Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskien haukkujat...

Vierailija
04.05.2014 |

Epäilen, että suuri osa Suomen lihavista on lihavia samasta syystä kuin minä eli lääkkeiden käytön johdosta. Esim. psykoosi- ja masennuslääkkeet ovat aika yleisiä (vuonna 2011 400 000 suomalaista söi masennuslääkkeitä). Minä syön niitä, koska lapsuuteni oli kurja ja nykyisyyteni on kurja. Ja koska pysyn työkykyisenä niiden kanssa enkä käyttäydy oudosti. Mietin vaan, miten läpeensä paska sellaisen ihmisen pitää olla, joka itse on hyväosainen, terve ja hoikka ja jatkuvalla syötöllä täällä arvostelee ylipainoisia. Minäkin olin ennen laiha! Se oli helppoa, kun oli terve eikä ollut lääkkeitä! Voin vannoa, että ette tiedä mitään siitä, millaista taistelua ylipainoiset käyvät. Olette vain h-y-v-ä-o-s-a-i-s-i-a, jotka kehtaavat nälviä niitä, jotka saivat huonommat kortit.

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:30"]

sinäkään et siis osaa sisäistää lukemaasi/? Se sun mainitsema "läskifoobikko" ei ole missään viestissä sanonut vihaavansa tai pelkäävänsä läskejä, vaan niitä jotka ei kykene ottaa vastuuta omista teoistaan, elämästään ja kiloistaan. Niitä jotka selittelee muille miksi ovat läskejä ja kuinka eivät voi laihtua koska syystä että mutta kun ja niin edelleen

[/quote]

Hey darling, I hate you too. ;) :)

Vierailija
162/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:31"]

kiitos huolenpidostasi, mutta ei nyt just oo nälkä

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:19"]

Miksi jankkaat? Sinun täytyy ihan itse pysyä kärryillä mistä aiheesta tietyssä keskustelussa puhutaan eikä turvautua aina muihin että selittävät sinulle aiheen jotta voit alkaa aukoa päätäsi paremmin. Oletko työelämässä?

[/quote]

Vierailija
164/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:53"]

ja taas se tuli sieltä, se sielun haava paska. Kyllä minulla ja varmasti jokaisella on traumansa ja vaikeutensa. Se vaan erottaa menestyjät epäonnistujista osaako kääntää ikävät kokemukset voitoksi ja haluaako jäädä rypemään, säälimään itseään tai kerjäämään muilta sääliä tai silittelyä. Kyllä jokainen voi onnistua jos haluaa, jos ei halua niin sekin on ihan jees, mut sillon mun mielestä menettää "oikeutensa" valittaa...ja keksiä tekosyitä. Pointti oli siis rautalankaa vääntäen se että lapsuus, traumat tai ongelmat eivät ole syy pilata koko elämä, on olemassa syy seuraus juttuja joo mut on itsestä hyvin pitkälti kiinni mitä elämällään jatkossa päättää tehdä. Voi heittää hukkaan koska oli niin paskaa yms mut kuka siinä häviää sinä itse, en minä. Henk koht ihan sama miltä muut näyttää ei huononna eikä paranna ihmistä millään lailla...se valitus ja ongelmien taakse piiloutuminen kertoo kylläkin paljon ihnisestä.

[/quote]

Vierailija
165/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:44"]Juu ymmärrän sun pointtisi ja kuten jo aiemmin kirjoitin en ole puhunut oikeasti sairaista ja vakavasta masennuksesta oikeasti kärsivät lihavat, vaan ne jotka ovat lihavia ja keksivät syitä ja itkevät muille jatkuvasti katkeraa oloaan ja haukkuvat onnistujia, ovat negatiivisia ja syyttävät lapsuuttaan ja milloin mitäkin siitä että mässätään ja maataan himassa. Ei sun tilanteessa kukaan varmaan oleta sen olevan helppoa tai aseta niitä paineita niskaasi. Kyse oli nyt siitä että valtaosa lihavista ovat usein myös muuten laiskoja ja pessimistejä, ovat katkeria muiden saavutuksista yms. Ourkavat pahaa oloaan muihin. Sinulle tsemppiä ja voimia ja toivon että saat kunnon apua ja sellaista josta itse hyödyt ja saat voimia. Kuka tahansa voi periaatteessa sairastua mutta asenne ratkaisee heillä joilla ei ole sitä ns OIKEAA syytä ja halua yrittää

Tuo ei kuule pidä yhtään paikkaansa, miksi ihmeessä sinä haluat väkisin leimata kaikki lihavat katkeriksi ja negatiivisiksi ihmisiksi? Minun tuntemani katkerat ilkeät ihmiset ovat kaikki normaalipainoisia. Ehkä sinun epäreilu haukkumisesi saa ihmisen kuin ihmisen negatiiviseksi?

Minä olen katsonut kaikki laihdutusohjelmat mitä telkkarista on tullut, ja kaikissa, järjestään, kun selvitetään läskien syitä lihavuuteen, taustalta löytyy jotain menneisyyden traumoja, jopa lapsuudesta asti, mikä sinä olet sanomaan, että jollain ihmisellä ei ole ollut huonoa lapsuutta? Ei kaikki ihmiset osaa hoitaa omia vastoinkäymisiään yhtä hienosti kuin sinä, joillekin vaan jää haava sieluun, ja sitä kaikki yrittää hoitaa kuka milläkin tavalla.

[/quote]

ja taas se tuli sieltä, se sielun haava paska. Kyllä minulla ja varmasti jokaisella on traumansa ja vaikeutensa. Se vaan erottaa menestyjät epäonnistujista osaako kääntää ikävät kokemukset voitoksi ja haluaako jäädä rypemään, säälimään itseään tai kerjäämään muilta sääliä tai silittelyä. Kyllä jokainen voi onnistua jos haluaa, jos ei halua niin sekin on ihan jees, mut sillon mun mielestä menettää "oikeutensa" valittaa...ja keksiä tekosyitä. Pointti oli siis rautalankaa vääntäen se että lapsuus, traumat tai ongelmat eivät ole syy pilata koko elämä, on olemassa syy seuraus juttuja joo mut on itsestä hyvin pitkälti kiinni mitä elämällään jatkossa päättää tehdä. Voi heittää hukkaan koska oli niin paskaa yms mut kuka siinä häviää sinä itse, en minä. Henk koht ihan sama miltä muut näyttää ei huononna eikä paranna ihmistä millään lailla...se valitus ja ongelmien taakse piiloutuminen kertoo kylläkin paljon ihnisestä.

[/quote]

Kyllä, nimenomaan niin, kaikilla varmasti on joku trauma tms. ja kuten sanoin, kukin käsittelee sitä omalla tavallaan, sinä vaan et hyväksy kuin oman tapasi. Hyvin hyvin harva läski valittaa, usko nyt! Ne on ne normaalipainoiset läskikammoiset huomionhakuiset ihmiset jotka valittaa. Oikeasti lihavat ihmiset kärsii kyllä ihan omassa rauhassaan, ja ulospäin on pakko esittää reipasta ja leppoisaa lihavaa, vaikka miten olisi paha mieli. Ei jokainen voi onnistua jos vain haluaa, aivan hullu ajatus, ymmärrätkö sinä että ihmisillä on rajoitteita? Sinä väität että kaikki jotka lähtevät juoksukilpailuun mukaan voittavat jos vain haluavat, mutta mitäs kun kaikki haluaa voittaa, ja kultamitaleja jaetaan vain yksi? Sinulla on käynyt helvetin hyvä tuuri kun olet selvinnyt vaikeuksistasi huolimatta, miksi olet niin katkera niile joilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri? 

Ymmärrätkö että se että sinä haukut täällä läskejä, ei auta yhtään läskiä laihtumaan? Tuo sinun haukkumisesi kai sitten auttaa sinua itseäsi käsittelemään omia ongelmiasi..

[/quote]

osaatko lukea? Täällä nimenomaan aiemmin korjoitin että juu kaikki ei voi olla kirurgeja, lentäjiä, voittajia vaik haluis...ja juu on rajoitteita mutta jokainen voi kyllä laihtua ja jokainen voi olla oman elämänsä herra. Ikävää että olet rajoittunut ja älylliset taitosi eivät riitä sisäistämään lukemaasi tekstiä vaan joudut keksimään niitä vastaväitteitä

[/quote]

Kaikilla ei ole niitä voimavaroja keskittyä itseensä, sitä tarvitaan että löytyy se syy miksi ei pysty laihduttamaan. Muu elämä vie kaikki mehut, kun huolehtii kaikesta muusta elämässä, ei aina jaksa keskittyä itseensä ja itsensä hoitamiseen. Varmasti jokainen pystyisi laihtumaan, esim. Suurin Pudottaja-ohjelmassa, mutta kotona se on ihan eri asia, muiden perheenjäsenten ongelmat tulevat aina ensin, työkiireet ja kotityöt painaa niskassa, ja sitten illalla kun on hetki "omaa aikaa" on mukava vähän hemmotella itseään suklaalla telkkarin ääressä, ja taas on parempi mieli, tuntuu että sai palkinnon siitä että jaksoi taas yhden päivän eteenpäin romahtamatta. Se että tästä totutusta elämäntyylistä pääsisi repäisemään itsensä pois on todella iso urakka, ei se elämänmuutoksen teko ole mitään siitä vaan ja sillä selvä.

Ikävää että olet rajoittunut ja älylliset taitosi eivät riitä sisäistämään lukemaasi tekstiä vaan joudut keksimään niitä vastaväitteitä

[/quote]

Aivan ja tuossa tulikin syy miksi joku on läski. Miksi pitää käyttää ruokaa palkintona? Selvitä syy tunnesyömiselle ja tee asialle jotain. Jos asetat muut edelle niin se on sun valinta...älä keksi syitä vaan hyväksy itse se tosiasia et sä et halua tarpeeksi laihtua. Jos haluat, asrtat sen etusijalle myös siellä kotona ja onnistut. Ei mun perhe kärsi siitä että hoidan kuntoani ja itseäni, päin vastoin. Olen iloisempi, jaksan ja huolehdin myös muista siinä ohella. Se on elämäntapa. Jos elämä on niin sietämätöntä et pitää palkita suklaalla itteään joka hetki tai päivä niin huh huh sillon luulis vielä enemmän haluavan muutosta

Vierailija
166/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:54"]Jos arvostelee masentuneita ihmisiä laiskoiksi niin silloin on ihan turhaa valittaa jos joku oikeasti masentunut tulee kertomaan millaista se on.

Okei, jotain täällä ärsyttää valittavat läskit. Minua ärsyttää kun tämä ihminen yleistää kaikki läskit sellaisiksi. OIkeasti läskit yleensä kärsii suht hiljaa. Tai ainakin suurin osa heistä.

[/quote]

nimenomaan ei olla yleistetty vaan puhuttu niistä läskeistä jotka eivät ole saaneet masennus tms diagnoosia vaan niistä läskeistä jotka lappaa suuhunsa paskaa, makaa vaan ja samalla valittavat kuinka on niin paskat lähtökohdat ettei voi mitään...samalla vetää kilo tolkulla karkkia napaansa. Sit ihmettelevät miks lihoo...hei aika monesti ylipainoinen ihminen ei edes tiedä/tajua kuinka paljon tarttee kuluttaa et voi vetää pizzan, karkkia, suklaalevyn, sipsejä ym ei tunnit vuorokaudessa riitä siihen

[/quote]

Niin no missä tälläinen tapaus on? Missä valitus? Anna nyt ihan esimerkki tälläisestä valituksesta.

[/quote]

mielelläni annan esimerkkejä. Pt ammatissa törmään jatkuvasti jopa päivittäin näihin jotka hakevat apua mutta keksivät sitten syitä ja selityksiä kun huomaavat miten kovaa työtä kuntoon pääseminen vaatii. Kuulen usein helppo sun on sanoa kun oot ton näköinen...juu ei kukaan ole synnynnäisesti kisakunnosaa, se vaatii tuhansia tunteja töitä, kieltäytymistä, itsekuria ja valintoja. Myös toisessa ammatissani psyk puolella tärmään ko tapauksiin

Vierailija
167/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:43"]

se vaatii tuhansia tunteja töitä, kieltäytymistä, itsekuria ja valintoja.

[/quote]

Ja väität,että olet onnellinen ihminen, kun koko ajan täytyy olla kieltäytymässä ja piiskata itseäsi itsekurilla? Oi voi, täytyyko ihmisen elämän todellakin olla noin vaikeaa, etkö milloinkaan anna itsesi nauttia? :( Meillä on vain tämä yksi elämä, relaa vähän! Sääliksi minun sinua käy. :(

Vierailija
168/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnioitus maailmassa niille ylipainoisille jotka hakevat apua ja tulevat hyvällä asenteella treeneihin, koska itse haluavat, ovat itse päättäneet ja ovat valmiita kovaan duuniin, hikeen ja kyyneliin. Edelleen sairasta olisi vihata ylipainoisia, en siis vihaa. On vaan vitun tyhmää keksiä syitä kun vois keksiä samaan tahtiin syitä miks tekis asioille jotain. Tämä pätee myös muuhun esim koulutukseen, työhön ja muuhun elämässä. Olet just niin hyvä äiti kun haluat / yrität olla, olet menestyvä omassa työssäsi on se mitä hyvänsä jos itse päätät niin ja teet kaikkesi. Kukaan ei hauku sellaisia jotka antavat 110%,kaikkensa vaikka joskus epäonnistuisi mut lusmuilijoita kylläkin

Vierailija
169/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:50"]

Kaikki kunnioitus maailmassa niille ylipainoisille jotka hakevat apua ja tulevat hyvällä asenteella treeneihin, koska itse haluavat, ovat itse päättäneet ja ovat valmiita kovaan duuniin, hikeen ja kyyneliin. Edelleen sairasta olisi vihata ylipainoisia, en siis vihaa. On vaan vitun tyhmää keksiä syitä kun vois keksiä samaan tahtiin syitä miks tekis asioille jotain. Tämä pätee myös muuhun esim koulutukseen, työhön ja muuhun elämässä. Olet just niin hyvä äiti kun haluat / yrität olla, olet menestyvä omassa työssäsi on se mitä hyvänsä jos itse päätät niin ja teet kaikkesi. Kukaan ei hauku sellaisia jotka antavat 110%,kaikkensa vaikka joskus epäonnistuisi mut lusmuilijoita kylläkin

[/quote]

Ja tämä se vain jaksaa. :D Mee jo nukkumaan, että jaksat huomenna taas saman kirjoitusrumban. Sillä ethän sinä missään töissä käy, sinä vain haukut ihmisiä keskustelupalstoilla. :D :D

By the way darling, I hate you too. ;) :)

Vierailija
170/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:43"]

se vaatii tuhansia tunteja töitä, kieltäytymistä, itsekuria ja valintoja.

[/quote]

Ja väität,että olet onnellinen ihminen, kun koko ajan täytyy olla kieltäytymässä ja piiskata itseäsi itsekurilla? Oi voi, täytyyko ihmisen elämän todellakin olla noin vaikeaa, etkö milloinkaan anna itsesi nauttia? :( Meillä on vain tämä yksi elämä, relaa vähän! Sääliksi minun sinua käy. :(

[/quote]

kyllä nautin ja useasti, olen jo saavuttanut tavoitteeni nyt ylläpidän sitä ja mietin seuraavaa tavoitetta...elämääni kuuluu paljon hyvää ruokaa, seuraa, perhe, muitakin harrastuksia, kiva koti yms ei mikään poissulje toisiaan. Kyllä on pitänyt olla kyria että saavutin sen mitä itse itselleni asetin mutta en ole koskaan kokenut sitä taakaksi, päin vastoin, se on minun tapa elää. Se ei sovi kaikille eikä siitä ole kyse ollutkaan

Vierailija
171/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyvään kuntoon pääseminen on työn takana, mutta jos on kunnolla ylipainoinen niin se elämänmuutos minkä laihtuminen vaatii on vaikeaa. Josset ymmärrä sitä työssäsi niin et voi olla kovin hyvä motivoimaan ihmisiä.

Ja kukaan ei ole haukkunut sinua siitä että pidät itsestäsi huolta, sehän on se ihanne tilanne. Joillakin elämä on vaan joskus lähtenyt toiseen suuntaan syystä tai toisesta ja sitten lohtua haetaan niistä huonoista pinttyneistä tavoista.

Kukaan ei väitä että lihava on jotenkin parempi läheisilleen kuin laiha, ihan ihmisestähän se on kiinni millainen äiti esimerkiksi on ja ainahan se on parempi olla terve.

Ihmeen henkilökohtaisesti otat toisten lihavuuden. Sinulta puuttuu kai kyky nähdä muiden tilanteita heidän perspektiivistään, koittaa ymmärtää jotta voisit sitten auttaa parhaasi mukaan. Ymmärtäminen ei tarkoita sitä että pitäisi jotenkin kannustaa jatkamaan huonoja tapoja, vaan näyttää miten niitä voisi arjen paineissa muokata ja jaksaa siten paremmin. Laittaa pieniä tavoitteita siihen matkalle kohti sitä suurta tavoitetta ja kannustaa kun ne pienet tavoitteet toteutuu. Nimittäin jos on liian ankara itselleen ja vaatii heti liikaa niin aika monella loppuu laihdutus ja kuntoremppa siihen.

Vierailija
172/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:54"]

kyllä nautin ja useasti, olen jo saavuttanut tavoitteeni nyt ylläpidän sitä ja mietin seuraavaa tavoitetta...elämääni kuuluu paljon hyvää ruokaa, seuraa, perhe, muitakin harrastuksia, kiva koti yms ei mikään poissulje toisiaan. Kyllä on pitänyt olla kyria että saavutin sen mitä itse itselleni asetin mutta en ole koskaan kokenut sitä taakaksi, päin vastoin, se on minun tapa elää. Se ei sovi kaikille eikä siitä ole kyse ollutkaan

[/quote]

Sorry vaan, mutta en usko sinua. :(

Vierailija
173/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:50"]

[/quote]

Ja tämä se vain jaksaa. :D Mee jo nukkumaan, että jaksat huomenna taas saman kirjoitusrumban. Sillä ethän sinä missään töissä käy, sinä vain haukut ihmisiä keskustelupalstoilla. :D :D

By the way darling, I hate you too. ;) :)

[/quote]

kyllä jaksan hyvin, kiitos vaan. Aamulla taas 5.30 herätys lenkille ja töihin. Su on aikaa kun sattuu olee lepopäivä. On hyvin aikaa vihata läskejä hahaaaa voi sinua rakas kulta mussukka kun huolehdit mun riittävistä unista. Mulle riittää kato se 6-7 h unta normisti kun en vedä itteeni hiilarihötöllä väsyksiin

Vierailija
174/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:58"]

kyllä jaksan hyvin, kiitos vaan. Aamulla taas 5.30 herätys lenkille ja töihin. Su on aikaa kun sattuu olee lepopäivä. On hyvin aikaa vihata läskejä hahaaaa voi sinua rakas kulta mussukka kun huolehdit mun riittävistä unista. Mulle riittää kato se 6-7 h unta normisti kun en vedä itteeni hiilarihötöllä väsyksiin

[/quote]

Sorry vaan, mutta en usko sinua. :(

Vierailija
175/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se läski sekos. :D

Vierailija
176/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjalta ja onnettomalta elämä vaikuttaa jos päivässä on aikaa vihata muita heidän painoindeksinsä perusteella.Ihan riippumatta siitä miten hyvässä tai huonossa kunnossa itse on.

Vierailija
177/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:54"]Tottakai hyvään kuntoon pääseminen on työn takana, mutta jos on kunnolla ylipainoinen niin se elämänmuutos minkä laihtuminen vaatii on vaikeaa. Josset ymmärrä sitä työssäsi niin et voi olla kovin hyvä motivoimaan ihmisiä.

Ja kukaan ei ole haukkunut sinua siitä että pidät itsestäsi huolta, sehän on se ihanne tilanne. Joillakin elämä on vaan joskus lähtenyt toiseen suuntaan syystä tai toisesta ja sitten lohtua haetaan niistä huonoista pinttyneistä tavoista.

Kukaan ei väitä että lihava on jotenkin parempi läheisilleen kuin laiha, ihan ihmisestähän se on kiinni millainen äiti esimerkiksi on ja ainahan se on parempi olla terve.

Ihmeen henkilökohtaisesti otat toisten lihavuuden. Sinulta puuttuu kai kyky nähdä muiden tilanteita heidän perspektiivistään, koittaa ymmärtää jotta voisit sitten auttaa parhaasi mukaan. Ymmärtäminen ei tarkoita sitä että pitäisi jotenkin kannustaa jatkamaan huonoja tapoja, vaan näyttää miten niitä voisi arjen paineissa muokata ja jaksaa siten paremmin. Laittaa pieniä tavoitteita siihen matkalle kohti sitä suurta tavoitetta ja kannustaa kun ne pienet tavoitteet toteutuu. Nimittäin jos on liian ankara itselleen ja vaatii heti liikaa niin aika monella loppuu laihdutus ja kuntoremppa siihen.

[/quote]

nimenomaan osaan kannustaa ja kuunnella ja kuuntelenkin ne syyt miksi on esim lihava mutta tekosyiden latelu siinä ei enää auta. Yhdessä mietitään missä vika miksi toimii niin ja sitten tehdään asioille jotain. Liian usein vaan näkee sen että tullaan, ollaan intopinkeenä ja aktiivisia, laaditaan listoja ja suunnitellaan. Sitten ei huvitakaan perutaan treenejä, valehdellaan flunssaa, mahatautia yms. Miksi? Se on itsensä kusettamista. Minähän saan palkkani tulee tai ei ja onnistuu tai ei, mut olen siellä sitä varten et onnistuis ja sillon turhauttaa paska asenne ja valehtelu ja laiskuus. Kuten sanoin tsemppaan tasantarkkaan ja oon ymmärtäväinen jos näen pientäkin effortia ja halua...mut en jaksa tuhlata aikaa jos toinen vaan pelleilee

Vierailija
178/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on todella paska lapsuus, suorastaan sadistinen. Myös terveys rakoillut ja minulla on aineenvaihduntaan suuresti vaikuttava perussairaus. Olen siitä huolimatta voittanut useamman bikini fitness kilpailun, en siis käytä taustojani tai muuta tekosyynä läskistyä, masentua ja laiskistua. Kaikki on itsestä kiinni, ei kukaan ole sitä sun tulevaisuutta arponut tai ennustanut joten ihan itse voit siihen vaikuttaa. Voit joko jäädä tuleen makaamaan ja syytellä muita tai olosuhteita, lääkitystä ym siitä että elämäsi kusee...mut totuus löytyy kun katsoo peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää muuttaa elämänsä suuntaa ja päättää voida hyvin. Jos minä siihen pystyn, pystyt sinäkin!!! Joten kuseta itseäs minkä jaksat, muita et huijaa tuolla nillityksellä. Joskus tarttee herätyksen, rajun sellaisen...toivottavasti onnistut saamaan itsesi "eloon" ja voit jatkossa paremmin.

Vierailija
179/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskistä fitness-hirmuksi? Ei ole mikään ruusuinen tulevaisuuudenkuva, ei kiitos.

Vierailija
180/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa