Eräs ihminen väitti minun asennoituneen häneen vinosti. Mä en todellakaan asennoitunut häneen millään lailla negatiivisesti
Tilanne liittyi työhöni. Hän saa kärsiä vielä, koska nyt mä asennoidun häneen vinosti sen, miten hän asian jälkeen käyttäytyi takia ja pystyn viemään asian hänen ns. pomonsa pöydälle.
Kommentit (69)
Muista kaivaa kaksi hautaa, jos lähdet pienestä sanomisesta kostamaan.
Sitäpaitsi se asiakaspalvelija on sinun pomosi, jos kerran ehdolle pyrit tai ehdolla olet.
Vierailija kirjoitti:
Muista kaivaa kaksi hautaa, jos lähdet pienestä sanomisesta kostamaan.
En kaiva. Ei tarvitse. Mä toimin vain itseäni puolustaen, siinä ei hautoja kaiveta.
Koska tämä poliitikon alku syyttää minua suhtautumisesta ja tunteista, joita minulla ei ole, niin nyt saa selittää puolueelle, miksi meni väittämään sellaista somessa? Minusta? Itse ei käsittänyt, mitä tilanteessa tapahtui, eikä osannut kysyä, koska ei ole asioiden hoitaja ainesta.
Sä kerroit tämän jo, äitihullu.
Sun ongelma on se, että sä jäät vatvomaan jotain olemattoman pieniä asioita, ja kasvatat niistä päässäsi vuoren kokoisia.
Minä olen työni lisäksi tavallinen kansalainen. Jos joku puhuu minusta paskaa julkisesti somessa (ei tosin nimellä, mutta tarkoittaen minua), niin asia eitodellakaan jää siihen. Sellainen käytös oli häneltä hyvin moitittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on se, että sä jäät vatvomaan jotain olemattoman pieniä asioita, ja kasvatat niistä päässäsi vuoren kokoisia.
Ehei. Mä opetan pienelle poliitikon alulle käytöstapoja. Tätien vastuu, näet.
Hyvä esimerkki taas. Ajaudut kaikkien ihmisten kanssa ristiriitouhin.
Vierailija kirjoitti:
Millälailla ajaudun? Mä haluan vain, että kyseinen henkilö ei loukkaa minua somessa. Vai väitätkö, että hänellä on sellainen oikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on se, että sä jäät vatvomaan jotain olemattoman pieniä asioita, ja kasvatat niistä päässäsi vuoren kokoisia.Ehei. Mä opetan pienelle poliitikon alulle käytöstapoja. Tätien vastuu, näet.
Ihanko oikeasti uskot, että kirjeesi vaikuttaa jotain.
Näutä vuodatuksiasi lukeneena, voin kuvitella miten toimit myös työssäsi.
Miksi miljonääriperijätär tekee vieläkin asiakaspalvelutöitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tässä ajaudu yhtään mihinkään. En pystynyt laittamaan hänelle viestiä suoraan, joten laitoin sen hänen puolueensa piiritoimistolle. En näe tässä mitään riitelyä omalta osaltani, koska oma asiani ei ollut mielipide, vaan faktaa. Hän väitti somessa minulla olleen häntä kohtaan negatiivisia tunteita, joita minulla ei ollut ja sheimasi minua siitä. Hänellä ei ole mitään faktaa minun tunteistani itseään kohtaan, joten sillä perusteella sheimaaminen käsitellään hänet edustajaksi valinneen tahon kanssa. Olen hänen käytöksestään loukkaantunut kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on se, että sä jäät vatvomaan jotain olemattoman pieniä asioita, ja kasvatat niistä päässäsi vuoren kokoisia.Ehei. Mä opetan pienelle poliitikon alulle käytöstapoja. Tätien vastuu, näet.
Ihanko oikeasti uskot, että kirjeesi vaikuttaa jotain.
En tiedä. Saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
No v t t u elintaso oli sillä tasolla, että töistäkin tulee rahaa. Lisäksi elin ennen perintöä velkaantuen. Nyt nekin kulut katetaan perinnön tuotoilla. Koska en halua myydä pääomaa, ei ole vielä ainakaan lainojen yms. poismaksun aika :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tässä ajaudu yhtään mihinkään. En pystynyt laittamaan hänelle viestiä suoraan, joten laitoin sen hänen puolueensa piiritoimistolle. En näe tässä mitään riitelyä omalta osaltani, koska oma asiani ei ollut mielipide, vaan faktaa. Hän väitti somessa minulla olleen häntä kohtaan negatiivisia tunteita, joita minulla ei ollut ja sheimasi minua siitä. Hänellä ei ole mitään faktaa minun tunteistani itseään kohtaan, joten sillä perusteella sheimaaminen käsitellään hänet edustajaksi valinneen tahon kanssa. Olen hänen käytöksestään loukkaantunut kansalainen.
Sinulla on tunnekuohu, toinen osapuoli ei tiedä siitä mitään. Elää normaalisti elämäänsä.
Sinä vaahtoat ristiriidan tunteessa.
Aivan kuten kaikkien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No v t t u elintaso oli sillä tasolla, että töistäkin tulee rahaa. Lisäksi elin ennen perintöä velkaantuen. Nyt nekin kulut katetaan perinnön tuotoilla. Koska en halua myydä pääomaa, ei ole vielä ainakaan lainojen yms. poismaksun aika :(
Ja köyhän elämä.
Olen tietenkin pahoillani siitä, että hänelle tuli negatiivinen kokemus kanssani, mutta se ei oikeuta häntä sanomaan, että MÄ ajattelin hänestä sitä tai tätä, koska EN ajatellut. Ihmisten tulisi opetella ottamaan vastuu omista tunteistaan, eikä syyttää muiden ajatelleen heistä siten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on tunnekuohu, toinen osapuoli ei tiedä siitä mitään. Elää normaalisti elämäänsä.
Sinä vaahtoat ristiriidan tunteessa.
Aivan kuten kaikkien ihmisten kanssa.
Sanoisin tämän nimenomaan tästä toisesta henkilöstä. Hän eli tunnekuohun kanssa, minä aivan normaalisti. Hän meni someen tunnekuohun vallassa, syyttäen, että ajattelin hänestä muka negatiivisesti, vaikka en yhtään ajatellut!
Nyt sitten hän saa käsitellä asian ehdokasvlinnan tehneen tahon kanssa.
Katsotaan, pitääkö teoriasi siinäkin paikkaansa :D
Se tilanne, kun asiakas ei tajua, mitä tilanteessa tapahtuu ja tulkitsee asiakaspalvelijan käytöksen pilkkaavaksi ja ilkeäksi omien häpeäntunteittensa tai muun oman tunteensa kautta ja menee valittamaan siitä someen. Sanoisin vaan, että älä ole silloin kunnallisvaaleissa ehdolle pyrkivä poliitikon alku. Se kiusaamisesi kohteeksi joutunut asiakaspalvelija kirjoitti asiasta puolueesi piiritoimistoon. Miten sinä asiattomasti haukut asiakaspalvelijoita netissä.