Läskien haukkujat...
Epäilen, että suuri osa Suomen lihavista on lihavia samasta syystä kuin minä eli lääkkeiden käytön johdosta. Esim. psykoosi- ja masennuslääkkeet ovat aika yleisiä (vuonna 2011 400 000 suomalaista söi masennuslääkkeitä). Minä syön niitä, koska lapsuuteni oli kurja ja nykyisyyteni on kurja. Ja koska pysyn työkykyisenä niiden kanssa enkä käyttäydy oudosti. Mietin vaan, miten läpeensä paska sellaisen ihmisen pitää olla, joka itse on hyväosainen, terve ja hoikka ja jatkuvalla syötöllä täällä arvostelee ylipainoisia. Minäkin olin ennen laiha! Se oli helppoa, kun oli terve eikä ollut lääkkeitä! Voin vannoa, että ette tiedä mitään siitä, millaista taistelua ylipainoiset käyvät. Olette vain h-y-v-ä-o-s-a-i-s-i-a, jotka kehtaavat nälviä niitä, jotka saivat huonommat kortit.
Kommentit (197)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:44"]Juu ymmärrän sun pointtisi ja kuten jo aiemmin kirjoitin en ole puhunut oikeasti sairaista ja vakavasta masennuksesta oikeasti kärsivät lihavat, vaan ne jotka ovat lihavia ja keksivät syitä ja itkevät muille jatkuvasti katkeraa oloaan ja haukkuvat onnistujia, ovat negatiivisia ja syyttävät lapsuuttaan ja milloin mitäkin siitä että mässätään ja maataan himassa. Ei sun tilanteessa kukaan varmaan oleta sen olevan helppoa tai aseta niitä paineita niskaasi. Kyse oli nyt siitä että valtaosa lihavista ovat usein myös muuten laiskoja ja pessimistejä, ovat katkeria muiden saavutuksista yms. Ourkavat pahaa oloaan muihin. Sinulle tsemppiä ja voimia ja toivon että saat kunnon apua ja sellaista josta itse hyödyt ja saat voimia. Kuka tahansa voi periaatteessa sairastua mutta asenne ratkaisee heillä joilla ei ole sitä ns OIKEAA syytä ja halua yrittää
Tuo ei kuule pidä yhtään paikkaansa, miksi ihmeessä sinä haluat väkisin leimata kaikki lihavat katkeriksi ja negatiivisiksi ihmisiksi? Minun tuntemani katkerat ilkeät ihmiset ovat kaikki normaalipainoisia. Ehkä sinun epäreilu haukkumisesi saa ihmisen kuin ihmisen negatiiviseksi?
Minä olen katsonut kaikki laihdutusohjelmat mitä telkkarista on tullut, ja kaikissa, järjestään, kun selvitetään läskien syitä lihavuuteen, taustalta löytyy jotain menneisyyden traumoja, jopa lapsuudesta asti, mikä sinä olet sanomaan, että jollain ihmisellä ei ole ollut huonoa lapsuutta? Ei kaikki ihmiset osaa hoitaa omia vastoinkäymisiään yhtä hienosti kuin sinä, joillekin vaan jää haava sieluun, ja sitä kaikki yrittää hoitaa kuka milläkin tavalla.
[/quote]
ja taas se tuli sieltä, se sielun haava paska. Kyllä minulla ja varmasti jokaisella on traumansa ja vaikeutensa. Se vaan erottaa menestyjät epäonnistujista osaako kääntää ikävät kokemukset voitoksi ja haluaako jäädä rypemään, säälimään itseään tai kerjäämään muilta sääliä tai silittelyä. Kyllä jokainen voi onnistua jos haluaa, jos ei halua niin sekin on ihan jees, mut sillon mun mielestä menettää "oikeutensa" valittaa...ja keksiä tekosyitä. Pointti oli siis rautalankaa vääntäen se että lapsuus, traumat tai ongelmat eivät ole syy pilata koko elämä, on olemassa syy seuraus juttuja joo mut on itsestä hyvin pitkälti kiinni mitä elämällään jatkossa päättää tehdä. Voi heittää hukkaan koska oli niin paskaa yms mut kuka siinä häviää sinä itse, en minä. Henk koht ihan sama miltä muut näyttää ei huononna eikä paranna ihmistä millään lailla...se valitus ja ongelmien taakse piiloutuminen kertoo kylläkin paljon ihnisestä.
[/quote]
Kyllä, nimenomaan niin, kaikilla varmasti on joku trauma tms. ja kuten sanoin, kukin käsittelee sitä omalla tavallaan, sinä vaan et hyväksy kuin oman tapasi. Hyvin hyvin harva läski valittaa, usko nyt! Ne on ne normaalipainoiset läskikammoiset huomionhakuiset ihmiset jotka valittaa. Oikeasti lihavat ihmiset kärsii kyllä ihan omassa rauhassaan, ja ulospäin on pakko esittää reipasta ja leppoisaa lihavaa, vaikka miten olisi paha mieli. Ei jokainen voi onnistua jos vain haluaa, aivan hullu ajatus, ymmärrätkö sinä että ihmisillä on rajoitteita? Sinä väität että kaikki jotka lähtevät juoksukilpailuun mukaan voittavat jos vain haluavat, mutta mitäs kun kaikki haluaa voittaa, ja kultamitaleja jaetaan vain yksi? Sinulla on käynyt helvetin hyvä tuuri kun olet selvinnyt vaikeuksistasi huolimatta, miksi olet niin katkera niile joilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri?
Ymmärrätkö että se että sinä haukut täällä läskejä, ei auta yhtään läskiä laihtumaan? Tuo sinun haukkumisesi kai sitten auttaa sinua itseäsi käsittelemään omia ongelmiasi..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:12"]Lääkitys on ainakin näillä haukkujilla jäänyt vajaaksi. :D Huomenna tääs lääkärin puheille, mars, mars. :D
[/quote]
et tosiaan osaa sisäistää lukemaasi, eihän me haluta lääkkeitä kun nehän lihottaa...hahaa ollaan siis siks ilman
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:19"]
Miksi jankkaat?
[/quote]
Ei täällä kukaan muu jankkaa kuin se läskifoobikko. :)
[/quote]
sinäkään et siis osaa sisäistää lukemaasi/? Se sun mainitsema "läskifoobikko" ei ole missään viestissä sanonut vihaavansa tai pelkäävänsä läskejä, vaan niitä jotka ei kykene ottaa vastuuta omista teoistaan, elämästään ja kiloistaan. Niitä jotka selittelee muille miksi ovat läskejä ja kuinka eivät voi laihtua koska syystä että mutta kun ja niin edelleen
Miten alipaino haitallisempaa kuin ylipaino? Joku sen väitti yhteiskunnan rahoja enemmän vievän. Ja välissä on vielä se yksi..... joo, se oli normaalipaino.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:25"]
Kyllä, nimenomaan niin, kaikilla varmasti on joku trauma tms. ja kuten sanoin, kukin käsittelee sitä omalla tavallaan, sinä vaan et hyväksy kuin oman tapasi. Hyvin hyvin harva läski valittaa, usko nyt! Ne on ne normaalipainoiset läskikammoiset huomionhakuiset ihmiset jotka valittaa. Oikeasti lihavat ihmiset kärsii kyllä ihan omassa rauhassaan, ja ulospäin on pakko esittää reipasta ja leppoisaa lihavaa, vaikka miten olisi paha mieli. Ei jokainen voi onnistua jos vain haluaa, aivan hullu ajatus, ymmärrätkö sinä että ihmisillä on rajoitteita? Sinä väität että kaikki jotka lähtevät juoksukilpailuun mukaan voittavat jos vain haluavat, mutta mitäs kun kaikki haluaa voittaa, ja kultamitaleja jaetaan vain yksi? Sinulla on käynyt helvetin hyvä tuuri kun olet selvinnyt vaikeuksistasi huolimatta, miksi olet niin katkera niile joilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri?
Ymmärrätkö että se että sinä haukut täällä läskejä, ei auta yhtään läskiä laihtumaan? Tuo sinun haukkumisesi kai sitten auttaa sinua itseäsi käsittelemään omia ongelmiasi..
[/quote]
On aika turha yrittää vedota järkevällä argumentoinnilla näihin, hmm, hieman yksinkertaisiin tyyppeihin. Ei mene perille. Itse pistän läskiksi (pun intended :D) ja ärsytän näitä koko ajan lisää, jotta niillä vain korvissa soi ja lisää suoltavat tekstiä tänne näppikset sauhuten. Ainoa mahdollinen käsittelytapa, kuten sanoin. Nämä ovat näitä yhteiskunnan tiettyjä piirejä, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Ikävää, mutta totta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:44"]Juu ymmärrän sun pointtisi ja kuten jo aiemmin kirjoitin en ole puhunut oikeasti sairaista ja vakavasta masennuksesta oikeasti kärsivät lihavat, vaan ne jotka ovat lihavia ja keksivät syitä ja itkevät muille jatkuvasti katkeraa oloaan ja haukkuvat onnistujia, ovat negatiivisia ja syyttävät lapsuuttaan ja milloin mitäkin siitä että mässätään ja maataan himassa. Ei sun tilanteessa kukaan varmaan oleta sen olevan helppoa tai aseta niitä paineita niskaasi. Kyse oli nyt siitä että valtaosa lihavista ovat usein myös muuten laiskoja ja pessimistejä, ovat katkeria muiden saavutuksista yms. Ourkavat pahaa oloaan muihin. Sinulle tsemppiä ja voimia ja toivon että saat kunnon apua ja sellaista josta itse hyödyt ja saat voimia. Kuka tahansa voi periaatteessa sairastua mutta asenne ratkaisee heillä joilla ei ole sitä ns OIKEAA syytä ja halua yrittää
Tuo ei kuule pidä yhtään paikkaansa, miksi ihmeessä sinä haluat väkisin leimata kaikki lihavat katkeriksi ja negatiivisiksi ihmisiksi? Minun tuntemani katkerat ilkeät ihmiset ovat kaikki normaalipainoisia. Ehkä sinun epäreilu haukkumisesi saa ihmisen kuin ihmisen negatiiviseksi?
Minä olen katsonut kaikki laihdutusohjelmat mitä telkkarista on tullut, ja kaikissa, järjestään, kun selvitetään läskien syitä lihavuuteen, taustalta löytyy jotain menneisyyden traumoja, jopa lapsuudesta asti, mikä sinä olet sanomaan, että jollain ihmisellä ei ole ollut huonoa lapsuutta? Ei kaikki ihmiset osaa hoitaa omia vastoinkäymisiään yhtä hienosti kuin sinä, joillekin vaan jää haava sieluun, ja sitä kaikki yrittää hoitaa kuka milläkin tavalla.
[/quote]
ja taas se tuli sieltä, se sielun haava paska. Kyllä minulla ja varmasti jokaisella on traumansa ja vaikeutensa. Se vaan erottaa menestyjät epäonnistujista osaako kääntää ikävät kokemukset voitoksi ja haluaako jäädä rypemään, säälimään itseään tai kerjäämään muilta sääliä tai silittelyä. Kyllä jokainen voi onnistua jos haluaa, jos ei halua niin sekin on ihan jees, mut sillon mun mielestä menettää "oikeutensa" valittaa...ja keksiä tekosyitä. Pointti oli siis rautalankaa vääntäen se että lapsuus, traumat tai ongelmat eivät ole syy pilata koko elämä, on olemassa syy seuraus juttuja joo mut on itsestä hyvin pitkälti kiinni mitä elämällään jatkossa päättää tehdä. Voi heittää hukkaan koska oli niin paskaa yms mut kuka siinä häviää sinä itse, en minä. Henk koht ihan sama miltä muut näyttää ei huononna eikä paranna ihmistä millään lailla...se valitus ja ongelmien taakse piiloutuminen kertoo kylläkin paljon ihnisestä.
[/quote]
[/quote]
osaatko lukea? Täällä nimenomaan aiemmin korjoitin että juu kaikki ei voi olla kirurgeja, lentäjiä, voittajia vaik haluis...ja juu on rajoitteita mutta jokainen voi kyllä laihtua ja jokainen voi olla oman elämänsä herra. Ikävää että olet rajoittunut ja älylliset taitosi eivät riitä sisäistämään lukemaasi tekstiä vaan joudut keksimään niitä vastaväitteitä
Kyllä ne lääkkeet voi lihottaa. Jos ne vaikuttaa aineenvaihduntaan niin, että ihminen on normaalipainon ylärajoilla, kun syö OMENAN päivässä ja jos syö enemmän, lihoo ja paino nousee (siihen plus säännöllinen liikunta). Ja tuohon normaalipainon ylärajoille on lihonut ihan normaali syömisellä hyvin vähäisine herkutteluineen. Minun läheiselle kävi näin ja sairastui syömishäiriöön sen lääkkeen takia (lihoi ja lihoi vaan vaikka ihminen urheili aktiivisesti ja tarkkaili syömisiään entistä tiukemmin ja tiukemmin). Sitten kun jätti tämän lääkkeen pois, laihtui varmaan kuukaudessa alipainoiseksi, söi mitä sattui ja juopotteli samaan aikaan.
Ja ennen kun joku alkaa vinkua siitä, että eihän tämä tuntemani ihminen ollut varsinaisesti ylipainoinen, niin ei ollutkaan, vielä. Jos olisi jatkanut lääkkeen syöntiä ja repsahtanut syömään jotain muuta, kun sen yhden omenan päivässä, niin aivan takuulla olisi tänä päivänä lihava.
Mutta te läskifoobikot olette säälittäviä. Joku syömishäiriö pitää ihmisellä olla, jos muiden ihmisten paino kiinnostaa ja ahdistaa noin paljon ja herättää tällaista raivoa, mitä täällä. Ja ei, en ole itse lihava, vaan hoikka.
Jos arvostelee masentuneita ihmisiä laiskoiksi niin silloin on ihan turhaa valittaa jos joku oikeasti masentunut tulee kertomaan millaista se on.
Okei, jotain täällä ärsyttää valittavat läskit. Minua ärsyttää kun tämä ihminen yleistää kaikki läskit sellaisiksi. OIkeasti läskit yleensä kärsii suht hiljaa. Tai ainakin suurin osa heistä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:54"]Jos arvostelee masentuneita ihmisiä laiskoiksi niin silloin on ihan turhaa valittaa jos joku oikeasti masentunut tulee kertomaan millaista se on.
Okei, jotain täällä ärsyttää valittavat läskit. Minua ärsyttää kun tämä ihminen yleistää kaikki läskit sellaisiksi. OIkeasti läskit yleensä kärsii suht hiljaa. Tai ainakin suurin osa heistä.
[/quote]
nimenomaan ei olla yleistetty vaan puhuttu niistä läskeistä jotka eivät ole saaneet masennus tms diagnoosia vaan niistä läskeistä jotka lappaa suuhunsa paskaa, makaa vaan ja samalla valittavat kuinka on niin paskat lähtökohdat ettei voi mitään...samalla vetää kilo tolkulla karkkia napaansa. Sit ihmettelevät miks lihoo...hei aika monesti ylipainoinen ihminen ei edes tiedä/tajua kuinka paljon tarttee kuluttaa et voi vetää pizzan, karkkia, suklaalevyn, sipsejä ym ei tunnit vuorokaudessa riitä siihen
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
Miksi tuhlaat energiaasi toisten vihaamiseen?
[/quote]
En kirjaimellisesti kulje ja ajattele vihaavani tai käytä siihen energiaani, vittu miten kehareita pilkun nussijoita, se oli ilmaisu! Ei mikään pyhää vihaa täynnä oleva energiaa kuluttava avautuminen. Huh huh saivartelua kerrakseen. Tää on kyl helvetin huvittava paikka. Luuserit keksii kilpaa syitä miks voi jatkaa nillitystä ja oman elämänsä surkuttelua...ettei vaan tarttis tehdä mitään muutoksia. Ainahan se on muiden tai olosuhteiden vika et just sä et pärjää, laihdu, menesty tai oo onnellinen...hahaa
[/quote]
Miksi sinä olet noin kiukkuinen?
[/quote] Sillä on nälkä?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
En kirjaimellisesti kulje ja ajattele vihaavani tai käytä siihen energiaani, vittu miten kehareita pilkun nussijoita, se oli ilmaisu! Ei mikään pyhää vihaa täynnä oleva energiaa kuluttava avautuminen. Huh huh saivartelua kerrakseen. Tää on kyl helvetin huvittava paikka. Luuserit keksii kilpaa syitä miks voi jatkaa nillitystä ja oman elämänsä surkuttelua...ettei vaan tarttis tehdä mitään muutoksia. Ainahan se on muiden tai olosuhteiden vika et just sä et pärjää, laihdu, menesty tai oo onnellinen...hahaa
[/quote]
[/quote] Sillä on nälkä?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:54"]Jos arvostelee masentuneita ihmisiä laiskoiksi niin silloin on ihan turhaa valittaa jos joku oikeasti masentunut tulee kertomaan millaista se on.
[/quote]
ja edelleen kyse EI ole läskifobiasta tai muusta, on kyllä lihavia kavereita ja tuttuja yms jotka eivät valita ja jotka ovat elämässään muuten menestyviä. Mutta kun nyt olokin puhe nimenomaan niistä jotka käyttävät tekosyitä laiskuudelle ja vihaavat itseään mutta eivät tee asioille mitään. Kuinka tyhmä pitää olla että ei tajua tätä, tai osaa ymmärtää lukemaansa vaan keksii miljoona uutta skenariota ja syytä miks joku voi olla lihava ja valittaa. Jos olet lihava etkä valita niin kiva juttu, en vihaa sinua ja ei en myöskään vihaa masentuneita. "vihaan" (en kirjaimellisesti, on sana muiden joukossa. Ennen kun joku tarttuu siihenkin) niitä jotka eivät syystä tai toisesta viitsi yrittää, viitsi liikkua tai syödä terveellisesti ja sitten "syyttelee" normipainoisia tai laihoja tästä ja selittää kuinka rumaa on olla aliravittu yms tyhmää. Tartte vetää ääripäihin ja kärjistää ja saivarella
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
osaatko lukea? Täällä nimenomaan aiemmin korjoitin että juu kaikki ei voi olla kirurgeja, lentäjiä, voittajia vaik haluis...ja juu on rajoitteita mutta jokainen voi kyllä laihtua ja jokainen voi olla oman elämänsä herra. Ikävää että olet rajoittunut ja älylliset taitosi eivät riitä sisäistämään lukemaasi tekstiä vaan joudut keksimään niitä vastaväitteitä
[/quote]
Kaikilla ei ole niitä voimavaroja keskittyä itseensä, sitä tarvitaan että löytyy se syy miksi ei pysty laihduttamaan. Muu elämä vie kaikki mehut, kun huolehtii kaikesta muusta elämässä, ei aina jaksa keskittyä itseensä ja itsensä hoitamiseen. Varmasti jokainen pystyisi laihtumaan, esim. Suurin Pudottaja-ohjelmassa, mutta kotona se on ihan eri asia, muiden perheenjäsenten ongelmat tulevat aina ensin, työkiireet ja kotityöt painaa niskassa, ja sitten illalla kun on hetki "omaa aikaa" on mukava vähän hemmotella itseään suklaalla telkkarin ääressä, ja taas on parempi mieli, tuntuu että sai palkinnon siitä että jaksoi taas yhden päivän eteenpäin romahtamatta. Se että tästä totutusta elämäntyylistä pääsisi repäisemään itsensä pois on todella iso urakka, ei se elämänmuutoksen teko ole mitään siitä vaan ja sillä selvä.
Ikävää että olet rajoittunut ja älylliset taitosi eivät riitä sisäistämään lukemaasi tekstiä vaan joudut keksimään niitä vastaväitteitä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:14"]
[/quote]
nimenomaan ei olla yleistetty vaan puhuttu niistä läskeistä jotka eivät ole saaneet masennus tms diagnoosia vaan niistä läskeistä jotka lappaa suuhunsa paskaa, makaa vaan ja samalla valittavat kuinka on niin paskat lähtökohdat ettei voi mitään...samalla vetää kilo tolkulla karkkia napaansa. Sit ihmettelevät miks lihoo...hei aika monesti ylipainoinen ihminen ei edes tiedä/tajua kuinka paljon tarttee kuluttaa et voi vetää pizzan, karkkia, suklaalevyn, sipsejä ym ei tunnit vuorokaudessa riitä siihen
[/quote]
tämä ketju alkoi niin että joku halusi kertoa syitä lihavuudelleen. ei tekosyitä. sitten alkoi kauhea laiskuusmeuhkaus. mistä sinä tiedät kuka on oikeasti masentunut? mistä tiedät kenellä on syömishäiriö? mitä jos se valittaja oikeasti onkin masentunut? ymmärrän jos valitus ottaa päähän, mutta tuo raivo ja yleistäminen on aika huvittavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:14"]
[/quote]
[/quote]
Niin no missä tälläinen tapaus on? Missä valitus? Anna nyt ihan esimerkki tälläisestä valituksesta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:22"]
ja edelleen kyse EI ole läskifobiasta tai muusta, on kyllä lihavia kavereita ja tuttuja yms jotka eivät valita ja jotka ovat elämässään muuten menestyviä. Mutta kun nyt olokin puhe nimenomaan niistä jotka käyttävät tekosyitä laiskuudelle ja vihaavat itseään mutta eivät tee asioille mitään. Kuinka tyhmä pitää olla että ei tajua tätä, tai osaa ymmärtää lukemaansa vaan keksii miljoona uutta skenariota ja syytä miks joku voi olla lihava ja valittaa. Jos olet lihava etkä valita niin kiva juttu, en vihaa sinua ja ei en myöskään vihaa masentuneita. "vihaan" (en kirjaimellisesti, on sana muiden joukossa. Ennen kun joku tarttuu siihenkin) niitä jotka eivät syystä tai toisesta viitsi yrittää, viitsi liikkua tai syödä terveellisesti ja sitten "syyttelee" normipainoisia tai laihoja tästä ja selittää kuinka rumaa on olla aliravittu yms tyhmää. Tartte vetää ääripäihin ja kärjistää ja saivarella
[/quote]
Tajuatko ollenkaan itse, miten tyhmältä juttusi kuulostaa? Et. No, minä sanon sen sinulle: sinä olet tyhmä. Ei äly loista tuossa päässä. :D :D
Hey, darling. I hate you too. :) :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:26"]
Vittu mitä kehareita bro
[/quote]
Hey darling, I hate you too. ;) :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Sillä on nälkä?
[/quote]
kiitos huolenpidostasi, mutta ei nyt just oo nälkä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:07"]Mua lähinnä aina naurattaa lihavien selitykset "koska lääkitys"... Just joo, lääkitys voi toki tuoda parisen kiloa itsestään, ihan nestettä kehoon ja jotkut saattaa lisätä ruokahalua mutta edelleen se oikea syy on teidän ruokavalio ja vääränlainen(olematon?) liikkuminen. Ei yhtään mikään muu, useimmilla ei ole selkärankaa sitä asiaa myöntää, ollaan tultu sokeaksi tekemisille ja mikä pahinta väitetään aina: "kyllä mä liikun ja syön tosi terveellisesti mutten vaan laihdu koska lääkitys tms." sori, fysiikka tulee vastaan, luonnonlait, selkeä fakta. Ei ole ylipainoisia kohtaan mitään paitsi vasta siinä vaiheessa kun selitetään ja pidetään kanssaihmisiä niin tyhminä että luullaan kaikkien uskovan.
[/quote]
niin samaa mieltä...mut ihan turhaan me tääl yritetään tätä tuoda esiin koska noil läskeil on jo 15 vasta-argumenttia valmiina, kuten köyhyys, lapsuus, kebabin halpa hinta, salin kalleus, lääkkeet, masis...you name it (wt mammaa lainatakseni)