Läskien haukkujat...
Epäilen, että suuri osa Suomen lihavista on lihavia samasta syystä kuin minä eli lääkkeiden käytön johdosta. Esim. psykoosi- ja masennuslääkkeet ovat aika yleisiä (vuonna 2011 400 000 suomalaista söi masennuslääkkeitä). Minä syön niitä, koska lapsuuteni oli kurja ja nykyisyyteni on kurja. Ja koska pysyn työkykyisenä niiden kanssa enkä käyttäydy oudosti. Mietin vaan, miten läpeensä paska sellaisen ihmisen pitää olla, joka itse on hyväosainen, terve ja hoikka ja jatkuvalla syötöllä täällä arvostelee ylipainoisia. Minäkin olin ennen laiha! Se oli helppoa, kun oli terve eikä ollut lääkkeitä! Voin vannoa, että ette tiedä mitään siitä, millaista taistelua ylipainoiset käyvät. Olette vain h-y-v-ä-o-s-a-i-s-i-a, jotka kehtaavat nälviä niitä, jotka saivat huonommat kortit.
Kommentit (197)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:52"]
En vihaa lihavia. Eikä hoikkuus tee minusta hyväosaista.
Mutta tasan fakta, että hyvin pienellä osalla lihavuus johtuu lääkkeistä. Itse syön muuten 8 tablettia päivässä.
[/quote]
Mitä tabletteja? Mikset heti voinut niiden nimiä laittaa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:50"]
jes, näin on. Pysytäänpä aiheessa, eli miksi jotkut valittaa läskeistään. Keksii tekosyitä ja ihmettelee täällä ääneen miksi haukutaan. Juurikin siksi että on rasittavaa kuunnella tekosyitä ja itsesääli "itkuja" jos ei kerran oo valmis toimimaan. Sit ollaan hiljaa ja syödään...mitä järkeä tunkea sitä paskaa naamaan 24/7 ja sit itkee et voi kun en laihdu, voi kun on masentavaa nyyh nyyh.
syökää jos siltä tuntuu, mut miks koette tarvetta puolustella ja keksiä syitä sille. Ei kukaan sitä skeidaa sinne teidän suuhun tunge, ihan oma käsi sitä sinne lappaa!!
[/quote]
Tunteeko joku tämän IRL? Ihan oikeasti tämä ihminen tarvitsee apua. Ei tuollainen kostonhimo ole enää tervettä. Onkohan se se asperger-tapaus? Yhtä sekopäistä tekstiä ainakin tulee.
[/quote]
läskitkö asettelee siel as diagnooseja hahaaaaa kostonhimo huh huh mene nyt vitsi itsees...jos noin ahdistaa kun joku on eri mieltä tai "vihaa" kitinää ja turhaa selittelyä omalle kurjuudelleen. Sit aletaan meuhkaa mt ongelmista, köyhyydestä, lääkkeistä yms. Ja niin en hakis lääkkeitä vaik mikä olis hahaaaaa justhan tän ketjun ap selitti et ne lihottaa vaik ei ees söis herkkuja. Jep oon sit mieluummin tässä kunnossa ja jonku av raadin mielest pipipää kun läski selittelevä pelle haaaahaaaa jeesus miten ottaa itteensä kyl kaiken...hiukan huumoria nyt...
Sairaanloinen ei ole sana. Sairaalloinen on.
Voi jessus tätä ketjua. Joko se vihainen vihaaja tajusi lopettaa? Koko sunnuntain ainakin jaksoi tanakasti vihata.
Täällä on useampi kun yksi "haukkuja" oletteko tyhmiä kun ette näe kirjoitustyylistä.
Mua lähinnä aina naurattaa lihavien selitykset "koska lääkitys"... Just joo, lääkitys voi toki tuoda parisen kiloa itsestään, ihan nestettä kehoon ja jotkut saattaa lisätä ruokahalua mutta edelleen se oikea syy on teidän ruokavalio ja vääränlainen(olematon?) liikkuminen. Ei yhtään mikään muu, useimmilla ei ole selkärankaa sitä asiaa myöntää, ollaan tultu sokeaksi tekemisille ja mikä pahinta väitetään aina: "kyllä mä liikun ja syön tosi terveellisesti mutten vaan laihdu koska lääkitys tms." sori, fysiikka tulee vastaan, luonnonlait, selkeä fakta. Ei ole ylipainoisia kohtaan mitään paitsi vasta siinä vaiheessa kun selitetään ja pidetään kanssaihmisiä niin tyhminä että luullaan kaikkien uskovan.
Lääkitys on ainakin näillä haukkujilla jäänyt vajaaksi. :D Huomenna tääs lääkärin puheille, mars, mars. :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"]
Tässä nyt puhutaan ihan jostain muusta.
[/quote]
Mistä muusta?
[/quote]
Jos et osaa sisäistää lukemaasi niin poistu keskustelupalstoilta.
[/quote]
Menin, mutta tulin takaisin.
Kysyn edelleen. mistä muusta? :)
[/quote]
Toistan edellisen viestin; Jos et osaa sisäistää lukemaasi niin poistu keskustelupalstoilta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:58"]
Mutta tasan fakta, että hyvin pienellä osalla lihavuus johtuu lääkkeistä. Itse syön muuten 8 tablettia päivässä.
[/quote]
[/quote]
Lamictal
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:58"]
[/quote]
[/quote]
Lamictal
[/quote]
Ja nimeä en "heti voinut laittaa", kun ajattelin että riittää tieto että mahdollisesti lihottava lääke. Tai ajattelin että sen osaa ketjun aiheen perusteella päätellä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:13"]
Toistan edellisen viestin; Jos et osaa sisäistää lukemaasi niin poistu keskustelupalstoilta.
[/quote]
Toistan edellisen viestin: mistä muusta?
:D :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:07"]
Mua lähinnä aina naurattaa lihavien selitykset "koska lääkitys"... Just joo, lääkitys voi toki tuoda parisen kiloa itsestään, ihan nestettä kehoon ja jotkut saattaa lisätä ruokahalua mutta edelleen se oikea syy on teidän ruokavalio ja vääränlainen(olematon?) liikkuminen. Ei yhtään mikään muu, useimmilla ei ole selkärankaa sitä asiaa myöntää, ollaan tultu sokeaksi tekemisille ja mikä pahinta väitetään aina: "kyllä mä liikun ja syön tosi terveellisesti mutten vaan laihdu koska lääkitys tms." sori, fysiikka tulee vastaan, luonnonlait, selkeä fakta. Ei ole ylipainoisia kohtaan mitään paitsi vasta siinä vaiheessa kun selitetään ja pidetään kanssaihmisiä niin tyhminä että luullaan kaikkien uskovan.
[/quote]
Yhden ainoan lihavan ihmisen tiedän joka on lihonut lääkkeiden takia, muut läskit harvoin syövät lääkkeitä, en minä ainakaan. Kummallista yleistystä, jos yksi sadasta läskistä sanoo että lääkkeet turvottaa, niin heti ollaan että joo siellä ne nyt kaikki läskit keksii tekosyitä...
Voi voi raukkaa. Kyllä nyt harmittaa, eikö? :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:13"]
[/quote]
Toistan edellisen viestin: mistä muusta?
:D :D
[/quote]
Miksi jankkaat? Sinun täytyy ihan itse pysyä kärryillä mistä aiheesta tietyssä keskustelussa puhutaan eikä turvautua aina muihin että selittävät sinulle aiheen jotta voit alkaa aukoa päätäsi paremmin. Oletko työelämässä?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:16"]
Yhden ainoan lihavan ihmisen tiedän joka on lihonut lääkkeiden takia, muut läskit harvoin syövät lääkkeitä, en minä ainakaan. Kummallista yleistystä, jos yksi sadasta läskistä sanoo että lääkkeet turvottaa, niin heti ollaan että joo siellä ne nyt kaikki läskit keksii tekosyitä...
[/quote]
En minäkään. Minä olen terve!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:19"]
Miksi jankkaat?
[/quote]
Ei täällä kukaan muu jankkaa kuin se läskifoobikko. :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"]
Tässä nyt puhutaan ihan jostain muusta.
[/quote]
Mistä muusta?
[/quote]
Jos et osaa sisäistää lukemaasi niin poistu keskustelupalstoilta.
[/quote]
Menin, mutta tulin takaisin.
Kysyn edelleen. mistä muusta? :)
[/quote]
[/quote]
ylä femma bro
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:19"]
Miksi jankkaat?
[/quote]
Ei täällä kukaan muu jankkaa kuin se läskifoobikko. :)
[/quote]
...ja sinä olet se läski, selkis!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:09"]
Hei te kaikki kiukkuset ihmiset, relatkaa. Miten toisen ihmisen paino voi herättää noin suuria intohimoja.
[/quote]
Kun oma elämä on tyhjää, tylsää ja vajaata. Siltä on tainnut vähän isompikokoinen nainen viedä miehen. :D :D