Jestas sentään että ihmiset ovat ty periä, jos mulla on myynti-ilmoitus suomeksi niin siihen silloin vastataan myös suomeksi!
Jos on suomenkielinen ilmoitus ymmärretty niin silloin siihen pitää ymmärtää vastata myös suomeksi, vaikka sitten google kääntäjän avulla.
Kommentit (19)
Haluatko myydä sen tavaran vai levittää sun rasistista sanomaa?
Typerä on persu ja heitä äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
Ap on naurettava.
Itse olet. Ei esim mummoni ymmärrä englantia vaikka tietotekniikkaa osaakin käyttää niin ärsyttävää tuollainen englanninkielisten viestien pommitus.
Monesti ei ole edes ymmärretty.
Itselläni on ostoilmoitus ja muutamakin ää.iö tullut jankuttamaan että paljollako myyt, kerro lopullinen hinta millä myyt jne.
Jos ei osaa suomeksi vastata niin vastaa sille siansaksalla vaan reilusti!
Vierailija kirjoitti:
Eikö raha kelpaa?
Ei siinä tapauksessa jos ei ymmärrä missä ja miten tuo myynti, tavaran ja rahojen vaihto tapahtuu kun ei ole yhteistä kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on naurettava.
Itse olet. Ei esim mummoni ymmärrä englantia vaikka tietotekniikkaa osaakin käyttää niin ärsyttävää tuollainen englanninkielisten viestien pommitus.
Sun logiikan mukaan ostajan pitäisi käyttää googlen kääntäjää, mutta tietotekniikkaa osaavan mummosi ei tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on naurettava.
Sun logiikan mukaan ostajan pitäisi käyttää googlen kääntäjää, mutta tietotekniikkaa osaavan mummosi ei tarvitse?
Ei tarvitse vanhan ihmisen osata enempää kun on pakko, ei sellaiset asiat käy kovin kätevästi iäkkäiltä ja kun hän on se myyjä. Jokainen kiinnostunut voi nähdä sen vaivan että ottaa yhteyttä ilmoituksen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on naurettava.
Ei tarvitse vanhan ihmisen osata enempää kun on pakko, ei sellaiset asiat käy kovin kätevästi iäkkäiltä ja kun hän on se myyjä. Jokainen kiinnostunut voi nähdä sen vaivan että ottaa yhteyttä ilmoituksen kielellä.
Sillä se kuitataan kun on vanha? Jotkut vanhat ihmiset opiskelevat edelleen uusia kieliä tai puhuvat ennestään montaa eri kieltä.
Samahan se on työpaikkailmoituksissakin. Jos haluavat vastauksen englanniksi niin ilmoitus on kirjoitettu englanniksi.
Ruotsissa koko ikänsä asunut serkkuni ymmärtää suomea, muttei osaa kirjoittaa suomea. Ymmärrän vähän saksaa ja tanskaa, mutten todellakaan pysty kirjoittamaan mitään kyseisillä kielillä.
Ymmärrän täysin, että voi käyttää google-kääntäjää lukemiseen, muttei kirjoittamiseen, koska tulee ihan hassua höpö-kieltä.
Itselleni kyllä aivan sama vaikka viestit olisi sanskriitiksi, jos saan myytyä haluamani tavaran haluamallani hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on työpaikkailmoituksissakin. Jos haluavat vastauksen englanniksi niin ilmoitus on kirjoitettu englanniksi.
Då det behövs svenskspråkig personal är annonsen ofta på finska och engelska, då rekryteraren helt enkelt inte kan annat. Vem anställer sådana skitfirmor och rekrytera? Givetvis de som inte själv kan desto mera men nog förutsätter att andra kan och betjänar. Det kan bli långnäsa av sådant.
Ei kaikille kyselijöille tarvitse vastata mitään. Mummo odottakoon suomenkielistä ostajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on naurettava.
Bra inställning. Hur mycket av ditt skrot har du kvar? 100 %?
P.S. då jag skriver på svenska duger givetvis svar endast på svenska.
Ap on naurettava.