Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ihminen väitti minun asennoituneen häneen vinosti. Mä en todellakaan asennoitunut häneen millään lailla negatiivisesti

Vierailija
13.12.2020 |

Tilanne liittyi työhöni. Hän saa kärsiä vielä, koska nyt mä asennoidun häneen vinosti sen, miten hän asian jälkeen käyttäytyi takia ja pystyn viemään asian hänen ns. pomonsa pöydälle.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki taas. Ajaudut kaikkien ihmisten kanssa ristiriitouhin.

Mä en tässä ajaudu yhtään mihinkään. En pystynyt laittamaan hänelle viestiä suoraan, joten laitoin sen hänen puolueensa piiritoimistolle. En näe tässä mitään riitelyä omalta osaltani, koska oma asiani ei ollut mielipide, vaan faktaa. Hän väitti somessa minulla olleen häntä kohtaan negatiivisia tunteita, joita minulla ei ollut ja sheimasi minua siitä. Hänellä ei ole mitään faktaa minun tunteistani itseään kohtaan, joten sillä perusteella sheimaaminen käsitellään hänet edustajaksi valinneen tahon kanssa. Olen hänen käytöksestään loukkaantunut kansalainen.

Sinulla on tunnekuohu, toinen osapuoli ei tiedä siitä mitään. Elää normaalisti elämäänsä.

Sinä vaahtoat ristiriidan tunteessa.

Aivan kuten kaikkien ihmisten kanssa.

Sanoisin tämän nimenomaan tästä toisesta henkilöstä. Hän eli tunnekuohun kanssa, minä aivan normaalisti. Hän meni someen tunnekuohun vallassa, syyttäen, että ajattelin hänestä muka negatiivisesti, vaikka en yhtään ajatellut!

Nyt sitten hän saa käsitellä asian ehdokasvlinnan tehneen tahon kanssa.

Katsotaan, pitääkö teoriasi siinäkin paikkaansa :D

Uskot siis, että jotain käsittelyä tulee.

Voin kertoa ettei tule.

Vierailija
22/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä mukavaa vaihtelua. Saa äiti, lapset ja isän vaimo hetken hengähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tässä ajaudu yhtään mihinkään. En pystynyt laittamaan hänelle viestiä suoraan, joten laitoin sen hänen puolueensa piiritoimistolle. En näe tässä mitään riitelyä omalta osaltani, koska oma asiani ei ollut mielipide, vaan faktaa. Hän väitti somessa minulla olleen häntä kohtaan negatiivisia tunteita, joita minulla ei ollut ja sheimasi minua siitä. Hänellä ei ole mitään faktaa minun tunteistani itseään kohtaan, joten sillä perusteella sheimaaminen käsitellään hänet edustajaksi valinneen tahon kanssa. Olen hänen käytöksestään loukkaantunut kansalainen.

Sinulla on tunnekuohu, toinen osapuoli ei tiedä siitä mitään. Elää normaalisti elämäänsä.

Hän ehkä LUULI, että voi elää tuollaisen toiminnan jälkeen normaalisti elämäänsä, satutettuaan toista ihmistä oman tunnesyigmansa perusteella, mutta hän luulee väärin. Jokaisen on vastattava pahoista teoistaan toisille. Jos moraalia löytyy. Ja päättäjäksi haluavilta sitä tulee löytyä keskimääräistä enemmän. Moraalia siis.

Vierailija
24/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin tämän nimenomaan tästä toisesta henkilöstä. Hän eli tunnekuohun kanssa, minä aivan normaalisti. Hän meni someen tunnekuohun vallassa, syyttäen, että ajattelin hänestä muka negatiivisesti, vaikka en yhtään ajatellut!

Nyt sitten hän saa käsitellä asian ehdokasvlinnan tehneen tahon kanssa.

Katsotaan, pitääkö teoriasi siinäkin paikkaansa :D

Uskot siis, että jotain käsittelyä tulee.

Voin kertoa ettei tule.

Kyllä uskoisin, että puoleen piiritoimiston ihmisen on vastattava minulle ja epäilemättä hän näyttää palautteeni kyseiselle henkilölle.

Henkilö syyttää minua siis minun tunteistani, jotka hän kuitenkin keksi päästään, joita minä en tuntenut. Vähänkö noloa hänelle mennä sellaista someen kertomaan.

Vierailija
25/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat puoluetoimistolla makeasti kaheli-ap:lle.

Vierailija
26/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nauraisivat? Jos heidän mielestään ehdokkkailla on oikeus haukkua viattomia ihmisiä, joille ovat itse suuttuneet, syyttä, niin minkälainen puolue oikein katsoo sellaista hyvällä?

Minulla ei ollut mitään syytä suututtaa kyseistä ihmistä, minä tein työtäni. Hän itse ei ymmärtänyt asioita ja suuttui. Sellaisessa tilanteessa ei ole ok mennä someen haukkumaan ketään.

Kyllä ne puolueissa tämän ymmärtävät hyvin.

Vierailija
27/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nauraisivat? Jos heidän mielestään ehdokkkailla on oikeus haukkua viattomia ihmisiä, joille ovat itse suuttuneet, syyttä, niin minkälainen puolue oikein katsoo sellaista hyvällä?

Minulla ei ollut mitään syytä suututtaa kyseistä ihmistä, minä tein työtäni. Hän itse ei ymmärtänyt asioita ja suuttui. Sellaisessa tilanteessa ei ole ok mennä someen haukkumaan ketään.

Tämä sama toistuu kaikessa mitä teet. Saat pultit jostain mitä kuvittelet. Ryvet asiassa viikkoja. Alat miettiä miten tärkeä olet ja miten kohta saat asian kostettua. Yleensä juuri jonkun korkeamman tahon avustuksella. Puoluetoimisto, oikeuslaitos tms.

Klassikko!

Vierailija
28/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttaako teitä alapeukuttajat NOIN paljon, että ette tekään saisi mennä suututuuanne haukkumaan henkilöitä someen? Jos suuttumisen syynä onkin jokin tietämättömyys teissä, ja hermojenne hallinnan heikkous tms, ettette osaisi aikuisen ja päättäjäksi pyrkivän lailla selvittää asioita sen tahon kanssa, jossa ongelmaa ilmeni? Voi teitä pienet lapset, lapset.

Vierailija
29/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama toistuu kaikessa mitä teet. Saat pultit jostain mitä kuvittelet. Ryvet asiassa viikkoja. Alat miettiä miten tärkeä olet ja miten kohta saat asian kostettua. Yleensä juuri jonkun korkeamman tahon avustuksella. Puoluetoimisto, oikeuslaitos tms.

Klassikko!

En ryve asioissa viikkoja. En saa pultteja mistään KUVITELLUSTA. Se teksti on somessa ihan faktana. Ja siis totta kai jokainen on tärkeä, en vain minä. Ja siis olisin selvittänyt asian suoraan henkilön kanssa, mutta hänelle ei voinut laittaa viestiä (hmmmm, wonder why?)

Vierailija
30/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttaako teitä alapeukuttajat NOIN paljon, että ette tekään saisi mennä suututuuanne haukkumaan henkilöitä someen? Jos suuttumisen syynä onkin jokin tietämättömyys teissä, ja hermojenne hallinnan heikkous tms, ettette osaisi aikuisen ja päättäjäksi pyrkivän lailla selvittää asioita sen tahon kanssa, jossa ongelmaa ilmeni? Voi teitä pienet lapset, lapset.

Äitihullu, äitihullu

Vierailija
31/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis aina kieroutunut ..

Sincc

Vierailija
32/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan luulee suojelevansa itseään, ettei hänelle voi laittaa viestiä (onko hän suututtanut aiemminkin jonkun, oh dear) mutta joutuukin sen takia selvittämään asiaa puolueensa kanssa! Ah, nauran!

Se siitä suojelusta! (Kun yrittää piiloutua vastuulta ja vastaamasta teoistaan :) )

Vierailija
33/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä tikusta asiaa? Kannattaa valita, mistä riitelee, muuten saa olla jatkuvasti kinaamassa.

Vierailija
34/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassikko!

En ryve asioissa viikkoja. En saa pultteja mistään KUVITELLUSTA. Se teksti on somessa ihan faktana. Ja siis totta kai jokainen on tärkeä, en vain minä. Ja siis olisin selvittänyt asian suoraan henkilön kanssa, mutta hänelle ei voinut laittaa viestiä (hmmmm, wonder why?)

Katso oikeasti peiliin. Jankkaat yhtä asiaa täällä tuohtuneens viikkoja, laitat ajatuksia toisten päähän. Sinulla on suuruuskuvitelmia.

Katso omaa käyttäytymismalliasi. Se toistuu koko ajan ja se on este sinun elämällesi.

Vierailija
35/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Ehkä hieman kiero, mutta ihmisten tulisi varoa, kenen varpaille astuvatkaan...ja ehkä tilanne opettaa häntä selvittämään asiat sen tahon kanssa, jonka kanssa ne tapahtuivat? Eikä laulelemaan muka totuuksina johonkin.... kun itse ei tajunnut asiaa ja suuttui.

Vierailija
36/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassikko!

Katso oikeasti peiliin. Jankkaat yhtä asiaa täällä tuohtuneens viikkoja, laitat ajatuksia toisten päähän. Sinulla on suuruuskuvitelmia.

Katso omaa käyttäytymismalliasi. Se toistuu koko ajan ja se on este sinun elämällesi.

En ole jankannut asiaa mitään viikkoja! Nyt on viikonloppu, niin se ei tietenkään etene. Jankkaan asioista kunnes ne SELVIÄVÄT.

Vierailija
37/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan luulee suojelevansa itseään, ettei hänelle voi laittaa viestiä (onko hän suututtanut aiemminkin jonkun, oh dear) mutta joutuukin sen takia selvittämään asiaa puolueensa kanssa! Ah, nauran!

Se siitä suojelusta! (Kun yrittää piiloutua vastuulta ja vastaamasta teoistaan :) )

Hän nauraa yhdessä puoluetoimiston väen kanssa. Tai kukaan ei 3des huomaa Sinun kirjettäsi...

Tässä taas esimerkki, miten alat KUVITELLA tapahtumia.

Vierailija
38/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä tikusta asiaa? Kannattaa valita, mistä riitelee, muuten saa olla jatkuvasti kinaamassa.

Ei ole tikusta asiaa. Loukkaannuin todella paljon, ettähän väittää minulla olleen pahoja tunteita, joita mulla ei ollut. Sama kuin syyttäisi pahaksi. Sellaisesta seuraa seuraamuksia hänelle. Asian selvittäminen, että miksi keksi valheita minusta OMAKSI EDUKSEENKO?

Vierailija
39/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Ehkä hieman kiero, mutta ihmisten tulisi varoa, kenen varpaille astuvatkaan...ja ehkä tilanne opettaa häntä selvittämään asiat sen tahon kanssa, jonka kanssa ne tapahtuivat? Eikä laulelemaan muka totuuksina johonkin.... kun itse ei tajunnut asiaa ja suuttui.

Suuruuskuvitelma

Vierailija
40/69 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nauraa yhdessä puoluetoimiston väen kanssa. Tai kukaan ei 3des huomaa Sinun kirjettäsi...

Tässä taas esimerkki, miten alat KUVITELLA tapahtumia.

Eihän naura. Somesyyttäminen aiheetta on vakava asia. Vaikka ei sanonutkaan nimeäni, niin silti siellä syytöksen takana on oikea ihm8nen, ei joku, jota hän voi syyttää perusteetta, koska vähän tuntui siltä. Eikä hallitse asioita, jolloin selvittäisi asian kyseisen tahon kanssa ainakin ENSIN. Olisi saanut selityksen, että en todellakaan suhtautunut häneen negatiivisesti ja asiassa oli seikkoja, joita hän ei ymmärtänyt.

Jos haluaa poliitikoksi, pitää osata kysyä, jos ei ymmärrä jotain ja muutenkin kyetä vähän paremmin asioitaan hoitamaan.