Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ihminen väitti minun asennoituneen häneen vinosti. Mä en todellakaan asennoitunut häneen millään lailla negatiivisesti

Vierailija
13.12.2020 |

Tilanne liittyi työhöni. Hän saa kärsiä vielä, koska nyt mä asennoidun häneen vinosti sen, miten hän asian jälkeen käyttäytyi takia ja pystyn viemään asian hänen ns. pomonsa pöydälle.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan luulee suojelevansa itseään, ettei hänelle voi laittaa viestiä (onko hän suututtanut aiemminkin jonkun, oh dear) mutta joutuukin sen takia selvittämään asiaa puolueensa kanssa! Ah, nauran!

Se siitä suojelusta! (Kun yrittää piiloutua vastuulta ja vastaamasta teoistaan :) )

Hän nauraa yhdessä puoluetoimiston väen kanssa. Tai kukaan ei 3des huomaa Sinun kirjettäsi...

Tässä taas esimerkki, miten alat KUVITELLA tapahtumia.

Eihän naura. Somesyyttäminen aiheetta on vakava asia. Vaikka ei sanonutkaan nimeäni, niin silti siellä syytöksen takana on oikea ihm8nen, ei joku, jota hän voi syyttää perusteetta, koska vähän tuntui siltä. Eikä hallitse asioita, jolloin selvittäisi asian kyseisen tahon kanssa ainakin ENSIN. Olisi saanut selityksen, että en todellakaan suhtautunut häneen negatiivisesti ja asiassa oli seikkoja, joita hän ei ymmärtänyt.

Jos haluaa poliitikoksi, pitää osata kysyä, jos ei ymmärrä jotain ja muutenkin kyetä vähän paremmin asioitaan hoitamaan.

Heille tulee hauskaa. Taas yksi huollu...

Vierailija
42/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä olikin just hauska, että hän onkin tuollaisen mainehaitta ei todellakaan ole ok -tyyppisen asian piirissä niin voin pistää hänet maistamaan omaa lääkettään. Sillä erotuksella, että mä en koita väittää ja itse keksiä, mitä hän tunsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan luulee suojelevansa itseään, ettei hänelle voi laittaa viestiä (onko hän suututtanut aiemminkin jonkun, oh dear) mutta joutuukin sen takia selvittämään asiaa puolueensa kanssa! Ah, nauran!

Se siitä suojelusta! (Kun yrittää piiloutua vastuulta ja vastaamasta teoistaan :) )

Hän nauraa yhdessä puoluetoimiston väen kanssa. Tai kukaan ei 3des huomaa Sinun kirjettäsi...

Tässä taas esimerkki, miten alat KUVITELLA tapahtumia.

Eihän naura. Somesyyttäminen aiheetta on vakava asia. Vaikka ei sanonutkaan nimeäni, niin silti siellä syytöksen takana on oikea ihm8nen, ei joku, jota hän voi syyttää perusteetta, koska vähän tuntui siltä. Eikä hallitse asioita, jolloin selvittäisi asian kyseisen tahon kanssa ainakin ENSIN. Olisi saanut selityksen, että en todellakaan suhtautunut häneen negatiivisesti ja asiassa oli seikkoja, joita hän ei ymmärtänyt.

Jos haluaa poliitikoksi, pitää osata kysyä, jos ei ymmärrä jotain ja muutenkin kyetä vähän paremmin asioitaan hoitamaan.

Heille tulee hauskaa. Taas yksi huollu...

Ei tule. Se ei ole päättäjälle ok, että keksii asioita, joita toiset muka ajattelevat. Se minua hänen toiminnassaan loukkasi eniten, että laittoi sellaista someen. Se ei kertakaikkiaanvain käy, koska se on = valehteleminen julkisesti vielä toista sheimaten ja itseä nostaen.

Vierailija
44/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työni lisäksi tavallinen kansalainen. Jos joku puhuu minusta paskaa julkisesti somessa (ei tosin nimellä, mutta tarkoittaen minua), niin asia eitodellakaan jää siihen. Sellainen käytös oli häneltä hyvin moitittavaa.

Hmm. Sinusta nimettömänä.

Taidat tulkita.

Vierailija
45/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tarpeeksi ikävää, että henkilön kokemana tilanne meni niin, että mä MUKA ajattelin hänestä pahaa, kun en ajatellut. Mutta se, että hän koittaa NOSTAA sellaisella valheella itseään ihmisenä somessa...se on anteeksiantamatonta, jos ei poista sanomisiaan ja ota opikseen, että hän ei voi TIETÄÄ, mitä joku muu ajattelee, jos ei edes kysy! Ja jos olisi kysynyt, olisin tietenkin sanonut, että EN ajattele sellaista, minkä käsityksen hän sai ja olen todella pahoillani vaikka en ymmärräkään, mistä se syntyi? Joillekin ihmisillehän tulee heti paha mieli, jos heitä joutuu jotenkin esim. rajaamaan palvelussa, ja sekin on asia, joka ei johdu siitä asiakaspalvelijasta.

Vierailija
46/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työni lisäksi tavallinen kansalainen. Jos joku puhuu minusta paskaa julkisesti somessa (ei tosin nimellä, mutta tarkoittaen minua), niin asia eitodellakaan jää siihen. Sellainen käytös oli häneltä hyvin moitittavaa.

Hmm. Sinusta nimettömänä.

Taidat tulkita.

En tulkitse. Tiedän kyllä faktana, että tilanne oli minun kanssani.

Vierailija
47/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo tarpeeksi ikävää, että henkilön kokemana tilanne meni niin, että mä MUKA ajattelin hänestä pahaa, kun en ajatellut. Mutta se, että hän koittaa NOSTAA sellaisella valheella itseään ihmisenä somessa...se on anteeksiantamatonta, jos ei poista sanomisiaan ja ota opikseen, että hän ei voi TIETÄÄ, mitä joku muu ajattelee, jos ei edes kysy! Ja jos olisi kysynyt, olisin tietenkin sanonut, että EN ajattele sellaista, minkä käsityksen hän sai ja olen todella pahoillani vaikka en ymmärräkään, mistä se syntyi? Joillekin ihmisillehän tulee heti paha mieli, jos heitä joutuu jotenkin esim. rajaamaan palvelussa, ja sekin on asia, joka ei johdu siitä asiakaspalvelijasta.

Ja siis tässä oli kyse sellaisista seikoista, jotka ihan ymmärrettävästi voivat nostattaa asioijassa häpeää. Joskin hänen päivityksensä oli niin ontuva, kun sen sanoma yritti olla, että asiassa ei olisi mitään hävettävää! Ei olekaan! Emme me ammattilaiset häpeä asiakkaittemme tilanteita, oh god, luuleeko joku asiansa olevan uniikki lumihiutale? Kellään muulla ei ole ollutkaan tällaista, kyllä nyt asiakaspalvelijana hävettää! Not!

Mutta siis jos sellaisessa kohdassa joutuu vielä jotenkin rajaamaan, niin isointa häpeää syistä, jotka eivät mtenkään johdu asiakaspalvelijasta kantavat loukkaantuvat herkimmin ihan omista ajatuksistaan johtuen. Mutta se, että syyttävät MINUN ajatelleen heistä siten, kuin ehkä itse ajatteli (????) JULKISESTI, SOMESSA, on törkeää. Siis varsinkin sen takia, että asia tuli sitten minun pomolleni.

Vierailija
48/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nyt asia meni hänen ”pomolleen”, joten olemme tasoissa 🙂

Vierailija
49/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain, että tällainen somekirjoittelija hiukan kasvaisi ihmisenä ja MIETTISI, että se hänen kirjoittelunsa voi oikeasti SATUTTAA sitä toista ihmistä. Millä oikeudella hän siellä satuttaa yhtään ketään? Kun siis hänen paras argumenttinsa oli väittää, että minusta tuntui siltä ja mä ajattelin hänestä sitä ja tätä. Kun vttu en ajatellut.

Vierailija
50/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tässä oli kyse sellaisista seikoista, jotka ihan ymmärrettävästi voivat nostattaa asioijassa häpeää. Joskin hänen päivityksensä oli niin ontuva, kun sen sanoma yritti olla, että asiassa ei olisi mitään hävettävää! Ei olekaan! Emme me ammattilaiset häpeä asiakkaittemme tilanteita, oh god, luuleeko joku asiansa olevan uniikki lumihiutale? Kellään muulla ei ole ollutkaan tällaista, kyllä nyt asiakaspalvelijana hävettää! Not!

Mutta siis jos sellaisessa kohdassa joutuu vielä jotenkin rajaamaan, niin isointa häpeää syistä, jotka eivät mtenkään johdu asiakaspalvelijasta kantavat loukkaantuvat herkimmin ihan omista ajatuksistaan johtuen. Mutta se, että syyttävät MINUN ajatelleen heistä siten, kuin ehkä itse ajatteli (????) JULKISESTI, SOMESSA, on törkeää. Siis varsinkin sen takia, että asia tuli sitten minun pomolleni.

Antoiko pomo moitteita Taas

Vierailija
51/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain, että tällainen somekirjoittelija hiukan kasvaisi ihmisenä ja MIETTISI, että se hänen kirjoittelunsa voi oikeasti SATUTTAA sitä toista ihmistä. Millä oikeudella hän siellä satuttaa yhtään ketään? Kun siis hänen paras argumenttinsa oli väittää, että minusta tuntui siltä ja mä ajattelin hänestä sitä ja tätä. Kun vttu en ajatellut.

Sinulla on kova homma, kun joudut kasvattamaan ihmisenä kaikkia maailman ihmisiä. Kukaan ei ole tasollasi

Vierailija
52/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko pomo moitteita Taas

Ei, ja miten niin taas? En ole ollut pomon moitittavana koskaan. Toisekseen en olisi saanut somekirjoittelusta tietää, ellei pomo olisi keskustellut asiasta. Kysyin pomolta, että mitä hänen mielestään tästä voin ottaa opikseni, koska palvelin häntä TÄYSIN NORMAALISTI, täysin samoin, kuin kaikkia muitakin? Pomo sanoi, että ei siinä mitään, hän kertoi asiasta vain siksi, että ”jos siitä kuuluu vielä jotain”. Aha.

Mitähän ihmettä mä tein tällä tiedolla?

Vierailija
53/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kova homma, kun joudut kasvattamaan ihmisenä kaikkia maailman ihmisiä. Kukaan ei ole tasollasi

Kasvatan vain kohtaamiani.

Vierailija
54/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä henkilön käytös pahensi minun mieleni ja minusta hänen kuuluu saada tietää se. Mikä hän oikein kuvittelee olevansa?

Vierailija
55/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän henkilön virhe oli se, että hän meni somessa väittämään minulla olleen PAHOJA tunteita, joita minulla ei ollut ja minun siis olevan paha ja epäkelpo ihminen.

Minä en ole väittänyt hänen tunteistaan ikinä yhtään mitään, koska minä en ole tuollainen muiden yläpuolelle itseni asettumaan oikeuttava ihminen. MINULLE kaikki ovat saman arvoisia, toisin kuin hänelle, vaikka hän epätasa-arvoisesta suhtautumisestakin minua syytti. Siihen kysyin perusteluja, että miksi syytti siitä.

Vierailija
56/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hänen vain tietävän, että HÄN aiheutti pahan mielen ja hän teki sen ihan vain itsekkyyttään, ei ammatillisessa sapluunassa. Sanon sapluuuna siksi, että asiakkaita ei aina voi vain millyttää, varsinkin, jos he itse eivät ymmärrä asioita. (Hän ei kuitenkaan sanonut, ettei ymmärrä.)

Vierailija
57/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin palstan salapoliisit: kuka ehdokas on viime aikoina avautunut huonosta palvelusta? Olisi jo aika saada tietää kuka tämä sekopäinen äitihullu on.

Vierailija
58/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kirjeesi ei rikkonut vaitiolovelvollisuutta.

Vierailija
59/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kirjeesi ei rikkonut vaitiolovelvollisuutta.

Ei rikkonut. Sanoinkin siinä, että avaan tilanteesta vain sen, mitä hän itse meni julkisesti kertomaan.

Vierailija
60/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä kivipissan voimafantasioita.