Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskien haukkujat...

Vierailija
04.05.2014 |

Epäilen, että suuri osa Suomen lihavista on lihavia samasta syystä kuin minä eli lääkkeiden käytön johdosta. Esim. psykoosi- ja masennuslääkkeet ovat aika yleisiä (vuonna 2011 400 000 suomalaista söi masennuslääkkeitä). Minä syön niitä, koska lapsuuteni oli kurja ja nykyisyyteni on kurja. Ja koska pysyn työkykyisenä niiden kanssa enkä käyttäydy oudosti. Mietin vaan, miten läpeensä paska sellaisen ihmisen pitää olla, joka itse on hyväosainen, terve ja hoikka ja jatkuvalla syötöllä täällä arvostelee ylipainoisia. Minäkin olin ennen laiha! Se oli helppoa, kun oli terve eikä ollut lääkkeitä! Voin vannoa, että ette tiedä mitään siitä, millaista taistelua ylipainoiset käyvät. Olette vain h-y-v-ä-o-s-a-i-s-i-a, jotka kehtaavat nälviä niitä, jotka saivat huonommat kortit.

Kommentit (197)

Vierailija
101/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:32"]

No olettehan te, kaksi eri persoonaa mutta yhdessä henkilössä, siihenhän sä niitä "lihottavia lääkkeitäkin" syöt! Ota ne jo ja vaikka puolikas perhepizza iltapalaksi niin saat unta!

[/quote]

Toistan: minä en syö lääkkeitä, sillä minä olen terve. Sinun mielenterveydestäsi minä olen huolissani, sinä näet läskejä jo unissasikin. :D

Vierailija
102/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:00"]

Nyt se läski sekos. :D

[/quote]

Ei, ihan täällä järjissään ollaan. Toisin kuin siellä toisessä päässä, niin kuin koko tämä ketju osoittaa. :)

[/quote]

Jooo....niin osoittaa joo....lukutaito ja luetun ymmärrys siis edelleen hakusessa? :D Otahan ne lihottavat lääkkeet jo niin pääset "darling" nukkumaan <3

[/quote]

huvittavaa miten nää luulee et ollaan yks ja sama henkilö

[/quote]

No olettehan te, kaksi eri persoonaa mutta yhdessä henkilössä, siihenhän sä niitä "lihottavia lääkkeitäkin" syöt! Ota ne jo ja vaikka puolikas perhepizza iltapalaksi niin saat unta!

[/quote

läskikö se siellä taas itkee, sorry en välitä pizzasta ja hmm lääkkeitä en syö, pärjään ilmankin, miks haluisin justhan tääl kaikki väittää et lihottaa. Ja by the way mihin sitä åizzaa ees tarttisin? Ne lääkkeethän sisältää jotain mikä vaan selittämättömästä syystä lihottaa vaik söis vaan omenan päivässä...ei kun sori se olikin se paljon puhuttu aineenvaihduntasaitraus. :) Lol

[/quote]

tässä olis, jotta läskit tajuisitte miten tyhmältä kuulostaa. Just tollasia teidän vastaukset on mihin tahansa keksitte argumentin joka puolustelee läskejä,,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:32"]

[/quote]

Toistan: minä en syö lääkkeitä, sillä minä olen terve. Sinun mielenterveydestäsi minä olen huolissani, sinä näet läskejä jo unissasikin. :D

[/quote]

Tervettä et ole nähnytkään. :DDDDDD Mutta kai se sulle totuudeksi muuttuu jos tarpeeksi kauan hoet, me muut nähdään totuus ja sun lääkärikin tietysti tietää. :D

Vierailija
104/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:21"]

No ei todellakaan uhkaa millään lailla jonkun muun läskeys. Vituttaa lähinnä kuunnella piipitystä ja selittelyä. Aina jos läskit ostaa herkkuja selitellään tyyliin kaverit tulee kylään tms tai sit tosiaan alkaa ottaa päähän se ainainen valitus peilikuvasta ja kuinka ahdistaa kun on lihava...wtf?? Tee sitten jotain älä vingu siitä on kyse.

U mad bro??:DDDDD

hahaa

Vierailija
105/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja minä vihaan teitä kaikkia täällä!!! Aina vedetään tekosyy-kortti. Kaikki on aina muka tekosyitä. Ehkä teille mutta henkilölle itselleen ne voi olla oikeita syitä.

Vierailija
106/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:08"]

No ei todellakaan uhkaa millään lailla jonkun muun läskeys. Vituttaa lähinnä kuunnella piipitystä ja selittelyä. Aina jos läskit ostaa herkkuja selitellään tyyliin kaverit tulee kylään tms tai sit tosiaan alkaa ottaa päähän se ainainen valitus peilikuvasta ja kuinka ahdistaa kun on lihava...wtf?? Tee sitten jotain älä vingu siitä on kyse.

[/quote]
Minua ei enää edes kiinnosta lukea kommenttiesi asiasisältöä (?) puhtaasti sen vuoksi, että ihmettelen tuota raivoasi koko aihetta kohtaan. 
Mikä ihme sinua vaivaa? Valmistaudun taputtamaan, jos vastaat "no kun läskit". 

Vierailija
107/197 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:48"]

Tervettä et ole nähnytkään. :DDDDDD Mutta kai se sulle totuudeksi muuttuu jos tarpeeksi kauan hoet, me muut nähdään totuus ja sun lääkärikin tietysti tietää. :D

[/quote]

Oh darling, you are not so gay! :) :)

Vierailija
108/197 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Oh darling, you are not so gay! :) :)

[/quote]

Pitäskö sun harjotella tota englantia ensin ennenkuin alat laukoon HEHHEH, niin hauskoja juttujas? :) :) :)

Vierailija
109/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:06"]

Mulla ainakin on todella paska lapsuus, suorastaan sadistinen. Myös terveys rakoillut ja minulla on aineenvaihduntaan suuresti vaikuttava perussairaus. Olen siitä huolimatta voittanut useamman bikini fitness kilpailun, en siis käytä taustojani tai muuta tekosyynä läskistyä, masentua ja laiskistua. Kaikki on itsestä kiinni, ei

kukaan ole sitä sun tulevaisuutta arponut tai ennustanut joten ihan itse voit siihen vaikuttaa. Voit joko jäädä tuleen makaamaan ja syytellä muita tai olosuhteita, lääkitystä ym siitä että elämäsi kusee...mut totuus löytyy kun katsoo peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää muuttaa elämänsä suuntaa ja päättää voida hyvin. Jos minä siihen pystyn, pystyt sinäkin!!! Joten kuseta itseäs minkä jaksat, muita et huijaa tuolla nillityksellä. Joskus tarttee herätyksen, rajun sellaisen...toivottavasti onnistut saamaan itsesi "eloon" ja voit jatkossa paremmin.

[/quote]

Tekosyy masentua?! Et ole tainnut olla koskaan oikesti masentunut?

Vierailija
110/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:06"]

Mulla ainakin on todella paska lapsuus, suorastaan sadistinen. Myös terveys rakoillut ja minulla on aineenvaihduntaan suuresti vaikuttava perussairaus. Olen siitä huolimatta voittanut useamman bikini fitness kilpailun, en siis käytä taustojani tai muuta tekosyynä läskistyä, masentua ja laiskistua. Kaikki on itsestä kiinni, ei

kukaan ole sitä sun tulevaisuutta arponut tai ennustanut joten ihan itse voit siihen vaikuttaa. Voit joko jäädä tuleen makaamaan ja syytellä muita tai olosuhteita, lääkitystä ym siitä että elämäsi kusee...mut totuus löytyy kun katsoo peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää muuttaa elämänsä suuntaa ja päättää voida hyvin. Jos minä siihen pystyn, pystyt sinäkin!!! Joten kuseta itseäs minkä jaksat, muita et huijaa tuolla nillityksellä. Joskus tarttee herätyksen, rajun sellaisen...toivottavasti onnistut saamaan itsesi "eloon" ja voit jatkossa paremmin.

[/quote]

[/quote]

Kyllä, jos masentaa asialle voi tehdä jotain. Hakea apua! Olen alalla ja niin monesti näkee ja kuulee masentuneiden valitusta mutta kun yritetään auttaa ja keksiä yhdessä ratkaisuja, tsempata ym niin löytyy miljoona syytä miks ei onnistu ennen kun on edes kokeiltu, silloin on jo kyse laiskuudesta ja viitsimättömyydestä. Ei sairauden aiheuttamasta kyvyttömyydestä.

Vierailija
111/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:06"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, jos masentaa asialle voi tehdä jotain. Hakea apua! Olen alalla ja niin monesti näkee ja kuulee masentuneiden valitusta mutta kun yritetään auttaa ja keksiä yhdessä ratkaisuja, tsempata ym niin löytyy miljoona syytä miks ei onnistu ennen kun on edes kokeiltu, silloin on jo kyse laiskuudesta ja viitsimättömyydestä. Ei sairauden aiheuttamasta kyvyttömyydestä.

[/quote]

Ei se avun hakeminenkaan ole helppoa. Se oli ainakin minulla työn takia että sain itseni lähtemään sitä hakemaan, se että ahdisti kolme päivää niin etten oikein voinut nukkua ja hengittää teki sen että varasin ajan.

Mikään ei ole helppoa kun on todella masentunut. On vaikeaa päästä ylös sängystä, joskus tuntuu suurelta suoritukselta käydä suihkussa, pukeutua ja lähteä käymään ulkona. Kaikki ylös, ulos ja lenkille huutelut on niin naurettavia. Oletko käynyt terapiassa? Tiedätkö millaista on puhua vieraalle tunteistaan?

Terveen on helppoa sanoa mitä tulisi tehdä.

Vierailija
112/197 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:04"]

Lääkkeet eivät muutu läskiksi, siihen tarvitaan energiaa sisältävää ravintoa yli kulutuksen. Masennus itsessään voi lisätä syömistä taikka vähentää sitä, samoin lääkkeillä voi olla vaikutusta ruokahaluun ja aineenvaihduntaan. Masentuneena ei jaksa panostaa ja miettiä ruuan määrää ja kaloreita, jotkut saattavat myös syödä suruunsa eli hakea lohtua syömisestä ja se saattaa olla ainut asia joka vielä tuo jotain mielihyvää elämään. Ei ole kuitenkaan lääkettä joka suoraan läskiksi muuttuu, aina tarvitaan yli kulutuksen syöminen. Masentunut ei kuitenkaan kykene hallitsemaan yli- tai alisyömistään koska voimavaroja siihen ei ole, vähäinen henkinen energia menee hengissä selviytymiseen. Ylipaino voi johtua masennuksesta, mutta mikään lääke ei suoranaisesti lihota itsessään, lihottaa voi vaan ruoka-aine jossa on energiaa. Masentunut ongelmasyöjä ei kuitenkaan ole tyhmä ja saamaton, vaan hänen aivokemiansa ei toimi normaalilla tavalla joten aloitekyky ja toimintakyky ei ole terveen tasolla. Toisin sanoen: ne terveen elimistön tuottamat aineet jotka saavat terveen aktivoitumaan ja toimimaan johdonmukaisesti ja tavoitteellisesti ovat masentuneella niin alhaisella tasolla ettei samanlainen toiminta ole mahdollista. Vertaus: ota pullo olutta ja päätä vain tulla känniin. Ei vain onnistu, koska humalatilan aiheuttavaa alkoholia on elimistössä liian vähän.

[/quote]

Jotkut lääkkeet todellakin muuttavat aineenvaihduntaa siten, että elimistö muodostaa varastorasvaa tehokkaammin.

Älkä viitsikö huudella, kun ette oikeasti tiedä.

t. skitsofreenikon omainen

Vierailija
113/197 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 00:15"]

Pitäskö sun harjotella tota englantia ensin ennenkuin alat laukoon HEHHEH, niin hauskoja juttujas? :) :) :)

[/quote]

Ymmärsitkö edes, mitä tuo tarkoitti? ;) :D

Epäilen. ;)

Vierailija
114/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei se avun hakeminenkaan ole helppoa. Se oli ainakin minulla työn takia että sain itseni lähtemään sitä hakemaan, se että ahdisti kolme päivää niin etten oikein voinut nukkua ja hengittää teki sen että varasin ajan.

Mikään ei ole helppoa kun on todella masentunut. On vaikeaa päästä ylös sängystä, joskus tuntuu suurelta suoritukselta käydä suihkussa, pukeutua ja lähteä käymään ulkona. Kaikki ylös, ulos ja lenkille huutelut on niin naurettavia. Oletko käynyt terapiassa? Tiedätkö millaista on puhua vieraalle tunteistaan?

Terveen on helppoa sanoa mitä tulisi tehdä.

[/quote]

Juu ymmärrän sun pointtisi ja kuten jo aiemmin kirjoitin en ole puhunut oikeasti sairaista ja vakavasta masennuksesta oikeasti kärsivät lihavat, vaan ne jotka ovat lihavia ja keksivät syitä ja itkevät muille jatkuvasti katkeraa oloaan ja haukkuvat onnistujia, ovat negatiivisia ja syyttävät lapsuuttaan ja milloin mitäkin siitä että mässätään ja maataan himassa. Ei sun tilanteessa kukaan varmaan oleta sen olevan helppoa tai aseta niitä paineita niskaasi. Kyse oli nyt siitä että valtaosa lihavista ovat usein myös muuten laiskoja ja pessimistejä, ovat katkeria muiden saavutuksista yms. Ourkavat pahaa oloaan muihin. Sinulle tsemppiä ja voimia ja toivon että saat kunnon apua ja sellaista josta itse hyödyt ja saat voimia. Kuka tahansa voi periaatteessa sairastua mutta asenne ratkaisee heillä joilla ei ole sitä ns OIKEAA syytä ja halua yrittää

Vierailija
115/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ymmärrän sun pointtisi ja kuten jo aiemmin kirjoitin en ole puhunut oikeasti sairaista ja vakavasta masennuksesta oikeasti kärsivät lihavat, vaan ne jotka ovat lihavia ja keksivät syitä ja itkevät muille jatkuvasti katkeraa oloaan ja haukkuvat onnistujia, ovat negatiivisia ja syyttävät lapsuuttaan ja milloin mitäkin siitä että mässätään ja maataan himassa. Ei sun tilanteessa kukaan varmaan oleta sen olevan helppoa tai aseta niitä paineita niskaasi. Kyse oli nyt siitä että valtaosa lihavista ovat usein myös muuten laiskoja ja pessimistejä, ovat katkeria muiden saavutuksista yms. Ourkavat pahaa oloaan muihin. Sinulle tsemppiä ja voimia ja toivon että saat kunnon apua ja sellaista josta itse hyödyt ja saat voimia. Kuka tahansa voi periaatteessa sairastua mutta asenne ratkaisee heillä joilla ei ole sitä ns OIKEAA syytä ja halua yrittää

Tuo ei kuule pidä yhtään paikkaansa, miksi ihmeessä sinä haluat väkisin leimata kaikki lihavat katkeriksi ja negatiivisiksi ihmisiksi? Minun tuntemani katkerat ilkeät ihmiset ovat kaikki normaalipainoisia. Ehkä sinun epäreilu haukkumisesi saa ihmisen kuin ihmisen negatiiviseksi?

Minä olen katsonut kaikki laihdutusohjelmat mitä telkkarista on tullut, ja kaikissa, järjestään, kun selvitetään läskien syitä lihavuuteen, taustalta löytyy jotain menneisyyden traumoja, jopa lapsuudesta asti, mikä sinä olet sanomaan, että jollain ihmisellä ei ole ollut huonoa lapsuutta? Ei kaikki ihmiset osaa hoitaa omia vastoinkäymisiään yhtä hienosti kuin sinä, joillekin vaan jää haava sieluun, ja sitä kaikki yrittää hoitaa kuka milläkin tavalla.

Vierailija
116/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä sama mt-tapaus täällä keuhkoaa? Olen ollut poissa koneen äärestä tuntikausia, ja täällä tämä sama meno jatkuu. :D :D

Sillä on tylsä elämä. Ei se jaksa edes sitä bodia ja sporttia mennä hakemaan, kun täytyy täällä tavallisia ihmisiä haukkua 24/7. :D

Minun käy tätä raasua niin sääliksi. Ei sillä ole edes rahaa hakea lääkkeitään apteekista. :D

Vierailija
117/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:50"]

jes, näin on. Pysytäänpä aiheessa, eli miksi jotkut valittaa läskeistään. Keksii tekosyitä ja ihmettelee täällä ääneen miksi haukutaan. Juurikin siksi että on rasittavaa kuunnella tekosyitä ja itsesääli "itkuja" jos ei kerran oo valmis toimimaan. Sit ollaan hiljaa ja syödään...mitä järkeä tunkea sitä paskaa naamaan 24/7 ja sit itkee et voi kun en laihdu, voi kun on masentavaa nyyh nyyh.

syökää jos siltä tuntuu, mut miks koette tarvetta puolustella ja keksiä syitä sille. Ei kukaan sitä skeidaa sinne teidän suuhun tunge, ihan oma käsi sitä sinne lappaa!!

[/quote]

Tunteeko joku tämän IRL? Ihan oikeasti tämä ihminen tarvitsee apua. Ei tuollainen kostonhimo ole enää tervettä. Onkohan se se asperger-tapaus? Yhtä sekopäistä tekstiä ainakin tulee.

Vierailija
118/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"]

Tässä nyt puhutaan ihan jostain muusta.

[/quote]

Mistä muusta?

[/quote]

Jos et osaa sisäistää lukemaasi niin poistu keskustelupalstoilta.

[/quote]

Menin, mutta tulin takaisin.

Kysyn edelleen. mistä muusta? :)

Vierailija
119/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa lihavia. Eikä hoikkuus tee minusta hyväosaista.

Mutta tasan fakta, että hyvin pienellä osalla lihavuus johtuu lääkkeistä. Itse syön muuten 8 tablettia päivässä.

Vierailija
120/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:44"]Juu ymmärrän sun pointtisi ja kuten jo aiemmin kirjoitin en ole puhunut oikeasti sairaista ja vakavasta masennuksesta oikeasti kärsivät lihavat, vaan ne jotka ovat lihavia ja keksivät syitä ja itkevät muille jatkuvasti katkeraa oloaan ja haukkuvat onnistujia, ovat negatiivisia ja syyttävät lapsuuttaan ja milloin mitäkin siitä että mässätään ja maataan himassa. Ei sun tilanteessa kukaan varmaan oleta sen olevan helppoa tai aseta niitä paineita niskaasi. Kyse oli nyt siitä että valtaosa lihavista ovat usein myös muuten laiskoja ja pessimistejä, ovat katkeria muiden saavutuksista yms. Ourkavat pahaa oloaan muihin. Sinulle tsemppiä ja voimia ja toivon että saat kunnon apua ja sellaista josta itse hyödyt ja saat voimia. Kuka tahansa voi periaatteessa sairastua mutta asenne ratkaisee heillä joilla ei ole sitä ns OIKEAA syytä ja halua yrittää

Tuo ei kuule pidä yhtään paikkaansa, miksi ihmeessä sinä haluat väkisin leimata kaikki lihavat katkeriksi ja negatiivisiksi ihmisiksi? Minun tuntemani katkerat ilkeät ihmiset ovat kaikki normaalipainoisia. Ehkä sinun epäreilu haukkumisesi saa ihmisen kuin ihmisen negatiiviseksi?

Minä olen katsonut kaikki laihdutusohjelmat mitä telkkarista on tullut, ja kaikissa, järjestään, kun selvitetään läskien syitä lihavuuteen, taustalta löytyy jotain menneisyyden traumoja, jopa lapsuudesta asti, mikä sinä olet sanomaan, että jollain ihmisellä ei ole ollut huonoa lapsuutta? Ei kaikki ihmiset osaa hoitaa omia vastoinkäymisiään yhtä hienosti kuin sinä, joillekin vaan jää haava sieluun, ja sitä kaikki yrittää hoitaa kuka milläkin tavalla.

[/quote]

ja taas se tuli sieltä, se sielun haava paska. Kyllä minulla ja varmasti jokaisella on traumansa ja vaikeutensa. Se vaan erottaa menestyjät epäonnistujista osaako kääntää ikävät kokemukset voitoksi ja haluaako jäädä rypemään, säälimään itseään tai kerjäämään muilta sääliä tai silittelyä. Kyllä jokainen voi onnistua jos haluaa, jos ei halua niin sekin on ihan jees, mut sillon mun mielestä menettää "oikeutensa" valittaa...ja keksiä tekosyitä. Pointti oli siis rautalankaa vääntäen se että lapsuus, traumat tai ongelmat eivät ole syy pilata koko elämä, on olemassa syy seuraus juttuja joo mut on itsestä hyvin pitkälti kiinni mitä elämällään jatkossa päättää tehdä. Voi heittää hukkaan koska oli niin paskaa yms mut kuka siinä häviää sinä itse, en minä. Henk koht ihan sama miltä muut näyttää ei huononna eikä paranna ihmistä millään lailla...se valitus ja ongelmien taakse piiloutuminen kertoo kylläkin paljon ihnisestä.