Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs ihminen väitti minun asennoituneen häneen vinosti. Mä en todellakaan asennoitunut häneen millään lailla negatiivisesti

Vierailija
13.12.2020 |

Tilanne liittyi työhöni. Hän saa kärsiä vielä, koska nyt mä asennoidun häneen vinosti sen, miten hän asian jälkeen käyttäytyi takia ja pystyn viemään asian hänen ns. pomonsa pöydälle.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis aina kieroutunut ..

Sincc

Ehkä hieman kiero, mutta ihmisten tulisi varoa, kenen varpaille astuvatkaan...ja ehkä tilanne opettaa häntä selvittämään asiat sen tahon kanssa, jonka kanssa ne tapahtuivat? Eikä laulelemaan muka totuuksina johonkin.... kun itse ei tajunnut asiaa ja suuttui.

Suuruuskuvitelma

Juuri näin

Sincc

Lumihiutaleella terästettynä .. Mentaliteetti on: "Olen uniikki, minua ei saa edes epäillä mistään, se on koston arvoista"

Vierailija
62/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoitumisesi on vinoutunut ap

Sincc

Hän oli oikeassa ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

guilty until proven innocent

Sincc

Vierailija
64/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä kivipissan voimafantasioita.

Kiusaaja.

Meneekö ilosi pilalle, kun kaltaisesi saa maistaa omaa lääkettään? :D

Vierailija
65/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Ehkä hieman kiero, mutta ihmisten tulisi varoa, kenen varpaille astuvatkaan...ja ehkä tilanne opettaa häntä selvittämään asiat sen tahon kanssa, jonka kanssa ne tapahtuivat? Eikä laulelemaan muka totuuksina johonkin.... kun itse ei tajunnut asiaa ja suuttui.

Suuruuskuvitelma

Juuri näin

Sincc

Lumihiutaleella terästettynä .. Mentaliteetti on: "Olen uniikki, minua ei saa edes epäillä mistään, se on koston arvoista"

Saa epäillä, jos on valmis selvittämään asian ja kuulemaan olleensa väärässä pahoine luuloineen.

Vierailija
66/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Suuruuskuvitelma

Juuri näin

Sincc

Saa epäillä, jos on valmis selvittämään asian ja kuulemaan olleensa väärässä pahoine luuloineen.

Jos ei ole tähän valmis vaan menee aukomaan omaa päätään asiasta julkisesti, saa rangaistuksen eli samaa p*skaa, mitä itse antoi.

Ketuttaako sinua miehenä, kun aina alistut?

Vierailija
67/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Suuruuskuvitelma

Juuri näin

Sincc

No, jos niin on, niin hän luki sitten sinua väärin. Ei se niin vaarallista ole.

Sincc

Vierailija
68/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennoitumisesi on vinoutunut ap

Sincc

Hän oli oikeassa ..

Hän oli väärässä.

Vierailija
69/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Suuruuskuvitelma

Juuri näin

Sincc

No, jos niin on, niin hän luki sitten sinua väärin. Ei se niin vaarallista ole.

Sincc

Ei tietenkään, ellei menisi kertomaan asioista eli omista harhoistaan julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä