea naisten hattaran, mutuilun, pseudotieteilyn, yleistä henkistä laiskuutta osoittavien fiilispohjaisten haihatteluiden sekä miesvihan perään.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:58"]
Nämä tulokset ovat suuntaa-antavia ja voivat kertoa jotakin suomalaisten perusnaisten ajattelusta, koska foorumi on erittäin naisvaltainen.
-Mies 29v-
[/quote]
Kannattaisi perehtyä metodologiaan, otoksen valintaan ja tulosten yleistämiseen näin alkuunsa.
[/quote]Islamistin mielestä kannattaisi perehtyä Koraaniin; johan rupeaisi ymmärtämään terroristi-iskuja ja muita vaatimuksia. Toki kristitty voi myös vain pyytää lukemaan Raamattua tarkemmin. Se on samanlainen pakovastaus kuin sinun vastauksesi.
Sitä paitsi varsinainen virallinen tiede on vastuussa vain osasta ihmiskunnan saamasta tiedosta.
-Mies 29v-
[/quote]
Jos haluaa ymmärtää islamisteja, Koraaniin perehtymisestä voi hyvinkin olla hyötyä. Jos taas haluaa tehdä tutkimusta jossa on jonkinlaista päätä ja häntää ja uskottavuutta, kannattaa tosiaan tutustua vaikka juuri metodologiaan.
[/quote]Et ymmärtänyt pointtia. "Lue sitä ja lue tätä ja mene yliopistoon!" on tavallinen vastaus tilanteissa, joissa omat argumentit loppuvat.
Ihmiskunta on vuosituhansien ajan oppinut monia asioita ravinnosta, eläimistä, kasveista, säästä, sairaudesta ja terveydestä, lääkkeistä, toisten ihmisten käytöksestä yms. ilman että niitä asioita on julkaistu vertaisarvioiduissa lehdissä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:13"]M29:n mielipide on hauska lukea naisten hattaran, mutuilun, pseudotieteilyn, yleistä henkistä laiskuutta osoittavien fiilispohjaisten haihatteluiden sekä miesvihan perään.[/quote]
Mua huvittaa se että kaikki mitä sanoit naisten mielipiteistä pitää paikkansa Mies 29v:n juttuihin. Siis tietty miesvihan tilalle naisviha.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:13"]M29:n mielipide on hauska lukea naisten hattaran, mutuilun, pseudotieteilyn, yleistä henkistä laiskuutta osoittavien fiilispohjaisten haihatteluiden sekä miesvihan perään.[/quote]
Mua huvittaa se että kaikki mitä sanoit naisten mielipiteistä pitää paikkansa Mies 29v:n juttuihin. Siis tietty miesvihan tilalle naisviha.
[/quote]
Ihan sama tuli mieleen! :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:58"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Et ymmärtänyt pointtia. "Lue sitä ja lue tätä ja mene yliopistoon!" on tavallinen vastaus tilanteissa, joissa omat argumentit loppuvat.
Ihmiskunta on vuosituhansien ajan oppinut monia asioita ravinnosta, eläimistä, kasveista, säästä, sairaudesta ja terveydestä, lääkkeistä, toisten ihmisten käytöksestä yms. ilman että niitä asioita on julkaistu vertaisarvioiduissa lehdissä.
-Mies 29v-
[/quote]
Eikö sun mielestä kannata perehtyä myös Koraaniin jos haluaa oppia ymmärtämään islamisteja? Miksi ei kannattaisi? Sehän on sen ideologian perusta.
Hei, lukematta tätä saakelin pitkää rimpsua, miks me miehet ja naiset ei yritetä olla hyviä toisillemme. Mä olen ainakin hetero ja toivoisin et parisuhde vois kukoistaa eri sukupuolten välillä ilmeisistä ristiriidoista huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:44"]
Hei, lukematta tätä saakelin pitkää rimpsua, miks me miehet ja naiset ei yritetä olla hyviä toisillemme. Mä olen ainakin hetero ja toivoisin et parisuhde vois kukoistaa eri sukupuolten välillä ilmeisistä ristiriidoista huolimatta.
[/quote]
Kuin myös. Toivon että useimmat aikuiset ihmiset ajattelevat näin. Tuo aloittaja on aika surullinen hahmo eikä todellakaan edusta miessukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:19"]Mun mielestä 29v mies on niin oikeassa ja ajaa asiaa myös muiden puolesta. Hänellä on aikaa, kun meillä muilla miehillä ei enää ole. Minäkin palasin takaisin palstalle, koska odotan jo neljättä. Myös minulla on oikeus lihoa. Ei pelkästään vaimollani!
T: 11cm mies
[/quote]
Tämä esimerkiksi todistaa henkistä kieroutumaasi vastailet itse itsellesi esittäen muita.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:06"]
Itsenäisesti ajattelevien miesten tekemä tiedotus- ja valistustyö ärsyttää monia naisia mutta se on myös hyväksi useille heistä. Miesten tekemä valistustyö naisvaltaisessa ympäristössä auttaa kohtuullistamaan naisten asenteita ja laittamaan niitä perspektiiviin. Vaikka ajattelua ei voisikaan aina suoranaisesti muuttaa, miesten tekemä tiedotus auttaa naisia pitämään epäedullisimmat mölyt mahassa tai teot tekemättä ja tällä tavalla voi edistää heidän olemassaolevaa parisuhdettaan tai olla hyödyksi uuteen mieheen tutustuaessa joko kaverillisessa tai romanttisessa mielessä.
[/quote]
En ehkä käyttäis termiä tiedotus- ja valistustyö, mutta ainakin kuvittelen ymmärtäväni pointin sun jutun takana ja yhdyn mielipiteeseesi. Näin ainakin koen oman käyttäytymiseni muuttuneen ja sitä kautta myös parisuhteeni parantuneen.
Nainen 29 v
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:06"]
[/quote]
En ehkä käyttäis termiä tiedotus- ja valistustyö, mutta ainakin kuvittelen ymmärtäväni pointin sun jutun takana ja yhdyn mielipiteeseesi. Näin ainakin koen oman käyttäytymiseni muuttuneen ja sitä kautta myös parisuhteeni parantuneen.
Nainen 29 v
[/quote]
Kerro tarkemmin, miten käyttäytymisesi on muuttunut, ja parisuhteesi parantunut 29v miettivän miehen ansiosta?
Kyllähän naiset voivat pitää noista asioista omalla tavallaan mutta perässä seuraa varsin monta ehtoa, joista miehet yhtyvät vain muutamiin.
Jos joku tykkää maitotuotteista ja toinen myös, niin se voi tarkoittaa sitä että toinen suostuu juomaan hylamaitoa ja joskus myös perusmaitoa ja toinen haluaa syödä juustoa, kaikenlaista maitoa eli rasvapitoisuuksilla, vuohenmaitoa ja kaikkien nisäkkäiden maitoa ainakin kerran.
-Mies 29v-
Anteeksi, mutta tuo ensimmäinen kappale meni mulla nyt ihan yli, voitko tarkentaa?
Ja toinen kappalekin on melko hämärä, mahtaako se tarkoittaa että miehet jotenkin tyytyvät kaikenlaisiin naisiin? Vai että miesten on pakko huolia myös rumat, ilkeät, läskit ym. vajavaiset naiset vain seksiä saadakseen?
Miten selität sen, että minäkin tunnen useamman ihan ok naisen jotka eivät millään löydä miestä itselleen, miehet ovat kohdelleet näitä naisia kaltoin, ja he haluaisivat vain jonkun tavallisen mukavan miehen jakamaan arkea ja juhlaa. Kaikki hyvät miehet vaikuttavat olevan varattuja, ja tarjolla on vain juoppoja, hulluja ja väkivaltaisia kusipäitä. Nämä naiset eivät vaadi miehen ulkonäöltä tai muilta ulkoisilta seikoilta mitään ihmeitä, vaan luonne on se ratkaiseva, eli pitäisi olla mukava, huumorintajuinen, rehellinen ja luotettava, ja toki pitää seksikin sujua kun parisuhteesta on kyse. Jos nainen kuin nainen saa miehen, niin miksi sekä naisia että miehiä on paljon yksin? Suurin osa ihmisistä haluaa puolison, ja jos naiset vaan saavat valita miehistä kenet tahansa, niin kyllähän lähes kaikkien pitäisi olla pariutuneita?
Johanna