Eräs ihminen väitti minun asennoituneen häneen vinosti. Mä en todellakaan asennoitunut häneen millään lailla negatiivisesti
Tilanne liittyi työhöni. Hän saa kärsiä vielä, koska nyt mä asennoidun häneen vinosti sen, miten hän asian jälkeen käyttäytyi takia ja pystyn viemään asian hänen ns. pomonsa pöydälle.
Kommentit (69)
Asennoitumisesi on vinoutunut ap
Sincc
Hän oli oikeassa ..
guilty until proven innocent
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä kivipissan voimafantasioita.
Kiusaaja.
Meneekö ilosi pilalle, kun kaltaisesi saa maistaa omaa lääkettään? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aina kieroutunut ..
Sincc
Ehkä hieman kiero, mutta ihmisten tulisi varoa, kenen varpaille astuvatkaan...ja ehkä tilanne opettaa häntä selvittämään asiat sen tahon kanssa, jonka kanssa ne tapahtuivat? Eikä laulelemaan muka totuuksina johonkin.... kun itse ei tajunnut asiaa ja suuttui.
Suuruuskuvitelma
Juuri näin
Sincc
Lumihiutaleella terästettynä .. Mentaliteetti on: "Olen uniikki, minua ei saa edes epäillä mistään, se on koston arvoista"
Saa epäillä, jos on valmis selvittämään asian ja kuulemaan olleensa väärässä pahoine luuloineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Ehkä hieman kiero, mutta ihmisten tulisi varoa, kenen varpaille astuvatkaan...ja ehkä tilanne opettaa häntä selvittämään asiat sen tahon kanssa, jonka kanssa ne tapahtuivat? Eikä laulelemaan muka totuuksina johonkin.... kun itse ei tajunnut asiaa ja suuttui.
Suuruuskuvitelma
Juuri näin
Sincc
Lumihiutaleella terästettynä .. Mentaliteetti on: "Olen uniikki, minua ei saa edes epäillä mistään, se on koston arvoista"
Saa epäillä, jos on valmis selvittämään asian ja kuulemaan olleensa väärässä pahoine luuloineen.
Jos ei ole tähän valmis vaan menee aukomaan omaa päätään asiasta julkisesti, saa rangaistuksen eli samaa p*skaa, mitä itse antoi.
Ketuttaako sinua miehenä, kun aina alistut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Suuruuskuvitelma
Juuri näin
Sincc
No, jos niin on, niin hän luki sitten sinua väärin. Ei se niin vaarallista ole.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Asennoitumisesi on vinoutunut ap
Sincc
Hän oli oikeassa ..
Hän oli väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Suuruuskuvitelma
Juuri näin
Sincc
No, jos niin on, niin hän luki sitten sinua väärin. Ei se niin vaarallista ole.
Sincc
Ei tietenkään, ellei menisi kertomaan asioista eli omista harhoistaan julkisesti.
Juuri näin
Sincc