Ai viha
Tosi monella palstalla ja alustalla on alkanut näkyä ai vihaa. Ja varsinkin pride klovnien sekä faministien suunnalta. Miksi? Ihan samaa provoa hekin käyttää, miksi sekin nyt on tuomittavaa jos sitä käytetään heitä vastaan? Taas tätä ihan samaa somtaa ja yhden totuuden torveilua, vain he saavat, ja vain he ovat oikeassa, aina. Oikeesti, jos se elämä sateenkaarilipun alla on niin vaikeaa niin ehkä kannattaisi muuttaa muualle missä saa vain olla sigä yhtä mieltä. Ai on käytössä kaikilla, saa olla eri mieltä pride wokeilusta!
Kommentit (5)
Ne lääkkeet kannattaa myös ottaa.
Ihme, ettet saanut tuohon vuodatukseen koronaa ja edellistä hallitustakin.
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni ja ota ne lääkkeet
Taidat olla kaappihetero, kun noin satuttaa ja hatuttaa kritiikki prideä johtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne lääkkeet kannattaa myös ottaa.
Ihme, ettet saanut tuohon vuodatukseen koronaa ja edellistä hallitustakin.
Hyvä, että sanoit itse nuo. Tiedät, että niissä on syypäitä, siksi heti puolustuskannalla.
Todella monella palstalla näkyy nykyisin näitä mielenterveyspotilaiden jorinoita. Ilmeisesti avohoito tarkoittaa terapian ja ongelmien ulkoistamista yhteiskunnalle, eli muille palstalaisille. Jos elämä on noin vaikeaa, kannattaisi varmaan hakeutua laitoshoitoon.
Korkki kiinni ja ota ne lääkkeet