Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H O I T A J A, ÄLÄ VENY vaan irtisanoudu tai pidä sairaslomaa.

Laki-ihminen, HUS-alue
13.12.2020 |

Ette ikinä saa sitä mitä muut, jos edelleen suostutte kiltin tytön rooliin.

Tartu luuriin ja ilmoita esimiehellesi että sinulla on oireita ja jää sairaslomalle. Toimita myös irtisanoutumisilmotus.

Me veronmaksajat emme hyväksy, että veroeurojamme käytetään ihmisten hyväksikäyttöön.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa sairastuin influenssaan, vaikka sain rokotuksen lokakuussa. Olin kolme viikkoa rajussa kuumessa ja viisi viikkoa sairaslomalla. Potilaalta sain taudin. Työterveyden ja esimiehen kanssa sovittiin, että aloitan kevennetyllä toimenkuvalla, koska veto oli vielä pois vaikean sairastumisen jäljiltä. No esimies muisti kaksi päivää ja sitten olis pitäny rehkiä kuin muut. Myös pari kollegaa väheksy mun sairastumista ja vetos siihen että koronan sairastaneet hoitajat eivät olleet mitään lomia vaatimassa ja tekivät töitä normaalisti.

Jäin siksi uudelleen sairalomalle kahdeksi viikoksi ja sitten jakson tehdä töitä.

Täysin kunnossa en ole vieläkään. Työvuoron lopussa väsyttää ja kotona on pakko ottaa unet työvuoron päälle. Keuhkoissa tuntuu vielä muisto taudista.

Että näin hienosti huolehditaan hoitohenkilöstön hyvinvoinnista.

PS. Ensimmäinen influenssani. On se kamala tauti.

Itse olen hoitanut vauvan ja 3-vuotiaan influenssassa. Lapsilla ei ollut tarhapaikkaa, puoliso ja isovanhemmat töissä. On ollut lasten aikana 3 influenssaa, mutta noroviruksessa lasten hoitaminen oli pahempi kokemus

T:se sama joka teki sairaalassa 7 kuukautta työmarkkinatuella osastonsihteerin töitä, siis samoja töitä.

Vierailija
262/264 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa sairastuin influenssaan, vaikka sain rokotuksen lokakuussa. Olin kolme viikkoa rajussa kuumessa ja viisi viikkoa sairaslomalla. Potilaalta sain taudin. Työterveyden ja esimiehen kanssa sovittiin, että aloitan kevennetyllä toimenkuvalla, koska veto oli vielä pois vaikean sairastumisen jäljiltä. No esimies muisti kaksi päivää ja sitten olis pitäny rehkiä kuin muut. Myös pari kollegaa väheksy mun sairastumista ja vetos siihen että koronan sairastaneet hoitajat eivät olleet mitään lomia vaatimassa ja tekivät töitä normaalisti.

Jäin siksi uudelleen sairalomalle kahdeksi viikoksi ja sitten jakson tehdä töitä.

Täysin kunnossa en ole vieläkään. Työvuoron lopussa väsyttää ja kotona on pakko ottaa unet työvuoron päälle. Keuhkoissa tuntuu vielä muisto taudista.

Itse olen hoitanut vauvan ja 3-vuotiaan influenssassa. Lapsilla ei ollut tarhapaikkaa, puoliso ja isovanhemmat töissä. On ollut lasten aikana 3 influenssaa, mutta noroviruksessa lasten hoitaminen oli pahempi kokemus

T:se sama joka teki sairaalassa 7 kuukautta työmarkkinatuella osastonsihteerin töitä, siis samoja töitä.

Laitoin vaipan vaihtoalustan lattialle, kun vaihdoin vauvalle vaippaa influenssassa ihan sen takia, jos pyörryn korkeassa kuumeessa. Nykyään on hyviä puhdistupyyhkeitä, joita voi tarvittaessa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä puoliso ei ole halunnut osallistua lasten hoitoon eikä kodinhoitoon, joten hoidin influenssassa lapsia ympäri vuorokauden, 3 kertaa on tuo influenssa lasten aikana ollut.

Nykyään on myös tiskikoneet ja pyykkikoneet, kyllä ne kuumeessa päälle laittaa ja jotain yksinkertaista ruokaa.

Kaverilleni kävi niin, että hänen puolisonsa oli työmatkalla ja hän hoiti myös influenssassa lapset yksin.

Sellaista se lapsiperheissä on, jos on kodinhoidontuella eikä ole tarhapaikkaa.

Vierailija
264/264 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaava työ perustuu vapaaehtoisuuteen ja siitä sovitaan työntekijän ja työnantajan välillä.

Ei se näin mene ainakaan teollisuudessa. Mulla ei ollut mitään sananvaltaa siihen, haluanko korvaavaan työhön vai en, sen lausunnon laittoi työterveyslääkäri kysymättä minulta mitään ja esimies määräsi sitten siihen korvaavaan työhön, jälleen minulta ei kysytty yhtään mitään.

Tällaista orjuutusta on teollisuustyö!!

En suosittele kenellekään teollisuustyötä, se on ihan kauheaa orjahommaa matalalla palkalla eikä sinua kohdella ihmisenä ollenkaan, sulla on numero, kuten muillakin tuotantokoneilla, työterveyshuoltokin juonittelee sinua vastaan työnantajan eduksi, työehdot ovat huonot, yms. kertakaikkiaan täyttä painajaista koko homma! Nykyään teollisuustyöstä ei edes makseta mitään, tuotantopalkkiolla ei ole mitään tekemistä tuottavuuden kanssa, se on vain työkalu työnantajalle mitätöidä TES-palkankorotukset laskemalla palkkion osuutta kokonaispalkasta, ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi